Keresés

Részletes keresés

Matuska1985 Creative Commons License 2019.07.05 -1 1 108976

Tud esetleg nekem vki olyan papírt mutatni, amit a légitársaság kér, ha a szülő nem utazik a gyerekkel, hanem mondjuk a nagyszülőkkel megy?

Jahno Creative Commons License 2019.07.05 -1 1 108975

Ahogy nézem azok a pipik jól felidegesíthettek.

Előzmény: nugger66 (108973)
gerard Creative Commons License 2019.07.05 -1 5 108974

Hát egy élvezet olvasni titeket, miközben a témába vágóan alig van benne valami.

 

Kedves nugger66!

 

Egy kicsit több agresszió szorult beléd a kelleténél,

egyébként meg elég szépen lefestetted magad,

ahhoz hogy véleményt lehessen mondani.

Hidd el tőlem,tőlünk annyi 20 éves pipit hajkurászol amennyit akarsz,

sem te nem leszel több tőle, sem én nem leszek kevesebb attól, hogy

esetleg nem ezt az utat választom.

 

Mondjuk a vitatársad is szépeket ír az 5 év mulva megnyuvadsz témában,,,,,

 

DE, vigyétek ezt a dumát át valamilyen vitázós topicba, vagy bárhova,

ez nem ennek a témája. Tőlem egész Barcelona meglehet neked oda-vissza és

élhettek mindketten 150 évig. kívánom nektek, de ezt ne itt kardozzátok le.

 

Közsönettel:

 

Zserár

Előzmény: nugger66 (108973)
nugger66 Creative Commons License 2019.07.05 -6 1 108973

Fiacskám, biztos, hogy jobb errőben vagyok 71 évesen mint te, és nyugodj meg túl foglak élni. Tudod amíg te azzal foglalkozol, hogy milyen busz jár a 85 ön, én kergetem a 20 éves pipiket Barcelonában, no ez a különbség köztünk, és ez nem kicsi. 

Előzmény: etomcat (108972)
etomcat Creative Commons License 2019.07.05 -8 3 108972

> 71 éves nugger vagyok ... Fogok élni még maximum 20 évet

 

Inkább a gyermekeid és unokáid jövőjén gondolkoznál!

 

Egyébként magyar statisztikai átlag alapján férfinek jó lesz az a remélt 20 év öt évnek is... Ráadásul a fapados repülők és a buszos külföldi utak miatt, a szűkösre lábterezett székek eredményeként elég sokan meghalnak trombózisban - de ez általában 3 nappal vagy később történik, így az összefüggés többnyire nem kerül be a kórházi papírokba. A repülés amúgy is eléggé egészségtelen a gyors légnyomás-változás, a vibráció és a sugárterhelés miatt.

 

> Ezekre az utakra, csak fél évente egyszer viszem az asszonyt, mert így én dupla annyit tudok menni. Meg egyébként is látom otthon eleget. Kikerem magamnak, hogy egy seggfej...

 

Ha ilyeneket leírsz az asszonyról, akkor te vagy az. Ilyen hitványul utoljára az őszödi böszme  feri beszélt az "öregecskedő" feleségekről.

 

> egy környezet védőt, aki szerint káros a repülés

 

Jelenleg már például az 50 millió lakosú Nagy-Britannia teljes CO2 emissziójának több mint 7%-át okozta a repülés. (Magyarországon még rosszabb lehet a százalékos arány, mert nálunk nincs olyan nagy iparosodás és jólét, mint az angoloknál, ami egy nagy földfelszíni alap emissziót eredményez.)

 

Ehhez jön még a sugár-hajtóművek NOx kibocsátása és a korom képződés a kerozin elégetésekor.

Előzmény: nugger66 (108970)
peliatan Creative Commons License 2019.07.05 -1 0 108971

A KLM májusban 300 járatát törölte! Hány ezer utasnak okoztak kellemetlenséget?

Ha utálják az utasokat, be is lehet zárni, el lehet adni a céget.

Előzmény: etomcat (108969)
nugger66 Creative Commons License 2019.07.05 -7 2 108970

71 éves nugger vagyok, végre 71 évesen eljutottam oda, hogy már nem csak évente egyszer tudok Mallorcán nyaralni, hanem havonta repulhetek. Ezekre az utakra, csak fél évente egyszer viszem az asszonyt, mert így én dupla annyit tudok menni. Meg egyébként is látom otthon eleget. Kikerem magamnak, hogy egy seggfej mondja meg nekem, hogy mennyit repuljek. Fogok élni még maximum 20 évet, igenis ki fogom élvezni azt. Ha pedig egyszer meglatok az utcán egy környezet védőt, aki szerint káros a repülés úgy fogom seggbe rúgni, hogy a belvárostól elrepul a bal 13 as palyaig. 

