Keresés

Részletes keresés

oilver Creative Commons License 2015.12.08 0 0 159

Szia!

De van ilyen, ha céges számlára kéred! A jótállási, szavatossági és termékfelelősségi szabályok gazdasági tevékenységet végző személy, cég (bolt, gyártó, forgalmazó) illetve gazdálkodási tevékenységi körükön kívüli célból eljáró személyek (akár KKV-k is, bár bizonyos esetekben csak magánszemély fogyasztó!) közötti ügyletek esetén érvényesek. Tehát ha Te céges számlára kéred a terméket, akkor cégnek minősülsz, így viszont nem kötelesek visszavenni a terméket. 

 

Azaz: A webshopból/boltból történő vásárlásnál a 14/3 napos elállási jogra vonatkozó rendelkezéseket a 45/2014 (II.26.) Kormány rendelet tartalmazza, ami előírja, hogy e többlet jogosultság csak a fogyasztókat illeti meg. A fogyasztó fogalmát az új Ptk. a következőképpen határozza meg: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A 14/3 napos elállási joggal, tehát csak a magánszemélyek élhetnek, az egyéni vállalkozók, társas vállalkozások nem.

Előzmény: Szirosz13 (158)
Szirosz13 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 158

Én is leírom tapasztalataimat az Aqua-val.

Pénteken vettem egy notebook HDD tőlük céges számlára. Haza érve kiderült, hogy a notebook teljesen meghalt, tehát szükségtelen már a HDD. Másnap reggel visszavittem, de mivel szombat volt azt mondták, hogy nincs ügyfélszolgálat csak hétfőn lesz, menjek vissza és minden rendben lesz.

Hétfőn visszamentem, elmondtam a szervizes kollégának, hogy szeretnék elállni a vásárlástól és megmutattam a bontatlan zacskóban levő HDD-t , a számlát és a garancia levelet , mire ő azt mondta, hogy ilyen nincs, hogy elállni a vásárlástól és pénzt nem kaphatok vissza , esetleg levásárolhatom a HDD értékét , de csak ugyanarra a cég névre. Mivel hogy különböző cégeknek dolgozom ez nekem teljesen használhatatlan megoldás. Ezek után visszamentem a boltba és beírtam a panaszkönyvbe.

Pár perc elteltével átjött az üzletbe ugyanaz a kolléga, aki a szervizbe elmondta, hogy nem lehet elállni a vásárlástól és elmondta ugyanazt, amit a szervizbe mondott és átadta nekem a jegyzőkönyv második példányát melyre rá volt írva, hogy nem kötelező a hibátlan terméket visszavenni 72 órán belül. Kíváncsi voltam más üzletek hozzáállására és felhívtam egy másik informatikai boltot ahol elmondtam a panaszomat, a válasz az volt, hogy ők a bontatlan terméket több nap elteltével is visszavásárolják.

Nagyon hosszú ideje vásárolok az Aqua-nál és nagyon sok embernek ajánlottam eddig, hogy forduljon hozzájuk bizalommal, ez eddig volt, holnaptól ez másképp lesz.

pl1000ma Creative Commons License 2015.10.24 0 0 157

Én most készülök hozzájuk vinni vissza egy alaplapot,de engem igencsak meglepet hogy 3000-ft elkérnek ha nem hibás a termék.Honnan kéne tudnom hogy tényleg nem ez a hibás ? Garanciaidőben !!!!!!

Zooli0112 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 156

Nem igazán szoktam fórumozni,de most úgy éreztem,hogy muszáj leírnom,amiket tapasztaltam.

Ilyen Botrányos ügyintézéssel még nem találkoztam!!!

Idén kétszer is vásároltam az Aqua-nál,és sajnos mindkét esetben problémám volt vele.Hibás termék,botrányos ügyintézés.

Az,hogy hibás a termék valójában előfordulhat,mondhatni igazi balszerencsés vagyok,de az orvoslási folyamatoknál bizony komoly problémákba ütköztem,ami igen csak meglepett.Idén az első termékem egy tablet volt,melyet töltési problémákkal vittem vissza,majd került a szervízükbe.A visszaérkezett termékre azt mondták,hogy külső behatás miatt romlott el,holott a kezdetektől fogva nem töltött rendesen,amit sajnos azonnal nem vettem észre.

