Nagyon sajnálatos ami veled történt, csak együtt érezni tudok veled, mint felhasználó én sem lennék boldog, ha bármilyen okból megsemmisülnének az adataim. Annak ellenére én úgy látom, hogy az adataiért a tulajdonos a felelős. Úgyanis, tán triviális amit mondok és köztudott, de azért leírom, hogy a háttértárolókkal bármikor bármi történhet, akár külső behatás nélkül is. (Akár az óminózus szervizt, víz árazthatja el egy csőtörés alkalmával, esetleg tűz üt ki, sajnos ezeket a lehetőségeket is számba kell venni, ha az ember kiadja kezéből a számítógépét.) Ezért érdemes legközelebb javítás elött adatot menteni, vagy merevlemez nélkül leadni a gépet.
A problémát túllépve, szabadjon megjegyeznem, hogy szerény véleményem szerint, a topic címe kissé félrevezető.
A levelezésem semmisült csak meg teljesen - a legtöbb többi adatom le van mentve. Na de viszont Win98-ról van lementve IOmega back-up-pel, ami viszont nem indul el az XP-n, és kiirja, hogy 98-at kér. A neten az IOmegánál találtam ugyan valamit, azt le is töltöttem, de az csak menteni akar és nem visszaállítani. Akárhogy nézem, nem megy. Iomega-értők, help.
A RÁday u. 49. sz. notebook boltban értesítés, figyelmeztetés, és engedélyem nélkül letörölték a winchesterem minden adatát, programját, a teljes XP-t. A főnök először azt mondta, egy másik szervizben törölték, de ez természetes, másnap kijelentett, hogy ő a felelős és elnézést kér. A boltot nem jaánlom.
Üdv!
Ne csak a Sonytól, hanem a Gestiház Kft (Bp.VI.Király utca 102) Ingatlanközvetitőtől is.
Saját példám alapján állithatom, hogy rejtett-hibás lakások eladására specializálódtak.
Vigyázzatok velük.
Csipike
El kell mondjam, hogy amiket írtatok, az mind jellemző a sony "tucat termékeire"! Sajnos, mint a legtöbb nagy cég kénytelen forgalmazni ilyen vackokat, amiket a boltokban megkaphattok.
A Sony csak professionalban jó, de abban a LEGJOBB! Ezeket boltokban, áruházakban nem lehet megkapni. A ProSony legnagyobb magyar forgalmazója a http://www.studiotech.hu ! A Pro termékek megérik árúkat, de nyilván nagyon húzosak. A NEM Professional termékekkel mindig lesz gond!
Szóval: SONYBÓL CSAK PROFESSIONALT VEGYETEK!!!
ui: ezeket a profi cuccokat előszeretettel használják studiókban. pl a front panelük nem csicsás és nem designos, hanem funkcionális. DE PROFI! és a legjobb....
És akinek nincs pénze profi sonyra, az ne vegyen sonyt egyálltalán!
Örülök annak, amit írsz, mert legalább van alternatíva, egyébként is anno a Pana felé tekintgettem, de a képcső miatt lett sony. De soha többet! Van Pana hifim, tökéletes, semmi gond vele, 3 éves lehet.
Jó pár Sony készüléket javítottam, és bármikor fordultam a Sony szervizhez alkatrészért, mindig megdöbbentett az ár "nagyon drága" ... pár száz forintos alkatrésztért több ezret legombolnak az emberről. Addig ok. amíg máshol be lehet szerezni, csak a Sonyhoz ne menj, ha egy mód van rá!!! Pl. Egy pár műanyag fogaskerék Sony videóba kb.6000 Ft. míg a Panasonicba csak 600 Ft volt. Van egy kis különbség! De számtalan esetben bizonyosodott be. Sajna a Philips sem büszkélkedhet, mert ők is elég borsos árat kérnek bizonyos alkatrészekért. pl. egy 72 cm képernyő egy 100 Hz tévébe többe kerül mint maga a tv (a tv 299.000 Ft. a képcső 334.000 Ft) Ennyi pénzből 2 db. 100 hz tévé-t lehet vásárolni Pl. !Panasonic!Jó márka... 2 darabot!
Megjegyzés! Pana DVD-S35 lejátszó király minden DVD lemezt hibátlanul le játszik, még a gyenge minőségű rosszul megírt lemez is lejátszható volt rajta akadás nélkűl! (tapasztalatból tudom) Ezt a Sony soha nem éri utol...
