Keresés

Részletes keresés

saperka Creative Commons License 2004.12.30 0 0 30

A válaszom végtelenül egyszerű: mert nem a Travel Service-zel állok szerződéses kapcsolatban.

Ezért.

Előzmény: ember2004 (29)
ember2004 Creative Commons License 2004.12.30 0 0 29

Miert nem a Travel Service-t perelitek be?

o nem hajlando torolni a jaratait!

a penzt nem adja vissza, akkor az iroda hogyan fizessen vissza???

saperka Creative Commons License 2004.12.30 0 0 27
mé` nem jó?
Előzmény: _ Liar _ (26)
_ Liar _ Creative Commons License 2004.12.30 0 0 26
még egy ilyen topik :)
Előzmény: -emma- (-)
kriho Creative Commons License 2004.12.30 0 0 25

Olvastam ezt a legújabb kompenzáció-féleségüket. Gyorsan rákerestem a neten. Hát mit mondjak? Ez kompenzáció? Elmehetek nyaralni egy szép, mert tényleg szép, 4 csillagos szállodába oda, ahova nem akartam, ahol semmi sincs, csak 15 km-re egy sziget (Koh Samet), ami helyes, meg szép, meg minden, csak ott sincs semmi. Van néhány strand, 5 szálloda, meg ilyenek. Ja és a NagyUtazás honlapján azt írják, "sajnos maláriaveszélyes övezet", hm. Elég jó kompenzáció, nem????

Ennyi? Ezt mind bírják felajánlani? Ti ezt efogadjátok? Nem tudom mi a megoldás, de bevallom nekem ez nem jön be.

vbrown Creative Commons License 2004.12.30 0 0 24

 

Ha te korlátolt vagy, akkor én is...

 

Előzmény: saperka (22)
vbrown Creative Commons License 2004.12.30 0 0 23

 

Én ezt amit leírtál egy mondattal le tudom írni! :-)

 

Még a katasztrófán is keresni akarnak!

 

6000ezer utasuk van? A svédek egyszerre voltak kint 20ezren, most mégis minden befizetett visszakapja nem csak ott, hanem egész európában a pénzét...

 

Előzmény: kriho (20)
saperka Creative Commons License 2004.12.30 0 0 22

Hát, igen, változik a helyzet.

 

Eddig egyértelmű volt, hogy nincs helyettesítő szolgáltatás, mostmár ezt nem lehet mondani.

Illetve lehet, csak ennek bizonyítása már egy fokkal bonyolultabb.

 

Az nem fér a fejembe, hogy ez miért kell az Aerovivának. Ha elsőre felajánlották volna, még azt is mondhatnánk, hogy normálisan álltak hozzá. Miért kell emberek tucatjainak berohangálni az irodába, meg perrel fenyegetőzni ahhoz, hogy MEGPRÓBÁLJANAK valami megoldást találni....nem értem, nem értem. (de ezt fogjuk arra, hogy biztos korlátolt vagyok :) )

kriho Creative Commons License 2004.12.30 0 0 20

Sziasztok!

 

 

Hasonló cipőben járunk mi is: Aeroviva, Phuket, befizetett út. Futunk a pénzünk után...

Ha más megoldás nem merül fel a későbbiekben sem, benne vagyok a perelésben.

