Sziasztok!
Egy 2004 es ebs motoros sendahoz keresek
4 csavaros 50 es hengert dugóval ha lehet inkább
használtat mert már nagyon húznám neki.
Illetve ha valaki tud Budapesten tuti embert aki
meg tudná nézni a régi hengeremet hogy menthető vagy
kuka. Előlre is köszi.
Derbi GP1 50ccm-s robogóval "szemezek". Milyen tapasztalataitok vannak, mire kell odafigyelni vásárláskor, milyen hibái vannak, melyik évjárattól érdemes vásárolni, Open vagy Revo? Tényleg olyan macerás motor, mint amilyennek egyesek állítják? Gyakori a váz motorblokk tartó fülének a törése? Mennyi a fogyasztása fojtással és nélküle? Nehéz házilag szerelni? Vagy csak időigényesebb a felépítésből adódóan, azaz nem speciális szerszámok kellenek, inkább idő? Minden érdekel vele kapcsoaltban, ami eszetekbe jut! Ami nem az is :D
Amúgy napi 20-30 km normál közlekedésre és egyszer-egyszer hobbi "motorozásra" kéne.
Sziasztok. Van egy 1996 os derbi Hunter robogom melynek eltorott a berugokar fogasive.Ehhez a tipushoz nem talalok eredetit nem tudja valaki hogy melyk mas tipusu robogo fogasive jo meg ehhez. Elore is koszonom a jotanacsokat,
Örömmel mondhatom, hogy új beszállítónknak köszönhetően most már Magyarországon is lehetnek olyan tuning motorok mint bárhol máshol a világon!
Nem kevesebb mint 50 gyártótól sikerül alkatrészt beszerezni, alsótól a legfelső elit kategóriáig!
Ami nem vicc! Több mint 2000 alkatrész áll rendelkezésre, hogy megépítsd álmaid motorját!
A listában többek közt szerepelnek:
Malossi, Metrakit, Barikit, Doppler, Bidalot Racing, Voca Racing, MOST Racing, Proma Sport, Hebo Racing, Gianelli, Big One Factory, Conti, SCR Racing, JAR exhaust, MVT, Technigas, TNT Racing, Leo Vince
termékeiből csemegézhettek. Nem kevés időbe telt de sikerült és ez még csak a kipufogógyártók listája.
Egyéb alkatrészekből is hasonló mennyiségű kínálatra számíthattok, hengerszettek, karburátorok, gyújtások, elektronikák valamint optikai kiegészítők terén!
Ha felkeltette érdeklődésed az előzetes és van elképzelésed a motorod átalakítását illetően akkor kérlek emailben vagy telefonon keress meg, bármikor bármilyen tuninggal vagy motorral kapcsolatos kérdésed van!
Több termék vásárlása esetén ajádnék illetve kedvezmény jár. Valamint itt a fórumon folyamatosan tájékoztató jelleggel akciók is kerülnek kiírásra!
Mindenkinek további szép napot és mihamarabbi jó időt kívánok!
Érdekelne, hogy a 99-es derbi sendának mekkorák a gyári fúvóka méretei.
Illetve lenne egy olyan problémám a motorral, hogy mentem vele és pár km után element az első és hátsó lámpa. az idnex duda és a féklámpa jó. Mi lehet a hiba valószínű oka (csatlakozokat megnéztem), illetve hogy keressem az okát?
Eladó derbi 80ccm-es hengerszett. Új kúpos verseny dugattyú+új gyűrűk+új csapszeg+ új tűgörgő, új zeger gyűrűk. Henger+hengerfej(henger frissen fúrt). Gyári 80ccm-es-re való porlasztóval, szívótorokkal! Komplett hengerszett porlasztóval eladó! Brutál teljesítmény, erő. Az ár a postát tartalmazza! Munka miatt inkább e-mail-ben érdeklődni!
Amire biztos jó: derbi fds, rabasa, savanna, fenix....stb.
Vásároltam egy 99-es Derbi Senda R-t a problémám a következő:Az alapjáratot nagynehezen beállítottam teljes karbi tisztítás után csak addig volt jó amíg nem húztam neki két kövérebb gázt. Utánna sokkal magasabb fordulaton pörgött majd szép lassan leállt. és ez a probléma vásárlás óta fenn áll. Melegen belövöm az alapjáratot addig jó amíg nem húzok gázt aztán felpörög és az alapjáratnak annyi. Mi lehet a gond? Membrán vagy gyujtás?
Valaki tudna nekem segíteni ?? nagyon fontos lenne előre is köszönöm...szóval:
Derbi Senda 50 esembe Miért nincs erő? Meg mért csepeg a kipufogóból fekete olaj?Most kapott vadi új dugót gyűrűt meg lett furva mert előzöleg meg volt szurulva ...bár a fúrás nem sikerült olyan jól mert elég pászos lett de müködik csak elég gyengus
Sziasztok! Minarelli am6 blokkal szeretnék venni vmi kismotort mert úgy hallottam hogy megbízhatóak. Nekem nem lényeg a teljesítmény csak vigyen el 50kével ahova menni akarok.
A fogyasztás viszont szempont. Meg tudná vki mondani hogy egy tuningmentes 50es am6os mennyit eszik nyugodt közlekedés mellett ?
A Gyári áttétel 14 -53 azt nézd meg mekkora . Nekem 13-53 al megy 7000-es fordulaton 70km/h-át .
Ha jó a fordulatszám mérőd akkor te is meg tudod mondani, hogy mennyit forog.
Lehetőség szerint majdnem mindenhol meg van folytva, áttétel,beömlőnyílás,fuvóka,légszűrő,kipufogó,folytott henger lehet vele sokat játszani, de kell egy hozzáértő aki tudja mit csinál.
Sziasztok! Nemrég lettem egy Derbi Senda Xtreme 50 R tulajdonosa.Eddig robogóim voltak de most tipust váltottam .Egy gondom van vele hogy miért van az hogy az istennek sem akar 50 nél többel menni???Az eladó azt mondta hogy azért nem megy többel mert a kipufogóba benne van a folytás,hátul nagy lánckerék van.Tudnátok ebbe segíteni hogy mi lehet az oka vagy csak állítani kell valahol?(Ja és amit elfelejtettem hogy eléggé füstöl! :S Üdv.Patrik
Van egy kisebb problémám a karbival. Tegnap menet közben elkezdett fulladozni, eljátszotta 3-4x majd végleg lefulladt. Először azt hittem a membrán ment el,de ma szétszedtem és még normális állapotban van ránézésre. Amikor szétszedtem rájöttem,hogy nincs benne a levegő beömlőjénél a szűkítő,ami rajta szokott lenni. Az volt a fura,hogy eddig ment,de most a nagy melegben,meleg motor mellett már nem akart működni. (?wtf?) Szóval, mi lehet a gond? Elszállt az arány? Ha igen,akkor a 100%-s működéshez elég egy jó beállítás, vagy menjek biztosra és egy nagyobb fúvókát tegyek bele? Ha igen akkor mekkorát ajánlotok? (Derbi GPR 50 R 1998 )
Üdvözlök mindenkit, vettem egy 95-ös senda-t, és olyan kérdésem van, hogy a folytások merre vannak benne, mert 60 a vége. Olvastam, hogy a kipufogóban, de melyik részen, első, hátsó. Karbiban valami lyukacsos rézlemez vagy mi. Ezek valósak? Ennek a motornak tudnia kellne 80-90-et elvileg tuning nélkül.