Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sanis_7 Creative Commons License 2020.05.24 0 0 122620

sziasztok

 

A tegnapi nap kormánytekerés közben furcsa kopogó, illetve enyhe kattogó hangot hallottam elölről. Ma próbáltam megkeresni a hiba okát, a kopogást biztos, hogy az egyik stabpálca adja. Ahogy rángatom, úgy kopog, ez kuka egyértelműen. Emellett hallok egy kattogó jellegű hangot, ami nem tudom mi lehet. Gondoltam a toronycsapágyakra, de valahogy mintha lejjebbről jönne, kicsit félek, hogy magából a kormányból/kormányműből jön. Szervolaj szép tiszta, van normálisan a tartályban is. Valakinek esetleg ötlete, hogy mit kellene átnézni?
Grande Punto 2006 1.4 16v

grande645 Creative Commons License 2020.05.24 0 0 122619

Subcy!

Egy kis OFF(elnézést)

Megvolt màr a tetõcsere?

Előzmény: subcy (122618)
subcy Creative Commons License 2020.05.20 0 0 122618

Nekem 2006-os. 2016-ban volt egy első törött rugó miatt cserélve a toronycsapágyakkal együtt. A gyári fekete színű volt és már kicsit be is volt rágva. Az újnak fehér színe volt, legalábbis egyik oldalt ha jól emlékszem. Márkaszervizben cseréltettem és alvázszám alapján előtte rendelték a belevalót, ami akkor a köv. volt:

- első rugó (Fiat 52016889)

- toronycsapágy (Fiat 50521707)

Azt mondták az új toronycsapágy jobban bírja a koszt, sarat.

Most hogy jelenleg mi a friss cikkszám nemtom, de ezek alapján talán el tudsz indulni.

Kereső -> toronycsapágy szó és lesz anyag. Pl az enyém is:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=138578682&t=9128494

 

Utána azért olyan futóműveshez menj -szerintem- aki kormány közepet is ki tud nullázni az állításkor (elektromos szervó miatt)


Előzmény: Énvagyok148V (122616)
meszizs Creative Commons License 2020.05.20 0 0 122617

Sziasztok!

 

Igaz Linea és ott is feltettem már a kérdést, de hátha tudtok infót adni!

 

Érdeklődnék, hogy gondoltatok-e már arra, illetve valaki csinált-e olyat, hogy a Linea 5-ös váltót lecserélte 6-osra?

 

1,4 T-jet, chippelt kocsim van, 2008-as,2009-es forgalombahelyezés, első tulaj, telet, havat, sót még nem látott, 63 ezer km van benne! 

 

Anno amikor vettem a Fiat szervizben feltettem a kérdést, hogy váltócsere? Akkor azt mondták, hogy ezt a török csinálja, azt meg az olasz és ügyeltek arra, hogy ne legyen csereszabatos.

Nem tudom, hogy ez így van-e?

 

Minden infót köszi!   

Énvagyok148V Creative Commons License 2020.05.20 0 0 122616

Köszi az infót! Képzeld van videó a YT-n amin egy 2006-ost műtenek, annak egy részes van, sanszos hogy az enyém is az. Én inkább Kovács-fan vagyok (szegediek tartsunk össze) ami az áruházakat illeti, majd megkérdezem őket telefonon, csak gondoltam volt már itt valaki hasonló helyzetben és megosztja velem a tapasztalatait. Persze ha valaki megtenné azt megköszönném. Üdv.!

Előzmény: EAG E95 (122615)
EAG E95 Creative Commons License 2020.05.19 0 0 122615

Szia! Az enyém 2006/3. havi gyártás. Nem tudom van-e Bárdi autó regisztrációd, ha van ott már tudsz alvázszám alapján keresni, és látod a képeket, valamint a gyári cikkszámokat. Ha ez segít az enyémbe valónak ez a gyári cikkszáma: 51780079.

Előzmény: Énvagyok148V (122614)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.05.19 0 0 122614

Szervusztok!

 

Érik az első rugók cseréje. Nem is, az már megérett...  Inkább a toronycsapágyaké. Szóval ahogy néztem, van belőlük 2 féle. Egy és két részes. A két részesnél külön van a (fehér) szilent. A kérdésem az, hogy csereszabatos a kettő? Amennyire láttam a kerékdobba nézve akkor az enyém az egyben lévő. 2007 eleji gyártás. A zűrzavar akkor keletkezett a fejemben, amikor az alkatrész áruházban láttam olyat megadva, hogy az egy részes az 2007/9 hóig jó,  a két részes meg 2005/10 -től... Mi az igazság?

wordfish Creative Commons License 2020.05.16 0 0 122613

Sziasztok!

 

Ha érdekel valakit eladnám a komplett rádió beépítő készletemet. 2012-es 199  motorkodú puntóm van.

Méretpontos beépítőkeret és egy olyan elektronika, amivel kormányról vezérelhető marad a beépített rádió.

fiat 500, doblo és ducatohoz is jó elvileg. Bluetooth miatt vettem, de eladom a kocsit és visszatettem a gyárit.

keret+elektronika:15.000 Ft.