Előzmény: etomcat (108969)
etomcat Creative Commons License 2019.07.05 -8 0 108969

Gondoljátok át, hogy szükséges-e annyit hiper-mobilitásozni, mert a fapados légicégek abból élnek, hogy kényszeresen utazás-függővé nevelik át az embereket!

 

https://444.hu/2019/07/04/a-klm-legitarsasag-arra-keri-az-utasait-hogy-ne-repuljenek-annyit

 

A KLM hagyományos légitársaság most felvilágosító kampányt indított arról, hogy az utasok gondolják át, minden esetben tényleg szükséges-e utazni (egyáltalán), és ha igen, megoldható-e az esetleg kis kényelmetlenség árán kötöttpályás útvonalon (vasúton) vagy akár autóval, busszal és más, a repülőnél környezetkímélőbb módokon.

neomedia Creative Commons License 2019.07.02 -1 0 108968

Ryanairhez talaltam OTA-t, ahol mukodik

Előzmény: suirebit (108916)
gerard Creative Commons License 2019.07.01 -1 0 108967

Szia.

 

Ha karácsony - szilveszter vonulatban találsz 180.ért jegyet, akkor most vedd meg, mert az az időszak

tényleg nem túl akciódús. Gyakorlatilag a legnehezebben "olcsózható" időszak....

 

Zserár

Előzmény: Zs... (108966)
Zs... Creative Commons License 2019.07.01 -1 0 108966

Köszi szépen, simán beleférne, annyi csak a gond vele hogy ebben az akcióban az ünnepek blackout, nekem pedig mindenképp olyan kell amiben benne van.

Előzmény: amaszat (108962)
gerard Creative Commons License 2019.07.01 -3 3 108965

"Akkor most várnám Gulyás Gergely nyilvános kirohanasat, hogy mennyire is bünteti a Tunézia légitársaságok, és a Magyar utazási irodát, valamint a 24.hu és az index. hu uszító cikkeit a Tuneziai légitársaság és a Magyar utazási iroda ellen, valamint a frocsogo Facebook bejegyzéseket. 

 

Bezzeg ha a Wizzair és a Ryanair csinált volna ilyet..... Egyenlő mérce, aha😂😂😂"

 

Tegyünk már különbséget a két dolog között.

1., A wizzair és a ryanair EU-s légitársaság.

2., Ráadásul ezek részben budapesti bázisúak.

3., Ráadásul ugye a szállított utasok jelentős része magyar.

4., Senkit sem érdekel nálunk sem, hogy a Volotea Nizza-Bordeaux járata kimaradt és 170 francia utas

Nizzában maradt..…. Minket se érdekelne ha a tunis-air marokkóiakat hagyna ott valahol,

5., Tunéziai légitársaságnál nem nagyon van jogi alap büntetni (mármint állami szankció)

6., A magyar utazási irodát el lehet meszelni, HA! nem tett meg mindent azért,

hogy a szabályok szerint megoldja a helyzetet.

7., Tunéziát pánikszerűen hagyják el a külföldiek az újabb robbantások után, így gondolom ez sem sokat segít...

8., Utazási irodával mentek, tehát ők BIZTOSAN kapnak valamit (árengedményt, kártérítés stb.),  a ryan - wizz utasok majd a bíróságon talán......

 

Ugyanakkor egy fontos megjegyzés:

 

Tunézia nem London, vagy Frankfurt!!!

 

"A fogyasztóvédők közleményükben ugyanakkor emlékeztetnek, hogy érdemes az úticél megválasztása előtt tájékozódni a Külgazdasági és Külügyminisztérium internetes honlapján, ahol például Tunézia is szerepel a II-es kategóriába tartozó, azaz a "Fokozott biztonsági kockázatot rejtő országok és térségek" között, ami azt jelenti, hogy az érintett ország fokozott biztonsági kockázatot rejt és utazásra egyáltalán nem javasolt."

 

 Azért az nem ugyanaz......

 

"Bár azt pozitívumként értékelik a fogyasztóvédők, hogy a helyi idegenvezető próbál segítséget nyújtani a kint rekedteknek, de a FEOSZ szerint az utazási irodának kártalanítania kellene az érintetteket."

