Segítséget szeretnék kérni tőletek. Ha valaki tud bármit az Aprilia Tuareg Rally/Wind 50-ről, az írja már meg ide a topicba vagy az lzsol@citromail.hu-ra. Minden érdekel: sebesség, megbízhatóság, nyomaték, stb.. A tiszaparti terepet bírná? Most Keeway Focusom van, ezt szeretném cserélni Apriliára.
Én Pesttől 150 km re lakom.... :)) Az olajzásra figyelj oda, legyen inkább kicsit ráállítva. Ha ez ok, akkor nagyon más gondod nem lesz vele! Az enyém 120 -at megy végre, szerintem nyugodtan el lehet vele menni nagyobb (négyütemű) motorokkal, csak pörgetni kell!
Nekem egy Tuaregem van 88-ból. Szívtam is vele egy keveset, februárban vettem mentem vele kb 30 kmert és megadta magát a hajtókar csapágy.
Szerencsére a kereskedő akitől vettem "nagyker áron" megcsináltatta. Valóban jóval erősebbek mint más 125-ös gépek. Én is egy DT-t próbáltam ki nem rég és baromi nagy volt a különbség. Nem tudom ti, hogy vagytok vele én pont e miatt nem tudom kihasználni a mocit, amelyik havernak DT-je van az nem tudja tartani a lépést, akinen meg nagyobb gépe azzal meg én nem. Nem akartok egy tuareges túrát vagy találkozót összehozni ???
Hello!
Kicsit fura az amit írtál. Hogy '92 előtt Rotax 122volt benne utána meg Rotax 123.
Ugyanis a 123as a régebbi blokk /ezt rakták AF1-be/, a 122es pedig az újabb /ez van az RSben/. Mellesleg a 2 blokk szinte teljesen megegyezik.
Egyenlőre én is:))) Igaz csak az oldalidomokat néztem.Fényképezni nem értem rá,majd hétvégén.Gy.évet találtam az olajszivattyú takaró fedelén.Talán a fejidomban láttam évet ütve.Még nyáron volt.
Sajna ETX-et nem ismerem így nemtudom mikor,hogy volt verzió váltás.Amit a motorblokk részéről írtam az Tuareg Rallyra igaz.A műanyag az minden létező járműre.A "ricambi" az olasz járművek azonosítója a fiatunknak is van, a mocimon meg az akku mellet lóg a cetli bár ez csak egy kód.
Ez bizony 92-előtti,nézd meg az elemek belső oldalát. Meg talán a Ricambi (nem tudom hogy írják)szám is rajta van az üllés alatt valahol,abból talán a kereskedők megtudják mondani.
Tuaregből 2 volt. Rotax 122-es blokk sötétszínű, 92-ig majd 92-től R123-as blokk világos szürke.A motor korát csak a műanyag elemekbő tudod megmondani bele van mindenbe sütve a gyártási év.Minden elemet meg kell nézni egyeznek e törés miatt.
Én pl 97-esnek vettem a 92-es motort mert nem ismertem a tipust és az állapota kb egy 2éveset tükrözött.
Már letettem róla hogy kiderítsem mikori a moci a lényeg úgy is az állapota. Csak azért fura ha 87-es mert elötte egy 97-es (tuti az volt) RS-em volt és a TUAREG sokkal 1ben van. A vizsgáztató számát a jövőhéten kapom + a Mozaikban intézi azt mondták. Mocizott vki már idén ??? én ma összecsaptam egy kicsit a jószágot meg persze magamat is. Jól néztünk ki de naaagyon tuti volt.
Váz+motorszámból nekem se derül ki semmi, van vámpapir arra van ráírva hogy
92'-es.
Most kuplung állítással szívok van egy műanyag csavar a blokk oldalán középen egy tőcsavar és rajta egy kontra anya. Nincs olyan vékony csőkulcsom amivel meg tudnám fogni a kontraanyát mert olyan kicsi a nyílás hogy nem fér be. Ránézésre 13-as kulcs kell hozzá valaki csinált már ilyet?
Az egyémről még nem csináltam képed de 1az1-ben ilyen.(Na jó 1 2 karccal több) Találtam a papírjai között egy olasz forgalmit amiből 87-es évjáratnak tűnik. De a wind-et, ha jól tudom akkor még nem gyártották. Teljes káosz ez a tuareg story !!?? Írtátok hogy 96-osnál régebbit nem lehet vizsgáztatni. Akitől vettem a mocit adott egy kontaktot aki letudja. Remélem !Bár egy darabig 50-es ként akarom használni.