Kár ezért a gépért. Is. Véleményem szerint el kéne már végre dönteni, hogy ílymódon ki akarjuk végezni az összes mozdonnyal együtt a megőrzésre szánt példányokat is, vagy végre találnak a megfelelő szinten lévő emberek egy olyan megoldást, ami az ilyen "megőrzésre szánt példányokat" a napi darálóból valahogy kihagyják, vagy kímélőbb igénybevételnek teszik ki. Tudom nincs elég gép, és azok is fogynak, de így semmi értelme ennek a "retrós" bohóckodásnak.
Lásd ugyanezt egy másik típusnál, ott egy kivételével, az összes a záhonyi darálóban "pillekönnyű" vonatokat cibál,olyan tiszta környezetben, hogy a gondolom fillérekért lefestett és megőrzendő gépek úgy néznek ki, lassan mint az okádék. És akkor a beltartalom romlásáról még nem is beszéltünk. Pedig arról a típusról szinte naponta hallani, hogy itt is megszűnt a bevetési területük, meg ott is már az újonnan jött gépek csinálják a vonali kiszolgálást. Akkor most meddig várnak még a tisztelt illetékesek? Vagy jó ez így?
Remélhetőleg minél több felépül. A 15 dízelgép érkezése nem tudom mennyire borítja a dolgokat. Remélem még azért pár évig fog közlekedni a kedvenc mozdonytípusunk.
Számításaim,gondolataim szerint: északi part 3, mizse 4-5, a többi pedig még nyugaton oszlik el. Ezáltal desirok, hörgők, és desirok szabadulhatnak fel.
Nem. Itt még egyértelműen eredeti 2164. Vannak olyan apró jellegzetességek amelyek egyértelműen megkülönböztetik az alacsony és magas pályaszmcsoportot.
it tudok,hogy a 2121 kb. 1995 körül aránylag friss fővizsgával valami motorgonddal megállt.Sokáig Rákoson dekkolt a motorszín mögött ,aztán donornak használták.A 2164 kasztnija meg nagyon elhasznált volt,azért a 2121 kasztnijába átpakolták a 2164 gépezeti berendezéseit,aztán a 2164 kasztnija 2121-es számon ment a gajdeszba,a 2164 meg eredetileg a 2121 volt.Egyébként még egy számcsre volt a 2125 meg a 2184 között.
Gyanítom a klasszikus magasabb könyvelési érték kontra műszaki állapot. Az az apróság meg senkit sem zavart, hogy a két mozdony fékrendszere nem azonos...