Mélységesen felháborít az a hozzáállás, amit ez az iroda képvisel. Hogy mer arra hivatkozni az ügyvezetőjük, hogy csak 3 ill. 5% utas mondta le az utat náluk? Nincs is más lehetősége, hiszen kemény plusz pénzekért hajlandóak más "alternatívát" felajánlani. Könyörgöm, plusz 100 ezerért hol alternatíva Koh Samui? Először is, ha oda akartam volna menni, azt fizetem be. Másodszor mi ketten mennék, 700 ezerért elmehettünk volna pl. Kubába. És azt sem igen értem, hogy miért kerül ez most száz ezer pluszba, amikor összesen volt az út 200 ezer. Ebben van Bp-Bangkok rep.jegy oda-vissza, van Bangkok 4 nap szállás, Bangkok-Phuket oda-vissza rep.jegy és Phuket 1 hét szállás. Ráadásul mi egy közvetítőn keresztül vettük, aki gondolom szintén jutalékot vett fel utánunk. Ezt mind ki tudta az Aeroviva kalkulálni, de most hirtelen 100 ezerért adja helyette Koh Samuit. Magyarul, az én olvasatomban ez azt jelenti, hogy nem mond le a hasznáról, sőt bár hivatkozik arra, hogy ők súlyos részt átvállalnak a kompenzációból, és az utasnak már csak ezt a "kis" 100 ezret kell kifizetnie, még keresni is akar ezen. Tegnap beszéltem velük, többek között említettem, hogy az Ibusz az újságok szerint felajánlott kubai vagy dominikai utat a thaiföldi helyett. A válasz a következő volt: könnyen csinál magának az Ibusz 20 thaiföldi utassal ingyen pozitív reklámot magának ezzel, míg ők a 6000 utasunknak ezt nem tudják felajánlani és így ők a szemetek. Ezt majdnem szó szerint idéztem, tényleg azok mellesleg. Hol érdekel engem, hogy mi az ő problémájuk? Volt egy szolgáltatásuk, én eddig teljesítettem a rám vonatkozó részét, azaz befizetem az utat, ők még nem tettek semmit, mi több már azt a szolgáltatást nem tudják nyújtani. És akkor az a kompenzáció, hogy elmehetek Koh Samuira újabb 100 ezerért? És hol érdekel az engem, hogy ők ezt már tovább fizették a szállodának, rep.társaságnak stb. Ez az ő belső ügyük, eddig sem kérdeztem, miből tudták olcsóbban szervezni az utat. Most sem akarok felesleges háttérinformációkat hallani, kérem vissza a pénzemet, hiszen amit befizettem nem tudják teljesíteni olyan körülmények között, ahogy az ígérték.

Mellesleg érdekességképpen, tegnap a Magyar Hírlapban volt egy cikk egy phuketi utasról aki leírja, konkrétan hogyan kapta el a szökőár azt a szállodát, ahova az Aeroviva utaztatott volna. Ami most gondolom nem üzemel. Még jó, hogy ehelyett felajánlják a Karon beach-i szállodát. Ami 6 km-re van onnan. Na bumm. A magam részéről egyáltalán nem vagyok kiváncsi arra, ami jelenleg ott van, nem vagyok lelketlen, bár sajnálom ami történt, nem érdekel a katasztrófaturizmus. Ha ez érdekelne Irakba mennék, mondjuk. Azzal sem értek egyet, aki most marha okosan hangsúlyozza, hogy oda kell menni, mert szegény thaioknak szükségük van a pénzünkre, amit ott elnyaralunk. Akkor majd felajánlok adományt, amit talán tényleg a rászorulók kapnak meg, de nincs kedvem támogatni a pénzemmel az Aerovivát, és a többit, akik a jelen helyzetben az arcomba röhög és nem adja  vissza a pénzemet.

 

MXJani Creative Commons License 2004.12.30 0 0 19

Sziasztok!

 

Az Aeroviva honlapján ezt találjátok:

 

Tisztelt Magyar Távirati Iroda!                           2004-12-29


Az Aeroviva Utazási Iroda az ismert Dél-Kelet Ázsiai helyzet miatt az általa szervezett utazások vonatkozásában az alábbi – egyébként a társaság www.aeroviva.hu internetes honlapján is egyidejűleg közzétett sajtóközlemény kiadását kéri:

„Az Aeroviva Utazási Iroda tájékoztatja tisztelt utasait, hogy az utazási iroda vezetősége stratégiai döntésként átvállalva valamennyi ezzel kapcsolatos költséget – meggyőződve  arról, hogy a Rayong Beach Resort nagyobb létszámú utas fogadását teszi lehetővé - valamennyi Phuketre és Maldív-szigetekre foglalt utasunknak a Külügyminisztérium által biztonságosnak nyilvánított Pattaya-hoz közeli Koh Samet szigetével szembeni Rayong Beach-re többletdíj megfizetése nélkül lehetővé teszi az átfoglalást, ha azt az utas kéri, és e vonatkozásban az utazási irodával megegyezik. Azon utasainknak, akik ezt a lehetőséget a korábbiakban vették igénybe díj fejében, a társaság a már befizetett többletdíjat visszafizeti. Az erre vonatkozó tájékoztatást az utazási iroda honlapján közzéteszi és az érintett utasoknak megküldi.”


