Keresés

Részletes keresés

totti86 Creative Commons License 2005.11.26 0 0 112
ugye a 41-42-52 icssítése triviális, 19 is mehet, de 47-49et csak 3as tátrákkat lehetne lecserélni, ami ugye szab-híd miatt lehetetlen, tehát:

1: szab-hidat úgy ujjítják föl, hogy elférjenek a tátrák, és:
a: 1-1a ról kivesszük a 3as tátrát és csatolt icst rakunk be, vagy
b: pluszzusított vonalakrol vesszük ki a dupla tátrákat és szimpla icsvel pótoljuk

2:csúcsidőben csatolt ics, azon kívűl szimpla+peronépítés szinte mindenhol.

melyik a jobb?
Előzmény: KQno (111)
KQno Creative Commons License 2005.11.26 0 0 111
Az esti órákat is meg lehetne oldani, csak "A" cégnél úgy félnek a szétcsatolásoktól, mint a tűztől! Prágában és még millió helyen is van üzemközbeni szétcsatolás. Itthon példaául Szegeden bevett gyakorlat a T6A2H-k csatolgatása  csúcsidő elején és végén.
vrobee Creative Commons License 2005.11.25 0 0 110
Komolyan vannak olyan tervek, hogy a 47-es vonalán csatoltan fognak járni az ICS-k???

Nem nagyon megy másképp, ha az UV-ket selejtezni akarjuk.
Az a baj, hogy az UV+P+UV kb. 300 férőhelyet mozgat, egy szimpla ICS 200-at (5fő/m2). Ha szólóban járatnánk, akkor másfélszer annyi villamos pörögne a vonalon, ami viszont egyszerűen meghaladja a belső Bartók Béla út kapacitását.
Előzmény: V43 1173 (109)
V43 1173 Creative Commons License 2005.11.25 0 0 109

Komolyan vannak olyan tervek, hogy a 47-es vonalán csatoltan fognak járni az ICS-k???

Ezt elég nehezzen tudom elképzelni, mert akkor (szinte?) az összes megállót át kellene építeni jóval hosszabbra, ami pl. a Gellért téren elég nehezen lenne kivitelezhető.

A másik dolog meg az, hogy szerintem a csatolt ICS nyújtotta férőhelykapacitás (kb 5 UV-nak megfelelő szerintem) sok lenne a 47-es vonalra, esti időszakban meg hétvégén kihasználatlanok lennének.

 

Előzmény: KQno (106)
KQno Creative Commons License 2005.11.24 0 0 108
Azt tom, hogy régen csak 2 UV volt nem pedig UVm+UVp+UVm.
Előzmény: vrobee (107)
vrobee Creative Commons License 2005.11.24 0 0 107
Nem hinném. El se fér, meg elég is az ICS (ha nem is olyan tágasan, mint a 3UV, de az is csak kényelmi okokból van így, mert hogy így minden villamos 3 kocsis Kf-ön. Korábban 2UV volt.)
Előzmény: KQno (106)
KQno Creative Commons License 2005.11.24 0 0 106
A 19-esre is csatolva tervezik, mint pl 47-re?
Előzmény: vrobee (103)
vrobee Creative Commons License 2005.11.24 0 0 105
Persze, azért olyan biztos az ICS oda... :)
Előzmény: TIÁN (104)
TIÁN Creative Commons License 2005.11.24 0 0 104
Tátra csak a rövid 41-esen jöhet(ett) szóba.
Előzmény: vrobee (103)
vrobee Creative Commons License 2005.11.24 0 0 103
Pedig a 41-es és a 19-es szinte biztosan ICS lesz.
Megj. még mindig jobb, mint annak idején a Tátra :)
Előzmény: Törölt nick (102)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.24 0 0 102
Viszont ők meg, ha jól tudom, a dél-budai vonalakra kerülnek majd, megállókihagyás ott se fordul elő túl sűrűn... (esetleg a 41-es külső szakaszán, de abba meg még belegondolni is szörnyű, hogy ott ICS fog járni).
Előzmény: KQno (101)
KQno Creative Commons License 2005.11.24 0 0 101
Spec nem is a kombinékra gondoltam megállókihagyásnál :P, hanem arra, hogy ha jól tudom, az onnan lekerülő ICS-k nagy része egy nagyjavítás keretében fog egyedi ajtónyitást is kapni. Bár már van néhányon most is...
Előzmény: vrobee (100)
vrobee Creative Commons License 2005.11.24 0 0 100
Üdv!
Szerintem villamosra ez mindig így volt.

