Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kicsi200 Creative Commons License 2024.01.25 0 0 15174

Sziasztok, tervezgetek, nézelődöm a használt Transitok között, a 2014-2018 között gyártottak érdekelnének( illetve érdekelne fiatalabb is, de kb. ebben az ársávban tudok most ráfordítani) A tiszteletteljes kérdésem az lenne, hogy ti tudjátok, hogy melyik évtől, melyik motor van az Adblue-s rendszerrel megáldva?   Köszönöm a segítséget!

trafo2000 Creative Commons License 2024.01.18 0 0 15173

Részben igen.

Előzmény: Bernath Bomber Tamas (15172)
Bernath Bomber Tamas Creative Commons License 2024.01.17 0 0 15172

Izzitás se volt rajta a szivócsonkon a helye nem volt kimunkálva. Fura ketyere volt klimás elektromos ablakos tükrös.

( A mostanin is le van dugózva,sose láttam még müködni amúgy sem) 

 

De ezek szerint a tápszivattyú az csak az izzitás miatt van ? 

Előzmény: trafo2000 (15171)
trafo2000 Creative Commons License 2024.01.17 0 0 15171

Akkor másik szűrőház kell.Izzítás nem fog működni.

Előzmény: Bernath Bomber Tamas (15170)
Bernath Bomber Tamas Creative Commons License 2024.01.17 0 0 15170

En is a szűrő bemenő ágára gondoltam.

Mi lenne akkor ha a tápszivattyút kihagynám a körből.

Onnan az ötlet ,hogy az előző transitom ami leégett( igaz az szívó volt.) De az tápszivattyúnak a helye meg se volt munkálva a blokkon. Ugyanúgy bosch adagolóval működött.

 

 

Előzmény: trafo2000 (15169)
trafo2000 Creative Commons License 2024.01.16 0 0 15169

Ja és ha az ac keveset szállít,akkor az  adagoló levegőt tud szívni a szűrőházból.Ez a hátránya a négycsöves rendszernek.

Előzmény: trafo2000 (15168)
trafo2000 Creative Commons License 2024.01.16 0 0 15168

Bemenő ágat ne húzd le,ott nincs nyomás.Nyomás csakk az ac pumpa és a gázolajszűrő ház között van.Vagyis az acről húzd le,tegyél rá egy gumicsövet és azt vezesd ki.Indítózás közben ellövi egy méterre kb.,

Előzmény: Bernath Bomber Tamas (15166)
Kamilió Creative Commons License 2024.01.16 0 0 15167

Sziasztok!
Ford Connect 1,8 TDCI 2008-ban gyártott autóm van, én 2012 óta használom, 220 ezer km van benne. Olyan hiba jött elő nála, hogy megyek az autópályán, és most hogy írom, jut eszembe, hogy idáig csak az autópályán jött elő ez a hiba. Néhány rángás után, nem nagy rángatás szokott lenni. Lelassul az autó és csak lassan tudok vele haladni. Nyilván ha váltok nagyobb fokozatba, akkor gyorsabban megy, de négyesben is max 30-40 km körül. Erő sincs benne. Kivillan a fogaskerék a műszerfalon. Több alkalommal volt ilyen hibája. Először nagy nehezen hazajöttem, leállítottam otthon. Másnap akarok menni a szerelőhöz, indítom, minden oké. Szerelő rátette a műszert, de nem mutatott ki semmit. Oké hagytam, legközelebbi alkalommal ismét csinálta. Félreálltam. Vártam 5-10 percet indítottam, minden okkés. Viszont a múltkor csinálta, de hiába indítottam nem volt jó, várnom kellett addig, amíg teljesen kihűl a motor. Szerelő, műszer, 4. csúcs nem jó, csere és azt mondta a szerelő, hogy biztos ami biztos, üssük ki az AGR szelepet és akkor nem lesz gond. Na, erre, pár hónap elteltével ismét csinálta pontosan 2000 km-t mentem a legutóbbi hiba, javítás óta. Megálltam kb: 5 percet vártam, indítottam és ismét ment rendesen. Mentem 150 km-t nem lassult le.
Volt valakinek ilyen hibája?
Megköszönöm a tanácsokat!

Bernath Bomber Tamas Creative Commons License 2024.01.15 0 0 15166

Igen ez a fura,hogy beljebb tekerve nehezebben indul azaz pörget de nem kapja el.

Az ac pumpa alatt a tapszivattyút érted a blokk oldalán ?

Nem tudok róla sokat gondoltam ha indul akkor valószínüleg jó.

Hogyan teszteljem bemenő ág lehúz és ráindít ? 

 

Előzmény: trafo2000 (15165)
trafo2000 Creative Commons License 2024.01.15 0 0 15165

"Ha beljebb csavartam egy kb 15 fokot akkor alig akar indulni de picit jobban megy.

