Keresés

Részletes keresés

s3pooler Creative Commons License 2019.11.06 0 0 26083

Ez szerintem nem igaz. Budaörsön, Biatorbágyon rengetegen dolgoznak, nagyon sok vállalkozás működik ott.

15 évvel ezelőtt sima ügy volt Solymárról Budaörsre átmenni kocsival, ma már egy tortúra.

És Ferihegyre kocsival érdemesebb az M0án menni. Próbálva.

Pláne ha nem reggel 5 re mész egy kora reggeli járathoz taxival, végig a buszsávban.

Előzmény: Bohanon (26081)
Bohanon Creative Commons License 2019.11.05 0 0 26082

mondjuk, ha eszerint a cikk szerint korlátoznák rajta a forgalmat, hogy az áruforgalom ne ott menjen, esetleg jó lehet.

 

https://index.hu/belfold/2019/07/30/m0_nyugati_szektor_pilis_zsambeki_medence/

 

 

Előzmény: Bohanon (26081)
Bohanon Creative Commons License 2019.11.04 0 0 26081

Na, ugyanezért nem fogsz ferihegyre/csepelre az m0-son menni, pont ezért írtam. Szépen befogsz menni a városba. (kivéve, ha jó nagy díjat szednek be majd)

2 külön dologról beszélünk. Az m0-s az agglomeracio közlekedését nem fogja megoldani a budai oldalon. BE akarnak menni az emberek. Nagyobb befogadású utakat nem szabad építeni (és nem is tudnak), a parkolók lennének az igazi jó megoldások.Ami jelenleg NINCS. Nézd meg a hüvit hogy lehet markolni, kb sehogy. Solymáron a parkoló is tele a vasútállomásnál mozdulni sem lehet.

A vasútat és a tömegközlekedést kellene növelni úgy, hogy megfelelő parkolóhelyet biztosítanak.

 

Az m0-s arra jó, ha Ürömről mondjuk Budaörsre akarsz menni. Mivel ezt az útvonalat is megtettem 1 évig minden nap, elárulom, nem volt érdemes körbemenni a Budaörs/Budakeszi/Solymár/Üröm/ útvonalon, mert sokkal hosszabb volt mint simán át a városon (időbén és térben is egyaránt). Ha az m0 megépül itt, még több forgalom kerül rá a Budakeszi út/Hűvösvölgyi útvonalra, ezért gáz az egész. Javaslom nézz le a déli oldalára az m0-nak autózz egy kicsit hogy lásd mi van ott. A reggel 7-es állapotot... Na az lenne itt is.

 

Előzmény: . kata31 (26080)
. kata31 Creative Commons License 2019.11.01 0 0 26080

Szerinted,miért kerülne budakeszin visszafelé,majd Budaörnek, Budajenő..Telki..s.t.b,hogy elérje az M1-et..mert neked tetszik?..miközben ott van majdnem Budapesten párszáz méterre a Korányi előtt érve be Budakeszire..

 

..és a bárholhoz kell az M0,mert anélkül csak egyetlen hol ma a lehetőség!

Előzmény: Bohanon (26076)
s3pooler Creative Commons License 2019.10.31 0 0 26078

Mielőtt arról kezdene bárki lamentálni, hogy nekkora munka lenne az észak-budai M0:

 

https://hu.wikipedia.org/wiki/Gotth%C3%A1rd-b%C3%A1zisalag%C3%BAt

s3pooler Creative Commons License 2019.10.31 0 1 26077

Budakalásztól Budakesziig az összes budai település főutcája olyan, mint a József körút, amikor egy sávot lezárnak a csúcsforgalomban.

Ha lenne egy elkerülő út, ahol lámpák, buszmegállók és gyalogátkelők nélkül lehetne közlekedni, biztosan javulna a helyzet.

Délutáni csúcsban egy Lupa-sziget - Budakeszi túra inkább három óra, mint kettő. ( Autóval).