 

Tehát itt folyamatos kommunikáció van, és megoldásokat keresnek......

 

AZért mondjuk ők sem állnak a feladatuk magaslatán, de legalább próbálkoznak.

 

 

Előzmény: nugger66 (108961)
balou84 Creative Commons License 2019.06.29 -2 3 108964
Nem EU légitársaságnak nem EUból ibduló járatra nem kell kártéritést fizetnie.
Előzmény: Matuska1985 (108963)
Matuska1985 Creative Commons License 2019.06.29 -1 2 108963

Szerintem mindharom ceget felgyujtani es behinteni soval. Nem ertem, hogy iroda leven, hogy van pofaja ennyi ideig kint varakoztatni az utast. Amugy a sertett utasoknak halkan megsugom, hogy az idevonatkozo zorveny szerint, ha irodan keresztul veszed a rpejegyet ( ahogy tortent is is, ugye a csomag resze), az utazasi iroda koteles fizetni a EU 261 rendelet altal kiszabott osszeget, nem kell a legitarsasaghoz fordulnod. Szep uj vilag.

Előzmény: nugger66 (108961)
amaszat Creative Commons License 2019.06.29 -1 2 108962

Ha esetleg ennyi mèg belefèr: Bp.-Melbourne illetve Bp.-Sydney van tèli időszakra 190e-èrt Air China akciòban

Előzmény: Zs... (108956)
nugger66 Creative Commons License 2019.06.29 -3 5 108961

Akkor most várnám Gulyás Gergely nyilvános kirohanasat, hogy mennyire is bünteti a Tunézia légitársaságok, és a Magyar utazási irodát, valamint a 24.hu és az index. hu uszító cikkeit a Tuneziai légitársaság és a Magyar utazási iroda ellen, valamint a frocsogo Facebook bejegyzéseket. 

 

Bezzeg ha a Wizzair és a Ryanair csinált volna ilyet..... Egyenlő mérce, aha😂😂😂

Előzmény: martinaxe7 (108959)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.28 -3 1 108960

Lesz még sok ilyen foleg a nyár folyamán. 

Előzmény: martinaxe7 (108959)
martinaxe7 Creative Commons License 2019.06.28 -9 0 108959
Zs... Creative Commons License 2019.06.28 -1 0 108958

Nah igen, vagy mazli, vagy ha az epp nincs akkor marad a Scoot ;o) 

Előzmény: Matuska1985 (108957)
Matuska1985 Creative Commons License 2019.06.28 -1 0 108957

Ebben az esetben nem a Scoot kell, hanem akkora mazli, hogy .... :)

Előzmény: Zs... (108956)
Zs... Creative Commons License 2019.06.28 -1 0 108956

Hát, ha korbe szeretném repülni a földet, esetleg útközben megnézni mást is, akkor ezek valóban jó megoldások lennének, de ha csak Ausztraliaba szeretnék eljutni max 180-bol, ráadásul úgy hogy beleessenek az ünnepek is (karacsony-ujev), akkor marad a Scoot. Meg Londonbol szokott elfordulni China Eastern es Southern 150 körül, ami nyilván parádés lenne, de ilyet eddig még nem láttam úgy hogy az ünnepek is beleesnek. Szóval ha ez nem fontos, akkor a legjobb !egoldas ez ;o)

Scoot infókat köszi mégegyszer ;o)

Előzmény: gerard (108946)
gerard Creative Commons License 2019.06.27 -1 3 108946

Szia.

 

Azért van lehetőség:

 

Pl.

1., Budapest -  Barcelona 10-15-ből

2., Barcelona - Los Angeles 140-ből (norw)

3., Oakland - sydney 70-80-ból (pl. alaska)

 

EZ kb 220-235,

de belefér usa nyugati part és barcelona is,,,,

 

Vagy

 

1., Keress olcsó jegyet előre dubaiba...

2., Aztán a Dubai - sydney sokszor 170 körül van.....

 

Vagy

 

1., Kocsival Zágráb

2., Emirates qatar visz onnan sri lankába, maldiv szigetekre 150-ért

3., onnan Kuala Lumpur 40-50

4., Innen Sydney néha 50-60....

 

Igaz ez már 250, na de a megállók.....:-)

 

Szóval azért van,

de a legjobb körberepülni a világot 250 e ft-ból….

 

Pl.

1., bp- barcelona

2., barc. - LA

3., Oakland - sydney

4., Sydney - kuala lumpur

5., KL - Delhi (vagy más indiai város)

6., Delhi - Dubai-

7., Dubai - Bp.....