Ha kiljebb 15 fokot akkor poccintésre indul de méghamarabb elfogy." Az érdekes.Ha a füstcsavart beljebb tekered jobban kell indulnia.Itt valammi nem kerek. Ac pumpa jó? Ha igen akkor adagolóshoz kell vinni az adagolót.

Előzmény: Bernath Bomber Tamas (15161)
Lacoid Creative Commons License 2024.01.14 0 0 15164

Maradtak az Epic porlasztók? Milyen színűek?

Megpróbálhatod, de nem szétszedhető, ha gyári porlasztók.

Előzmény: Bernath Bomber Tamas (15163)
Bernath Bomber Tamas Creative Commons License 2024.01.13 0 0 15163

Azon nannyit tudok hogy,mindegyik ugyanakkor nyit.(nagyobbik fajta porlasztó )De amikor nyit akkor mindegyik pisil egy kicsit. Az ora nem mért tovább de mindegyik azonos nyomason kicsivel a pisilés után kezdett el porlasztani rendesen.(egyszerű kézi pumpás porlasztóellenörző)

Mellékes kérdés van ultrahangos mosóm érdemes lenne belerakni a csúcsokat ?

 

Előzmény: Lacoid (15162)
Lacoid Creative Commons License 2024.01.13 0 0 15162

Porlasztók meg mintha nem is léteznének az autóban...

 

 

Előzmény: Bernath Bomber Tamas (15161)
Bernath Bomber Tamas Creative Commons License 2024.01.12 0 0 15161

Üdv ismét. 1999 Td Transit 2.5 Bosch Ve adagolo iveco adagoloelem.

Elérkezett a gyűrűzés szelepcsiszolás csapagycsere stb utáni 5000 km.Jól sikerülhetett mert az olajnívón nem észlelhető az olajszint csökkenése.

Ugye megjegyeztem,hogy gyengébb mint gyűrüzés előtt.

Próbáltam fülre beállítani az előtöltést de pontosan nem tudom ,hogy jó-e. Finoman jár és alul még jól is veszi a lapot. De felülre elfogy 3000 környékén mintha elkeveselne vagy nem is tudom szűrő új csövek tiszták

(próbaképp beraktam egy,elektromls ac-t hatha az uzemanyag nyomas kicsi de semmivel sem masabb mint nélküle.)

Turbónyomás csúcsértéke 1.03 bar. terhelésen.

Gyanúsan nem füstöl ha odalépek neki viszont a fogyasztás az eddigi 900km/tank ról 780km/tank ra változott ami furcsa.

 

Próbáltam a füstcsavaron állítani.

Hangyafasznyi mozdításra is érzékeny.

Ha beljebb csavartam egy kb 15 fokot akkor alig akar indulni de picit jobban megy.

Ha kiljebb 15 fokot akkor poccintésre indul de méghamarabb elfogy.

 

Tanácsokat szeretnék kérni es egyszerű instrukciókat az adagoló működéséről dióhéjban:

1 Honnan veszem észre ,hogy túl nagy az előtöltés.

2 A füstcsavar egy m8 as menetű szabvány csavar ami jó hosszú mégis alig hogy hozzáérek drasztikus a változás. Mi történik ha egy,teljes fordulatot tekerek ide oda a vagy mit mozgat egyáltalán? Melyik irányba mit csinál ?

3 A gazhuzo szerkezet ranézésre egy 3 darabból álló összevissza állítható ketyere aminek nem bírom felfogni a müködését de szeretném megérteni

4 Van egy olyan adagolóm egy turbós transitrol aminek az oldalán van pluszba egy bitang nagy behuzotekercs. Az mi célt szolgálhat ?

5 Anno lucas adagolós volt 63kw turbos. Bár mar regen nem a sajat turboja van rajta hanem vmi ugyanilyen blokkos munkagepre valo ami elmeletileg jobb.

Valaki  épített rá valami iveco elemes adagolót is viszont feltűnt,hogy nincs  olyan fura kiképzésű fej rajta mint pl a Td opel kadetton ( ott a turbósnak más a teteje valami pumpa vagy,plusz vákum.megy rá) 

A lenyeg erdemes lenne e szerezni erre is valami turbós fejet? 

 

 

trafo2000 Creative Commons License 2024.01.08 0 0 15160

foxposttal tudok küldeni ha megfelel.

Előzmény: slavia1977 (15158)
Lacoid Creative Commons License 2024.01.05 0 0 15159

O.K.!

 

Köszönöm!

 

Elvileg most a helyén van, a vizesedés érzékelő szenzoron is húztam még egy kicsit.

meglátjuk...

 

Üz.a cső  kioldás: műxik, köszi :)

Előzmény: trafo2000 (15157)
slavia1977 Creative Commons License 2024.01.05 0 0 15158

Tiszajenő, ne haragudj hogy most írtam vissza.

