Na, ugyanezért nem fogsz ferihegyre/csepelre az m0-son menni, pont ezért írtam. Szépen befogsz menni a városba. (kivéve, ha jó nagy díjat szednek be majd)
2 külön dologról beszélünk. Az m0-s az agglomeracio közlekedését nem fogja megoldani a budai oldalon. BE akarnak menni az emberek. Nagyobb befogadású utakat nem szabad építeni (és nem is tudnak), a parkolók lennének az igazi jó megoldások.Ami jelenleg NINCS. Nézd meg a hüvit hogy lehet markolni, kb sehogy. Solymáron a parkoló is tele a vasútállomásnál mozdulni sem lehet.
A vasútat és a tömegközlekedést kellene növelni úgy, hogy megfelelő parkolóhelyet biztosítanak.
Az m0-s arra jó, ha Ürömről mondjuk Budaörsre akarsz menni. Mivel ezt az útvonalat is megtettem 1 évig minden nap, elárulom, nem volt érdemes körbemenni a Budaörs/Budakeszi/Solymár/Üröm/ útvonalon, mert sokkal hosszabb volt mint simán át a városon (időbén és térben is egyaránt). Ha az m0 megépül itt, még több forgalom kerül rá a Budakeszi út/Hűvösvölgyi útvonalra, ezért gáz az egész. Javaslom nézz le a déli oldalára az m0-nak autózz egy kicsit hogy lásd mi van ott. A reggel 7-es állapotot... Na az lenne itt is.
Szerinted,miért kerülne budakeszin visszafelé,majd Budaörnek, Budajenő..Telki..s.t.b,hogy elérje az M1-et..mert neked tetszik?..miközben ott van majdnem Budapesten párszáz méterre a Korányi előtt érve be Budakeszire..
..és a bárholhoz kell az M0,mert anélkül csak egyetlen hol ma a lehetőség!
Budakalásztól Budakesziig az összes budai település főutcája olyan, mint a József körút, amikor egy sávot lezárnak a csúcsforgalomban.
Ha lenne egy elkerülő út, ahol lámpák, buszmegállók és gyalogátkelők nélkül lehetne közlekedni, biztosan javulna a helyzet.
Délutáni csúcsban egy Lupa-sziget - Budakeszi túra inkább három óra, mint kettő. ( Autóval).
Az összes településen áll a sor, füstölnek az autók, az összes körforgalom előtt megy a bénázás, mert nem tudják használni az emberek a körforgalmat, az összes helyi lakos szívja a kipufogógázt, és kb ugyanazt kapja, mintha a Hungária körúton lakna - miközben a budai agglomerációban lakik, ami elvleg nyugis , zöldövezeti és menő hely - pedig sajnos - a leírt gondok miatt - már nagyon nem az.
Valamelyik NER lovag vehetne már egy alagútfúró pajzsot, és nekiállhatna.
A városba bejutás, nem Óbudát jelenti. Bárhol a várost jelenti elsősorban, ezt az M0-s nem fogja megoldani. Csepelre mennél? Sok sikert hozzá a jelenlegi M0-n is. Én próbáltam a Dél-Pesti kórházhoz eljutni, háááát egyszer mentünk körbe iszonyatos forgalom az M0-n és akkor még szépen fogalmaztam. Tömött sorokban az egész meglévő szakasz, és ugyanez befelé onnan is.
Budakeszi/Telki/Budajenő/Páty most is megtehetné, hogy az M7/M1-en jár be, de mégsem teszi
pl itt egy remek cikk hozzá, nem gondolkoznak az emberek amikor kiköltöznek. Számos ismerőstől hallottam, hogy 20 perc a város Telki-ből..... :D (persze éjfélkor 120-al)
Egy a gond,a Hidegkúti nem jut be a városba..sőt egyetlen hídig sem,csak alternatívája a Bécsi útnak ahol túl sok irány tart a városnak..Ezeket viszont elosztja,tehát meg is oldja..de a legfőképpen azt oldja meg, hogy az érkező észak ne zúduljon a településekre a Bécsi úttól,Hidegkúton és Budakeszin át a budaörsi csomópontnak tartva. .. de látom te 10-es utas vonatozóként nem érted,hogy a 10-esen sem csak Óbudára mennek emberek,hanem akár Csepelnek is ma. Telki és Budajenő pedig vagy Budakeszinek vagy a 10-esnek jár be,holott saját M0 nyugat felhajtóval ez nem fogja tenni..
az M0 nem fogja megoldani, a Hűvösvölgyi/Budakeszi torlódást. A városban dolgozók szeretnének bejutni, nem az Északi M0-s hiánya miatt próbálják sokan levágni a hosszú déli kerülőt. Látszik a Budakeszi lezáráson is. Semmivel nem lett kisebb a forgalom. Pont a Budajenő/Telki felől érkezők jönnek sokan pl. De ugyanúgy Pvörösvár és Pcsaba Pszenitván felől is sokan jönnek a 10es úton ők sem fognak az M0-ra ráhajtani.