Van egy sony DSX-A410BT rádió is, az 12.000 Ft.

146 EUR ért vettem, kb 2 éve, számla megvan.

nemszabad Creative Commons License 2020.05.14 0 0 122612

Sziasztok! Van egy olyan jelenség, hogy ha bekapcsolom a klímát egy 1.3-as digit klímás dízelben,

akkor egy halk zizegő, sziszegő, zúgó hang jön a műszerfal alól. A kompresszor nem indul el, lehet

hogy nincs gáz a rendszerben, ezt még nem ellenőriztem, de akkor mi zúg? Lehet, hogy valamelyik

állítómotor ennek ellenére állítani akar valamelyik terelőlapáton, de annak sincs végállása, csak

teker folyamatosan? Ha kikapcsolom a klímát, újra csend lesz...

zgi521 Creative Commons License 2020.05.04 0 0 122611

sziasztok, Faterkám nem használt gyári GP dísztárcsái eladók.. 15'  nem törött, jó állapot.

8e ft

érdeklődni mail -ben  (Bp.XXII. ker Campona környéke)

 

 

kisfitti Creative Commons License 2020.05.04 0 0 122610

Üdvözletem.

https://auto.jofogas.hu/zala/1_4_T_jet_Turbo___leomlo_103158212.htm

Ha valakinek kellene a T jet re.

Sajàtom. Fel lett újítva, a leömlõ bontott. Hibàtlan. A turbo papírjaival. Alkuképes, nekem csak a helyet foglalja. Korrekten be van csomagolva. 

mexi6 Creative Commons License 2020.04.27 0 0 122609

Talán megoldódott ,előtet ellenállás lett a hunyó.

mexi6 Creative Commons License 2020.04.27 0 0 122608

Sziasztok!

 A kérdés: digitklímás t-jet ,a hűtő ventillátor a motor térben 1-es 2-es módban nem indul el csak 3-as ban. A klíma kompresszor nagyon zúgott és kiderült (obd) hogy a relék ugyan kattannak de a ventillátor csak a legvégén kapcsol mikor már az egekben a nyomás.Mi lehet a probléma?

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2020.04.25 0 0 122607

The homemade man.

Egy kis szívással,másodszorra összejött.

Bogárrács klimahűtő elé.

 

https://youtu.be/bGWsrBcFEmo

Törölt nick Creative Commons License 2020.04.13 0 1 122606

Szezonra felkészités,egy kis gombátlanitás,fertőtlenités forró gőzzel.

Gőz után egy kis VMD, majd klimahab radiátor külső-belső oldala.Legvégén egy klimabomba.Majd uj szenes szűrő.Mindenből volt itthon,igy nem kellett időpontért sorbaállnom a szakinál ebben a helyzetben.Tudom,ózonos a legjobb.

Amugy nem is láttam ilyen gőzös tisztitást,holott ecetet beleöntve sztem elég jó hatást lehet elérni igy mindent egybevetve.Szag eddig sem volt,de mondom kipróbálom.

 

 

 

Kisfitti1 Creative Commons License 2020.04.07 0 0 122605

Szia,

 

Köszi. Megtaláltuk. A nyomásszabályzó szelep nem zárt rendesen. 

Előzmény: Törölt nick (122604)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.30 0 1 122604

Cooler rendszerbe kellene nyomáspróbát csinálni,nem szivárog e valahol a levegő.Amikor szivárog,a turbo fordulata nagyon megemelkedik,túlterhelődik,majd reped ,vagy besül a tengelye.Valami kiváltotta azt a szétrepedést,ez csak ugy nem jellemző a tipusra.

Drucklabda wastegate szelepet leellenőrizni.Mágnesszelepet(nyomásszabályzót ) kitisztittani féktisztitóval.Nagyon olajos tud lenni.(csöcsökbe belefujkálni ).

A mért értékeket nem tudom minek mennyinek kellene lennie.

Sok szerelő ott rontja el,hogy a nyom.szabályzó mágnesszelepre rosszul csatlakoztatják vissza a gumicsöveket,alias összekeverik.

Itt egy rajz hogy a megfelelő.:

 

 

Olajat milyet használsz ha szabad???vizk....acea...???

 

Előzmény: kisfitti (122603)
kisfitti Creative Commons License 2020.03.30 0 0 122603

Üdvözletem.

1.4 tjet, igaz Lancia Delta, de a lényegen nem vàltoztat. 

Hàtha valaki talàlkozott hasonlóval, vagy ad egy jó tippet.