Tisztelettel:

        
       Hidas Anna
  ügyvezető igazgató

Előzmény: vbrown (18)
vbrown Creative Commons License 2004.12.30 0 0 18

 

Naigen. Mi a szállásunkat NEM magyar cégénl foglaltuk, aki a katasztrófa másnapján reggel 9:30kor értesítette az irodánkat, hogy ha akarjuk visszakapjuk a pénzt illetve egy az egyben nulla forint ráfizetéssel átrakják egy Ko Samui hotelbe amyennyiben van még ott hely! A helyi járatot ki kellett volna fizetnünk ami Bangkok-Ko Samui ill Ko Samui-Phuket irányban vitt volna, ezt a jegyet is a vivától kaptuk volna 26+2e illetékért, ezt ők kapásból 40ropiért adják, aki meg csomagot vett, az plusz 100e-ért mehet Ko Samuira, hát igen tényleg egyenértékű a két szolgáltatás és a két hozzáállás!

 

Megjegyzem mi mentünk volna Ko samuira, ha nem lett volna Phuket beiktatva, ahol felszedjük a fertőzött balfasz honfitársainkat és 15órán kerseztül összezárva próbálunk a kórokozókon osztozni! Később Bangkokból is kaptunk hírt ismerőstől, hogy ott is káosz van, ez vette volna el végleg minden kedvünket! Van olyanról is hír aki kocsival menekül Phuketről Bangkokba...

 

Ja és a viva a méltányossági ajánlatával - tehát még ők tesznek szívességet (csík húzza a repülőt...), hogy plusz pénzért össze-vissza repkedjek - annyi gond van, hogy a Bp-Bkk-KoSamui-Bp úthoz elfelejtették hozzáírni, hogy Phuket érintésével jön haza a gép.

 

Na jóccakát!

 

v

 

Előzmény: Törölt nick (16)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.30 0 0 17
Austrian Airlines, nemde? :D
Előzmény: Törölt nick (15)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.29 0 0 16
Már bocsi, hogy beleszólok, de : vis maiorról van szó. Vis maior , azaz elháríthatatlan természeti katasztrófa esetén egy biztosító sem fizet soha semmit, senkinek nincsen semmi joga miegymás. Egy azonban biztos: vis maior esetén külön rendelkezés van az utazási szerződésben. Érdemes azt elolvasni és ha az abban foglaltakat nem tartja be az utaztató, na akkor perelni. Gyanítom valami olyasmi fog abban a bizonyos bekezdésben szerepelni, hogy simán el lehet állni az utazástól vis maior esetén és a pénzt is visszakapod. Ha nem ezt teszi a cég , holott ez van a szerződésben és bizonyítható a vis maior (ez azért nem kétséges, sajnos), akkor szerződést szegnek és persze, akkor perelhetőek. De addig...
schpenoth Creative Commons License 2004.12.29 0 0 14
Ilyenkor hol vannak a biztosítók?
GATTA Creative Commons License 2004.12.29 0 0 13

februárban maldivra indulók hol vannak?!

Maldivrol még semmi közéleményt nem adtak ki.

M2 Creative Commons License 2004.12.29 0 0 12

Az én barátom is benne lenne. Ő 26.-án indulna!

Előzmény: saperka (10)
vbrown Creative Commons License 2004.12.29 0 0 11

 

Én öt plusz négy(vagy hat) a vivánál szerzett perelni szándékozó emberkét tudok hozni!

 

saperka Creative Commons License 2004.12.29 0 0 10

nem szeretnék floodolni, ezért ha valakit zavar, szóljon.

Beteszem mégegyszer:

 

Szóval, szerintem össze kellene fogni azoknak, akik perelni akarnak (mi is), mert az esetleges kártérítési perben az amúgy is túlterhelt PKKB lesz illetékes, így ki tudja mikorra tűznek ki ANNYI tárgyalási napot--> az egyenkénti ("kis") felperesek egyszerűen egymást fogják akadályozni abban, hogy haladjon a saját ügyük. (Huh, lehet, hogy ez zavaros volt. Remélem nem.)

Másrészt, ha egy csoport (tömeg?) áll szemben az utazási irodával az esetleges nyilatkozatoknál mondjuk mindjárt máshogy néz ki, hogy sok ember mondja ugyanazt egy ellenében, vagy ott állunk,  én állítok valamit, meg valamit az iroda is   --> szegény bíró kinek higgyen? (természetesen annak, aki több hamis tanút hoz...ez persze csak vicc volt)

 

Tehát mégegyszer: össze kellene fogni!!!! Az én mail címem publikus...

