Eddig ok, megvan a CODE felírat. Kérek még egy kis segítséget a beíráshoz mert vakon kell csinálni, vagyis a kijelző szegmensei nagyon hiányosak. (Pl: "0"-val vagy "1" -el kezdődik a számsor? ) Ha be van ütve a négy szám mi a következő a befejezéshez? ( 5.-6.)?
Sziasztok! Sikerült elQ..nom a rádió kódot! Jól ütöttem be a számokat de a lezárást 5.6. helyett csak 6. Valahol olvastam, hogy akksi saru le, 2 óra és újra engedi. Nahát erről lent volt egész éjszaka és mégsem engedi újra ütni, csak --- ez jön. Mi a teendő? Lehet még ezzel kezdeni valamit vagy kuka. (kód megvan)
Szia! Hallgattam rád és nem vittem műszakira. Majd 2 hónap múlva hátha még nem lesznek sokan.
A cső a tartály mögött a "T" (vagy F ) elosztó tövében tört el, Hú... fúrnom - faragnom kellett, hogy összetákoljam de nem bízom benne mindenképp csere vagyis kell a cső. Megálmodom és megyek hozzád. Időpontot egyeztetünk! Lehet, hogy csak márciusban lesz belőle valami. Ok?
Gyanítom, ha leköszörülöd kilyukad, de bekalapálni be lehetne...
De mi lesz a résolaj furattal?
(egyébként, mint írták volt, ha szabadon kézzel könnyen jár és nem folyat, nemigen azzal van a baj)
Van belőle vastagcsöves, még a komplett futóművön van!
De nem jelentkeztél a múltkor a tartály mögötti visszafolyó csövek miatt sem, megoldódott?
(én úgy tudom, hogy tényleg valami alap pl alma pálinkába van beletéve a zöld dió...egyszer már kaptam valami ilyet...fonom volt meg barnás színű, mint az unicum)
Ugyanis nekem is ment egyszer tönkre a jobbos csak a jobbos...vagyis csak elkezdett erősen folyatni fent, a szimmeringnél.
Akkor még nem volt ismeretségem sok felé, de találtam egyet, postával hozták...oszt balos lett!
De, már csak a józan paraszti logika alapján is rájöttem magamtól hogy a kettő ugyanaz, mindössze a fül holléte az eltérés!
Ha ugyanis leveszed róla a visszafolyó tappancsot és a likon bele nézel...látsz benne egy belső csövet...
Tehát ez is, minden más gátló két csöves, az is kell legyen, mert rugózáskor az elengedett folyadékot valahová nyomnia kell, ebbe most ne menjünk bele...
Szóval, szépen szétvágtam a régit, kibeleztem (valahol még meg is van), megvizslattam és láttam, hogy simán át lehet fülezni!
Szóval meg is csináltam és sokáig azzal jártam!
Azóta már bontottam jó párat és most is van belőle bőven tarcsiban!
Na, látod én meg szagavatott vagyok benne, ha érdekel előkeresem a szétvágottat és teszek fel róla képeket!
Nem azt mondom, hogy ezt kell csinálni, de ha nincs más, meg lehet oldni!
Ha a problémád forrása a kemény rugózás, akkor én nem a gólyalábcsere irámyába indulnék először. Ahogy CsXGTI is írta, a gömböknél nézelődnék. Aztán olaj-kör/rendszer. Természetesen hidraulika.
Azt is el kéne dömteni, hogy "rugó-út" vagy "rugó-erő" a probléma. Például hogy szépen emel/süllyeszt, de kézzel nem tudod berugóztatni, vagy csak a normál magasságon rugózik néhány centit, de alig akar leereszkedni, meg felső pozícióba menni?
Én addig nem cserélnék gólyalábat, amíg nem teljesen egyértelmű a hiba.
....
Nemtudom, hogy hogy készült, mert úgy kaptam. Azt mondták, hogy a legtöbb diópálinka az almapálinka dióízzel "felütve", de azt versenyen kiszúrják, meg aki kicsit is rendelkezik ízérzékeléssel, és nem "Barbon"-on nevelkedett. :)
Valami olyasmit hallottam még, hogy a zöld dióból csinálják. És hogy sok kell hozzá... :)
A helyzet a következő: tavaly gömböztem az elejét mert kemény volt! A helyzet gömbözés után sem változott, sőt 1.3-ra felfúrt gömbökkel sem. Arra gondolék, hogy gólyaláb tehát kutakodtam a lomok között és ért a meglepi a 2 db balos. (Vastag csöves a masinéria)
Ennyire nem vagyok szakavatott a témában, tehát csak józan paraszti ésszel gondolkozok:
- Ez a henger a környezet, a cél, és a feladata miatt nem egy sima "vascső". (Mármint maga a gólyaláb anyaga.) Tehát véleményem szerint valamilyen ötvözet, aminek a belső felülete különleges kiképzésű lehet. Hónolt, bevonatolt, esetleg nitritált, vagy valamilyen eljárással nagyon keménnyé és a felülete nagyon simává alakított. Ha te ezt "nagyobb" hőhatásnak teszed ki az szerintem sérülni fog. Esetleg még vetemedhet is.
Ebből kifolyólag esetleg a flexelést még szerintem elviselheti, de én semmiképp se hegeszteném. Akkor már inkább valami combosabb kialakítású "bilincs"-el próbálkoznék, és ahoz rögzíteném a stabpálcát.
De elsőnek megpróbálnám elcserélni egy jobbos megfelelőre. Kabátgombokért dobálják már sajnos ezeket az autókat, lehet szerencséje lesz és lesz valakinél elfekvőbe egy jó állapotú jobbos gólyaláb.
viccet elővéve:
Demost komolyan ... látok némi párhuzamot az indul a bakterházzal amikor csupa félpár kaptafákat dobál ki a suszter. Ha neki két balos van, valaki két jobbossal közlekedik? ... :D :D ...
És hogy tud csak az egyik tönkremenni? Egy kerékkel mindíg az árokban jár valaki? :D :D :D
:)))
( egy kicsit likőrös, mert versenyre nem mehet kerítésszaggató, viszont ilyen zamatos ízletes párlatot eddig még nem kóstoltam... ;) ;P ... )
Há' figyumán tesa .... szal' ha ebbő nemment át, hogy viccŐtem, akk gyere át, mert megkell kínáljalak egy kis LYófajta diópálinkával. Mer lehet, h beittá, de valami tablettás lehetett, vagy rézeleje.
Ez meg versenyre készült dió. És nem ízesített alma... ;)