A másik termékem egy autós rádiós egység volt,melyet autóvillamossági szakszervíznél próbáltak bekötni,de nem üzemelt rendesen.A hang szaggatott,a tápegység vége pedig forrósodott.Visszavittem most szeptember 28-án.Azt mondták 2-3 hét múlva érdeklődjek,ha addig nem értesítenének.Nos,ma hívtam őket,de semmit nem tudtak mondani az Ügyfélszolgálaton,"biztos a szervízben van még!",volt a válasz,oda viszont nem tud kapcsolni,mert foglalt.Többszöri próbálkozás után sikerült beszélnem a Központtal,akik szintén nem tudtak semmilyen felvilágosítást adni,de nagy nehezen sikerült elérnem,hogy visszahívnak miután utánanéznek,hol is tart az ügy!

 

Korábban (néhány évvel ezelőtt)többször is vásároltam már náluk az akkor még Aqua Computernél,és minden zökkenőmentesen ment,de most komoly nehézségekbe ütközik szinte minden ügyintézés.

A tulajdonos-,ill. a névváltozással szemléletváltás is bekövetkezett a cégnél?

 

Ezt azért írtam,hogy mindenki gondolja át,hogy megéri-e egy bizonytalan "háttérrel" (garanciás ügyintézés) rendelkező cégnél vásárolnia azért,mert az kicsivel olcsóbb,mint a többi!

 

 

 

géza0112 Creative Commons License 2015.10.05 0 0 155

Eddig voltam hajlandó vásárolni az Aquánál. Majd' 8 évig vettem itt mindent. Majd elkezdtek szopatni a garanciális ügyintézésükkel. Eddig három dolgot kellett visszavinnem. Egy TP-Link routert ami folyamatosan dobálta a hálózatot. FW frissítést természetesen toltam neki, de semmi. Ugyanaz. Bevittem, erre ők mondták, hogy tesznek rá másik FW-t. Mondtam, hogy nem az a gond, az már meg volt. Egyszerűen szar a router és cserélni kell. Egy hónapot ültek rajta, majd visszaadták, hogy ennek nincs baja. Ott helyben bekonfigoltam nekik, és 10 perc alatt kétszer dobta el a hálózatot. Erre azt mondták, hogy akkor vizsgálják tovább. Az apjuk f@szát... Kivertem a balhét és kaptam újat több mint egy hónap után.

 

A másik egy pendrive. Gumírozott borítás. A ragasztó elengedett. Kijárt nyák a borításból. Emellett random fagyott bármilyen gép amibe beletettem. R/W hibák tömkelege, megbízhatatlan működés. Szintén egy hónapot ültek rajta, hogy szerintük ez jó. Csere nem volt. Visszaadták. Szartam le. 3000 Ft-os pendrive. Vettem egy másikat. Természetesen nem tőlük.

 

Harmadik eset. Egy laptopvinyó. Mechanikai hibás. Teljesen kuka. Kattogott, majd megadta magát. Jelen pillanatban a harmadik hetét tölti a szervizükben. "Tesztelés alatt". Tesztelik azt, amit nem lehet. Se a BIOS, se semmi nem látja a vinyót, mert mechanikailag behalt. De tesztelik...

 

Vicc ez a cég. Soha-soha többet nem vásárolok náluk. Pedig nem kevés pénzt hagytam ott mint magánszemély és nem keveset vásároltam ott cégnek is.

 

Így kell egy potenciális ügyfelet elveszíteni. Gratula Aqua!

Előzmény: hpkelemen (154)
hpkelemen Creative Commons License 2015.09.30 0 0 154

A garanciánál csak szerencséd volt :), mert amit általánosságban garanciális ügyintézés címszóval végeznek az közönséges parasztkodás :)

Előzmény: nicko (152)
kisbetu Creative Commons License 2015.05.31 0 1 153

Jóvanna!

Az akvások marketingje most talált rá a topikra.

Előzmény: nicko (152)
nicko Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152

Az ugye megvan, hogy ez 10 évvel ezelőtt íródott mikor még Aqua Computer volt a név és nem Aqua Electromax? :)

Egyébként én is vásároltam már tőlük és volt garanciális cserém is velük, nem volt semmi probléma.

Előzmény: Tenbear (151)
Tenbear Creative Commons License 2015.05.31 0 0 151

Körülbelül mióta az Aqua a piacon van azóta vásárolok náluk,személyesen vagy mostanában utánvéttel pickpack pontra,de azt mondhatom soha semmi probléma nem volt az áruval sem és a céggel sem!Ez csak egy hülye általánosítás,gyökérség ilyesmit írni,hogy ne vásárolj náluk.Előfordulhatnak gyári hibás darabok mert ilyen még a 20 millás bmw nél is van,de az nem az eladó hibája,ha meg összetörve kapod az árut lehet érdeklődni a futárnál,mert ott azért vannak balfaszok rendesen,de lassan kiszűrik azokat is a futárcégeknél.

