Keresés

Részletes keresés

paca664 Creative Commons License 2006.11.12 0 0 148

A utóbbi napokban inkább read-only módba kapcsoltam, de ezt nem hagyhatom szó nélkül:

 

a 37-en is azért jár ICs, mert a MUV-ok nem működnek.

 

Most mi van???

Előzmény: Sinbiciklis (147)
Sinbiciklis Creative Commons License 2006.11.12 0 0 147
Ja. És mindenki leszállna róla Kőfelsőnél, és átsétálna 3-as kapuhoz. Aztán visszafelé felszállnának ugyanarra tujára. Vagy elmennének vele a tuskóba vásárolni. Közben +, a 37-en is azért jár ICs, mert a MUV-ok nem működnek.
Előzmény: r_tamas (146)
r_tamas Creative Commons License 2006.11.11 0 0 146

A 29K-t én is jó ötletnek tartom, kivitelezhető lenne :D.  Végülis az élessarokról is egyszerüen és gyorsan el lehetne jutni az expóig.

 

Viszont hogy gyorsan odaérjen ne 15-el / 30-al "száguldjon", akkor a Finommechanika-Terebesi u és az Élesarok-Pongrácz út között a komplett pályát újra ki kellene cserélni.

 

Az örsi végállomásnak pedig a vjsz-be menő vágány megfelelő lenne.

Előzmény: csufi.rulez (144)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.11.11 0 0 145

 

 

 

 

(egy kis tó is kialakult, békalencsével :))
csufi.rulez Creative Commons License 2006.11.11 0 0 144

És lehetne kis beruházással 29K az Örstől. (Örs-Élessarok-Kolozsvár-Őrház-Expo... Sokkal olcsóbban jönne ki.

 

Szerintem ez nagyon jó ötlet!!

Előzmény: KóMa (139)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.11.11 0 0 143

Időszakos? Miért lenne időszakos? Természetesen állandó vonal lenne. Tudod, mennyi rendezvény van egy évben csak az EXPO területén? Kb minden héten legalább egy nagy rendezvény. Igen, a Tesco előjön, mert nagyon sokan oda járnak vásárolni. nem azért, mert annyira jó (ezt nem tudom megítélni), hanem azért, mert az átlagnál olcsóbb. A városszéli Tescókat pedig nagyon körülményes tömegközlekedéssel elérni (Budaörs, Soroksár). Az én véleményem az, hogy valószínűleg jól kihasznált járat lenne. Persze ez csak az én szubjektív véleményem, nem tudom hatástanulmányokkal is alátámasztani. Szvsz viszont a dolog megérne komolyabb hatástanulmányt.

Előzmény: Sinbiciklis (141)
alexejevics Creative Commons License 2006.11.11 0 0 142

"Nem vagyok ellene a fejlesztésnek. De ha metróhoz kapcsolat, akkor 29y a Keletinél, 29 a Blahánál. És lehetne kis beruházással 29K az Örstől. (Örs-Élessarok-Kolozsvár-Őrház-Expo... Sokkal olcsóbban jönne ki. "

 

Ijjjaj, ezt el is felejtettem, így tényleg jobb és olcsóbb volna, mint a Kerepesi...

Előzmény: KóMa (139)
Sinbiciklis Creative Commons License 2006.11.11 0 0 141
Na, ezt ragozzuk itt néhányan, de az a Tuscó mindig előjön. De, hogy 1 időszakos járattal ki menne oda?
Előzmény: UV 3800 (140)
UV 3800 Creative Commons License 2006.11.11 0 0 140

Szóval maradok az eredeti elképzelésnél: sínpucolás, madzaghúzás - villamos indítás!

Egyetértek.

 

Szerintem a Pillangó utcáig nincs nagyon értelme meghosszabítania villamost, mert ugyanott lennénk mint a busznál. 

 

A Kerepesi útra ki lehetne vinni a villamost itt, a hely megvan a vágánypárnak. De ez nem milliós, hanem milliárdos beruházás lenne.

Szerintem még annyit lehetne hogy kiállítás idején közlekedtetni a buszt, ez szerintem oda elég lenne, ha közlekeik a villamos.