Ui. Thomson készülékeket élből felejtsd el, ha nem akarsz törzsvendég lenni a Thomson szervizbe!
További jó vásárlást!
Nem lenne baj, ha arra kérnélek benneteket, hogy a márkaneveket betűhelyesen írjátok? Nem a nyelvhelyesség miatt papoló balfék vagyok, csak nagyon nehéz olvasni, ha Samsung helyett szamszung -ot írtok, mert az ember szeme megakad az ismeretlen betűsoron és legalább 2x neki kell futni. Előre is köszönöm: Z.
Ez gáz, ha nem kamu, amiket írsz. Viszont a szamszung és a Sony nem egy kategória. Motoros hasonlattal a szamszung a szimszon a Sony a Yamaha.
Valószínűleg a szamszung-vásárlóknak még szervízre sincs pénzük, nemhogy valódi tévére.
Én tomzonról jókat hallok, nem panaszkodnak rá. Filipsz maga egy csőd, ezért akadtam ki, mikor a szoniban megláttam a filipsz ICt. És megtudtam, hogy Gödöllőn filipsz és samsung elemekből rakják össze. Ez nem az a szoni, amit venni akartam és ami pár éve a szonit jellemzte. Nem tudom, nyugaton hol és mit tesznek bele, de érdekelne!
Állítólag a samsung tv-k szervízstatisztikája is jobb a szoninál!!!
A filipsz véleményem szerint ugyanúgy becsődöl, majd, mint a Grundig. Mert ma már a koreaiak is utcahosszal lekörözik innovációban. Azonkívül a filipsz régen is -a tomzonhoz hasonlóan- megbízhatatlan minőségű, nem túl tartós készülékeket gyártott.
Talán, ha a gödöllői Sony-üzemben nem a kifutó tévéket szerelnék össze, akkor olcsóbbak lennének az igazán modern cuccok.
Úgy látom, nem olvasod el rendesen a beírásainkat, vagy elfogult vagy. Mi szonit vettünk, és meg is engedhetjük/engedhetnénk magunknak, hogy azt vegyünk, nem vagyunk csórók a félreértés elkerülése végett! Az meg elég baj, ha itthon kb. 50-100%-al drágábbért (mint nyugaton) csak ezt a szart (kifutó széria) lehet megvenni! Ezért vagyunk mi a balkánon! És nem tudom, hogy mitől lenne egy szoni tv jobb egy filipsznél (nem a képcsőről beszélek), ha ugyanolyan alkatrészekből (meg samsungból) szerelik össze. Miért kell nekem akkor a filipszet emelt szoni áron megvenni??? Ezt magyarázd meg! Sajnos hallottam utóbbi időben dolgokat, hogy mit, hol, hogyan, miből szerelnek össze. Inkább nem írom le! Kicsit leegyszerűsítve cimke kérdése az egész.
Ha annyira jó lenne a szoni, akkor nem csak 1 év jótállást vállalna. Ennyi.
Nekem bevált a Sony. A mostani esetleges problémák abból is adódhatnak, hogy nálunk nagyrészt a már kifutó szériákat árulják, mert a csóró magyarok ezt tudják kifizetni.
Sony-boltban dolgozó haverom szerint pár év múlva csak LCD tévék és projektorok lesznek.
Ebben is a többi gyártó előtt jár a Sony, csakúgy mint 20 éve a Trinitron tévékkel.
Csak az a baj hogy a Japánban, Amerikában most futó 3-4000 dolláros plazmatévékre itthon nincs túl nagy fizetőképes kereslet. Talán ha majd 1000 dollár alá mennek.
Szerinted eredetileg miért vettünk Sony-t?
Egyébként mi nem "fikáztuk" a Sony-t, csak leírtuk a tapasztalatainkat. Mi ezek alapján döntünk (döntöttünk) úgy ahogy. (Az én esetemben egyébként ez a hiba csak a jéghegy csúcsa volt.)
Utolsó megjegyzés: Úgy gondolom, hogy ma azt mondani, hogy a Sony a TV-k királya elég merész kijelentés. (Inkább ezt kellene megindokolni.)
Akkor vegyél eldzsít vagy junosztyot.
A Sony fikázásotok, olyan mint amikor a szar kommersz autókkal furikázók mocskolják a Mercedest.
A Sony a tévék királya, ha nem tetszik vegyetek szart.
