Keresés

Részletes keresés

Airbus a380 Creative Commons License 2005.10.27 0 0 124
Egyszerűen imádom :)

Csak sehol nem tom nézni............. :( (a kedves t kábel az ab moteurs helyett egy ideje moteurst ad)


JA ELÉG VICCES EGY LÁTVÁNY :D

kiwi leszek mit érnek el.


De legaláb a kerék cseréket már jövőre vissza hozzák
Előzmény: Pepe 114 (123)
Pepe 114 Creative Commons License 2005.10.27 0 0 123
Még talán 305-310-et is!;)
Előzmény: Airbus a380 (121)
Pepe 114 Creative Commons License 2005.10.27 0 0 122

Úgy néz ki, mint egy alaktalan nő!:)

Hihetetlenül elbaszták sajnos az f1-et!:((

Előzmény: Airbus a380 (120)
Airbus a380 Creative Commons License 2005.10.27 0 0 121
Aszontad pár mérföldel megy kevesebet egy truck mint egy nextel kocsi akkor ezekszerint gyors pályán azzal is el lehet érni a 280-90-et?
Előzmény: Pepe 114 (118)
Airbus a380 Creative Commons License 2005.10.27 0 0 120
Viszont elég vicces ahogy kinéz az osztott szárny :D
Airbus a380 Creative Commons License 2005.10.27 0 0 119
Szerintem 1-ik se lenne normális ha úgy vállalná a versenyt................


esélye se lenne túlélni az ütközést..
Előzmény: Pepe 114 (118)
Pepe 114 Creative Commons License 2005.10.26 0 0 118
Miért?
Megmondták, hogy speciális beállításokkal a jelenlegi autóknak 400 környékén van a végsebessége!
Előzmény: Airbus a380 (117)
Airbus a380 Creative Commons License 2005.10.26 0 0 117
Na ez azért már túlzás amit mondasz..,....



Szerintem igen is jogos sőt! a nascar-ba se ártana
Előzmény: Pepe 114 (116)
Pepe 114 Creative Commons License 2005.10.26 0 0 116

Vicc, amit ezzel a sporttal művelnek!

Formula 1

Már a nevében is benne van, hogy a világ legfejlettebb technikájával vivott autóverseny!

Ezzel azt akarom mondani, hogy inkább arra kéne törekedni, hogy minél nagyobb legyen a leszorítőerő, bordázott gumikat be sem kellett volna vezetni, stb.!

Az autót biztos megtudnák csinálni biztonságosra így is!ű

Maximum jóval nyagyobb bukótereket és gumifalakat kéne használni, de biztos, hogy

a legkomolyabb sorozatok egyikévé válna!

Mennének Monzában 400-at, meg ilyenek!

Király lenne!

De sajnos ez van ezt kell szeretni!

Lehet, hogy 10 év múlva már túl "sok" lesz a 2.4-es és lecserélik őket 1,5-os 3 hengeres dízelmotorokra!

VICC!

Előzmény: Airbus a380 (114)
Pepe 114 Creative Commons License 2005.10.26 0 0 115
Ha te mondod!:)
Előzmény: totya001 (111)
Airbus a380 Creative Commons License 2005.10.26 0 0 114
Airbus a380 Creative Commons License 2005.10.26 0 0 113
"Jönnek a kétszárnyas autók

A Nemzetközi Autós Szövetség (FIA) összes szabálymódosítási javaslatát elfogadta hétfői, londoni ülésén a Forma-1-bizottság. A csapatvezetők, szponzorok és promóterek, illetve a gumiszállítók képviselőiből álló, 26 tagú szervezet a kétszárnyas megoldás alkalmazásába egyhangúlag, a kerékcsere visszahozásába és a kiütéses időmérő-rendszer bevezetésébe nagy többséggel egyezett bele.

Elfogadta Max Mosley FIA-elnök (FIA - Nemzetközi Autós Szövetség) összes szabálymódosítási javaslatát a Forma-1-bizottság, így 2007-től bemutatkoznak a sorozatban a két hátsó szárnnyal szerelt kocsik.

Tetszett az ötlet

A szervezet hétfőn hozta nyilvánosságra terveit a radikális megoldásról, amely növelné az előzések lehetőségét, és a csapatvezetőkből, a gumiszállítók, illetve a főszponzorok és promóterek képviselőiből álló, 26 tagú testület a londoni találkozón egyhangúlag rá is bólintott.

Érdekes lesz az időmérő

Többségben egyetértettek továbbá a kerékcserék újbóli engedélyezésével és a kiütéses kvalifikációs rendszer bevezetésével, már 2006-tól kezdve. Ennek megfelelően az időmérőt három részben bonyolítják le: az első negyedórában az összes kocsi a pályán lesz, az öt leglassabb kiesik, és a következő tizenöt percben a maradék tizenöt folytathatja. Az újabb öt leggyengébbnek a végén be kell fejeznie a körözést, és további húsz percben a legjobb tíz folyamatosan mehet. Aki a legjobb időt futja, azé lesz az első kocka. A hivatalos edzés után már nem lehet tankolni, sem kereket cserélni, a versenyt pontosan azzal a géppel kell kezdeni, mint amilyennel befejezték a kvalifikációt.

