Megnézem őket mindenképpen! Sajna csak multiméterrel tudom ellenőrizni. Még amire gondolok a lambda szenzor, igaz nem tudom az tud-e ilyen jellegű hibát okozni.
Elsőnek biztosan megmérném a fojtószelep és a levegőmennyiség mérő "szenes" potiját, hogy mennyire zajosak. Ezek kopása már 20+ éve is nagyon gyakori volt. Egy kis trükkel sokat sikerült megmenteni.
Van egy "csodálatos" '92es Seat Toledo GT-m 2E motorral, digifant befecskendezéssel.
Hónapokat óta küzdök egy rángatással, rándulással ami mindig épphogy nyitott fojtószelepnél jelentkezik.
Mindig akkor történik amikor kicsi gázt próbálnék adni és nyílik a fojtószelep. van hogy akkorát rándul, mintha a motor ki akarna esni a motortérből. A jelenség mindig kicsi gázadásnál, vagy gázelvételnél történik.
Emiatt nem lehet az autót viszonylag finoman vezetni. Egy lámpás elindulásnál, muszáj vagyok nagyobb gázzal és csúsztatott kuplunggal indulni, hogy ne bakkecskézzen. A lassú menetek pedig vagy üresben vagy kinyomott kuplunggal történnek.
-Megtisztítottam már a fojtószelepet, nem volt koszos. - Vákuumszivárgást kerestem már - Gyújtás ellenőrizve - Motortartók kicserélve - Gázbowden beállításokkal is szórakoztam - Kék színű hőmérséklet érzékelőt is cseréltem - ECU-t reseteltem - Próbáltam már minden szenzorral és szenzor nélkül vezetni, lambda, fojtószelepállás érzékelő, kopogásérzékelő, hőmérséklet szenzor.
stb.
A jelenség ugyanaz.
Motorféknél is van egy ütemes rángatózás 2000 fordulat körül is.
Ért valaki ehhez? Tudnátok segíteni? Engem megőrjít. Rosszul vagyok ha bele kell üljek.
Egyébbként béna memória miatt messze nem kizárva a tévedés...
De Anno volt nekem egy K-Can kommander valamelyik verziója, és emlékszem hogy valamelyik VW autóból olvasta a PIN Kódót..,
Aliéknál láttam hirdetni WFS-1-2 verzióra aktuális kézi pin kód olvasót.., ugy rémlik 10E-ért Obd-2 - n keresztül...., erről van esetleg tapasztalat????
Amit eddig láttam, annak mindnek ott volt a keringetőpumpa az oldalán*. Ha nem működött (sűrűn előfordul velük), akkor vagy nem indul el a kályha, vagy szinte azonnal felforralja a vizet.
Persze hogy járó motornál, hiszen a kiegészítőfűtés csak akkor működik, ha jár a motor.
Próbáld meg VCDS-sel elindítani álló motornál. Ha nincs keringetője akkor vagy nem indul, vagy felforr.
(korábban azt írtad, így működik, de az nem derült ki, álló vagy járó motorral)