Az összes településen áll a sor, füstölnek az autók, az összes körforgalom előtt megy a bénázás, mert nem tudják használni az emberek a körforgalmat, az összes helyi lakos szívja a kipufogógázt, és kb ugyanazt kapja, mintha a Hungária körúton lakna - miközben a budai agglomerációban lakik, ami elvleg nyugis , zöldövezeti és menő hely - pedig sajnos - a leírt gondok miatt - már nagyon nem az.

 

Valamelyik NER lovag vehetne már egy alagútfúró pajzsot, és nekiállhatna.

 

 

 

Előzmény: Bohanon (26076)
Bohanon Creative Commons License 2019.10.24 0 0 26076

A városba bejutás, nem Óbudát jelenti. Bárhol a várost jelenti elsősorban, ezt az M0-s nem fogja megoldani. Csepelre mennél? Sok sikert hozzá a jelenlegi M0-n is. Én próbáltam a Dél-Pesti kórházhoz eljutni, háááát egyszer mentünk körbe iszonyatos forgalom az M0-n és akkor még szépen fogalmaztam. Tömött sorokban az egész meglévő szakasz, és ugyanez befelé onnan is.

Budakeszi/Telki/Budajenő/Páty most is megtehetné, hogy az M7/M1-en jár be, de mégsem teszi

 

pl itt egy remek cikk hozzá, nem gondolkoznak az emberek amikor kiköltöznek. Számos ismerőstől hallottam, hogy 20 perc a város Telki-ből..... :D (persze éjfélkor 120-al)

 

https://belsoseg.blog.hu/2010/05/05/budai_polgar_rohadj_meg

 

nem használom soha a 10est amúgy, mert speciel Budaörsre járok kb 0 forgalom amikor én megyek. rajtam segitene az m0, de ebből viszonylag kevés van

Előzmény: . kata31 (26074)
. kata31 Creative Commons License 2019.10.24 0 0 26075

Hoppácska...az M0 100% EU finanszírozott..a forrása nem probléma..

Előzmény: s3pooler (26072)
. kata31 Creative Commons License 2019.10.24 0 0 26074

Egy a gond,a Hidegkúti nem jut be a városba..sőt egyetlen hídig sem,csak alternatívája a Bécsi útnak ahol túl sok irány tart a városnak..Ezeket viszont elosztja,tehát meg is oldja..de a legfőképpen azt oldja meg, hogy az érkező észak ne zúduljon a településekre a Bécsi úttól,Hidegkúton és Budakeszin át a budaörsi csomópontnak tartva.  .. de látom te 10-es utas vonatozóként nem érted,hogy a 10-esen sem csak Óbudára mennek emberek,hanem akár Csepelnek is ma. Telki és Budajenő pedig vagy Budakeszinek vagy a 10-esnek jár be,holott saját M0 nyugat felhajtóval ez nem fogja tenni..

Előzmény: Bohanon (26073)
Bohanon Creative Commons License 2019.10.21 0 1 26073

az M0 nem fogja megoldani, a Hűvösvölgyi/Budakeszi torlódást. A városban dolgozók szeretnének bejutni, nem az Északi M0-s hiánya miatt próbálják sokan levágni a hosszú déli kerülőt. Látszik a Budakeszi lezáráson is. Semmivel nem lett kisebb a forgalom. Pont a Budajenő/Telki felől érkezők jönnek sokan pl. De ugyanúgy Pvörösvár és Pcsaba Pszenitván felől is sokan jönnek a 10es úton ők sem fognak az M0-ra ráhajtani.

Előzmény: s3pooler (26072)
s3pooler Creative Commons License 2019.10.18 0 0 26072
Kérdés, hogy meddig marad meg a törvény ebben a formájában.
A főváros saját pénzből nem fog tudni egy új hidat építeni, még akkor sem, ha nem lesz a normál ár hétszeresére árazva, á la Pénztáros Lőrinc.
Az oda vezető utakkal is kellene egységben gondolkozni, de szerintem most inkább az "inkábbpusztuljonazegészfaludenemleszazamitmomentumosakarakkorsemhamindenkinekjolenne" éra következik.
Előzmény: . kata31 (26071)
. kata31 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 26071

Bizony csak az M0 oldja meg a problémát..mondták is a BÖT ülésen a Telkieknek,mikor ezt a tüntit bejelentették..  Közben onnan nem jutottak be a gigadugó matt a Budekszin ácsorgók közé a város felé kanyarodásuknál.

