Keresés

Részletes keresés

Kati Bp. Creative Commons License 2005.12.06 0 0 376

Szia Péter! Sziasztok!

 

Akusztikus gitárom van. Igazából teljesen kezdő vagyok, sohasem tanultam gitározni. Tudom, hogy vannak jó gitáros oldalak, de szerintem egyedül még ezekből is nehéz tanulni, ha valaki lényegében még semmit sem tud. Szóval úgy érzem könnyebb úgy tanulni ha van aki rendesen el tudja magyarázni a dolgokat, illetve le tudja ellenőrizni azt amit csinálok. Tulajdonképpen ezért is fordultam hozzátok segítségért.

Hát hogy mit szeretnék játszani? Őszintén szólva autentikus cigányzenét már ha ez mond valakinek valamit, de mondjuk szerintem ez most nem is olyan fontos, mert előbb az alapokat kellene megtanulnom és ebben szerintem bárki tud segíteni aki tud valamennyire gitározni. Szóval egyenlőre még nagy céljaim nincsenek inkább csak hobbynak szánom.

 

Üdv. Kati

Előzmény: vakbarát (375)
vakbarát Creative Commons License 2005.12.06 0 0 375

Szia Kati!

MIlyen gitárod van, akusztikus vagy elektromos?

Meddig jutottál? Egyedül feltudod hangolni?

Nem tudom mennyit látsz, mert vannak nagyon jó oldalak a neten, ahol mindenfélét írnak, és mutatnak a gitározni vágyóknak. Énekelni szeretnél, és azt akarod kísérni a hangszereden vagy inkább klasszikus darabokat tanulnál vagy szólózni támadt kedved? Ha minden kérdésre válaszolsz könnyebb lesz eldönteni, hogy miben segítsünk.

    Péter

Előzmény: Kati Bp. (374)
Kati Bp. Creative Commons License 2005.12.06 0 0 374
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni! Én egy budapesti gyengénlátó lány vagyok. Gitározni szeretnék tanulni, de nincs senki, aki segíteni tudna nekem ebben. Ezért egy olyan vállalkozó szellemű embert keresek, aki Budapest területén hajlandó lenne egy teljesen kezdőt gitározni tanítani, ha mást nem akkor legalább egy alap szinten. Sajnos anyagi honoráriummal nem igazán tudok szolgálni. Ha valaki még ennek ellenére is vállalkozna a dologra, akkor kérem hogy írjon egy e-mailt a
h.kati@citromail.hu címre.