Nem tudom működik e még ez a topik, de gondban vagyok, hátha jár erre egy hozzáértő. Tegnap óta nem működik a telefonom. Megkértem egy ismerőst, hogy jelentse be. A kezelő állítólag felhívott és itt nem csöngött ki. Azt javasolta, hogy fordítsam meg a kanócot . Na ezt én nem értem, mert a kanóc ugyi ugyan az marad. Valami kapirgáló hang az van. Az első modem újraindítás után volt egy szaggatott vonal jelzés, de a második után már az is megszűnt. Az ismerős már kétszer hívta a szakikat, de szerintük nálam van a gond, de mi lehet az??????
NSD! Ha esetleg erre jársz, tudsz valamit javasolni????
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani h milyen számról tudom lehallgatni a hangpostámat?! Vagyis mi a hangpostának a száma! A választ előre is köszönöm!!
Ne is haragudj, de a topik címe : UPC telefon, miért itt keresed a T-comos tarifákat? Aztán meg Neked is annyi idő beírni a google-ba a keresett dolgot, mint bárkimásnak. Nem írtad le egyértelműen, hogy mit keresel! :(
Köszi. Megmondom őszintén, hogy nekem nem igazán tetszik, hogy a csengőhangból több a választék, mint a beírható adatok. Na meg legfőkképpen az zavar, hogy a saját jó kis készülékem nem tudom kihasználni a Webstar mellett és nekem kéne új telefont venni. :(
Végigolvastam a fórumot, ezek után igazán kíváncsi vagyok, hogy a UPC által ajándék készülékként adott Philips CD130-as telefonnal és Webstar modemmel működni fog-e a hívószámkijelzés. Sajnos neten nem találtam meg melyik szabványt használja ez a teló.
Csak az a baj, hogy a jupci ezt nem ismeri el! :(((( A régi Motorola-val nálam is működött a név kiírás, most a Webstar-al csak a hálózaton belüli neveket írja ki. Azt a 2 embert akinek szintén jupcis vonala van.
Ezen a 2 napon engem se tudtak hívni én viszont kifele tudtam. Felhívtam őket és a szokásos modem áramtalanítás után helyre jött a vonal. Mondjuk megemlítettem, hogy ez azért már unalmas. Azt hittem, hogy csak az elején (2-3 hó) kellett ezel vergődni. (lekopogom) hónapok óta semmi más gondom nem volt, csak, hogy nem jelzi ki a készülékem a hívó felet.
<b>Ezért amennyiben a probléma továbbra is fennáll, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a 1221-es telefonszámon a UPC Telefonja mellől - így tudják kollégáink az Ön segítségével a leghatékonyabb módon felmérni a probléma valódi okát és tudnak javaslatot tenni a probléma elhárításának mikéntjére. </b>
Csütörtökön és pénteken majdnem egész nap nem lehetett telefonálni. Csak késő délutánra jött rendbe. A legnagyobb problémának azt tartom, hogy az UPC-nek nincs egy olyan telefonszáma, amit ilyen esetben fel lehet hívni, mert a 1221 -et sem lehetett pl. mobilról hívni.
Az UPC telefonszolgáltatása nagyon rossz, siralmas. Már nagyon megbántam, hogy ezt választottam.
Ha valaki hardveres telefont keres akkor látogassa meg a www.iptelefon.lap.hu oldalt. Most már van sok wi-fi és Dect rendszerű VoIP teló is a listákban.
Aki pl: telefonközpont elé keres VoIP adaptert annak ajánlom a www.voipadapter.lap.hu oldalt.
Ha valaki a két link után még nem unta el magát és új szolgáltatót akar felfedezni annak ajánlom a www.voipszolgaltato.lap.hu oldalt.
Baráti üdvözlettel Petre András, a fenti lapok szerkesztője.
ui.:
Már GSM-en is lehet VoIP-olni! Keressétek a www.voip.lap.hu oldalon a "saját GSM VoIP átjáró" linket.
"idegenek" :) csak akkor tudnak rákapcsolódni a vonaladra, ha a modemből jövő telefonvezetékhez hozzáférnek.
