Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Tavaly az első repülésem alkalmával rábeszéltek, hogy legyek wizz discount klub tag, azóta gyűjtőgettem a pontokat, amit most szeretnék beváltani. Bejelentkezéskor tűnt fel, hogy a nevem rosszul van megadva, fel van cserélve a vezeték illetve az utónevem, illetve az utónevemnél az utolsó betű sem megfelelő. Próbáltam rámenni a névre, hogy módosítsam, de nem engedte a rendszer, mert hogy aktív tagság esetén nem engedélyezett. Nem tudjátok esetleg, hogy mit lehet tenni ebben az esetben? Köszi előre is
Wizz Plus jegyem van, amiben ugye benne van a Wizzflex szolgáltatás is. Kénytelen vagyok eltolni a repülésemet 1-2 héttel, de valamiért £25-ot mindenképpen oda akarnak biggyeszteni a végére. Nem az összeg idegesít főleg, hanem hogy fogalmam sincs, mire kell kifizetnem. Akárhova próbálom tenni - ingyenes napra is - a £25 a végén ott lesz. De hogy mire fel? Sehol semmi nyoma, még a fizetési részletekben sem. Esetleg van erről valakinek érdemi infója?
A wizz pontjaim nem sokára lejárnak. Egyelőre nincs olyan olcsó út ami érdekelne. Van lehetőségem tovább halasztani a jegyvásárlást valamilyen módon vagy elbukom a pontjaimat?
Gondolok itt esetleg olyanra hogy megveszem a Wizz Flex szolgáltatással egy jegyet bármerre.Egy jó távoli időpontra. Azt le tudom mondani az indulás előtt, vagy még jóval előtte ha már tudom merre akarok utazni jó áron.
azt írják:
-A törölt foglalásért fizetett összeget a foglalást végző WIZZ-számláján írjuk jóvá 72 órán belül...
(ezt írják vagyis vissza rakják a wizz számlámra pontokban az értékét gondolom.)
- A foglalás törlése okán jóváírt összeg a visszatérítés dátumától számított 90 napon belül használható fel. Az összeg felhasználásával lefoglalt új járatok dátumának nem szükséges ebbe az időszakba esnie.
(Tehát visszakaptam a számlámra a jegy árát és tudok belőle új jegyet venni 90 napon belül jól értelmezem?)
Vonnak le valami költséget belőle ha van érvényes wizz erste kártyám, ami után automatikusan benne van a wizz tagság is?
Bármilyen költséget?
Vagy esetleg valami mód? -jó tanács evvel kapcsolatban hogy a pontok ne vesszenek el... és ne utazzunk méregdrágán ha már esetleg lehet csuztattni a pontokat valahogy?
Ne felejtsük el hogy a wizz csinálta hogy már automatikusan hetente tolja át az erste banknál gyűjtött pontokat a wizz számlára amit 1 éven belül le kell utaznod vagy ugrik.
Vettem egy novemberi járatra Wizz jegyet még tavasszal. Nem szoktam, de ma beléptem a Wizz-es fiókomba, ahol meglepődve olvasom, hogy menetrend változás történt. A kifele út egy fél órával korábbra lett téve - ezzel még nem is lenne baj - , viszont a visszaút el eltt tolva egy teljes nappal, ami viszont már nem jó nekünk. Visszanéztem az emailjeim, leszűrve a wizzair szóra minden összefüggésben - és bár jött rengeteg reklám, meg 10-20%-os akciós napról szóló értesítés, de a menetrend változásról semmi!!! A kérdésem az, hogy ilyenkor az elfogadás, vagy visszatérítés mellett felkínált átfoglalás másik járatra (ugyanabba az irányba, de teljesen más indulási és visszaút dátummal)lehetőség ingyenesen történik? Vagyis nem kell semmit ráfizetnem, hiába lenne azokra a dátumokra az eredetihez képest drágább a jegy egy normál foglaláskor?
A WizzAir elektronikus számláját megnyitva az olvasható, hogy legalább egy aláírás hibás, illetve az aláíró ismeretlen, nem szerepel a megbízható tanúsítványok listájában.
A WizzAir webodalán annyi szerepel, hogy:
"a számla PKI-technológiával (Public Key Infrastructure) előállított korszerű elektronikus aláírását és időbélyegzőjét a fent hivatkozott magyar jogszabályok előírásainak megfelelően".
Tudna valaki segíteni, hogy miként lehetne, valamint honnan ezt a tanúsítványt telepíteni egy egyszerű felhasználónak?
A számítógépemen működik más szolgáltató "e-számlájának" ellenőrzése, mint például Digi, Eon, Telenor.
Windows10 Home operációsrendszer, Adobe Acrobat Reader DC 2019.010.20098 program.
Értelmetlen a járatmódosítás, ha Te kezdeményezed. Én egy módosított Larnaca Bécset (Ápr. 12) 9.9 Euróért vettem 50 Eu helyett. Az eredeti is 9.90-be került ami bukik Április10-re...
Szerettem volna járatot módosítani, de az ülőhely foglalásnál nem lép tovább " nem választott ki minden ülőhelyet" üzenettel. Az emelt díja információ szerint más böngészőből, más gépről, vagy a böngészési előzmények törlése után jó lesz. Persze nem lett jó. A másik információ szerint járatmódosításnál elveszik az ülőhely választás? Mi az igazság?
Nem erre gondoltam. A Békéltető testület Budapesten működik, az ügyek bíróság nélküli rendezésére találták ki. Bárki ingyen igénybe veheti és a bepanaszolt fél köteles megjelenni, ha behívják. Bátran keresd fel őket, de előbb írj a Wizznek, hogy napokon belül eléjük viszed az ügyet, ha nem reagálnak. Hátha elég ennyi.
Próbáltam az Európai Bizottság online vitarendezési platformját, de finoman szólva is nevetséges. Kb egy hónap elteltével közölték, hogy nem tudták felvenni a kapcsolatot a Wizzair-rel mert nem álltak szóba velük , így az ügyet lezártnak tekintik.
Az alábbiakban idézek egy hozzászólást a Wizz air topikból, száma 56333. Múlt év végén volt szó a témáról, sajnos mások is hasonló cipőben jártak. Ne hagyd magad lerázni, a Wizz a hunyó, nem a Booking!
"Szia, panasz és általános kérdések szóval jól csináltad csak nyilván leszarják. Ha még mindig nincs válasz írj új panaszt és ezzel együtt vidd tovább a Fogyasztóvédelemhez.
Illetve most találtam a Wizz honlapon ezt: "Ha nem elégedett a panaszkezelési folyamattal vagy annak eredményével, használja az Európai Bizottság online vitarendezési platformját.
Az online vitarendezési platformon a kereskedő adatainak megadásakor azodr@wizzair.come-mail-címet tüntesse fel. Ezt az e-mail-címet kizárólag a fent említett vitarendezési platformon keresztül beküldött panaszok kezelésére tartjuk fenn. Az egyéb panaszokra vagy más e-mailekre ezen a címen nem tudunk reagálni."
Sziasztok! Több mint fél éve Wizzair-en keresztül a Bokking.com-on foglaltam szállást. A visszaigazolásban szereplő pontokat a mai napig nem írták jóvá. Az első panaszomra még reagálta, mindent a Booking.com-ra fogtak. Mikor a Bookingon jeleztem a problémát elküldték az igazolást, hogy ők teljsítették a feltételeket. ezt továbbítottam a Wizzair-hez, ahonnan előszőr az ügy kivizsgálását igérték, de azóta már autómata választ sem kapok a panaszomra. Tud valaki segateni, hogy még mit lehet tenni?