Az ELVI infó: ha teljesen 0-ról akarsz indulni, akkor a szervíz doksi szerint, abban benne van, hogy mennyit kell a teljes zárásból visszatekerni.
Ha ez nem tetszik, akkor adhatsz több vagy kevesebb benzint - de én kis esélyt adnék, hogy okosabbak lennénk, mint a kis ferdeszemű japcsi mérnökök, hogy az ÁTLAGOS felhasználásra jobbat tudnánk.
De a lehetőség megvan az eltérésre. Sztem sok és hosszú iterálás lesz a dologban, mert a gyertyán fogod kb fél tank után látni, hogy milyen színűre ég - és persze a segg... fenekeden meg érzed, hogy jobban-e vagy kevésbé iparkodik veled. Aztán sztem pár próbálkozás után megtalálod azt a beállítást, ami a legjobb lesz!
(ide a rozsdásat a nyakamra, hogy +- 5%-on belül leszel a gyárihoz :-) :-)
Én a magam részéről első lépésben feltolom a motorkerékpárt az utánfutóra.
Második lépésben a megfelelő rögzítés következik, mert ha a helytelen szállítás miatt útközben leesik a motorod az utánfutóról, akkor a karbi beállítás lesz a legkisebb problémád.........
Harmadik lépésben pedig irány a mű szaki szerviz!
Viszont itt szerintem a többség ezt a problémát otthon tudja orvosolni.......... talán én vagyok az egyetlen kivétel........ :-)
Ezt én sem értem, hogy ha el _volt_ szakadva ezelőtt is, akkor mindig rossz lett volna nemcsak 3/4gáz fölött. Ha most szakadt el szétszedéskor, akkor a hiba a rendszerben fog maradni. Egyenlőre.
Csak az volt a hiba amit sejtettünk - rossz a keverék-arány: vagy kevés a benzin, vagy sok a levegő. Akkor itt most többszörösen a MÁSODIK jött be, sok volt a levegő mert a második csonkon falsot tudott szívni :-) (bár... Fura a dolog, mert a csonk ugye a torok meg a henger között van - vagyis szárt második toroknál kellett volna a legtöbb falsot szívnia itt... Vagymi... :-(
Szóval, ha kettőben van, az biztosan nem jó - és hiába okoskodunk a fotelben, a csere mindenképpen hasznos dolog lesz :-)
Leggyorsabban egy alkatrészboltban - de hát valsz nem erre vagy kíváncsi :-( Szegeden adok neked olajszűrőt - a lufinál átálltam vagy 15 éve a moshatóra, abból nincs tarcsim.
Ugyanennek az inverze: a két torok közötti benya-átjáró nem kóser, ekkor a benzin lesz kevés a keverékben. Erre kevesebb lehetőséget adnék mint a gumi membrán szakadásra.
:-) Új a bukó, gyakorlati tapasztalatom, és a felhasználhatóság szempontjából értékesnek tűnő véleményem így nincsen még róla.....
A szemüveg is hasonló tészta. Nekem ez az első szemüvegem, és krossz bukóm. Zárt bukóim voltak. Aki szöcskézik vele, és sűrűbben le és fel pakolgatja, annak lehet való inkább az a rögzítő cucc, amiről korábban írtam. Főleg a nyári nagy melegekben.......
Nem videó kell, hanem csak egy infó, hogy lehet-e benne motorozni 120 vagy 180 ezerért :-) a soumyban nem lehetett, annyira sok szelet fogott meg, hogy levitte a fejem. Az x501em ezekhez képest sokkal áramvonalasabb. Nem csak krosszoznék benne, hanem néha a DRt is megpörgetném a határban.
Tiszta sor, hogy webes rendelésnél 14 napon belül elállhatunk a vásárlástól nem kell megindokolni se meg levásárolni se. Csak én boltban vettem a suomyt, így le kellett vásárolnom. De most örültem neki, mert csak le kellett venni a padlásról a láncszettet, a légszűrőt, meg a mittoménmit ahogy kipofoztam a CR-t.