Karácsonynál pattog a labda. Az M0 mint városi elkerülő,akár fővárosi hatáskör is.. 2011. évi CLXXXIX. törvény 23. § (1) A fővárosi önkormányzat az e törvényben meghatározottak szerint ellátja mindazokat a terület- és településfejlesztési, valamint területrendezési, településrendezési és településüzemeltetési feladatokat, amelyek a főváros egészét érintik, vagy amelyek a fővárosnak az országban betöltött különleges szerepköréhez kapcsolódnak.

 

Az M0 bezárása és az Aquincumi híd is a hatálya alá esik.

 

Törvényben rögzített mely településeket érinti a nyomvonal és a kiviteli tervekkel bezárólag előírt kötelezettség a megtervezése! A területrendezési törvényben!

- 2018. évi CXXXIX. törvény - 4/1. melléklet az M0 nyugatot tartalmazva.(Új OTrT) és a 14. § (8) Az M0 gyorsforgalmi út tervezett 10. sz. főút - M1-M0 közös csomópont közötti szakaszának szakági tervezéséről gondoskodni kell úgy, hogy a nyomvonal kialakítása társadalmi, természet- és környezetvédelmi szempontból a lehető legkisebb érdeksérelmet okozza.

( ez pedig nem tilalom, csak sérelem minimalizálás. Vadátjárók, zajvédelem..s.t.b.)

Előzmény: s3pooler (26069)
s3pooler Creative Commons License 2019.10.16 0 0 26070
Hutweide murvás utak előnyben:



https://index.hu/techtud/egeszseg/2019/10/16/legszennyezes_szallo_por_eu_europa_halalozas/
s3pooler Creative Commons License 2019.10.16 0 0 26069

Minek ide emnullás?


https://index.hu/belfold/2019/10/16/budakeszinek_elege_lett_az_autoforgalombol/


mellesleg:

https://index.hu/gazdasag/2019/10/16/dizel_benzin/
Domi Creative Commons License 2019.10.16 0 0 26068

Eladó a világ!

1 körforgalom az ára

Előzmény: s3pooler (26067)
s3pooler Creative Commons License 2019.10.15 0 0 26067

Több helyről lehetett hallani, hogy Solymár az egyik település, amelyik - nyilván nem függetlenül  Kálmántól - bizonyos követelésekkel élnek az M0 megvalósítása kapcsán  településen belül, illetve a településhez kapcsolódoan.

Egy konkrétabb példa:  a temetőnél régóta vizionálnak sokan körforgalmat, aminek a megvalósítása állítólag az egyik feltétele annak, hogy Solymár bóólogasson az M0 kapcsán.

Szerintem ez az akludozás pl nem fog változni az újraválasztással.

Előzmény: . kata31 (26066)
. kata31 Creative Commons License 2019.10.14 0 0 26066

Itt a lehetőség az újraválasztott polgármesternek!

Minden adott, hogy az M0 nyugat elsődlegességét követelhesse az új testület, hogy ne ide zúduljon a terelhetetlenül érkező forgalom az északi szektorral! A II. kerületben az ellenzék polgármesterjelöltje Örsi Gergely nyert!.. kezdhetik a zöld kiállást az M0 nyugat mellett, hogy ne 100km kerülésének gázai áradjanak a Pilisből a városba a szűrhető szellőzőjű 18km-es alagút megoldásának hála! Karácsony új főpolgármesterként biztos támogatni fogja! ..mivel a kerületi fidesz is kampánytémának választotta ezt, a kormány is támogathatja, hiszen erre van EU forrás! ..már is van min együttműködni!

Domi Creative Commons License 2019.10.11 0 0 26065

Akkor most szavazzunk azokra akikről úgy gondoljuk,hogy az eddigieknél jobban tudják a mi érdekeinket és nem a ránk erőltetőkét képviselni!

