Már a nevében is benne van, hogy a világ legfejlettebb technikájával vivott autóverseny!
Ezzel azt akarom mondani, hogy inkább arra kéne törekedni, hogy minél nagyobb legyen a leszorítőerő, bordázott gumikat be sem kellett volna vezetni, stb.!
Az autót biztos megtudnák csinálni biztonságosra így is!ű
Maximum jóval nyagyobb bukótereket és gumifalakat kéne használni, de biztos, hogy
a legkomolyabb sorozatok egyikévé válna!
Mennének Monzában 400-at, meg ilyenek!
Király lenne!
De sajnos ez van ezt kell szeretni!
Lehet, hogy 10 év múlva már túl "sok" lesz a 2.4-es és lecserélik őket 1,5-os 3 hengeres dízelmotorokra!
A Nemzetközi Autós Szövetség (FIA) összes szabálymódosítási javaslatát elfogadta hétfői, londoni ülésén a Forma-1-bizottság. A csapatvezetők, szponzorok és promóterek, illetve a gumiszállítók képviselőiből álló, 26 tagú szervezet a kétszárnyas megoldás alkalmazásába egyhangúlag, a kerékcsere visszahozásába és a kiütéses időmérő-rendszer bevezetésébe nagy többséggel egyezett bele.
Elfogadta Max Mosley FIA-elnök (FIA - Nemzetközi Autós Szövetség) összes szabálymódosítási javaslatát a Forma-1-bizottság, így 2007-től bemutatkoznak a sorozatban a két hátsó szárnnyal szerelt kocsik.
Tetszett az ötlet
A szervezet hétfőn hozta nyilvánosságra terveit a radikális megoldásról, amely növelné az előzések lehetőségét, és a csapatvezetőkből, a gumiszállítók, illetve a főszponzorok és promóterek képviselőiből álló, 26 tagú testület a londoni találkozón egyhangúlag rá is bólintott.
Érdekes lesz az időmérő
Többségben egyetértettek továbbá a kerékcserék újbóli engedélyezésével és a kiütéses kvalifikációs rendszer bevezetésével, már 2006-tól kezdve. Ennek megfelelően az időmérőt három részben bonyolítják le: az első negyedórában az összes kocsi a pályán lesz, az öt leglassabb kiesik, és a következő tizenöt percben a maradék tizenöt folytathatja. Az újabb öt leggyengébbnek a végén be kell fejeznie a körözést, és további húsz percben a legjobb tíz folyamatosan mehet. Aki a legjobb időt futja, azé lesz az első kocka. A hivatalos edzés után már nem lehet tankolni, sem kereket cserélni, a versenyt pontosan azzal a géppel kell kezdeni, mint amilyennel befejezték a kvalifikációt.
Kevesen tiltakoztak
Mind a kerékcsere, mind az új időmérő ellen tiltakozott néhány istálló, de azoknak keresztülvitelét nem sikerült megakadályozniuk.
Az ülésen napirendre került a gumikérdés is, a tagok megállapodtak, 2007-ben - a kettős szárny bevezetésekor - visszatérnek a teljesen sima, slick abroncsokhoz. "