Szia Bala. :) Na most jöttem vissza a két hetes szabadságról, de a pali cseszett megcsinálni a Tachot. Most megpróbálom működésre bírni az expertet meg az inpát és akkor megcsináltatnám veled online. :) Ha persze összejön.
Nekem egyszerűbb megoldás lenne a ZCS kódolás. Persze az is csak akkor működik,ha a sw és hw változatok engedik. De talán az is megoldható Winkpf-el átflesselve,de ez már egy másik téma..
Találtam itt egy embert aki meg tudja állítólag csinálni, holnap viszem neki a Tachót és azt mondja kell neki a régi és az amit vettem. Az autót nem kell vinnem,kíváncsi leszek mi lesz belőle.
Vagy tényleg azt úgy meg tudnád csinálni, hogy csak a kombi műszert elviszem haza, vagy elküldöm postán ,azt ha otthon leszek elmennék érte. Vagy ez az Online javítás, hogy működik amit lentebb írtál, abban is benne lennék, csak legyen már elfelejtve ez a kocsi.
Hát igen, az lenne a jó megoldás ezért vittem el a márkaszervizbe. 😊 De ugye a jó szakemberek nem ott vannak. Azt megtudnád esetleg mondani, hogy melyik pin megy az LCMből a tolatólámpához? Teszek rá egy pozítívot ,hogy bekapcsoljon a tolatólámpa ha Rbe van az autó valami kapcsolóval. Mást most így hirtelen nem tudok, hétfő lejár a TÜV. aztán utána már ráérek keresni valami mágust.
Hát azzal nem sokra mész. Rengeteg cikkszám és sw hw verzió van..
Az autóhoz kellene kódolni ZCS alapján, akkor rendben működne,és ha sikerülne beleírni azt a km állást,amit az LCM jelenleg tárol,akkor eltűnne a manipulációs pont is az LCD kijelzőjéről.
Na megjött a másik kombi,na berakom és annyi van, hogy ennél még a fordulatszámmérő sem működik és ugyanúgy nincs fokozatkijelzés sem, pedig automatából. Basszus ilyen nincs. A kombi hátulján van egy szám illetve két sor melyiket kell nézni , hogy passzoljon?
Hát én is .:) Valószínűleg régebbi évjárat lehetett, nem ez a Steptronicos vagy csak szimplán nem Automata volt,magyarul átvert a csóka. Aztán meg képzeld el, hogy voltam a BMWnél és azt mondja a pali, hogy ezt így nem lehet kódolni, na mondom fasza akkor ezt miért nem mondták előre. Vicc az egész. Most vettem egy másik kombit megint. :D Te merre laksz amúgy ? Mert megyünk haza agusztusban aztán meglátogatnálak, ha útba esne a lakhelyed expert/inpa ügyben :)
Na megpróbáltam szétszedni a kombit. 😂😂😂Elég sikertelen volt a művelet mitnemondjak, mert már az első mutatót sikerült tönkrevágni, illetve a műszert. Kitekeredett gyökerestül, marad a kódolás. Megkérdeztem 150 euro, elég idegesítő, de sajnos meg kell csináltatnom.
Szia. Próbáld meg a Tóth és társait, goglézd be, mindenféle tömítést le tudnak gyártani. Én jó régen már, de csináltattam velük tömítéseket profik, de műszaki rajzra vagy a hengerfejre szükségük van. Kérdezz rá.
Igen közbe néztem videót erről az icről de inkább vettem egy másik kombit 25euróért, mert nem mertem rá vállalkozni, hogy szétszedjem.Meg szerintem több időt elcsesznék vele mint amennyiért vettem a másikat. A diag része pedig az, hogy az interfész meghajtóját baszarinthattam el, mert ahogy néztem a videóban valamit kell vele csinálni nem csak simán telepíteni. Holnap ránézek majd.
De igen van NCSexpert is a csomagban, de még nem tudom használni sajnos és az inpát sem. Az interfésznek a driverét szerintem nem jól telepítettem fel és amikor belépek a programba, a kis led elalszik az interfészen és a szoftver kiírja, hogy nem található interfész. Az a kis ic simán cserélhető vagy forrasztani kell? Egyébiránt elég peches vagyok, mert ez az elektro téma nem éppen a szakterületem ezért gondoltam elviszem a szervizbe, ahol tudnak kódolni. Erre ott meg azt mondják, hogy elromlott a készülékük, tehát nem megy nekik. Most tehát megint a nagy csöcsön vagyok. 😂 Most nem vagyok a műhelyben, valószínűleg ma nem is megyek így nem tudom megnézni, de a kombit hogy lehet szétszedni, csavaros vagy szegecselt?
Na közbe rájöttem, hogy mivan. Valószínűleg kódolni kell mert nem automatából való a műszeregység és fokozatkijelzés sincs, tehát ezért nem működik. Csodás de ezt sajnos nem tudtam, most keresnem kell valakit itt a közelemben aki be tudja kódolni a kombit.
Szia. Na visszatértem az E39hez megjött a kábel is, programmal együtt vettem. Van benne több dolog is, de használni egyenlőre még nem tudom, mert kissé bonyolult nekem. :) Ami az aktuális állást illeti a kocsi kész van a műszeregység volt a rossz ezért nem volt visszajelzés. Az autó most makulátlan, az összes lengőkar , fék, kerékcsapágy vadonatúj. Ki is hegesztettem ahol kellett , gyakorlatilag olyan mintha szalonból jönne egy dolgot kivéve. Holnapután vinném műszakira az autót, de most meg nem működik a tolatólámpa, mondtam is a tulajnak , hogy megőrülök ettől a kocsitól, de úgy rendesen. Diaggal fel tudom kapcsolni , viszont ha Rbe rakom nem világít. A kocsi automata és ha jól tudom ezekben nincs kimondottan a váltóban kapcsoló. Van esetleg ötleted , hogy hol keressem a hibát? Előre is köszönöm a segítséged.