SAgnes Creative Commons License 2004.12.29 0 0 9

Fricy

 

aha, Antonia ezt mondta de jott 10 p mulva a pufi ugyved es kozolte h bocsika.....:((((

Előzmény: Fricy (5)
GATTA Creative Commons License 2004.12.29 0 0 8

perelje be mindenki őket! megérdemlik

 

a média is megérdemelné.

 

csak azt harsogják, hogy ma 185, tegnnap 100akárhány ember ment ki, de senki sem mondja,hogy emberek pézüket tették félre, előre hónapokkal előbb teljes összegeket fizettek be (amit azóta használt az aeroviva) egészségüket kockára téve elutaznak.

mert ha már kifizettek részvételi díjat, kötelező all inclusive felárat, 5%os sztornó biztosítást, még mindig azt a verziót látják jónak, hogy elutaznak, megpróbálják magukat jólérezni és semmi fertőzést összeszedni

 

szomorú, hogy itt tartunk.

 

szomorú, hogy ehhez hasonló közleményeket adnak ki:

 

SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ DÉLKELET-ÁZSIÁRÓL

Budapest, 2004. december 28.

Rendkívüli Malév-járattal tízfős katasztrófavédelmi és egészségügyi mentőcsoport utazik Srí Lankára – jelentették be a Külügyminisztérium sajtóértekezletén. A minisztérium helyettes államtitkára elmondta, hogy a kedd délután induló csoport tagjai a sérültek felkutatásában, ellátásában és a járványvédelemben vesznek részt. Egyhetesre tervezett tevékenységéhez a csoport nagy értékű gyógyszerszállítmányt visz magával.

Várkonyi László elmondta: a járattal Bangkokba utazik még egy konzul, aki részt vesz a kint tartózkodó magyarok felkutatásában és a segítségnyújtásban. Ez az eltűnt okmányok pótlását, pénzügyi segítséget, illetve a hazautazás megszervezését foglalja magában.

Ugyanez a gép Bangkokból mintegy ötven, Srí Lankáról pedig tíz magyar turistát hoz vissza Budapestre – közölte Várkonyi László hozzátéve, hogy rajtuk kívül csak néhányan kívánnak visszatérni Magyarországra, ugyanis a kint lévő magyarok többsége olyan üdülőszigeteken tartózkodik, amelyet elkerült a szökőár.

Mint mondta, a Budapesten rendelkezésre álló információk szerint a térségben mintegy 400 magyar állampolgár tartózkodott a természeti katasztrófa vasárnapi bekövetkeztekor, közülük Thaiföldön mintegy 200-an, a Maldív-szigeteken 150-200-an, Srí Lankán pedig mintegy 20-an voltak.

Hozzátartozók érdeklődése nyomán néhány személyt keresnek, akik hol- és hogylétéről a tárcának nincs tudomása, őket eltűntként tartják számon – közölte Várkonyi László az MTI-kérdésére.

Elmondta, hogy a Külügyminisztérium eddig nyolc magyar sérültről tud. Hatot közülük már kiengedtek a kórházból, egyet a thaiföldi Phuket sziget kórházában, egyet a thaiföldi főváros, Bangkok egyik kórházában ápolnák. Állapotuk nem súlyos.

Várkonyi László közölte: a szaktárca konzuli szolgálata éjjel-nappal tájékozódik és tájékoztat, emellett megkezdte működését a Humanitárius Segélykoordinációs Szakértői Csoport is, amely a kormányzati és a civil segítségnyújtást hangolja össze.

Vizi László, a Külügyminisztérium főosztályvezetője a költségekről szólva elmondta: a kormányzati gyorssegély összértéke mintegy 70 millió forint, ebből 10 millió forintba kerül a katasztrófavédelem és a belügyi tárca által szervezett mentőcsoport. A csapat gyógyszerkészletének, műszereinek költségét az egészségügyi tárca állja kilencmillió forint értékben. Ezen túl a beszláni túszdrámából visszamaradt, a gyógyszergyártó cégek által felajánlott mintegy 30 millió forint értékű készítményeket is eljuttatják a térségbe.

Mindemellett egy egyszerűsített pályázattal 18 millió forintot osztanak szét karitatív és civil szervezetek között azzal a céllal, hogy gyógyszert juttassanak a katasztrófa által leginkább sújtott Indonéziába – közölte Vizi László.

