Keresés

Részletes keresés

bala79 Creative Commons License 2016.02.26 0 0 1274

jonapot mindenkinek van 2 db eladó szájharmonikám az egyik tipusa ugy van irva a dobozára hogy  m.hohner s a másik ami még rá van irva chromonika2. a másik az dupla annak a dobozára az van irva m. hohner.s     chromatische  bass-harmonika. ha érdekel valakit küldök képet de telo számom 0630 290 6831.

Zöldy Creative Commons License 2016.02.02 0 0 1273

Rendben, köszi!

Előzmény: florg (1272)
florg Creative Commons License 2016.01.31 0 0 1272

Vagy ez, vagy az. Keresni kéne valakit, aki nem kezdő, hogy nézze meg. De az említett hangszer elég alap kategória, tehát nem lehetetlen, hogy hibás. 

Előzmény: Zöldy (1271)
Zöldy Creative Commons License 2016.01.31 0 0 1271

Üdv!
Önképző kezdő vagyok, így csak ti tudtok válaszolni. :) Vettem egy "C"-s Hohner Silver Star-t és a szívott 8 nem vagy nagyon nehezen szólal meg. Negyedannyi szívóerőre a többi már max hangerőn tombol ennél meg behorpad a homlokom úgy szívom és alig jön valami hang. Technikám a rossz vagy a hangszer?

florg Creative Commons License 2015.04.19 0 0 1270

Korosztályfüggő. Amikor én tanultam, még nem voltak könyvek itthon. Azóta már vannak, meg internet stb. Én is használok könyvet, ha tanítok, mert hasznos és jó, valamint fölgyorsítja a dolgokat.

Előzmény: lori75 (1269)
lori75 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 1269

Én nem sok herflist ismerek aki könyvből tanulta a bluest...

Előzmény: florg (1268)
florg Creative Commons License 2015.04.18 0 0 1268

Ezzel szemben az összes harmonikaiskola C-s herflire íródott, úgyhogy egy A-s herflivel leszedegetni lehet sokmindent, de tankönyvet használni pl. nem (vagy legalábbis a hangzóanyaggal együtt nem).

Előzmény: lori75 (1267)
lori75 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 1267

Üdv.