Azért nem gondoltam hogy cserés mert volt hogy ment volt hogy a kinti ledek kapcsoltak. Egy egymás utáni 10 próbábol 3x kapcsoltak a bentiek 7x meg a kinti. Igy kontaktosnak gondoltam. Hála istennek nem állt benne a víz, a comfort elektronika doboza csont száraz volt belül. De megnézem akkor a csatikat is. Köszi neked is a tippet!
Szia, köszi a tippet! Azt is megfogom nézni meg az összes víz elvezetőt is. Sajnos ahogy utánna jártam számos helyen bejöhet de amit irtál eddig azt látom a legvalószínűbbnek. Lekötöttem aksirol is amég kikapkodtam az ülést meg pár dolgot. De összerakás előtt szeretném tesztelni hogy a világítás a száradástol magához tért e.
Köszi a tippet, neki is láttam! Vizes volt, hála istennek nem ált benne de volt azért. Most szárítás van aztán rá kell jönnöm honnan keveredett be a nedvesség. Remélem megúsztam a nagyobb bajokat. Köszönöm a tippet még1szer!
Kicsi segítségre lenne szükségem egy 2004es awx Superbel kapcsolatban.
Kb. 2 napja nem megy a beltér világításom. A vezető oldali ajtó mikrokapcsolója már rossz régebb óta, de most sem a középső lámpa sem a két hátsó ajtó feletti nem akar menni, nem csak nyitásra hanem kézi kapcsolásra sem. Cserébe ha megpróbálom felkapcsolni a középső lámpát akkor a visszapillantók aljába lévő kis kék ledek kapcsolnak fel. A napellenző tükör világításának aktiválására szintén. Gondoltam biztosítékre, de itt a csavar. Gondol egyet és a napelenző világítás megy a kövi próbára de halvány fénnyel csak.
Egyszer megy egyszer pedig a tükrök alját kapcsolja.
A többi világítás mint az óra csoporté, a 2 piros led a középkonzolnál, klíma panel, ezek mind tökéletesek.
Igaz a közép konzol lámpáinál évek óta csaka középsőben van izzó mert a két szélső kapcsoló már nem működik, bár nem hiszem hogy ennek lenne köze hozzá.
Esetleg valakinek tipp vagy infó merre is kezdjem a kutatást?
2013óta megbízható társ, szeretném ha minden rendben lenne vele.
Kotyog-mozog az egyik "csatlakozó" amire az egyik cső csatlakozik. Megnéztem a mostani gyártásúaknál (Bosh 135 ezer Ft.Unix ) már tőcsavarral oldották meg a csatlakozást. Utána néztem közben és már meg is rendeltem kintről 58 ezerért tömítéssel szállítással együtt.
Tandempumpának hívják, mert egybe van építve az üzemanyagpumpával. Külön-külön nem vásárolható. Az ára függ a gyártmánytól, a vétel helyétől, az esetleges kedvezménytől. ~ 60 és 180ezer között.
Keress rá a cikkszám alapján és akkor válogathatsz. 038 145 209 Q
Amúgy honnan folyik belőle az olaj? Van hozzá javítókészlet a tömítéseivel, de ahhoz tudni kell melyik pumpa van rajta. Máshol, mint a tömítések, nemigen tud belőle folyni az olaj. (gondolom motorolajról van szó, ha vákuumpumpa)
Semmi hibakódot nem ír ki, azonnal vittem szerelőhöz és az azt mondta hogy adagoló.
Volt valakinek hasonló gondja?
Senkit nem akarok félrevezetni , mert lehet csupán véletlen de volt egy vízpumpacserém váltóolajcsere, ékszíja és utána kezdte, persze ahhoz a szerelőhöz vittem vissza , ö mondta az adagolót. Az autóba 180e valós Km van!
A turbó fel lett újítva. Megnéztük azért, de nem szórja az olajat. Szelepszár szimeringre gondolok, de nem tudom hogy lehetne ezt megerősíteni vagy kizárni.
470 ezer km van benne. Két éve volt hengerfej felújítás, de szerintem elszúrták és a szelepszár szimeringnél véleményem szerint visszaengedi az olajat. Hideg motornál indítás után kék füst jön, de csak két három másodpercig. Olajfogyasztás 3 liter 10 ezer kiló méterre.
A fokozat indikátorban S helyzetben nem D1; D2; ...stb. hanem S1; S2; ...stb lesz kijelezve. Egyébként a váltóvezérlőben aktiválódik egy némileg más program ami magasabb fordulatokig engedi elforogni a motort, mielőtt váltana, semmi többet nem fogsz érezni.