Takács László főosztályvezető-helyettes kérdésre válaszolva elmondta: a külügyi tárca a katasztrófa nyomán kialakuló járványveszély miatt jelenleg nem javasolja az utazást a thaiföldi Phuket szigetére és a környező szigetekre, Srí Lankára, illetve a Maldív-szigetekre. Ennek azonban nincs jogi kötelező ereje az utazási irodákra, sem az állampolgárokra nézve, így a térségbe szervezett utakat nem lehet leállítani – tette hozzá.

Előzmény: saperka (0)
saperka Creative Commons License 2004.12.29 0 0 7
kivéve a gyevi bírót mintájára: kivéve az aerovivát
Előzmény: Fricy (5)
saperka Creative Commons License 2004.12.29 0 0 6

upsz, ez nem másolta be teljes terjedelemben..., sebaj, a honlapon el lehet olvasni....

De!!! Lényegre:

 

Szóval, szerintem össze kellene fogni azoknak, akik perelni akarnak (mi is), mert az esetleges kártérítési perben az amúgy is túlterhelt PKKB lesz illetékes, így ki tudja mikorra tűznek ki ANNYI tárgyalási napot--> az egyenkénti ("kis") felperesek egyszerűen egymást fogják akadályozni abban, hogy haladjon a saját ügyük. (Huh, lehet, hogy ez zavaros volt. Remélem nem.)

Másrészt, ha egy csoport (tömeg?) áll szemben az utazási irodával az esetleges nyilatkozatoknál mondjuk mindjárt máshogy néz ki, hogy sok ember mondja ugyanazt egy ellenében, vagy ott állunk,  én állítok valamit, meg valamit az iroda is   --> szegény bíró kinek higgyen? (természetesen annak, aki több hamis tanút hoz...ez persze csak vicc volt)

 

Tehát mégegyszer: össze kellene fogni!!!! Az én mail címem publikus...

Fricy Creative Commons License 2004.12.29 0 0 5
RTL Klubbos hiradóban azt mondták, hogy egyetlen utazási iroda sem utaztat újabb csoportot az érintett térségbe és aki nem akar másik utat, annak visszaadják a pénzét.
Amazon Creative Commons License 2004.12.29 0 0 4
Bocs, jan.31-ig.
Előzmény: -emma- (2)
Amazon Creative Commons License 2004.12.29 0 0 3

:))))

 

A lényeg, hogy ők ingyenesen átírják, vagy sztornírozzák az utakat.

Ja és a lényeg, jan. 25-ig töröltek minden utat a kialakult helyzet miatt!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: -emma- (2)
-emma- Creative Commons License 2004.12.29 0 0 2
Sajnos nem beszelni nemet. Beszelni csak magyar, angol...
Előzmény: Amazon (1)
Amazon Creative Commons License 2004.12.29 0 0 1

Ez egy német utazási iroda:

 

 

Die Rewe Pauschaltouristik mit den Reiseveranstaltern ITS Billa Reisen und
Jahn Reisen wird bis einschließlich 31. Januar 2005 keine Gäste in die
Ziele Phuket (Thailand) und Sri Lanka befördern. Sämtliche Flüge werden für diesen Zeitraum storniert, Kunden informiert und allen Gästen kostenfreie Umbuchungen auf andere Länder angeboten. Des weiteren gilt: Buchungen für Phuket mit Abflügen bis 30. April 2005 können kostenlos umgebucht werden.

Die Destination Khao Lak wird bis zum 31. Oktober 2005 aus dem Programm genommen. Für die Malediven wird der Flugverkehr aufrechterhalten. Malediven-Urlauber müssen jedoch mit eventuellen Flugzeitenänderungen rechnen. Für Abflüge bis einschließlich 16. Januar 2005 werden kostenfreie Umbuchungen
und Stornierungen gewährt.