A hibajelenségel kapcsolatban amit írtál:
Valószínűleg a régi T-com -os vonal nem lett lekötve a hálózatodról (fizikailag), ez okozza a gerjedést. Ki kell iktatni (levágni) a bejövő régi telefonvezetéket és megszűnik a hiba. Ha nem ez okozta, akkor valószínűleg hosszabb szakaszon megy a 220 mellett a telefonvezeték.
Kiderült, hogy a telefonom nem támogatja az fsk + rpas4 szabványt (avena 235), és így a hívószámkijelzés nem működik. Új készüléket kell vennem. Van ötletetek, hogy hol a legolcsóbb/legjobb Bp környékén?
Szia! 1.Mivel már nem a T-comtól kapod a vonalat, hiába is dugod a régi aljzatba. Már csak a modemen keresztül van tel. kapcsolatod. 2.. ilyet még nem hallottam és nem is tapasztaltam (1 év alatt). Kérj részletes számlát az ingyen van és akkor tudod követni a forgalmat.
Sziasztok! T-comos voltam, UPC-telefonos lettem. Két kérdésemben kérem segítségeteket, hátha van tapasztalatotok: 1. ha a modemhez csatlakoztatok egy telefont, tökéletesen működik. Ha viszont a lakás telefonos hálózatát táplálom a modemmel, a telefon volt helyén (a hálózatból) nem kapcsolható semmilyen szám, ráadásul véletlenszerűen és nagyon búg a tárcsahang mellett. Ez mi lehet? 2. egy ismerős azt mondta, hogy fennáll a veszély, hogy a chellón keresztül idegenek is telefonálhatnak (az én számlámra). Így van? Kösz!
Kezd a hócipőm tele lenni. A heti kimaradások rendszeresek, legutóbb szombaton reggel és vasárnap este nem volt vonal, mindkétszer az emiles hibabejelentőt követő egy órán belül helyreállt. Erre hétőn délben jött a szokásos (kettő) emil, hogy a telefon működik, megnézték, semmi baja:
A telefonvonalat a rendelkezésünkre álló távdiagnosztikai eszközökkel megvizsgáltuk, hibát nem találtunk, a telefonszámát hívva a telefon kicsöng. Kérjük ellenőrizze az alábbiakat:
1. Amennyiben csak 1 telefonvonallal rendelkezik, bizonyosodjon meg róla, hogy a telefonkészülék - függően attól, hogy milyen eszközzel rendelkezik - a Scientific Atlanta Webstar vagy a Cisco ATA188-as Analóg Telefon Adapter hátulján található 'Phone 1' vagy 'Line 1' feliratú csatlakozóba van dugva, mivel a két csatlakozó nem egyenértékű, az két különálló, független vonal kezelésére való.
2. Ellenőrizze, hogy telefonkészüléke Tone üzemmódban van és a csengési hangerő nincs minimumra állítva vagy némítva.
3. Amennyiben vezeték nélküli telefonnal rendelkezik, kérjük ellenőrizze a készülék akkumulátorának / elemeinek töltöttségét.
Ezért amennyiben a probléma továbbra is fennáll, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a 1221-es telefonszámon a UPC Telefonja mellől - így tudják kollégáink az Ön segítségével a leghatékonyabb módon felmérni a probléma valódi okát és tudnak javaslatot tenni a probléma elhárításának mikéntjére.
Gondoltam, megnézem mit írnak a telefonos hibaelhárítóban, idézem:
Mit tegyek, ha nem működik a szolgáltatás? Mivel a UPC Telefon szolgáltatásainak használatához szükség van az Analóg Telefon Adapter és Kábelmodem üzemképességére, ezen készülékek pedig 220V-os hálózati árammal működnek, ha nem tud telefonálni (telefonkészüléke süket), kérjük ellenőrizze, hogy az ATA és a kábelmodem megfelelően csatlakoztatva van-e a 220V-os hálózatra és hogy nincs-e áramkimaradás. Ha nem a tápellátással van baj, kérjük, hívja hibabejelentőnket a 1221 számon. A hibák elhárításával kapcsolatos további információért, kérjük olvassa el általános szerződési feltételeinket.
Remek. Biztosan sikerülne így megoldani, bár szerintük amúgy semmi baja a telefonnak, én vagyok süket, nem a vonal.