pégés
2013.09.27
0 0
1992
Tisztelt vasúti hídszakértő fórumtársak!
Egy kis segítséget kérnék.
Én a Fortepan megfejtések topikban szoktam "vitézkedni".
Van ott egy (talán?) vasúti hidas kép amit nem sikerült eddig megfejteni.
Ha volna ötletetek:
fp 14265
köszönöm előre is
cecilke
2013.08.23
0 0
1988
A-HÍD Építő Zrt., Strabag MML Kft. , Közgép Építő- és Fémszerkezetgyártó Zrt.
Vállalkozási keret-megállapodás
Vasúti hidak és acélszerkezetek felújítása
Keretösszeg: 5 792 800 000 HUF
szerződéskötés dátuma: 2013.06.17.
szerződés határideje: 2014.06.30
http://www.mav.hu/res/uvegzseb_2013.html
cecilke
2013.04.03
0 0
1971
K1. lehívási egység: (MÁV I. csomag) (1) Felsőzsolca-Hidasnémeti vv. 149+93 sz Vadász patak híd átépítése - 12,80 m támaszközű, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új ortotróp pályalemezes, közvetlen, rugalmas sínleerősítésű acél hídszerkezetre (járdakonzollal, korrózióvédelemmel) 40 t - Saruszerkezet cseréje saruzsámoly kialakításával 4 db; - Meglévő, megmaradó alépítmény felújítása (hídfő átalakítás, felületének tisztítása, repedések injektálása); 39 m3 - Beton ágyazattámasztó rámpa építése – 4 db; - Vizsgálólépcső építése beton alaptesttel, korláttal – 2 db; - Mederburkolat kialakítása – 3200 m2 - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése – 50 vfm - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelés, üzembehelyezése (2) Felsőzsolca-Hidasnémeti vv. 457+90sz Garadna patak híd átépítése - 12,80 m támaszközű, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új ortotróp pályalemezes, közvetlen, rugalmas sínleerősítésű acél hídszerkezetre (járdakonzollal, korrózióvédelemmel) 40 t - Saruszerkezet cseréje saruzsámoly kialakításával 4 db; - Meglévő, megmaradó alépítmény felújítása (hídfő átalakítás, felületének tisztítása, repedések injektálása); 38 m3 - Beton ágyazattámasztó rámpa építése – 4 db; - Vizsgálólépcső építése beton alaptesttel, korláttal – 2 db; - Mederburkolat kialakítása – 2540 m2 - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése – 50 vfm - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelés, üzembehelyezése K2. lehívási egység: (MÁV II. csomag) (3) Galgamácsa-Ipolytarnóc 464+56 Feketevíz I. híd átépítése: - 8,85 m támaszközű, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új felsőpályás, gerinclemezes, hídfás acél hídszerkezetre (járdakonzollal, korrózióvédelemmel) – 12,9 t; - Saruszerkezet cseréje saruzsámoly kialakításával – 4 db; - Meglévő, megmaradó alépítmény felújítása (hídfő felületének tisztítása, repedések injektálása); - Beton ágyazattámasztó rámpa építése – 4 db; - Vizsgálólépcső építése beton alaptesttel, korláttal – 2 db; - Mederburkolat szükség szerinti javítása; - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése – 30 m, hídon 15 db hídfa. - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelés, üzembehelyezése (4) Galgamácsa-Ipolytarnóc 466+08 Feketevíz II. híd étépítése: - 8,50 m támaszközű, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új felsőpályás, gerinclemezes, hídfás acél hídszerkezetre (járdakonzollal, korrózióvédelemmel) – 12,1 t; - Saruszerkezet cseréje – 4 db (234 kg); - Meglévő, megmaradó alépítmény felújítása (hídfő felületének tisztítása, repedések injektálása); - Vasbeton szegély és beton ágyazattámasztó rámpa építése – 