Előzmény: KóMa (132)
KóMa Creative Commons License 2006.11.11 0 0 139

Nem vagyok ellene a fejlesztésnek. De ha metróhoz kapcsolat, akkor 29y a Keletinél, 29 a Blahánál. És lehetne kis beruházással 29K az Örstől. (Örs-Élessarok-Kolozsvár-Őrház-Expo... Sokkal olcsóbban jönne ki.

 

Ezt a Tescós dolgot nem tudom miért erőlteted ennyire. Az a környék nem igazán fizetőképes közönségből áll. Inkább mennek Mónikashowba, mint kultúrálódni... SZVSZ.

Előzmény: csufi.rulez (137)
KóMa Creative Commons License 2006.11.11 0 0 138

Azért annyira nem bili az újraindítás. Megfelelő szinten morfondíroznak rajta. Csak nehéz úgy lépni, ha az ember lábán begyepesedett emberek csüngenek - mint egy béklyó...

 

Ezzel arra célzok, hogy szándék az van. Csak Istenke malmai nehezen őrülnek...

Előzmény: Sinbiciklis (136)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.11.10 0 0 137
Pölö Tesco. Pölö kapcsolat a metróhoz (Pillangó) és egy hatalmas lakótelephez.
Előzmény: Sinbiciklis (136)
Sinbiciklis Creative Commons License 2006.11.10 0 0 136
SzVSz az újra indítás is bili effektus(sajnos), ha csak rá nem jönnek a 37B villamos példájából. Én viszont arra lennék kiváncsi, hogy mi tenné ésszerüvé a hosszabítást?
Előzmény: alexejevics (135)
alexejevics Creative Commons License 2006.11.10 0 0 135

Én már többször elmondtam, hogy előbb a 29-est az Expóig kellene megépíteni, minden hosszabbításról való filónak ezután volna értelme. Ha pedig nincs értelme hosszabbítani, akkor nincs.

Előzmény: Sinbiciklis (134)
Sinbiciklis Creative Commons License 2006.11.10 0 0 134
Kicsit számoljatok már! A 29-es időszakos járat! Minek hosszabítani? Akkor már tényleg inkább az utat szélesíteni. A HÉV vágány mellett, + azért van hely, mert erdetileg az a Népstadionig ment volna. De akkor már 100x inkább erre költeni a tovább építés költségét.
Előzmény: alexejevics (133)
alexejevics Creative Commons License 2006.11.10 0 0 133

"Szóval maradok az eredeti elképzelésnél: sínpucolás, madzaghúzás - villamos indítás!"

 

Teljesen egyetértek, a hosszabbítás, ahogy már többször is mondtam hosszú távú terv.

Előzmény: KóMa (132)
KóMa Creative Commons License 2006.11.10 0 0 132

Tagtársak!

 

Fontos megjegyeznem, hogy az újraindítás nem BILI. De a meghosszabbítás és vágánymódosítás az. A BKV jelenleg olyan csóró, hogy a 3-as villamosnak nem bír megépíteni 600m vágányt az Erzsébeti HÉV-hez.

 

Egyébiránt a Törökőri átrakón van vágány, azon is volt 600V-os vezeték. (Királyvágány utáni váltó és átszelés!) A terület már magánkézben van, fejlesztési tervek vannak rá. A Kerepesi útra ki lehetne vinni a villamost itt, a hely megvan a vágánypárnak. De ez nem milliós, hanem milliárdos beruházás lenne.

 

Szóval maradok az eredeti elképzelésnél: sínpucolás, madzaghúzás - villamos indítás!

 

 

csufi.rulez Creative Commons License 2006.11.09 0 0 131
Elfér ott még egy vágány is...
Előzmény: **BPO-700** (130)
**BPO-700** Creative Commons License 2006.11.09 0 0 130
Mint egyvágányú vonal? Retro... :) Nem is volna rosssz...
Előzmény: alexejevics (127)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.11.09 0 0 129
Nagyon igazad van & teljesen egyetértek Veled.
Előzmény: alexejevics (127)
alexejevics Creative Commons License 2006.11.09 0 0 128
azt is be fel lehetne
Előzmény: alexejevics (127)
alexejevics Creative Commons License 2006.11.09 0 0 127

Ekkora gazra nem is emléxem a leszállóhelyen... szánalmas.