A Combinók érkezése után? Nem tudom, lesz-e azon egyedi ajtózás (biztos), de az tuti, hogy megállót nem fog tudni kihagyni soha, sehol :)
Előzmény: KQno (99)
KQno Creative Commons License 2005.11.24 0 0 99
Köszi szépen!!! Ha valaki tudja még megírhatja, h mikor vezették ezt be, és tervezi-e a BKV a megszűntetését pl a Combinok érkezése után. Bár tom, hogy vannak ennél égetőbb problémák is, de azért ezzel is lehetne növelni a sebességet...
Előzmény: vrobee (98)
vrobee Creative Commons License 2005.11.23 0 0 98
Forgalmi utasítás. Lassan van annyi vonal tisztán egyedi ajtónyitású kocsival kiadva, hogy el lehetne törölni... De az biztos, hogy egy darabig anyáznának az utasok.

Azért láttam ellenpéldát a hármason is, de akkor átlátható volt az egész kocsi ;)
Előzmény: KQno (97)
KQno Creative Commons License 2005.11.23 0 0 97

Hello!

Most a köteles utcáról eszembe jutott valami:

Miért van az, ha már egyáltalán van a TW-n leszállásjelző, akkor miért kell megállnia akkor is és csukott ajtókkal álldigálni, ha nem volt jelzés??? ez forgalmi utasítás, vagy esetleg műszaki dolog? A Terebesi se vmi kihasznált megálló, és ott mindig ez van, bár ott mondjuk útkeresztezés,fedezőjelző, stb van, de a köteles utcánál is mindig előfordult velem ha arra jártam. Válaszokat előre is köszi!!!

Uezbeck Creative Commons License 2005.11.23 0 0 96
Mai naptól kezdve a 3-as és 52-es villamosok nem állnak meg a Köteles utcai megállóban. Hivatalosan a villamos forgalom gyorsítása végett. (forrás a BKV honlapja)
andiku Creative Commons License 2005.11.14 0 0 95
Köszönöm! Nem voltam benne olyan biztos, de ezek szerint jól tudtam. Puszi érte, helló!
Előzmény: ARIBOY (94)
ARIBOY Creative Commons License 2005.11.14 0 0 94

Kedves Andiku!

 

A TW 6000-es villamosok 1500-1575-ig vannak számozva!

Előzmény: andiku (93)
andiku Creative Commons License 2005.11.14 0 0 93
Sziasztok! Nem tudjátok megmondani nekem, hogy a TW6000-es villamosok meddig vannak megszámozva? Nagyon sokat segítenétek nekem. Előre is köszönettel: Andiku
KQno Creative Commons License 2005.11.14 0 0 92

Hello!

Akkor ez volt az műtyúkos "balhé", hogy külföldről akartak szakikat hívni hozzá? Tényleg, hogy lett megoldva akkor az átállítás végül? Előre is köszi a választ!

Törölt nick Creative Commons License 2005.11.14 0 0 91
Legkésőbb akkor, amikor meglepve tapasztalod, hogy a villamos nem áll meg ott, ahol eddig igen:-)))
Előzmény: andiku (90)
andiku Creative Commons License 2005.11.14 0 0 90
Na nem baj, időval úgyis kiderűl minden, vagy tévedek? :-)
Előzmény: Törölt nick (89)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.13 0 0 89
Persze, hogy tud, itt a fórumon is volt szó róla. Állítólag már nov. 1-től meglett volna, csak nem tudták átállítani a TW-k műtyúkját...
Előzmény: andiku (85)
ARIBOY Creative Commons License 2005.11.13 0 0 88
A villamosok.hu weboldaon olvastam,amit be is linkeltem!Kérdezd meg a Sindöcögények topikba,hogy valóban meg lesz e szüntetve az a megálló!
Előzmény: andiku (87)
andiku Creative Commons License 2005.11.13 0 0 87
Te ezt honnan tudod, hogy meg lesz szüntetve?
Előzmény: ARIBOY (86)
ARIBOY Creative Commons License 2005.11.13 0 0 86
A bkv weboldalán,még nincs kint a hir,de a villamosok.hu  az szerintem hiteles hirforrás ez ügyben!
Előzmény: andiku (85)
andiku Creative Commons License 2005.11.13 0 0 85

Bocsánat a közbeszólásért, de erről a BKV is tud?

Előzmény: ARIBOY (83)
andiku Creative Commons License 2005.11.13 0 0 84
Sziasztok! Megpróbálok és mégegyszer köszönöm az elismerést.
Előzmény: ARIBOY (82)
ARIBOY Creative Commons License 2005.11.13 0 0 83
A 3-as villamost is érintő változásról: Köteles utcai megállóhely megszüntetése

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!