Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Nyitotta:Howard, de nem a kacsa, 2005.05.27 17:28 |
Hozzászólások: 45847 | Hozzászólók: 2074
Különféle légfegyverek javításáról, tunningolásáról, kipróbálásáról, ötletekről szóló topik. (Itt az erős puskákat, avagy a duplarugós stb. törvényellenes fegyvereket nem kedvelik !!)
Üdv! Segítséget szeretnék kérni. Slavia 620-hoz keresek csőcsavar biztosító csavart. Valaki tudja hol lehet kapni ilyen csavart vagy olyat ami jó bele? Előre is köszönöm!
Adott egy BSA Buccaneer se, ami töltés során kb. 150bar nyomásnál a mérő óra alatt elkezdi engedni a levegőt. 150bar alatt hetekig megtartja, de a fölé nem lehet tölteni.
Az óra alatt közvetlenül lehet tömítést cserélni, és milyet?
A megállapításod nem helytálló, már bocsi, hogy így fejezem ki magam.
Az Izs 38-as markánsabb huzagolása nem lassítja a lövedék sebességét, és maga az Izs 38-as erősebb mint az Izs22-es.
Az egy más kérdés , hogy a Te mérésed mire alapul, és az is, hogy az összeszerelésnél milyen segédanyagokat használtál, és milyen szoros az illesztésed, milyen méretű puffert használtál, milyen a tömítés kialakítása, milyen a tömítő él állapota, milyen a léghenger állapota, milyen állapotú a tűzfal, milyen tiszta a cső, stb.
Légtechnikai, pneumatikai tömítő illesztések lazák, általában az illesztendő méret felett vannak 0,2mm-el műanyag, bőrnél max. 0,5mm. A tömítést nem a tömítés anyagának szilárdsága, keménysége, szorító ereje biztosítja, hanem a légnyomás erején megjelenő nyomóerő, ami nekiszorítja a tömítés éleit a felülethez. Ezért is fontos egy jó tömítésnél a tömítőél egyenletes, jó kialakítása, az anyag jó megválasztása, és felhasználása.
A lövedék sebességére hathat egy koszos cső, ami tisztának látszik, de az árkok a huzagolásban rozsdásak, az ütőrugó ereje, a dugattyú tapadása, a dugattyú illesztése, a dugattyúbőrhöz használt kenőanyag, a dugattyútömítés szerelése, a léghenger hordósodása, a csőfartomítés tömítettsége, a csőkorona állapota, a cső belsejének állapota, és kopottsága, a lövedék mérete, a lövedék anyaga, a lövedék kialakítása, és fajtája.
Összegezve az Izs 38-as erősebb mint a 22-es, és nem lassabb a lövedék sebessége, ha mindent jól csináltál.
d:2,85, D:18.5, L:220 N:28, az eredeti. 200 mm hossz alatt már ne tedd be, gyenge lesz.
Slávia 3mm vastag rugójából 27-28 menet közt vágva, jó lesz. Szükség esetén még vágni belőle apránként, hogy megakadjon. (vigyázz a lapolás is elvesz a hosszából, arra számíts)
Ha jó a munkád, jó a dugattyútömítésed, a csőfartömítésed és a rugó is, simán hozza a 170- 180m/s-ot, de a gyári 150-160 köztit biztos.
4.46-os cső is kiviszi majd a lövedéket bár mely méretből!
A IZS-22 készült 4.4 és 4.5 mm-es csővel is. A dugattyútömítés átmérője 25 mm. Csak a rugó hosszára emlékszem, ami kerek 16 cm volt. Sajnos a menetszámra és anyagvastagsága nem. A 4.5 mm-es változat a nyerő, mert a rövid rugó ellenére van benne erő, hála a sekély huzagolású csőnek. Az IZS-38 a hosszabb rugójával sem éri el azt a teljesítményt, amit a 22-es! Igaz annak a csöve full acél betét nélkül, de a huzagolás benne jóval markánsabb, ami miatt jóval lassabb a lövedék sebessége, plusz köszönhetően a kicsi sűrítőtérnek.