Megnyílt a 100-as és a 120-as vonalak topikja (az alföldi vonalak (már csak a 80-as hiányzik)). Én, hogy ezeknek a topikoknak konkurenciát teremtsek, ezért ezennel megnyitom a Dunántúli fővonalak topikját.
Szerintem soha.
Valamelyik nagyon jól informált újság szerint 2023. (Nem elírás. 2023.) júniusától.... de szerintem ez inkább egy válasz lehetett a magyar vasút összeomlását megjósló cikkre, mert kb. egy hétre rá jelent meg.
Akkoriban még nemsokára/jövőre lesz 160 Aszód-Hatvan, meg a 100, 120 vonalakon is, mostanában meg már 2030-at emlegetnek.
"Az Építési és Közlekedési Minisztérium, mint a hivatalos közforgalmú vasúti menetrend megrendelője számára fontos az utazóközönség véleménye, ezért idén júliusban társadalmi egyeztetést folytatott a 2023/2024. évi vasúti menetrend-tervezetről. A beérkezett lakossági észrevételeket, javaslatokat a kiértékelésüket követően a Budapest–Székesfehérvár........ vonalak esetében építették be az új menetrendbe."
Összehasonlítottam a 2022-23-as 30a vonali (téli) menetrendet az új 2023-24-s menetrenddel:
Annyi változás lesz december 10-től, hogy a hajnali 3519-es 2 (kettő) perccel korábban indul, valamint bekerült az Adria IC.......mert az "ingázók kérték"!!!
bocsánat, de én a cikk írójára fókuszáltam. Sajnálom azokat akik ilyen hírek után valamit komolyra vesznek.
Ha ez lenne a feladat akkor a tranzitálási pont után 2 db 1000 Hz-es állandó éles PZB mágnest kellene lerakni. Ami tényleg azt valósítaná meg, ha az osztrák hagyományos vonatbefolyásolás mellett nincs ETCS akkor kényszerfékezés és onnan vége a menetnek normális esetekben.
A cikkre visszatérve. Ha ez igaz lenne akkor a Talentekre amik hétköznap (ha nem ünnepnap) amik Bécsig járnak, más időkben Bruck/L. is kellene OBU
"A MÁV-Start elsősorban azért döntött tizenöt Eurosprinter lízingelése mellett, mivel az osztrák nemzeti vasút ÖBB december 10-étől – elvileg – nem fogja engedni az osztrák vonalakra az egységes európai vonatbefolyásolási rendszer kettes szintjét (ETCS L2) értelmezni képes fedélzeti berendezéssel fel nem szerelt mozdonyokat.."
az elvileg: már kissé már elnézés nevetséges.
L2 értelmezni képes: van olyan OBU ami L1 LS vagy FS után magasabb szinttel, azaz nem képes kommunikálni az RBC-vel? az én tévém csak magyar 1,2 meg orosz 1,2 adókat fogja (80-as évek), vagy hoztam Oberwartból videjót a magyar hangot bele kell tenni.
Ha igen akkor az nem felel meg semmiféle CENELEC és egyéb vasúti normának. Kedves cikkíró, publikáló. Átlépi egy vontatójármű Hegyeshalom után a határt. Hol fog először olyan csomagokat kapni amivel áttranzitálni magától egy CENELEC és társai szabvány által használati jogot kapott "normális" OBU L2-be először?
"Ennek az egyik oka, hogy az osztrákok december 10-től csak ETCS Level 2 fedélzeti berendezéssel ellátott mozdonyokat hajlandóak beengedni a keleti vasútvonalukra.."
"A MÁV-Start elsősorban azért döntött tizenöt Eurosprinter lízingelése mellett, mivel az osztrák nemzeti vasút ÖBB december 10-étől – elvileg – nem fogja engedni az osztrák vonalakra az egységes európai vonatbefolyásolási rendszer kettes szintjét (ETCS L2) értelmezni képes fedélzeti berendezéssel fel nem szerelt mozdonyokat.."