 

Egyébként ha már itt újra előjött a hosszabbítás kérdése, akkor annyit megjegyeznék, hogy csak a Pillangóig továbbvinni tényleg nem volna semmi értelme. Ugyanis aki az Örsről jönne az Expóra, annak ezáltal semmit nem javulna a helyzete, hiszen a busz áll a dugóban, a metró+villamos kombinációnál meg át kell szállnia. Tehát ha majd eljön az ideje a hosszabbítás tervezésének, akkor szerintem az Örsnek kellene lenni a célnak. Ott van a HÉV üzemi vágánya, azt is be fel lehetne használni az új pályához.

Előzmény: csufi.rulez (118)
paca664 Creative Commons License 2006.11.09 0 0 126
Az alapkérdésem - bővebben kifejtve - a 113 utolsó sorában található. Bár kétlem, hogy az érintettől kapnék rá választ. Kár volt megkérdezni.
paca664 Creative Commons License 2006.11.09 0 0 125

Jujj. Ennyi erővel párhuzamos járat lehetne mondjuk a 6-os és a 61-es, vagy a 28-as és a 37-es villamos. De ugyanígy konkurenciát jelenthetne az É-D metróra az 1-es, vagy a nagykörúti villamos.

 

Aki a Blaháról a Pillangó utcáig szeretne utazni, és a szóban forgó 29-es villamost választja, megérdemli.

Előzmény: Sinbiciklis (124)
Sinbiciklis Creative Commons License 2006.11.09 0 0 124

"de csak az Expoig"

 

Valszeg azért mert a 29, 29Y végállomása metróállomásnál van. Tehát, ha az Expotól tovább viszed, a metrónak csinálsz párhuzamos járatot, amit senki nem használna. A Pillangó u. felöl, + nincs olyan tömeg, amelyik külön járatot igényelne. Ne felejtsd el, a BNV időszakos dolog, a vágány pedig mindig ott rohad.

Előzmény: paca664 (119)
**BPO-700** Creative Commons License 2006.11.08 0 0 123

Bár talán a XXI. század hajnalán már nem ártana...

 

Hát ja!

Előzmény: alexejevics (122)
alexejevics Creative Commons License 2006.11.08 0 0 122

"Oda például végzett kezelőszemélyzet kell, aki átkapcsol. Mert ugye a vonyítnak nem árt a 600V, ellenben a villanyosnak megrázó lenne a 25kV... "

 

Pontosan erre gondoltam én is. Bár talán a XXI. század hajnalán már nem ártana valami automatizáltabb megoldáson elgondolkodni a keresztezés működtetése esetében...

Előzmény: KóMa (121)
KóMa Creative Commons License 2006.11.08 0 0 121

A villamos-vonat keresztezésben nem csak maga a technika a drága.

 

Oda például végzett kezelőszemélyzet kell, aki átkapcsol. Mert ugye a vonyítnak nem árt a 600V, ellenben a villanyosnak megrázó lenne a 25kV...

 

 

Előzmény: alexejevics (116)
KóMa Creative Commons License 2006.11.08 0 0 120

Egy fontos dolgot ne felejtsetek el. Van vágány. Javítgatni, rendbehozni nagyságrrendileg olcsóbb, mint átalakítani, újfajtát tervezni. Azt kell használni, ami van. Később lehet fejleszteni.

 

A főfelügyeletek nem olyan egyszerűen adnak ki módosításra engedélyt. Ha hurok, hurok. Ha 3 vágány, akkor annyi. Ezt kéne használni első lépésben.

 

Más: amíg volt is vezeték, addíg is áram alatt volt. Akárcsak a Mexikói út, vagy a Törökőri HÉV, de beszélhetünk az Erzsébet királyné úti tápkábelről.

 

 

Előzmény: alexejevics (114)
paca664 Creative Commons License 2006.11.07 0 0 119
Köszönöm, ezt nagyvonalakban én is sejtem. A reakciómat a "de csak az Expóig!" felkiáltás váltotta ki. Erre indoklást mindeddig nem kaptam, pedig kíváncsi lennék rá.
Előzmény: alexejevics (114)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!