Nem érzitek, hogy milyen végtelenül ízléstelenek és tisztességtelenek vagytok?
Majd ha a kedves mamátokat-asszonykátokat (nem kívánt rész törlendő) kikúrják az állásából, amiben perfekt volt, csak nem tetszett a vevőnek-fönöknek (nem kívánt rész törlendő) a néni szottyadt s.gge, őszülő haja (nem kívánt rész törlendő), akkor lehet elővenni az idefirkantásaitokat.
Jó lenne tudomásul venni, hogy a szakmaiságot nem segg és a láb határozza meg, ennél messze több kell.
Nem vagyunk mi ordasok... Csak végeznénk a munkánkat tisztelettel, elhivatottsággal, és becsülettel. És ebbe még az is belefér, hogy a gépen alszunk
2-3 órát, s reggel üdén félszolgáljuk a kávét... Mert szeretjük ezt a munkát.
Szeretünk repülni. És tudomásul vesszük, hogy max. 45 fölött a stuviskodás már nem megy... Mást kell csinálni. Sok más légitársaságnál így van. Prosperálnak is.
Nálunk miért kell a fedélzetről nyugdíjba menni ? Utas szemszőgből belegondolt ebbe valaki ? Nem akartunk mi senkit megsérteni.
Hát Édeseim, ha még maradt volna a szívemben egy kis fájdalom előző életem után, az most ezt a pár sort olvasva végképp elpárolgott. Gyanítottam ugyan, hogy nem lehet rózsás a helyzet, de most teljes egészében megcsapott a légiutaskísérő osztály megmérgezett légköre, hogy elég költői legyek. Ami azt illeti, keresztül mentem én mindezen, 28 év maléves múlttal, 21 év repülés után, 48 évesen (bár még járókeretre nem volt szükségem) kerültem utcára, sokadmagammal együtt, a legutóbbi tömeges kirúgási hullámmal. Amikor mindezt végigéltem, akkor is azt próbáltam mondani, sajnos nem sok sikerrel a társaságnak, hogy elég elkeserítő a helyzet anélkül is, hogy egymás életét pokollá tennénk, és ezt szeretném sugalmazni most Nektek is. Szörnyű ez az öreg-fiatal ellentét, nagyon jól tudjuk, hogy minden korosztályban vannak alkalmas és alkalmatlan emberek, de azt is tudjuk, hogy a létszámleépítés a legkevésbé sem objektív, nagyonis a hatalmon lévők szubjektivitásán múlik. Pontosan tudom, hogy milyen rémült az ember ebben a helyzetben, de ne hagyjátok magatokat "ordasokká" változtatni. Próbáljatok arra gondolni, hogy korra, nemre való tekintet nélkül, mindenki ugyanazt éli át. Piszok nehéz, de én is túléltem, bár erre nem fogadtam volna :). Ehhez kívánok sok erőt és persze sok szerencsét minden ex kollégámnak szeretettel.
Lassan közelítünk a " Gittegylet" 1 éves évfordulójához, és úgy tűnik,semmi sem változik. Vagyis, mondvacsinált, vélt hibákért "repülnek" a fiatalok, ---akik még szívvel lélekkel dolgoznának, ha hagynák őket---, s maradnak a lassan járókerettel közlekedő, nyugdíj felé kacsintgató utaskísérők, --- ÖREGBÍTVE LÉGITÁRSASÁGUNK HÍRNEVÉT !!
Vagy olyanok,akik már csak szükséges rossznak tartják az utast, és egész úton csak
pofavágás, az utas nem emberszámba vétele a fő szempont.
Az meg, hogy már előre eldöntött tény volt, hogy kiket vesznek vissza, és kit kűldenek el, ez tény.
A vezető légiutaskisérőkkel kitőltetett kérdőív eredménye a mai napig nem ismert, viszont ennek eredményeképpen 1-2 csókos maradhatott.
És dicséret annak a légiutaskísérőnek, aki 3 hónap alatt tökéletesen megtanult olaszul... Ez a megoldás is kisertetiesen hasonlit a Mukis-Fehérvári Gézás eljáráshoz.
Kérdés, hogy ezért ki kapott dicséretet ? Vagy talán még jutalmat is ?!?!
Mert igaz, egyik oldalon takarékoskodtak a cégnek, --- de kérdés, mennyit ártottak a másik oldalon ??
Úgy látszik, a mai napig Muki és holdudvara még mindig ragyog, és kényük-kedvük szerint tizedel... Szóval, fiatalok, --- járókeret beszerez, megkapaszkod, és hátha még dolgozhattok is, hogy a MALÉV felvirágozzék !
Nagyon bízom benne, hogy lesz alkalmad nem egyszer, többször valamelyiken repülni. Természetesen annak örülnék, ha először is kikecmeregnénk a stuvi topic-ból és máshol "beszélnénk" erről. Másodszor meg azt kívánnám neked, hogy ne utas legyél... Harmadszor meg azt, hogy ne essél abba a hibába, amibe én, olvass jól a sorok között...
A többit privátban, ha kedved engedi.
Na én innen el, ide ne is válaszoljál, kérlek!
Róka, Fox, kit róka, Kitfox, kit fogsz... meg amit akartok
Kanosságról-ebben az esetben-szó sincs, inkább puszta ténymegállapításról! :))))) Jó ízlésed van! Ennyi. :D Egyébként a másik topicon is az olvtársnő dobta fel a labdát, Én meg csak leütöttem azt! ;))
ennyire kanos vagy, ZOOO?:) a másik topicon is... :) ha picit visszaolvasol, kiderül, hogy nem én vagyok a képen. igaz, hangyányit félreérthető a szöveg és a kép együtt, de aki olvasta régebbóta, remélem rájött a dologra. :) a képen nem lánynak öltözött fiú van, hanem tényleg 2-es szem.számmal rendelkező egyén, mrfox. :) akivel 9 hónapig együtt laktam (ebből két hetet a rókával is), egy távoli földön. :) the end
Alig bírtam észrevenni a kis rókát a csinos háttér miatt! :))))) Tényleg aranyosak vagytok így együtt! Viszont a Repülő róka( Kitfox) inkább egy Cessnára hasonlít böszmenagy kerekekkel! Nem az esetem! :D
igen, aranyos, hasonló a "sima" sivatagi rókához (Fennec Fox), volt szerencsém 2 hétig együtt élni egy példánnyal...amíg le nem rendezte az állatorvos a rezervátumbeli helyét csórikának...
hm, nem is tudtam, hogy ennyi experimental lehet egy nick-ben. :) mindenesetre érdekes gép lehet... az megint más konnotáció, hogy a róka hosszú, szőrös farokkal rendelkezik... :)) /és sok nyelvben a szó eredetije is utal erre/
shawasdy, hát akkor hajrá, tanulgasd a többi kifejezést! :)