 

 

:-)

 

Megkérdeztem a lányom a scouttal kapcsolatban:

 

1., Ryanesen vagy még inkább kicsi lábtér

2., Ülés nem dönthető

3., A falap kicsit tulzás volt, normál ryan ülésre kell készülni, talán kicsit keményebb üléspozival

4., a karfán volt az összes gomb, így ott nem lehet a kezed tartani, mert két percenként hívod a sztyuvit

5., Fülhallgató csatlakozás nem volt gond (rosszul emlékeztem, a gombok jelentik a gondot)

 

Viszont a singapúri Chiangi reptér a világ egyik legérdekesebb reptere, legkülönlegesebb reptere, tehát ott átszállni sok órában ott lenni sem gond.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Zs... (108941)
Zs... Creative Commons License 2019.06.27 -1 0 108941

Egyelőre még nincs konkrét időpont, csak távlatilag tervezetek, és kb ők az egyetlen opció akiknél különösebb error nélkül is akad ennyiért jegy.

Előzmény: gerard (108940)
gerard Creative Commons License 2019.06.27 -2 0 108940

Mikor mennél?

Előzmény: Zs... (108937)
gerard Creative Commons License 2019.06.27 -2 0 108939

Megkérdezem, és visszajelzek...

(lányom mesélte első dühből...)

Előzmény: Zs... (108937)
gerard Creative Commons License 2019.06.27 -2 2 108938

Igazad van, és amig mindenki így áll hozzájuk, addig így is fognak bánni az utasokkal.

Ez egy oda-vissza játék. Birkák vagyunk, birkaként bánnak velünk,

Mielőtt visszalőnél, én is szoktam birka lenni, meg voltam is... (nem kritika, hanem hozzáállás szemléltetése csak)

Amig az olcsóért mindent elfogadok, addig mindent le is fognak tolni a torkomon.

 

Ez olyan mintha azt mondanám, hogy a BKVra a jegy 350 ft.

Normál villamos.

De van 70 forintos is, ott csak állóhely van,

Nem áll meg a villamos csak lassít..

Ok, ezt elfogadom, akkor a 70 forintossal utazok...

Ja, és néha jön a kalauz és egyeseket fejbe rug.

Már bocs, de 70 forintért mit akarsz????

 

És a többség ezt elfogadja, mert őt még nem rugták fejbe....

 

Amikor egyszer ez elbillen, akkor lesz változás.

Vagy ha egyszer az a büntetés nem 5 millió lesz, hanem 50 millió / eset, akkor hirtelen fontos lesz,

hogy betartsák azokat a szabályokat amelyek rájuk is vonatkoznak.

Értem én hogy olcsó fapados, de azért megnézném hogy mi történne, ha egyszer ez 150 német turistával történne a London - Berlin vonalon.....

Félreértés ne essen, nem a hibázás lehetősége a probléma,

nem is a ki tudom-e fizetni a plusz költséget,

az sem, hogy behajtom-e, egy ilyen esetben,

 

hanem azok a magatartások, amikor valami pár eur-s vocher-ért nyilatkozatot

iratnak alá a jogaid lemondásáról, ami voucher átvételinek tünik (mert ilyen is volt)

Meg amikor leszarják, otthagyják az utast majd bizonyítsd hogy ők voltak a hibásak,

stb. Kiváncsi vagyok, hogy a bécsi járatról lemaradt 30 emberből mennyi tudja ezt érvényesíteni...

Ők 5 helyen engedték az utasokat (azt mondják), akik ott voltak 1 helyen mehettek be.

Bizonyítsd be és szedd be a lefoglalt szállás árát,

a bérelt kocsiét, stb...

 

De persze ez nem ellenreklám, mert pl. amíg neked van állásod, addig nincs munkanélküliség, amikor nincs

állásod akkor a munkanélküliség 100 % elvén, ha egyszer a te családodat hagyják ott, és ugrik egy nyaralás

de a költségei felmerülnek, és a behajtása a költségeknek minimum kétséges, akkor van ennek szerepe.

Amíg a szerencsés többséghez tartozol, addig nincs....

 

 

Előzmény: Grizenstein (108936)
Zs... Creative Commons License 2019.06.27 -1 0 108937

Köszi a választ. Scoot-ot Ausztráliába nézegettem, akkor lélekben felkészülök rá hogy nem lesz egy joyride. De valamit valamiért, más nem nagyon fog 180e Ft-ért elvinni oda (és még ők se mindig). Azt tudod esetleg hogy az ülés legalább dönthető volt-e?