Perzsian Creative Commons License 2015.01.15 0 0 150

Nekem az a normális, hogy ha vásárolok egy hentesnél, akkor nem fog nekem azonnal külön étel recepteket is adni csülökre és oldalasra.

Előzmény: Állatszerető (148)
Állatszerető Creative Commons License 2015.01.15 0 0 149

Köszönöm a linkeket, felveszem velük a kapcsolatot.

Előzmény: nicko (146)
Állatszerető Creative Commons License 2015.01.15 0 0 148

Egy irodai gépre gondoltam egyéb plusz kiegészítésekkel.

 

Ha egy cégtől kérsz árajánlatot, és ők még 4 nap után sem jelentkeznek, de még telefonon sem lehet őket elérni, akkor neked nem lenne gyanús?

 

Nekem igencsak furcsa, mert ha valami probléma van a géppel, amit esetleg én is futárral kérném a kiszállítást és ha valami probléma adódnak, akkor el sem tudom őket érni? Vagy menjek be személyesen,  és a benzint ki fogja fizetni, a munkaidőmről nem is beszélek.

 

Neked ilyen cég teljesen normális, akkor vásárolj tőlük.

Előzmény: Perzsian (147)
Perzsian Creative Commons License 2015.01.15 0 0 147

"Nekem az a tapasztalatom, hogy egy szélhámos cég valójában, mert én is szerettem volna tőlük rendelni egy komolyabb gépet, és el is küldtem, hogy árajánlatot kérjek."

 

A honlapon ott vannak mindig a mindenkori árak a készlet információval együtt, mi az, hogy árajánlatot kértél egy "komolyabb gépre"?

 

Esetleg leírtad, hogy fusson rajta a GTA meg a COD, és azt vártad, hogy majd ők összeszedik neked a 200 féle alkatrészből és küldenek majd ajánlatot 10 konfigurációra?

Előzmény: Állatszerető (145)
nicko Creative Commons License 2015.01.15 0 0 146

Tudna esetleg valaki olyan számítástechnikai üzletet ajánlani, ami megbízható, értenek hozzá, és jó árakon dolgoznak?

 

link

link

link

Előzmény: Állatszerető (145)
Állatszerető Creative Commons License 2015.01.15 0 0 145

Szia!

 

Sajnálom, amit ez a cég veled csinált, de külön köszönöm, hogy megosztottad mindezt másokkal is, hogy mindenki tudjon róla, hogy innen senki ne rendeljen.

 

Nekem az a tapasztalatom, hogy egy szélhámos cég valójában, mert én is szerettem volna tőlük rendelni egy komolyabb gépet, és el is küldtem, hogy árajánlatot kérjek. Ez január 12-én volt, azóta 800. telefonhívás után sikerült felvenni  a telefont, és ígérték, hogy még aznap válaszolnak.

 

Ma január 15-e van, de egy sort sem kaptam, ráadásul soha nem veszik fel a telefont, ezért úgy döntöttem, hogy tőlük biztosan nem vásárolok.

Emailre, sms-re nem válaszolnak, telefonon nem lehet őket elérni, akkor hogy tudok náluk érdeklődni? Már nem is érdekelnek.

 

Tudna esetleg valaki olyan számítástechnikai üzletet ajánlani, ami megbízható, értenek hozzá, és jó árakon dolgoznak?

 

Előre is köszönöm.

Előzmény: kelso82 (144)
kelso82 Creative Commons License 2015.01.10 0 0 144

Ez eleg tre igy,de te is hibaztal.

A futarnak kotelessege ha megkered varjon, amig kibontod.Nem kellett volna atvenni.Biztos rengeteg penz volt, foleg ilyen esetben erdemes kibontanod a futar elott es jegyzokonyvet felvetetni.

Persze nem tudom, h utanvetes kp fizetes volt-e, vagy elore utalas..:-) Utobbi esetben ugye mar a penz naluk van.

Elveszithetetlen ilyen formaban ha perre kerul sor.Bar ugye tudjuk h ez eltarthat 7-8 evig is.

Előzmény: Teki2013 (141)
Perzsian Creative Commons License 2015.01.07 0 0 143

Pozitív példa, decemberben vásároltam a dohányban (GTX 970, i5 4690, asus h-81 gamer lap), és minden rendben volt, a kártyához tartozó ubisoft játék kupont is gond nélkül aktiváltam és letöltöttem az AC Unity-t.

 

A lapot külön megnéztük, mert az eladó azt mondta, hogy a vásárlók néha megpróbálják rosszul belefeszegetni a procit a foglalatba, majd visszahozzák elhajlott lábakkal, hogy hibás a lap...

