Keresés

Részletes keresés

Alex4659 Creative Commons License 2011.05.20 0 0 661

   

 

   

 

Sziasztok!

 

Egy hete kaptam ezt a járművet amit szeretnék átalakítani. (Bocs a képminőségért, de csak mobillal tudtam fényképezni.) Egy négy évszakos, napi használatra szánt gépet szeretnék építeni belőle. Ehhez szeretnék tippeket, ötleteket kérni.

 

Az elképzeléseim:

 

A nyerget mindenképpen szeretném kicserélni, mert semmi rugózása és a jármű sem teleszkópos.

A kormányt egy még ennél is mélyebb kormányra szeretném kicserléni, mert nem tudok hajlott háttal biciklizni gerinc problémák miatt.

A hátsó csomagtartó hejett egy strapabíró, lehajtható csomagtartót szeretnék, nagy teherbírással. Oldalanként kb. 20 kg-os teherbírással.

A váltókkal pillanatnyilag meg vagyok elégedve. Nagyon szépen és pontosan dolgoznak.

Nagyon fontos szempont a minél alacsonyabb költség, mert nem tudok több 10000 Ft-ot rá költeni.

Coccotti Creative Commons License 2011.05.06 0 0 660

Kösz!

Lényegében egy vázcsere történt.

Előzmény: pROF (659)
pROF Creative Commons License 2011.05.05 0 0 659

Sok örömet hozzá! Gyári felszereltség, vagy te építetted? Megérdemelt volna egy rendes fotót. :)

Előzmény: Coccotti (658)
Coccotti Creative Commons License 2011.05.05 0 0 658

Szerencsére a bicaj minősége jobb, mint a képé.

szentesi53 Creative Commons License 2011.04.18 0 0 657

szentesi53 Creative Commons License 2011.04.18 0 0 656

Az enyém. 

rotring05 Creative Commons License 2011.03.27 0 0 655

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 654

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.15 0 0 653

Szerintem semmivel sem különb,ezért is örülök most a napközbeni hidegnek!Inkább tekerek hidegben mint sárban....:)

Előzmény: Vumurt89 (652)
Vumurt89 Creative Commons License 2011.02.15 0 0 652

De azt látom, hogy a dagonya helyzet arrafelé se különb:)

Előzmény: Törölt nick (651)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.15 0 0 651

Ezek után nekem is megfordult a fejemben!:)

Előzmény: Vumurt89 (649)
szilkó Creative Commons License 2011.02.14 0 0 650

Hajrá!Csak így tovább:-)

Előzmény: Sinbiciklis1 (647)
Vumurt89 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 649

Sárvédő lehet jól jött volna:)))

Előzmény: Törölt nick (648)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.14 0 0 648

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2011.01.23 0 0 647

Már alakul:

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.16 0 0 646

Telibe vágni vele a busz hátát! : )))

Tényleg szép amúgy!

Előzmény: CABkero (643)
CABkero Creative Commons License 2010.12.16 0 0 645

Igazad van tudom, de én már öreg és ügyetlen lennék egy ilyen géppel terepezni. legalább első teló kéne bele. ( ha nem rólam van szó, hanem egy tökös fiatalról akkor teljesen igazad van )

Előzmény: kivi (644)
kivi Creative Commons License 2010.12.16 0 0 644

Na most ez egy monti. Terepre. Vétek lenne aszfalton amortizálni. :-)

Előzmény: CABkero (643)
CABkero Creative Commons License 2010.12.16 0 0 643

Ritkán mondok ilyet, de ez a gép gyönyörű. Elfogadnám városi közlekedő és aszfalton járó gépnek. Nagyon-nagyon prímán néz ki.

Előzmény: fityfene (642)
fityfene Creative Commons License 2010.12.16 0 0 642

Előzmény: fityfene (641)
fityfene Creative Commons License 2010.12.16 0 0 641

Elnézést a hosszú stucniért! :-)

gyuri62 Creative Commons License 2010.12.16 0 0 640

Valaki elmagyarázhatná ezt az elméletet szegény B.Szilárdnak, még a végén nem fog tudni rendesen bekanyarodni :)

 

http://www.buruczki.hu/Buruczki_Site/Gepem.html

http://www.csekert.hu/webset32.cgi?CsekeRt2008@@HU@@614@@GOOGLEBOT

Előzmény: kivi (639)
kivi Creative Commons License 2010.12.16 0 0 639

Akkor mondd azt, hogy neked így tetszik, de ne találj ki hozzá áltudományos magyarázatot. :-)

Előzmény: hercules 80 (637)
gyuri62 Creative Commons License 2010.12.16 0 0 638

Ja hogy az "érzet"...................értem :)

Előzmény: hercules 80 (637)
hercules 80 Creative Commons License 2010.12.16 0 0 637

Stabilabb a karanyarodás és masszivabb is, és nagyobb a biztonságérzet is a rövid stucnival!

De kinek a pap, kinek a papné:-)

Előzmény: gyuri62 (636)
gyuri62 Creative Commons License 2010.12.16 0 0 636

Azért ha megnézel pár (ezer) fotót, rengetegen használnak hosszú stucnit mounti versenyeken.

Most komolyan, mit befolyásol egy hosszabb stucni ? Mitől nem stabil, elhajlik ?

Előzmény: hercules 80 (633)
szilkó Creative Commons License 2010.12.16 0 0 635

Szerintem így kényelmes neki...

Előzmény: hercules 80 (630)
szilkó Creative Commons License 2010.12.16 0 0 634

Jó bringa:-))

Előzmény: Törölt nick (627)
hercules 80 Creative Commons License 2010.12.16 0 0 633

Pave 69 válaszolt helyettem is:-) Eggyetértek vele maximálisan!

Én ilyent használok és sokkal stabilabb és irányithatóbb a meridám!

Előzmény: CABkero (631)
Pave 69 Creative Commons License 2010.12.16 0 0 632

Ha neked ez a stucni jelenti a kényelmes testhelyzetet a kerékpáron, az azt jelenti, hogy kicsi/rövid a vázad. Ilyen jellegű gépekre nem szoktak ekkora stucnit rakni, mert lassítja a kormányzást. A rövid kormányszárral gyorsabb, határozottabb az irányítás, könnyebb az ösvényeken kerülgetni a gyökereket és köveket.

Előzmény: CABkero (631)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!