Kevesen tiltakoztak

Mind a kerékcsere, mind az új időmérő ellen tiltakozott néhány istálló, de azoknak keresztülvitelét nem sikerült megakadályozniuk.

Az ülésen napirendre került a gumikérdés is, a tagok megállapodtak, 2007-ben - a kettős szárny bevezetésekor - visszatérnek a teljesen sima, slick abroncsokhoz. "
Airbus a380 Creative Commons License 2005.10.26 0 0 112
Szerintem az még a jenkiktől is túlzás lenne ha elvárnák a versenyzőiktől hogy szervó nélkül menjenek :)

Előzmény: Pepe 114 (109)
totya001 Creative Commons License 2005.10.25 0 0 111

Úgy tűnik, ismét fény derült egy összeesküvés-elméletre, amivel az amerikaiak újabb előnyt próbálnak szerezni más nemzetekkel szemben.

Előzmény: Pepe 114 (109)
Airbus a380 Creative Commons License 2005.10.25 0 0 110
jóóóóóóóóóvan én még nem vezettem :)
Előzmény: Pepe 114 (108)
Pepe 114 Creative Commons License 2005.10.25 0 0 109

Pont az a célja(az is) a Nascarnak, hogy mindenféle segítség nélkül nyúzzák a gépet!

De ezekszerint csak egy tipikus Amerikai duma:

"húúúúú, mi milyen ügyesek vagyunk"

lsd. lowe's minősége! LLLLOOOOOOOOLLLL

Előzmény: totya001 (103)
Pepe 114 Creative Commons License 2005.10.25 0 0 108
Ezzel az erővel a buszvezetéshez egy Gorilla kéne! :DDDDDDDDD
Pepe 114 Creative Commons License 2005.10.25 0 0 107

1.6 tonnát hogy vezetnének már?

LOL lenne! :D

Meg nem is tudnák, mert más a kocsi súlya és más az az erő, amivel elforgatod az első kerekeket!

Előzmény: Airbus a380 (104)
Pepe 114 Creative Commons License 2005.10.25 0 0 106
Akkor van!
Előzmény: totya001 (103)
Airbus a380 Creative Commons License 2005.10.25 0 0 105
A kedvenceim :)










Egy kis tuning mikre képes..... :D
Airbus a380 Creative Commons License 2005.10.24 0 0 104
Ne haragúdj de azt én sem tartom elképzelhetőnek hogy másfél (vagy mennyí) tonna verseny autót 3-4 órán át a puszta izmukkal vezetnek.
totya001 Creative Commons License 2005.10.24 0 0 103
Tudtommal van!
Előzmény: Pepe 114 (102)
Pepe 114 Creative Commons License 2005.10.24 0 0 102

Tudtommal nincs!

 

Előzmény: Airbus a380 (101)
Airbus a380 Creative Commons License 2005.10.24 0 0 101
Ezekbe a kocsikba van szervó vagy ilyesmi? vagy a bácsik a saját izom erejükkel mozgatják azt a másfél tonnát?
Előzmény: Pepe 114 (100)
Pepe 114 Creative Commons License 2005.10.20 0 0 100

Tehát te sem tudod, miért utálod, csak utálod!

Ok!

Előzmény: Airbus a380 (99)
Airbus a380 Creative Commons License 2005.10.20 0 0 99
A versenyzői tudását mindenki elismeri.,
Előzmény: Pepe 114 (98)
Pepe 114 Creative Commons License 2005.10.18 0 0 98

A te dolgod, félre ne érts, de Schumacheren, nem tudom, mi van utálni való?

Adakozik, általában szerényen nyilatkozik!

Nyilván, mikor basztatják, ő is úgy reagál, ahogy kell!

De közel nem egy olyan arrogáns öntelt szar, mint Montoya, vagy Alonso!

Tudja, honnan jött és kinek/kiknek tartozik köszönettel és van egy normális családi élete is!

A gyerekeit elrejti a "világ" elől, stb.!

Nem akarja azt, hogy a saját sikeres élete miatt legyenek ismertek, vagy tegye tönkre magánéletüket az ismertsége miatt!

A feleségét is nagyon ritkán látni!

Előzmény: Airbus a380 (95)
Airbus a380 Creative Commons License 2005.10.18 0 0 97
Ezen nincs mit várni.


A legtöb f1-es ezt nevezi meg oknak hogy kit miért utál főleg a nevesebb pilótáknál. akik meg is szólalnak
Előzmény: totya001 (96)
totya001 Creative Commons License 2005.10.18 0 0 96

Gondoltam, hogy vársz egy indoklást és azt a magadénak is nevezed majd.

Kár, hogy nincs saját véleményed.  :-(

Ennek ellenére a válaszodat elfogadom, köszönöm!

Előzmény: Airbus a380 (95)
Airbus a380 Creative Commons License 2005.10.18 0 0 95
Alonsot pl nem utálom.

egyszerűen nem szimpi az előbb leírttak miatt


Amúgy sumákot is ilyen okok miatt utálom
Előzmény: Pepe 114 (92)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!