Perzsian Creative Commons License 2015.01.07 0 0 142

Ne keverd a futár céget a bolttal. Ez olyan, mintha a levél feladóját ócsárolnád azért, mert a postás összegyűrte a leveledet.

Előzmény: Teki2013 (141)
Teki2013 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 141

Sziasztok két hete vásároltam egy asztali számítógépet a skynet computernél, munkagépnek lett véve 6 magos proci 8gb ddr 3 stb. Ez a pc a munkámhoz kell vagyis csak kellett volna! Csúnyán átvertek. kihozta a futár 10 napja de csúnyán össze volt tőrve mind a hat oldalról alul felül elől hátul és az oldalai is meg vannak sérülve. Rögtön felvettem velük a kapcsolatot és elküldtem a fotókat a gépről.Amikor felhívtam őket akkor azt mondták a telefonba felvették a kapcsolatot a GLS futárszolgálattal és rendezik a kártérítést. Na ez k..vára nem történt meg,8 nap után közölte a futár cég hogy még csak meg sem keresték őket a panasszommal kapcsolatban! Hiába hívtam a skynet boltot rendszeresen nem veszik fel ha hívom őket,írtam emaileket is nekik arra sem válaszoltak,most jelenleg a fogyasztóvédelemnél jár az ügy és pár nap múlva megy az ügyvédem is hozzájuk. A pénzem a mai napig sem kaptam vissza és másik gépet sem kaptam a sérült helyett!! Eleve a csomagolása is sérült volt most meg itt vagyok gép és pénz nélkül a munkáimmal hetek óta behavazva. Megkérdeztem Pesti cégeket mennyibe kerülne az nekem ha külcégnek kiadnám a munkát kőkemény 5000-7000 Ft / óra kp ban. Le..arják az egészet,megkapták a pénzem azóta nem is foglalkoznak semmivel és elérni sem lehet őket. Szemét egy cég .Szóval így rendeljetek náluk. Ha látnátok a képeket ledöbbennétek,el nem tudom képzelni a futár cég mi a fenét művelhetett a géppel hogy így kaptam meg,ez nem egy egyszeri leejtés vagy oda koccanás valamihez. Eddig a GLS futárral kb 30 alkalommal rendeltünk különböző dolgokat netről pl kis akkuk fényképezőgépbe,nyomtató,stb..stb... még soga nem volt baj eddig. Ezek után sem én sem a családunk sem a baráti kör akiknek elmeséltem az esetet nem vagyunk hajlandóak egyik cég szolgáltatását sem igénybe venni.Mindenki döntsön ahogy akar,engem már jól megszivattak.rengeteg pc bolt és futár cég van a piacon viszem máshova a pénzem ahol azt kapom amiért fizettem! Köszönhetik maguknak tróger banda.

Törölt nick Creative Commons License 2006.07.01 0 0 140

értem, köszönöm az információt

megjegyzem ez az asus ház közel egy esztendeje készleten van csak az ára miatt nem vették, de hát azok is vesznek néha személyi számítógépet akik szín és forma alapján vásárolnak autót

csakhogy amit te mondasz gondolom arról az aqua árubeszerzői nem tudtak, és nem tájékoztatták az eladókat

összeszerelni mindig magam szerelem össze a gépeket

 

Előzmény: locsemege (139)
locsemege Creative Commons License 2006.07.01 0 0 139
Az ATX alaplapi tápcsatlakozó 18-as lábáról van szó? Az nem hiba, hanem arról van szó, hogy az újabb alaplapok nem igénylik a -5V-ot. Ezért volt az, hogy az ismerősömnek vásárolt alaplaphoz úgy vadásztam olyan tápra, amelyik tartalmazza a fehér vezetéken kijövő -5V-ot. Az persze hiba, ha készre szerelnek egy gépet úgy, hogy nem az alaplapodhoz való tápegységet raktak bele.
Előzmény: Törölt nick (138)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.01 0 0 138

pólus

 

vettem egy full konfigot egyedi megrendelésre hazaviszem hát az asus ház alaplapi tápcsatlakozójából hiányzik egy kábel !!!

kocsiba be kettesbe be

szó nélkül hozzák ki a cseredarabot, mondok ácsit

megnéztük az összes !!! asus ház csatlakozója hibás volt

mondok nem bajt

táp ki egy hasonló betesz mert olyan szép a festése és itt sem vok

mondja ember nem lehet

kérdek miért

mondja mert fentről utasítva vagyon, ha megteszi neki kell kicsengetni a tápot

-

van egy mondás fejétől bűzlik a hal az meg a dohány uckában lakozik

-

ja

korábban mikor akartam erősebb vga kártyát venni lebeszélt a srác mert a proci lett volna a szűk keresztmetszet

korrekt

Előzmény: Duplaviki (131)
verz Creative Commons License 2006.06.23 0 0 137
Ez a derék hozzáállás!