4 db; - Acél kavicsfogó építése – 672 kg; - Vizsgálólépcső felújítása – 4,5 m; - Mederburkolat szükség szerinti javítása; - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése szabályozással – 30 m, hídon 15 db hídfa. - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelés, üzembehelyezése (5) Drégelypalánk-Balassagyarmat 394+25 Hévizi patak: - 4,00 m nyílású, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új felsőpályás, gerinclemezes, hídfás acél hídszerkezetre (járdakonzollal, korrózióvédelemmel) – 6,1 t ; - Saruszerkezet cseréje – 4 db (234 kg); - Meglévő, megmaradó alépítmény felújítása (hídfő felületének tisztítása, repedések injektálása); - Beton ágyazattámasztó rámpa építése – 4 db; - Acél kavicsfogó építése – 562 kg; - Meder rendezése; - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése – 25 m, hídon 9 db hídfa. - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelése, üzembehelyezése (6) Drégelypalánk - Balassagyarmat 567+56 Nyírjes patak: - 5,60 m nyílású, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új felsőpályás, gerinclemezes, hídfás acél hídszerkezetre (járdakonzollal, korrózióvédelemmel) – 8,1 t ; - Saruszerkezet cseréje – 4 db (234 kg); - Meglévő, megmaradó alépítmény felújítása (hídfő felületének tisztítása, repedések injektálása); - Beton ágyazattámasztó rámpa építése – 4 db; - Acél kavicsfogó építése – 784 kg; - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése – 27 m, hídon 11 db hídfa. - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelés, üzembehelyezése K3. lehívási egység: (MÁV III. csomag) (7) Tiszafüred-Poroszló vv. 694+78 Tisza ártéri híd szerkezete korrózióvédelme - Állvány és korrózióvédelmi terv elkészítése, engedélyeztetése (MÁV Zrt, Vízfolyás kezelő, környezetvédelmi hatóság) a MÁV Zrt P-6002/2012 számú utasítása alapján, 1-1 db - Szerkezet állványozása - 6 szerkezet; - 6x15,60 m. támaszközű, szekrénytartós acélszerkezet mázolási munkáinak (szerkezet előkészítés Sa 2 ½ minőségben, alapozó mázolás, közbenső mázolás, fedőréteg felhordás 240-300 mikron minimális vastagságban) elvégzése a jóváhagyott korrózióvédelmi terv alapján, rétegenként 3240 m2 - Kész bevonati rendszer minősítése K4. lehívási egység: (MÁV IV. csomag) (8) Szekszárd-Bátaszék vasútvonal 36+69,60 szelvényében áteresz építése - 1,00 m belső átmérőjű vasbeton ROCLA cső átsajtolásos technológiával történő beépítése;- 9 fm - Indító, és fogadóakna készítése; 1-1 db - Vasbeton előfej kialakítása; 2 db - Ároképítés, árokburkolás; 54 m2 - Szerkezet hídvizsgálata, üzembehelyezése (9) Szekszárd-Bátaszék vasútvonal 47+55 szelvényében vasúti híd felújítása - 6,00 m nyílású, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új 7,20 m hosszúságú monolit ágyazatátvezetéses tartóbetétes vasbeton lemezhídra szigeteléssel; - Alapozás megerősítése D= 100 cm átmérőjű fúrt cölöppel – hídfőnként 4-4 db (40-40 m); - Cölöpösszefogó fejgerendák, felmenő falazatok, felszerkezet építés; 82 m3 - Szivárgó építés, betonfelület védelme; 128 m2 - Járulékos pályabontási, építési feladatok elvégzése 35 vfm - Szerkezet hídvizsgálata, üzembehelyezése (10) Szekszárd-Bátaszék vasútvonal 116+10 szelvényében vasúti híd felújítása - 7,80 m nyílású, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új 9,00 m hosszúságú monolit ágyazatátvezetéses