Előzmény: gerard (108924)
Grizenstein Creative Commons License 2019.06.27 -1 0 108936

Az a helyzet, hogy ki van ez számolva és nem éri meg nekik.

Ne gondold, hogyha mindent megoldanának, akkor az vanami nagy pozitiv reklám lenne, a kutya nem írná meg, senki nem tudna róla.

MOst egy ilyen időszak van, minden csapból ez folyik. Fogalmunk nincs róla, hogy tényleg egyre több eset van, vagy csak most ez a menő bulvárhít. 

Én ez utóbbira tippelek.

Én sokat utazom velük, családdal is, megveszem a nagylábteres helyet így kényelmesen elférek, és még nem nagyon volt gondom.

Van a kártyámon megfelelő adag pénz az ilyen esetekre aztán ha előfordulna akkor behajtanám rajtuk.

 

Előzmény: gerard (108935)
gerard Creative Commons License 2019.06.27 -2 1 108935

Azt nem értem, hogy a wizznek van kb negyedévente 600 millió eur bevétele.

Évente 2,5 milliárd eur.

Az kb 800 milliárd forint.

Ebbe hogy nem fér bele az, hogy ebben az esetben, amikor egyértelműen ők a

hunyók (ugye itt nem 10 utas maradt le, nem 30 mint Bécsben, hanem mindenki, és nem időjárás miatt kell Pozsonyban leszállniuk, ezt konkrétan elszúrták, pár évente van ilyen, nem heti-havi probléma) fogják magukat, és egy normális hotelbe elvitetik az utasokat.

Ok, a közeli olcsó hotelekben kaptak néhányan helyet, mások nem.....

Reggel London és Budapest között van 4 járat, 15-ig 8 járat....

Kb hotellel, buszos szállítással (mármint a hotelbe), másnapi átfoglalással 150 utassal számolva

megáll kb 15-20 millióból.  ÉS AKKORA POZITÍV REKLÁMOT KAPNAK, HOGY CSAK NA!

Nagyobbat, mintha vettek volna ennyiért felületet.

Még azt is mondhatnák, hogy ha Mi hibázunk akkor lám ilyen korrektül járunk el, ha más hibázik

(ezt mondják a többi esetre) akkor ugye nem mi vagyunk a felelősök....

 

Csak rajtam buknak kb évi egy-két százezer ft-ot.

Persze ez 91 %-os töltöttség mellett nem bukás mert van ott más jelentkező ugyanarra a jegyre.

De az ilyen hírek hallatán szerintem  sokan elgondolkodnak azon, hogy megéri-e az olcsóbb jegy a stresszt.

Logikusan a 18 éves lányomnak ez nem gond, aludt már Berlini reptéren is...

De amikor 4 gyerekkel foglalunk, akkor én ezek miatt zárom ki a Wizzt. 10-12 éves gyerekkel 6 főnek, ez a buli hotellel kb 2-300 e ft., vagy reptéren alvásos, drága kajálós probléma.

 

Reptéri parkolás, munkahelyi szabi, stb. már csak hab a tortán.

A végén az utasok többsége ráadásul ma már ki tudja követelni a kártérítést.

Régebben a többség erre legyintett volna, de ma elég a web előtt megadni az adataidat

egy-egy komolyabb ezzel foglalkozó cégnek, és többnyire megkapod a lét....

 

Pár éve túltöltöttek egy járatot, amin a sógorom utazott volna.

Odamentek az utasokhoz és feltartottak három papírt (taxi voucher, hotelfoglalás, 250 eur-s vocher repjegyre, még csak nem is pénz!!) és megkérdezték, hogy kinek lenne kedve csak holnap utazni ezekért cserébe. 10 perc múlva meg volt oldva az összes tultöltött hely problémája. Se újsághir, se balhé, sőt valszeg pár utast még meg is nyertek maguknak.....

 

Zserár

 

 

 

Előzmény: giornalista (108934)
giornalista Creative Commons License 2019.06.27 -1 1 108934

ismerőseimet néhány hete Nizzában "felejtette" a Lufthansa. ahogy írod, mindent fizettek, transzfer, (jó) szálloda, automatikus átfoglalás. 

 

érdekes, hogy ugyanazok a jogszabályok vonatkoznak a fapadra meg a legacyra is, mégis csak az egyik tartja fontosnak, hogy be is tartsa őket. 

Előzmény: gerard (108929)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!