(Bár 1et kell értenem Mr Ricsivel is, h kár az alaplapra pazarni a sört, ha meg is lehet inni - még az olyan löttyöt is, mint a Dreher. Azért nagyobb lenne a vétked, ha mondjuk Pilsner Urquellt vagy Leffe-et öntöttél volna rá! :)))
Előzmény: Duplaviki (136)
Duplaviki Creative Commons License 2006.06.23 0 0 136
Hát igen, meg kell inni a sört, és utána nekifogni a dolgoknak. Ezesetben csak úgy kerülhet sör az alaplapra, ha lehányod. Néha kedvem lenne hozzá, van egy-két jól megkonstruált példány. Visszatérve a topik témájához, azért szar dolog az hogy, ha mindent jól csinálsz, aztán egy alkatrész miatt kénytelen vagy rohangálni, és még a bolt sem ismeri el a hibát. Mondjuk a boltok viselkedése is érthető, mert nagyon sok "hozzáértő" lett hirtelen. Nem lehet itt jó senki. Újabban csak a sörivást favorizálom, a gépek meg le vannak sz..va.
mr_ricsi Creative Commons License 2006.06.23 0 0 135
Rendben, kompromisszumos megoldást javaslok: Duplaviki a hibás, mert pocsékolta a sört! ;-)
Előzmény: verz (134)
verz Creative Commons License 2006.06.23 0 0 134
no-no, szagoltál te már leégett alaplapot? :) Még működőképesen is ölég büdös!
Előzmény: mr_ricsi (133)
mr_ricsi Creative Commons License 2006.06.22 0 0 133
Természetesen a Drehert! (Az büdös, nem az alaplap.) :)
Előzmény: verz (132)
verz Creative Commons License 2006.06.22 0 0 132
Természetesen a Compaq-ot! Mi az, h nem sörbiztos az alaplap, mikor már az óvodában is kakaóbiztos??? :)
Előzmény: Duplaviki (131)
Duplaviki Creative Commons License 2006.06.21 0 0 131
Vásároltam a pólusban a kifogásolt cégtől egy alkatrészt, az eladó véletlenül nem jól adott vissza. Nem figyeltem én sem, csak a parkolóban jöttem rá, hogy 13000!! ft minuszom van. Visszamentem, minden szó nélkül, elnézést kérve rendeztük a dolgot. Simán elküldhetett volna, mert ezt aztán bizonygathatod hogy milyen címlettel fizettél. Másik. ATI 9200 SE videokártya. Bejott az országba egy csomó memóriahibás példány. Tűéles csíkokkal szórta tele a képernyőt, több gépben kipróbáltuk, mindben rossz volt. Fél évvel később vittem vissza, megnézték a gyári számát, majd a teljes vételárat visszaadták. Nem sok új hardvert vásárolok, de mivel hozzám ez van legközelebb, itt vásárolok. Szerintem elég korrektek. Kisérleteztem duplaprocis alaplappal, véletlenül beleborítottam menet közben a sörömet, hát elég büdös lett hirtelen, alaplapnak, sörnek annyi, most kit fikázzak? Dréhert, vagy  Compaq-ot.
IEC-ATA Creative Commons License 2006.04.19 0 0 130
Hi!

Én is hasonlóan jártam a BlueFish-nél. Még annó vettem náluk egy komplett gépet. Hogy hogynem a proci(2000-es AMD)beatta a kulcsot. Na vissza, szervízbe probléma előad. Na a szervizes munkatárs Nagyítóval elkezdi vizslatni a proci mag tetejét, majd flegmán közli, hogy két hét múlva érdeklődjek, mert vissza kell küldeni a nagykerbe, ők visszaküldik a gyártóhoz. Ok. Két hét múltán érdeklődtem "még nem jött meg", megint egy hét "nem jött meg", megint egy hét " még mindíg nincs". A következő héten felhívtam a szervízt ismét érdeklődés gyanánt és még mindig nem volt ott a csere proci, ekkor kértem az üzletvezetőt. Ő elmondta, hogy ez egy bonyolúlt folyamat és hogy értsem meg, hogy nem megy gyorsabban, erre én "Ember elavul a gépem mire megjön a processzor". Nem fenyegetőztem, csak kikeltem magamból, másnapra "éppen most jött meg" válasz kaptam, na bementem és diadaléhesen hazavittem .

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!