tartóbetétes vasbeton lemezhídra szigeteléssel; - Alapozás megerősítése D= 100 cm átmérőjű fúrt cölöppel – hídfőnként 4-4 db (48-48 m); - Cölöpösszefogó fejgerendák, felmenő falazatok, felszerkezet építés; 93 m3 - Szivárgó építés, betonfelület védelme; 128 m2 - Járulékos pályabontási, építési feladatok elvégzése 35 vfm - Szerkezet hídvizsgálata, üzembehelyezése K5. lehívási egység: (MÁV V. csomag) (11) Püspökladány-Biharkeresztes v.v 1415+52 szelvényében Berettyó-híd átépítése: - 53,00+25,00+16,00 m támaszközű, kis teherbírású acél hídszerkezet átépítése 2x 54,00 m.ny. új ortotróp pályalemezes, közvetlen, rugalmas sínleerősítésű szimmetrikus rácsozású acél rácsos hídszerkezetre 421 to; - Acélszerkezet felületvédelme 4630 m2; - D=0,6m CFA cölöpalapozás új alátámasztások részére 812 fm; - Vízelvezető földmeder kialakítása, egyéb földmunkák – 1500 m3 - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése – 450 vfm - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelés, üzembehelyezése K6. lehívási egység: (MÁV VI. csomag) (12) Bátaszék-Baja vasútvonal 789+11 szelvény Bajai Duna híd pillérvédeleme - A műtárgy I., II., IV., V. pillérek / II., III., V. VI. támaszainak pillérvédelmi munkáinak elvégzése - mederfelvétel a munka megkezdése előtt - mederrendezés 9112 m2 - geotextília terítés 6246 m2 - vízépítési terméskő beépítés 11 684 m3 - RENO matrac fektetés 2088 m2 - utófelmérés 1 alkalom/pillér - hajózó út áthelyezés 1 alkalom/pillér K7. lehívási egység: (MÁV VII. csomag) (13) Kőbánya-Felső - Angyalföld-elágazás 34+23 Kerepesi úti acélhíd (jobb vágány): - 36,08 támaszközű, kis teherbírású rácsos acél hídszerkezet cseréje alsópályás, trapéz rácsozatú főtartós, vasúti ágyazat átvezetés nélküli, ortotróp pályalemezű acélszerkezetre (közvetlen sínleerősítéssel, bal oldalon járdakonzollal, korrózióvédelemmel) - Felszerkezet: 117,24 tonna; gyalogjáró: 5,30 tonna; - Vasbeton hídfő és beton szárnyfal építése – 46 + 10 m3; - Vasbeton saruzsámoly építése – 1,90 m3; - Saruszerkezet cseréje – 4 db; - Vasbeton úszólemez beépítése – 2 db; - Vizsgálólépcső építése beton alaptesttel, korláttal – 23 m; - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése – 69 m, 4 db dilatációs szerkezettel, hídon 37 m EDILON. - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelés, üzembehelyezése K8. lehívási egység: (MÁV VIII. csomag) (14) Csongrád-Szentes 490+92 szelvényében Csongrádi Tisza híd mázolása - Állvány és korrózióvédelmi terv elkészítése, engedélyeztetése (MÁV Zrt, Vízfolyás kezelő, környezetvédelmi hatóság) a MÁV Zrt P-6002/2012 számú utasítása alapján, 1-1 db - Szerkezet állványozása csongrádi hídfőtől 20 db keretállás ; - 20 keretállás mázolása a jóváhagyott korrózióvédelmi terv alapján felső szélrács nélkül (szerkezet előkészítés Sa 2 ½ minőségben, alapozó mázolás, közbenső mázolás, fedőréteg felhordás 240-300 mikron minimális vastagságban) rétegenként 26.000 m2; - Kész bevonati rendszer minősítése A fenti lehívási egységek (MÁV csomagok) tervezett befejezési határideje: 30/06/2014 (nap/hó/év)
Előzmény: cecilke (1970)
cecilke
2013.04.03
0 0
1970
RÉSZVÉTELI felhívás – Egyes ágazatokban
Vasúti Hidak és Acélszerkezetek felújítása a MÁV Zrt. vasút hálózatán
Keretmegállapodás több ajánlattevővel
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!