 

 

 

Előzmény: -emma- (-)
saperka Creative Commons License 2004.12.29 0 0 0

Szóval a mai napon benn jártam az Aerovivban és egyelőre tartják magukat ahhoz az állásponthoz, amelyet az irda honlapján található közleményben is lehet olvasni, azaz:

 

(a szerinetm legviccesebb részt pirossal kiemeltem)

 

Az Aeroviva Utazási Iroda tájékoztatója

( a 2004. december 29, 2005. január 05, 12, 19,26, indulású thaiföldi járatok vonatkozásában érvényes)

 

Kedves Utasaink illetve Partnerirodáink Utasai !

az Aeroviva partnerei (légitársaságok és szállodák) a fenti dátumokon induló thaiföldi utazásokat az eredetileg tervezettek szerint teljesítik a legutóbbi tájékoztatások szerint is. Ennek következtében az Aeroviva sem törli útjait ugyanakkor az Utasok igényeinek megfelelően a társaság a lehetőségeihez képest alternatívákat ajánl fel az alábbiak szerint .

Ha nem kívánnak Phuket szigetére utazni, repülőjegyüket az eredetivel azonos dátumokra, Budapest – Bangkok – Budapest útvonalra cserélhetik díjmentesen ( Ez azért szükséges mert a fenti útvonalra vásárolt jegyek visszaúton egyébként Phuketből indulnának.)

Ha nem kívánnak Phuket szigetére utazni, repülőjegyüket az eredetivel azonos dátumokra, Budapest – Bangkok- Koh Samui – Budapest útvonalra cserélhetik. ( A Magyar Köztársaság Külügyminisztériuma tájékozatása szerint Koh Samui biztonságosnak tekinthető ). Ez a lehetőség 39,900 Ft/fő ráfizetés ellenében lehetséges. Ez a többletdíj azért merül fel a Koh Samuira utazás esetén mert e szigetre az Aeroviva charter járata nem repülhet, az ide szóló jegyet az Aeroviva is kénytelen harmadik légitársaságtól beszerezni.

Budapest, 2004. december. 29.

-emma- Creative Commons License 2004.12.29 0 0 topiknyitó
A magyar Külügyminisztérium a vasárnapi indonéz természeti katasztrófa miatt nem javasolja senkinek, hogy Phuket szigetére utazzon. A Föld ezen térfelére a legtöbb utast elrepítő Aeroviva szerint nem ők tehetnek a katasztrófáról, ezért a velük éppen odakészülő több ezer utas választás előtt áll: nem vesz tudomást a külügy figyelmeztetéséről, és mégis elutazik a szigetre, vagy - akár százezer forinttal - megfejeli az útra már eddig befizetett díjat és máshova utazik el, vagy búcsút mond a már befizetett 100-200 ezer forintos foglalásának, és itthon marad.

Az utazási irodák egy része visszafizeti a Dél-Kelet-Ázsiát inkább elkerülő turistáiknak a már befizetett foglalást, derül ki az Index egyik topikjából. Ugyanakkor a legnagyobb utazási iroda, amely a térségbe a legtöbb - ezidőtájt hétezer - turistát repíti ki, elhárítja a visszafizetést. Az Aeroviva közleményben tájékoztatta - a 100-250 ezer forintba kerülő - "Phuket csomagot vásárló utasait", hogy ugyan "a Magyar Köztársaság Külügyminisztériuma Phuketet újabb értesítésig nem javasolja úticélként", de tudomásuk szerint a szigeten lévő szálloda "zavartalanul üzemel".

Hidas Anna ügyvezető helyett az Aeroviva jogtanácsosa válaszolt az Index-nek. Elmondta, hogy hétfőn 185-en, kedden 180-an, szerdán pedig 160-an utaztak el a csomagot korábban megvásárlóik közül a térségbe, és csak 3-5 százalék mondta vissza az utat. Az Aeroviva ez utóbbiaknak semmit sem fizet vissza, csak abban az esetben, ha a velük szerződött utazási iroda visszafizetné a pénzt az Aerovivának. A jogtanácsos szerint azért nem fizetnek, mert nem ők tehetnek a katasztrófáról. A jogtanácsos elmondta, mindegyik utassal külön egyeztetnek.

Harmadik fél a felelős

A Magyar Turisztikai Hivatal vezetője szerint ugyan sem az utas sem az utazási iroda nem felelős ebben az esetben a "szerződés ellehetetlenüléséért", és bírósági gyakorlat sincs erre vonatkozóan Magyarországon, mindenesetre az Aerovivánál pórul járt utasok a bírósághoz fordulhatnak. (Így tesz a topikban tett ígérete szerint az egyik kárvallott is). Székely György szerint a bíróság - ha nincs felelős - kármegosztást ítél ilyen esetekben, így akár pénzük felét is visszakaphatják a hoppon maradt turisták.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!