Előzmény: trafo2000 (15146)
trafo2000 Creative Commons License 2024.01.05 0 0 15157

Van az a három bemélyedés a középső karikán.Amikor nyomod felfelé és óvatosan forgatod,alig érezhetően beakad a helyére,akkor kell a műanyag tartóját feltekerni.

A csövek úgy jönne ki ha azt a külső gyűrűt nyomod befelé,forgatva erőltetve kihúzod a csövet.

Elég szar konstrukció ez az üzemanyag szűrő.A bosch nagyon tudott.

Ha felül folyik akkor fel kell újítani a házat,nem egyszerű.

Előzmény: Lacoid (15156)
Lacoid Creative Commons License 2024.01.01 0 0 15156

"Az üzemanyagszűrő tényleg lehet probléma forrás.Sokan nem veszik észre hogy csak egy állásban mehet fel,hiába körkörös,meg megsérthetik a gázolajcső gyorscsatlakozóit."

 

B.U.É.K. mindenkinek! :)

 

MK5 Üzemanyagszűrő csere után gázolajszivárgás a szűrőházfedél felől...

 

Tehát: "egyféleképpen lehet csak" : forgatom, nyomom felfelé érzek kattanást és feljebb ugrik, következtetek, hogy a helyén van...

Rögzítőgyűrű felteker, Nyíl - Nyíl találkozás jelen maxon.

 

Hol van a jel a szűrőn? Fotóztam egy régi leszedettet,

Hova kell esnie a belső tömítésnél a fehér műanyag résznek? (piros nyíllal jelöltem)

Ha szűrőházfedél leszedésre kerül a sor, az üzemanyagvezetékek gyorscsatlakozóit kioldanám,

de nem akarom feszegetni, kell hozzá spec. szerszám? Hogy jön szét?

Köszönöm, Trafónak is,

ill. mindenkinek aki segít, tudja....! 

Előzmény: trafo2000 (5981)
Mano.66 Creative Commons License 2023.12.30 0 0 15155

Hidd el nem így állapítjuk meg egy IC-ről, hogy rossz vagy jó.

Előzmény: Demcar (15154)
Demcar Creative Commons License 2023.12.25 0 0 15154

Szerintem, semmi kárt nem tettem vele, hogy magáról az ic-ről levedtem a védőréteget, mert ha az ic kuka akkor is le kel róla venni csere miatt. Meg meg kellet győződni róla,hogy az ic is sérült-e.  Ha meg netalán nem lehet javitani akkor csere a panel. Ma elvittem egy szakihoz, és ő mondta hogy kivan égve az az ic. Ugyhogy most keresek egy szakembert aki meg is tudja javitani, vagy egy másik panelt klónozni.

Előzmény: Mano.66 (15153)
Mano.66 Creative Commons License 2023.12.25 0 0 15153

Lehet a panelnek nem is volt baja. De így, hogy az IC-ről eltávolítottad a védő lakk réteget. Kuka a panel. Ha nem értesz hozzá miért szeded szét. Szerinted ezek után ki fogja megjavítani?

Előzmény: Demcar (15152)
Demcar Creative Commons License 2023.12.24 0 0 15152

Igy néz ki lekaparás után az ic felülete

Előzmény: Demcar (15151)
Demcar Creative Commons License 2023.12.24 0 0 15151

Elnézést a kép minőségéért, a telóm csak ennyire képes.

Bekereteztem a képen a számomra hibásnak tünő alkatrésuzt mint akin egy égés van.

De várom a válaszotokat.

Előre is köszi.

 

Előzmény: Demcar (15150)
Demcar Creative Commons License 2023.12.24 0 0 15150

Előzmény: Demcar (15149)
Demcar Creative Commons License 2023.12.24 0 0 15149

Előzmény: Demcar (15147)
Demcar Creative Commons License 2023.12.24 0 0 15148

Az igért képek

Előzmény: Demcar (15147)
Demcar Creative Commons License 2023.12.24 0 0 15147

Üdv mindenkinek.

Egy ford transit 2016-os ról lenne szó.

Egy olyan problémám adódott vele hogy menet közben elkezdett ugymond karácsonyfázni a müszerfal

a motor müködik, de a többi rendszer szarakodik tehát irja hogy az ajtók nyitva vannak irányjelző magától megy.

Rátettem gépre kiirta hogy komunikáciő hiba van a komfort modul és a vezérlő közt, átnéztem már mindent, 

vezetékeket, csatlakozókat, biztositékokat minden rendbe. Szétszedtem a komfurt modult és találtam benne egy hibát.

Csatolom a képet hogy miről is van szó. 

Kérlek segitsetek.

 

trafo2000 Creative Commons License 2023.12.20 0 0 15146

Hol laksz?

 

Előzmény: slavia1977 (15143)
Lacoid Creative Commons License 2023.12.17 0 0 15145

Szia, 

Igen,  

a vákuum szelepet vezérlő részen

kell keresgélni 

pl. a hőmérséklet jeladó.

Előzmény: 1413 (15144)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!