Sziasztok abban szeretnék segítséget kérni Honda dio af18. Olyan furcsa hiba jött elő hogy este leállítottam a motort és reggel már nem indult többször előfordult olyan hogy amikor a kulcsot kihúztam akkor utána már nem indult nem volt szikra. Esetleg van ilyen jellegű tapasztalatotok?Amikor a gyújtáskapcsolót át fújtam féktisztítóval akkor pár napig működött. Valamit test probléma?Esetleg CDI? Merre felé induljak el? Most jelenleg ott járok hogy a gyújtáskapcsoló szét lett szedve ki lett takarítva az biztos hogy jó.Amikor a csatlakozók áthidalom hogy legyen gyújtás most már akkor se indul nincs szikra.
Meló utan első dolgom hogy a javasolt dolgokat átnézem. Az aksi így egyik pillanatról a másikra egy csattanással tönkre tud menni? Mert ez történt. Gyújtásra ahogy szokott az összes lámpa fel gyúlladt ahogy szokott. Aztán megnyomtam az indító gombot és egy csatt aztán semmi. Időm nem vólt vele foglalkozni mert melóba kellett jönnöm. De haza érek és átnézem amit javasoltatok. KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!
Sziasztok! Ma reggel indítottam volna a varámat gyújtást adtam ahogy mindíg és egy kattanás után se kép se hang minden sötét. Esetleg lenne valami tippetek vagy valaki tapasztalatból tudna segíteni. Mi lehet a probléma? Előre is köszönöm! Széles utat!
Valahogy így ment nálam is: ne kérdezze senki, hogyan:)) Nyomogattam, s kiderült.
Tény: napi km számlálóból van kettő (az egyiket mindig lenullázom tankoláskor),majd következik a pillanatnyi fogyasztás l/100 km-ben, illetve Km/l-ben megadva (azt hiszem).
Sziasztok! Kezdő Varadero-sként ismerkedem a vassal (2007-es SD-02). Egy nektek biztok tök egyértelmű kérdésem lenne: a fed.comp két gombjával mit és hogy lehet állítani/kapcsolgatni. Részben rájöttem (pl: az órát valahogy sikerült beállítani - ne kérdezze senki hogyan), de biztos hogy nem mindent tudok róla! Leírásom nincs róla sajnos!
24 ezer a gyári előírás! De az egyezményes tulajdonosi és szervizes tapasztalatok alapján ezt duplázni szokták. Úgy emlékszem nálam is a 48 ezres ellenőrzésnél még minden tűrésen belül volt. Ez azt jelenti hogy szelephézag állítás igazából még nem történt 84 ezer km alatt.
A tapasztalatotokra lenne szükség. Az elmúlt néhány hidegindítása a motornak nem sikerült. Beindul, utána gyorsan leesik a fordulat, majd megáll. Ezután úgy érzem nem tudnám beindítani. Kis gázzal rásegítek, akkor elkapja, és szépen bemelegszik. Melegen nincs probléma (egyenlőre).
Ez egy 2006-os, 84 ezer km-t futott példány. 12 éve nálam van, gondosan karbantartott, minden cserélve időben. Benzin is van benne, még mielőtt valaki erre gyanakodna :) , sőt szinte kizárólag OMV 100-as az E10 bevezetés óta.
Ami érdekes, hogy éppen olajcsere után kezdte el, de nagyon csodálkoznék, ha lenne összefüggés, Motul 5100 jött le és 7100 ment be.
Feszszabályzó, benzinpumpa, sőt minden eredeti még benne ami nem kopó-fogyó. Egy éves Exide aksi van benne, a belevaló, nem alulméretezett.
Szia, köszönöm szépen a tippeket . Ma jön meg elvileg az első kerékre való gumim is, a Pirelli Scorpionra tettem a voksom, elég sok jó kritikát olvastam róla a neten. Van arra adat, hogy mennyi az első tengely anyájának meghúzási nyomatéka ? A hátsóra találtam adatot : 100 Nm .
Féknyereg. Lehet venni bontottat. De azon is látszódjon,hogy jó. Gondolok arra,hogy nincs össze b@szva, munka henger/ek nem rozsdás,minden alkatrésze megvan stb.
Sziasztok ! Friss, kis Varás lettem, ez az első motorom, a jogsi is éppen készülőben. A vásárlást követően ,ahogy kell, elvittem ( persze trélerrel :) ) a Red Baronba , szerviz miatt, illetve hogy nézzék át . A szerviz lement, friss olajok, szűrők, hűtővíz is cserélve lett .
No, de a lényeg, vélhetőleg az előző tulaj esett vele és az első féktárcsa üt ( éreztem, hogy hullámzik a fékkar fékezéskor ) illetve a féknyereg is úgy néz ki cserés. Néztem a neten, a féktárcsa nem túl húzós árban, de a féknyereg az viszont rémisztő összeg. Nem tudom szabad-e fékalkatrésznél bontottat vagy utángyártottat keresgélni ? Most, hogy írom és belegondolok, lehet megér az életem 80 rugót, az-az gyári, új féknyereg árát.
Tudtok esetleg némileg olcsóbb beszerzési forrást ? Köszönettel : Achtung Panzer
Hát elvileg nem , de indításkor a benzinszivattyúnak nem kellene behúznia vagy mozognia ? Az mintha nem menne, biztosíték jó de sajnos nem értek hozzá íg lehet marad a szervíz.