Előzmény: s3pooler (26064)
s3pooler Creative Commons License 2019.10.11 0 1 26064

A törvények ebben az országban arra valók, hogy az törvényhozásban többséggel rendelkező erő ráerőltessék az akaratukat azokra, akik nem tudják az érdekeiket elég jól érvényesíteni.

Előzmény: . kata31 (26063)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.29 0 0 26063

Sok a tervezési hiba..kezdve az 1-es villamos intermodálisával ami Üröm állomásnál kellene legyen,ahol rengeteg parkolónak lenne hely a körförgónál!

 

Ki manipulálja az Ország Szerkezeti Tervét? (ami nem a Területrendezési Törvény egésze, csak annak 2. melléklete) - M0 nyugat, de észak sem!? - Nincs összhangban a szöveg és a térképi ábra!

 

A 2018. évi CXXXIX. törvény Magyarország és egyes kiemelt térségeinek területrendezési tervéről nincs mese kimondja, a 14. § (8) bekezdésben: Az M0 gyorsforgalmi út tervezett 10. sz. főút - M1-M0 közös csomópont közötti szakaszának szakági tervezéséről gondoskodni kell úgy, hogy a nyomvonal kialakítása társadalmi, természet- és környezetvédelmi szempontból a lehető legkisebb érdeksérelmet okozza. A törvény 4/1 melléklete jelöli ki a nyomvonalát:Biatorbágy (M1) - Solymár - Pilisborosjenő - Üröm - Budapest [III. kerület] - Budakalász (11. sz. főút) https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1800139.TV
A térképi melléklet ismert módosító törlése viszont nem egyezik a kijelölt nyugati szakasz nyomvonalával sem! A törlés annak Biatorbágy-Budaörs szakaszát nem érinti,valamit nincs a térképen ma törölve a megjelölt,Nagykovácsi-III kerület szakasz Pilisborosjenő-III. kerületig tartó része, ami már az északi szektor valójában! (....térképi melléklet szöveges módosítása 1. A 2. melléklet az Ország Szerkezeti Tervéről törlésre kerül az M0 tervezett nyomvonalának Budaörs – Budakeszi – Nagykovácsi – Budapest [III. kerület] szakasza.)https://www.parlament.hu/documents/129291/1757559/T3613_1/8d1fd4c3-60b7-5da5-6530-db2e76b3e68a

Előzmény: s3pooler (26062)
s3pooler Creative Commons License 2019.09.24 0 0 26062
Mostanra már nyilvánvaló, hogy a vasútállomásnál kb kétszer ennyi parkolóhely kellene.
Ha figyelembe vesszük, hogy idővel 2 szintes vonatokat akarnak járatni erre, akkor háromszor ennyi.
Elvileg érdeke lenne a MÁV nak hogy többen tudjanak vonatra szállni, és érdeke lenne az önkormányzatoknak is, hogy minél többen használják a közösségi közlekedést. Már csak a CO2 miatt is.
De eddig csak arra futotta, hogy talajt szedjenek föl, némi glifozátot permetezzenek, és termőföldet szórjanak rá.
Nem is értem, hogy-hogy nem lett befüvesítve, virágokkal beültetve, és ünnepélyesen átadva?
. kata31 Creative Commons License 2019.09.19 0 0 26052

Sok cikk van arról,hogy a Magyarok buszoznak-legtöbbet Ejrópában..magam is. A vonathoz nem sokat értek..nincs is Budakeszin,a zsámbéki medencében..a nyugati agglo nagy részében sem. ha az M0 nyugat nem fogja várni az érkező északi szektor terelhetetlen forgalmát,hiszen csak töredéke kamion,ami a Pilisbe elküldhető a 100km-es kényszerkirándulásra, senki nem fog se ki-se be mozogni autóval sem. pedig sok út útvonal nyílhatna a buszoknak az M0 nyugattal mindenütt.

