Keresés

Részletes keresés

BPO-700 Creative Commons License 2003.12.16 0 0 109
Köszönöm!

Ha jól látom ezek a járművek délpestiek.

Mely vonalon futnak leginkább?

Gondolom a 48-ason, illetve a 193-ason...

Előzmény: SaxViktor (108)
SaxViktor Creative Commons License 2003.12.16 0 0 108
Hali!

A legöregebb 280-asa a BKV-nak a BPI-704 (a killer)
-Gyártási év: 1985
-Állományba vétel: 1985.07.10.
-Eredeti rendszáma: BX-52-40

260-as pedig BPI-574
-Gyártási év: 1985
-Állományba vétel: 1985.07.22.
-Eredeti rendszáma: BX-52-92

Előzmény: BPO-700 (102)
.Wala-kee. Creative Commons License 2003.12.12 0 0 107
A 666-ról amúgy lemaradtak a matricák, mind a BKV Rt-s, mind a BKV Plusszos.
Előzmény: Norboy (105)
.Wala-kee. Creative Commons License 2003.12.11 0 0 106
Meg a 657-es. Következőnek melyikeket viszik el, nem t'od véletlenül?
Előzmény: Norboy (105)
Norboy Creative Commons License 2003.12.11 0 0 105
BPO-666 készült el eddig

Sátánka:)))))

Előzmény: .Wala-kee. (104)
.Wala-kee. Creative Commons License 2003.12.09 0 0 104
Ki tud valamit a hűvösvölgyi 260-asok arculatosításáról? Azt tudom, hogy a BPO-657 és a BPO-666 készült el eddig. Melyik kettő lesz a következő, és várhatóan mikorra lesznek készen?
Törölt nick Creative Commons License 2003.12.04 0 0 103
BPO-700 (97) :

Mi és melyik volt a BKV-nak a legelső Ikarus busza?

traficc :

Egyenes válasz = egy rendszám erre nehezen adható.

A BKV-nak nemvolt "első" Ikarusa.
Jogelődjeinek igen.

Magyarországon elsőként a 6.gyári számú Tr 5-ös autóbusz viselte az Ikarus nevet.

Uhriék államositása után az autóbuszgyár a költői NIK ( Nehézipari Központ) nevet viselte.

Az első 5 db Mávag Tr 5 autóbusz még NIK Tr 5 typusnév alatt született.

Ekkor keresték lázasan az új márkanevet, amit az ismert - sajnálatosan slendrián munka nyomán - az Ilka utcai Ikarus járműhűtőgyártól "importáltak".

A 6.-nak született TR 5-ös már Ikarus Tr 5 néven jött ki.

Mind a Tr 5 mind Tr 3,5 még sokáig viselte a "Mávag" köznevet.

Igazi "echte" Ikarus első tipus az Ikarus 30-as.

BPO-700 Creative Commons License 2003.12.04 0 0 102
:)

Ez jó reakció volt!

Igazad van!

Úgy értettem a kérdést, hogy a jelenlegi állományban melyik a legöregebb IKARUS járműve...

/Értsd: BPO-103 volt a legöregebb Ik260-as.../

Előzmény: rezgaras (101)
rezgaras Creative Commons License 2003.12.01 0 0 101
BPO-700

> Mi és melyik volt a BKV-nak a legelső Ikarus busza?

Ez most valami beugratós kérdés? Mert a BKV, amikor megalapították egy egész buszparkot vett át a FAÜ-tôl, tehát nem nagyon volt köztük "legelsô"...

Előzmény: BPO-700 (97)
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.01 0 0 100
Én úgy tudom, hogy fuvarozói engedélye kell hogy legyen!
Előzmény: Grimbi (98)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.28 0 0 99
OFF
Mail!
Előzmény: Grimbi (98)
Grimbi Creative Commons License 2003.11.28 0 0 98
Ismereteim szerint a sárga rendszám a tulajdonosé. Ha eladja, akkor maradhat nála sárga rendszám. Viszont, ahhoz, hogy valakinek sárga rendszámos kocsi legyen a tulajdonában, ahhoz kell valami vizsga.
Jut eszembe, pletyka szerint a HMG is Zalás volt.
Előzmény: Törölt nick (93)
BPO-700 Creative Commons License 2003.11.28 0 0 97
Mi és melyik volt a BKV-nak a legelső Ikarus busza?
Kardhal2 Creative Commons License 2003.11.24 0 0 96
A cég béreli ahol dolgozom.Biztos hogy igényel procedúrát, mert a buszra új endedélyt kell csináltatni a rendszám miatt. és az okmányiroda.:-(
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.24 0 0 95
A tiéd a kocsi? A fehér rendszám visszakérése nem igényel felügyeleti procedúrát?
Előzmény: Kardhal2 (94)
Kardhal2 Creative Commons License 2003.11.24 0 0 94
Fehér van rajt.
A menetrendszerintihez elég az is.Lenne igény a sárgára, de nincs kedvem a felügyeleti procedúrához.:-(
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.23 0 0 93
2002. decemberében sárga volt. Most meg állítólag fehér.
Előzmény: Grimbi (92)
Grimbi Creative Commons License 2003.11.23 0 0 92
Ha nem különjáratozik, akkor minek neki sárga?
Előzmény: Törölt nick (91)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.23 0 0 91
És tényleg fehér színű rendszáma van?
Előzmény: Kardhal2 (90)
Kardhal2 Creative Commons License 2003.11.23 0 0 90
Sziasztok!

EUB-430 Törökbálintra került május közepén.
Örülök, hogy itt van.

.Wala-kee. Creative Commons License 2003.11.23 0 0 89
Valaki nem tudja egész véletlenül a 06-66-os (és tsai -- akiket még nem küldtek el, ha jól t'om) mikor készül(nek) el ezüstösödésükkel?
kambekk Creative Commons License 2003.11.16 0 0 88
Egyre bátrabban linkelek!
Hátha ez is sikerül:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
at3sz Creative Commons License 2003.11.16 0 0 87
Bár mondjuk az 15-re van táblázva, és anno nem a Midibuszok bemutatóvonala volt, így nem tudom.
Előzmény: at3sz (86)
at3sz Creative Commons License 2003.11.16 0 0 86
Pontosan nem tudom, de

erre a Steyer-re hasonlít :)

Nagyrészt ...

Előzmény: BPO-700 (85)
BPO-700 Creative Commons License 2003.11.16 0 0 85
???

Biztos nem menetrendszerinti járat volt, mert KÜLÖNJÁRAT van kitéve!

De milyen busz van mögötte?

És az mögött? Olyan ismerős a 415-ös számcserés homlokzata...

Előzmény: at3sz (84)
at3sz Creative Commons License 2003.11.16 0 0 84
Szerintem a Boráros téren, de nem tudom :......
Előzmény: BPO-700 (83)
BPO-700 Creative Commons License 2003.11.16 0 0 83
Ez meg hol készült és mikor?

Gondolom Ferihegyen...

Előzmény: at3sz (82)
at3sz Creative Commons License 2003.11.16 0 0 82
Ha már ennyi 521-es volt :)
Akkor itt egy kép :)
kambekk Creative Commons License 2003.11.16 0 0 81
Köszi

Előzmény: Tector (80)
Tector Creative Commons License 2003.11.16 0 0 80

Valamiféle képszerkesztő és/vagy képnézegető progival -ACD, Irfan, Photoshop- át kell méretezni "emészthető" méretre.
(Én ált. 640*480 px. körülire méretezem át, de azt is csak linkelem, vagy kis bélyegképpel hivatkozom rá).

T.

Előzmény: kambekk (79)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!