Ez elkeserítő. Én se veszek tuti, és mindenkit le is beszélek róla! Dögöljön meg a szoni! Én is gyakorlatilag márkaszervízben csináltattam, a veszprémi m.szervíz kijött. Ennyiért lehet kapni egy nem is utolsó tévét manapság, amolyan eldodhatót, alromlik, kidobod, ha nem lehet 1-2K-ból megjavítani.
Nekem is ugyanennyi idős, ugyanilyen típusú tévém van. Szeptember elején ugyanezt a hibát produkálta. Sony szervízben 46500 Ft javítási díjat mondtak a board cserére. A tiéd ehhez képest nagyon olcsó volt.
Soha többé nem veszek Sony terméket. Még ceruzaelemet sem.
A papíron 12 hónap van és a márkaszervíz is ezt mondja. Kicsit utánajártam a dolgoknak, sajnos úgy tűnik, hogy a régi sony minőség már a múlté, nálunk legalábbis (azt nem tudom, hogy más országba hol gyártanak és honnan szállítanak). Most bizony gagyi alkatrészekből rakják össze a tv-ket, így mindenki maga döntse el, hogy a philips-samsung alkatrészeket sony márkajellel akarja-e megvenni, vagy nélküle. A képcső vitathatatlanul a legjobb, de hát nem ártana a jó minőség a többi alkatrészben sem!
Sajnos nem, mert 1 év a jótállás, és 3 év a szavatosság. A fogalmakat pontosan kell ismerni, mert nem mindegy, hogy jótállás v. szavatosság! Marketingben soxor megtévesztik a kuncsaftot. Ptk. is 12 hónap jótállást ír elő alap esetben! USAban a jótállást értékhatárokhoz is kötik, ha értékesebb, akkor hosszabb. Ez lenne a korrekt eljárás itthon is! Na meg nem a selejtet kéne itthon dupla áron árulni!!!
A topik címet módosítanám: Sony - óvakodjatok! A másfél éves tv-m javítása 32 ezer forint (ezért már egy jobb eldobható tv-t kapni), az ok: M-board csere (elszállt az IC). És még a hivatalos szakszervíz is kissé meglepőnek találja, hogy philips és samsung ic-kkel szerelt! Régebben ez nem így volt. Az én következő lépsem - erőmtől és elfoglaltságomtól függően - hogy megpróbálom a lehetetlent, és szavatossági igénnyel lépek fel, mert én ezt az M-board-ot igenis fődarabnak tekintem. Na meg, ha sony lenne, akkor nem durrant volna el.
Az általam eddig csúcstechnológiának tartott Sony-ban tegnap megingott a bizalmam, KV29FX66 tv-nk bedöglött, ki-be kapcsolja magát, se kép, se hang. Most következik a tortúra, de lehetőleg szaxervíz nélkül. Előbb még egy kérdés: 2 éves lesz a jószág, 1 év jótállás + 2 év szavatosság. A szav. mit jelent, fődarabokat, mint képcső?
a szervizben NEM az anyagot kell megfizetni
hanem a TUDÁST! sok leleplezö riport készül
a TVben pl fokuszban vagy az aktiv-ban,
és azt mindig elfelejtik emliteni hogy
azok akik szerelik a cuccot nem kevés év
tapasztalattal birnak a téren.
ha mindent csak a kiszállási kölcséggel
és anyagárral számolnának el akkor éhenhalnának.
akkor ki javitaná meg a sok bedöglött TV-t,
video-t , számitogépet ?
persze mindennek van határa, nem szép dolog
pofátlanul magas árat kérni.
Sziasztok Mindenkinek!
Sajnos csatlakoznom kell a véleményetekhez, én egy MHC 991-es hifit vettem a sony névben bízva, és a minőséggel ill. az Etele úti szervízzel pontosan úgy jártam, mint ti. De nem csak én, a barátnőm ugyanígy járt, ugyanott. Tehát a véleményem sajnos nekem is lehangoló!!!!
Kedves Kocián!
Én igénybe vettem a tippedet és megkerestem Szilvágyi Lászlót.
Korrektnek szakszerűnek és gyorsnak tartom, amivel állítólag garancián belül nem tudott mit kezdeni az Etele út, azt Ő kb. fél óra alatt meg is javította.
Ezek után úgy gondolom, én is szívesen ajánlom őt mindenkinek.
Mégegyszer köszi, és a fórumnak is, sokat segítettetek:
Szpeedy