 

Ami újdonság, hogy nem lesz M10.. Pilisvörösvár település rendezési és település szerkezeti terve már 110-es főutat tartalmaz és nem M10-et. http://pilisvorosvar.hu/wp-content/uploads/2019/09/szabalyozasi-terv_szt2_kulterulet.pdfhttp://pilisvorosvar.hu/wp-content/uploads/2019/09/telepulesszerkezeti-terv.pdf

Előzmény: s3pooler (26060)
s3pooler Creative Commons License 2019.09.14 0 0 26060

Hidegkútról is kijönnek vonatra szállni, és bemenni a Nyugatiba, vagy a 3as metróhoz.

Haszálják az emberek a közösségi közlekedést, csak az autót nem tudják hova tenni csatlakozópontoknál.

Szél-hegynél üres a parkoló, mert ott csak a személyvonatok állnak meg, óránként egy.

Előzmény: . kata31 (26059)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.14 0 0 26059

Ennek oka viszont Szentivánon van igazából.. azt nem kalkulálták,be,hogy vasútjuk nincs és Solymárnak mennek a vonatra átszállni.

Előzmény: s3pooler (26058)
s3pooler Creative Commons License 2019.09.10 0 0 26058
Az aktuális kérdés a vasútállomáson minden reggel:

https://www.hogyparkoljak.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=214:aprkolas-tortenete&catid=54&Itemid=428&showall=1&limitstart=&lang=hu
. kata31 Creative Commons License 2019.09.04 0 0 26057
Előzmény: s3pooler (26055)
s3pooler Creative Commons License 2019.09.02 0 0 26056
https://youtu.be/DzF4hMRtdV0
s3pooler Creative Commons License 2019.09.01 0 0 26055

Valószínűleg az lehet a háttérben, hogy a Pilisszentiváni lerakó megtelt, oda már semmit nem lehet lepakolni. 

 

Ha valakinek van érkezése megnézni, hogy mi a "hulladéknak nem minősülő inert anyag" akkor Szentiván felé átsétálva a főúton jobbra nézve megtekintheti.

 

Persze, egy kimerült kőbánya sem matyóhímzés, de amivel fel akarnák tölteni azt a sziklás hegyoldalt, amit már benőttek a fák, na az valószínűleg ezerszer rondább, sokkal kevésbé tájbaillő, zöld növényekkel egyáltalán nem borított, és a kőnél sokkal kevésbé állékony, olyan anyag, amitől máshol nagyon szeretnének megszabadulni.

 

A tonnaszámra odaszállított anyagot nem fogják minden esetben átvizsgálni aprólékosan, hogy nincsen -e belecsempészve valami turpisság.

 

És biztos sokaknak van ötlete arra is, hogy milyen kőbányába kellene inert anyagokat szállítgatni....

 

Ha ez  tényleg elkezdődik, akkor valószínűleg a " szarnak-bajnak nincs gazdája" közmondás lezs aktuális nagyon hamar.

 

Előzmény: Domi (26052)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 26054

Attól még ez lesz...gigamega hatványozottabban.Egyféle kék halál....vagy inkább sötétzöld?

Előzmény: s3pooler (26051)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 26053

Konkrétan a 10-es utasok fúrják ismét az M0 nyugatot...Két párszáz méteren belüli bánya közül,csak azt támadták be a peticióval,ami a tervezett lehajtójuknak útban van.

Ott a TEVÖ face oldalán,hogy tárgyaló félként bejelentkeztek az ügyeb..azt meg megtalálod a Várkapu 2010-es cikkében,hogy a TEVBŐ-sök nagyrészt fidesz színekben indultak jelöltként Gromon ellen..

 

Ha nem épül meg az M0 nyugat elsődlegesen a települések válhatnak azzá! Az északi szakasz átadásával érkező, nem terelhető személy és kisteher forgalom(járművek 80-ö0%-a) nem fog +100km-t kerülni a Pilisben. Az M0 dél hosszú kerüléséből a forgalma 40%-a ide várható. Mint a külső Bécsi útiak, a Solymár-Hidegkút-Budakesziútvonalon fognak a budaörsi csomóponthoz tartani. Csak a kamionok fognak a Pilisre zúdulni. 

Előzmény: Domi (26052)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!