Kérdés, hogy meddig marad meg a törvény ebben a formájában.
A főváros saját pénzből nem fog tudni egy új hidat építeni, még akkor sem, ha nem lesz a normál ár hétszeresére árazva, á la Pénztáros Lőrinc.
Az oda vezető utakkal is kellene egységben gondolkozni, de szerintem most inkább az "inkábbpusztuljonazegészfaludenemleszazamitmomentumosakarakkorsemhamindenkinekjolenne" éra következik.
Bizony csak az M0 oldja meg a problémát..mondták is a BÖT ülésen a Telkieknek,mikor ezt a tüntit bejelentették.. Közben onnan nem jutottak be a gigadugó matt a Budekszin ácsorgók közé a város felé kanyarodásuknál.
Karácsonynál pattog a labda. Az M0 mint városi elkerülő,akár fővárosi hatáskör is.. 2011. évi CLXXXIX. törvény 23. § (1) A fővárosi önkormányzat az e törvényben meghatározottak szerint ellátja mindazokat a terület- és településfejlesztési, valamint területrendezési, településrendezési és településüzemeltetési feladatokat, amelyek a főváros egészét érintik, vagy amelyek a fővárosnak az országban betöltött különleges szerepköréhez kapcsolódnak.
Az M0 bezárása és az Aquincumi híd is a hatálya alá esik.
Törvényben rögzített mely településeket érinti a nyomvonal és a kiviteli tervekkel bezárólag előírt kötelezettség a megtervezése! A területrendezési törvényben!
- 2018. évi CXXXIX. törvény - 4/1. melléklet az M0 nyugatot tartalmazva.(Új OTrT) és a 14. § (8) Az M0 gyorsforgalmi út tervezett 10. sz. főút - M1-M0 közös csomópont közötti szakaszának szakági tervezéséről gondoskodni kell úgy, hogy a nyomvonal kialakítása társadalmi, természet- és környezetvédelmi szempontból a lehető legkisebb érdeksérelmet okozza.
( ez pedig nem tilalom, csak sérelem minimalizálás. Vadátjárók, zajvédelem..s.t.b.)
Több helyről lehetett hallani, hogy Solymár az egyik település, amelyik - nyilván nem függetlenül Kálmántól - bizonyos követelésekkel élnek az M0 megvalósítása kapcsán településen belül, illetve a településhez kapcsolódoan.
Egy konkrétabb példa: a temetőnél régóta vizionálnak sokan körforgalmat, aminek a megvalósítása állítólag az egyik feltétele annak, hogy Solymár bóólogasson az M0 kapcsán.
Szerintem ez az akludozás pl nem fog változni az újraválasztással.
Itt a lehetőség az újraválasztott polgármesternek!
Minden adott, hogy az M0 nyugat elsődlegességét követelhesse az új testület, hogy ne ide zúduljon a terelhetetlenül érkező forgalom az északi szektorral! A II. kerületben az ellenzék polgármesterjelöltje Örsi Gergely nyert!.. kezdhetik a zöld kiállást az M0 nyugat mellett, hogy ne 100km kerülésének gázai áradjanak a Pilisből a városba a szűrhető szellőzőjű 18km-es alagút megoldásának hála! Karácsony új főpolgármesterként biztos támogatni fogja! ..mivel a kerületi fidesz is kampánytémának választotta ezt, a kormány is támogathatja, hiszen erre van EU forrás! ..már is van min együttműködni!
A törvények ebben az országban arra valók, hogy az törvényhozásban többséggel rendelkező erő ráerőltessék az akaratukat azokra, akik nem tudják az érdekeiket elég jól érvényesíteni.
Sok a tervezési hiba..kezdve az 1-es villamos intermodálisával ami Üröm állomásnál kellene legyen,ahol rengeteg parkolónak lenne hely a körförgónál!
Ki manipulálja az Ország Szerkezeti Tervét? (ami nem a Területrendezési Törvény egésze, csak annak 2. melléklete) - M0 nyugat, de észak sem!? - Nincs összhangban a szöveg és a térképi ábra!