A helyzet a következõ: októberben turbót cseréltünk felújítottra, mert elrepedt a ház, és alig volt nyomás. 1 hónapig teljesen jó volt. Majd elkezdett ismét fogyni a nyomàs. Elõször csak 2 csík hiànyzott, majd 1-2 hét alatt a felére esett vissza. MES sel nézve 1750 mbar kérthez, 1530 at nyomott. Gondoltam, h rossz a felújított turbó. Vissza küldtem garanciàban. A szakműhely szerint jó volt. Nem hittem el, úgyhogy el lett küldve màshovà. Ott ràvàgták, h rosszul van beállítva. Àllítottak rajta. 3 barra a nyitàst!!?? Ezt még csak nem is értettem. Mindegy, összerakva a hiba ugyan az maradt. Majd megelégeltem és vettem egy bontottat. Sajnos a hiba ezzel is maradt. Tehàt belàttam, h nem turbó.

Amit még próbàltunk: MAP, turbonyomàs mérõ, nyomàsszabàlyzó szelep, turbó elektromos szelep. Ezekkel sem történt változàs.

Ami feltűnt, h a map érték alacsony. alapjàraton 300 körüli. Sajnos kifogytunk az ötletekbõl. Esetleg valakinek lenne hasznàlható ötlete? 

Köszönöm

pestam Creative Commons License 2020.03.27 0 0 122602

Dehogy állok neki!! :))))) Kb. a kerékcserén és izzócserén kívül max. olyannak állok neki, ami balesetet és nagy műszaki galibát nem okozhat... az autó veszélyes üzem :D

Akkor azért 70-80e magasságban van a dolog, sejtettem... az előzőt kb. kihoztam 30-ból, és nem alja anyagokkal, de mondjuk az elvont szerelő miatt elment egy napom :)

Előzmény: Törölt nick (122601)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.26 0 0 122601

22-30ig mennek a szettek.Nem vészes.Egyéb cullang esetleg rámehet,pl hosszbordás...feszitője....generátor szabadonfutó miegyéb.Általánosságba 30körüli a munkadij.

De ezt magad próbálod most otthon cserélni????

Én beadnám valahova,majd az elkészülés után 1-2nappal mennék érte.(ha félsz ami most zajlik ).

Ha nincs sehol kedvezményes beszerzési forrásod innét tudsz rendelni esetleg: fekmester.hu  v  kovács (postán maradóra ).

 

 

https://alkatreszek.hu/tipus/fiat/grande_31/grande_punto_199_2005_06/23194/szijhajtas

 

Előzmény: pestam (122600)
pestam Creative Commons License 2020.03.26 0 0 122600

Üdv!

 

Valaki cseréltetett mostanság T-Jet-en vezérlést? Mai árakkal, munkadíjakkal nagyságrendileg mennyibe fáj? Az előzőhöz én szereztem kici pénzért anyagot, és elég bagó volt a szerelés, de most ez nem járható... Ahogy tudom, ennél elég szívás a csere :(

 

Köszi!

kasztorka Creative Commons License 2020.03.23 0 0 122599

Bocs!!!

 

Ezek szerint, eddig soha nem spricniztem elég hosszan. Kipróbálom én is.

Előzmény: Törölt nick (122598)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.22 0 0 122598

Azért rémlett akkor mintha régebben beindult volna 3×

Valóban csak fél másodpercre huztam a kart,azért nem indul el.De lepróbálom  ahogy irtad.

Előzmény: gss (122596)
grande645 Creative Commons License 2020.03.21 0 0 122597

Valóban!:)

Előzmény: gss (122596)
gss Creative Commons License 2020.03.21 0 0 122596

Pár másodperces spricni után indul a törlés automatikusan,ha csak pillanatokra megy akkor nem.

(eddigi mindkét gp-m igy működött)

Előzmény: grande645 (122595)
grande645 Creative Commons License 2020.03.21 0 0 122595

Az enyémen elindul az elsõ is az ablakmosò gomb megnyomàsakor.Hàrmat töröl,majd kb.10mp mùlva egy tisztîtòtörlèst vègez.

Előzmény: Törölt nick (122594)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.21 0 0 122594

Köszi! Megnyugodtam.

A hátsót igen, tapasztaltam ahogy irtad. Megvételnél még azt gondoltam valami esőérzékelő lehet e beépitve hátra.De rájöttem tévedek.

Előzmény: kasztorka (122593)
kasztorka Creative Commons License 2020.03.21 0 0 122593

Üdv!

 

Nem kell elindulni, ne keresd a hibát!

Csak a hátsó indul el automatikusan akkor, ha az első be van kapcsolva és rükvercbe kapcsolsz.

Előzmény: Törölt nick (122592)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.18 0 0 122592

Ejj de kihaltunk....

 

Egy kérdés:

Első ablakspriccelésnél el kell e indulni a lapátoknak?? Gyujtáson...járó motornál sem hajlandó nálam.Csak ha segitek,a karral neki.Már nem emlékszem ezelőtt hogy működött.Alig használom mióta rain-off-al van kezelve az üveg.

Biztositék esetleg nem lehet?

Thx.

 

Hernyócsavarral sikerült feljebb tornászni a "veretést" a szélvédőre.(felső 2/3 ).

grande645 Creative Commons License 2020.03.05 0 0 122591

 

Én ilyet építettem be.Faragni nem,de fúrni kellett:)

Előzmény: nemszabad (122590)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!