A 2018. évi CXXXIX. törvény Magyarország és egyes kiemelt térségeinek területrendezési tervéről nincs mese kimondja, a 14. § (8) bekezdésben: Az M0 gyorsforgalmi út tervezett 10. sz. főút - M1-M0 közös csomópont közötti szakaszának szakági tervezéséről gondoskodni kell úgy, hogy a nyomvonal kialakítása társadalmi, természet- és környezetvédelmi szempontból a lehető legkisebb érdeksérelmet okozza. A törvény 4/1 melléklete jelöli ki a nyomvonalát:Biatorbágy (M1) - Solymár - Pilisborosjenő - Üröm - Budapest [III. kerület] - Budakalász (11. sz. főút) https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1800139.TV A térképi melléklet ismert módosító törlése viszont nem egyezik a kijelölt nyugati szakasz nyomvonalával sem! A törlés annak Biatorbágy-Budaörs szakaszát nem érinti,valamit nincs a térképen ma törölve a megjelölt,Nagykovácsi-III kerület szakasz Pilisborosjenő-III. kerületig tartó része, ami már az északi szektor valójában! (....térképi melléklet szöveges módosítása 1. A 2. melléklet az Ország Szerkezeti Tervéről törlésre kerül az M0 tervezett nyomvonalának Budaörs – Budakeszi – Nagykovácsi – Budapest [III. kerület] szakasza.)https://www.parlament.hu/documents/129291/1757559/T3613_1/8d1fd4c3-60b7-5da5-6530-db2e76b3e68a
Mostanra már nyilvánvaló, hogy a vasútállomásnál kb kétszer ennyi parkolóhely kellene.
Ha figyelembe vesszük, hogy idővel 2 szintes vonatokat akarnak járatni erre, akkor háromszor ennyi.
Elvileg érdeke lenne a MÁV nak hogy többen tudjanak vonatra szállni, és érdeke lenne az önkormányzatoknak is, hogy minél többen használják a közösségi közlekedést. Már csak a CO2 miatt is.
De eddig csak arra futotta, hogy talajt szedjenek föl, némi glifozátot permetezzenek, és termőföldet szórjanak rá.
Nem is értem, hogy-hogy nem lett befüvesítve, virágokkal beültetve, és ünnepélyesen átadva?
Sok cikk van arról,hogy a Magyarok buszoznak-legtöbbet Ejrópában..magam is. A vonathoz nem sokat értek..nincs is Budakeszin,a zsámbéki medencében..a nyugati agglo nagy részében sem. ha az M0 nyugat nem fogja várni az érkező északi szektor terelhetetlen forgalmát,hiszen csak töredéke kamion,ami a Pilisbe elküldhető a 100km-es kényszerkirándulásra, senki nem fog se ki-se be mozogni autóval sem. pedig sok út útvonal nyílhatna a buszoknak az M0 nyugattal mindenütt.
Valószínűleg az lehet a háttérben, hogy a Pilisszentiváni lerakó megtelt, oda már semmit nem lehet lepakolni.
Ha valakinek van érkezése megnézni, hogy mi a "hulladéknak nem minősülő inert anyag" akkor Szentiván felé átsétálva a főúton jobbra nézve megtekintheti.
Persze, egy kimerült kőbánya sem matyóhímzés, de amivel fel akarnák tölteni azt a sziklás hegyoldalt, amit már benőttek a fák, na az valószínűleg ezerszer rondább, sokkal kevésbé tájbaillő, zöld növényekkel egyáltalán nem borított, és a kőnél sokkal kevésbé állékony, olyan anyag, amitől máshol nagyon szeretnének megszabadulni.
A tonnaszámra odaszállított anyagot nem fogják minden esetben átvizsgálni aprólékosan, hogy nincsen -e belecsempészve valami turpisság.
És biztos sokaknak van ötlete arra is, hogy milyen kőbányába kellene inert anyagokat szállítgatni....
Ha ez tényleg elkezdődik, akkor valószínűleg a " szarnak-bajnak nincs gazdája" közmondás lezs aktuális nagyon hamar.
Konkrétan a 10-es utasok fúrják ismét az M0 nyugatot...Két párszáz méteren belüli bánya közül,csak azt támadták be a peticióval,ami a tervezett lehajtójuknak útban van.
Ott a TEVÖ face oldalán,hogy tárgyaló félként bejelentkeztek az ügyeb..azt meg megtalálod a Várkapu 2010-es cikkében,hogy a TEVBŐ-sök nagyrészt fidesz színekben indultak jelöltként Gromon ellen..
Ha nem épül meg az M0 nyugat elsődlegesen a települések válhatnak azzá! Az északi szakasz átadásával érkező, nem terelhető személy és kisteher forgalom(járművek 80-ö0%-a) nem fog +100km-t kerülni a Pilisben. Az M0 dél hosszú kerüléséből a forgalma 40%-a ide várható. Mint a külső Bécsi útiak, a Solymár-Hidegkút-Budakesziútvonalon fognak a budaörsi csomóponthoz tartani. Csak a kamionok fognak a Pilisre zúdulni.