Keresés

Részletes keresés

Mbazsika Creative Commons License 2007.04.15 0 0 1791
Probald ezt: http://www.reporvos.hu/
Előzmény: szabipilota (1788)
széles tamás Creative Commons License 2007.04.15 0 0 1790

Menjél nyugodtan.

Működik.

 

És ne kelts pánikot!

Előzmény: szabipilota (1789)
szabipilota Creative Commons License 2007.04.15 0 0 1789

Namégegyszer:

Tehát ez olvasható:

 

TÁJÉKOZTATJUK

KEDVES LÁTOGATÓINKAT, HOGY A

FODOR JÓZSEF ORSZÁGOS KÖZEGÉSZSÉGÜGYI KÖZPONT

2006. DECEMBER 31-ÉN MEGSZÜNT.

A JOGUTÓD INTÉZETEK KIALAKÍTÁSÁIG

AZ AEROMED.ORG HONLAP

SZÜNETELTETI MÚKÖDÉSÉT!

 

 

Tisztelettel kérdezném, hogy van-e jogutód?

Működik-e a gyáli úton valami, vagy végleg bezárt?

Hol lehet most budapesten reporvosit csináltatni?

Mennyibe kerül a "nagy változások" után?

Egyáltalán, van bármi hungáriában, ami maradandó, és nem változtatják radikálisan évről évre?

szabipilota Creative Commons License 2007.04.15 0 0 1788

A gyáli úti reporvosi központ weboldalán most ez olvasható:
(www.aeromed.org)

 

TÁJÉKOZTATJUK   </P>

szabipilota Creative Commons License 2007.04.07 0 0 1787

Takács Frici alias tfrici kerestetik.

 

Frici, Lajostól az infó, hogy itt megtalállak. Szeretnék Neked írni privátban.

Légyszíves keress meg a webmaster@godolloairport.hu címen, a többit ott.

Köszönettel,

Szabi

 

P.ISTI Creative Commons License 2007.04.05 0 0 1786
Tisztelt Hölgyem/Uram!

 

Tisztelettel meghívom Önt, az idén negyedik alkalommal megrendezésre kerülő

 

KONTAKT Kisgépes Szakmai Napra.

 

Időpont: 2007. április 27., 10.00 óra

Helyszín: HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt.,

Budapest konferenciaterem

(1185 Budapest, Igló u. 33-35.)

 

A rendezvény megszervezésével - amely már hagyománynak tekinthető cégünk életében – a kisgépeket üzemeltetőknek és használóknak, repülőtér üzemeltetőknek és a hazai repülés barátainak szeretnék minél szélesebbkörű információval szolgálni.

 

A szakmai nap során az alábbi témakörök kerülnek bemutatásra:

 

·        2007. május 10-ei légtérszerkezet változás, a környezetvédelmi korlátozott légterek, TRA-k kialakítása és szerepe (HungaroControl Zrt., Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium, Magyar Honvédség)

Tudnivalók a koordinált légterekről (HungaroControl Zrt.) Repülésbiztonsági kérdések (HungaroControl Zrt.) Kisgépes repülés a repülési szabályok tükrében (HungaroControl Zrt.)  

A rendezvény időtartama alatt szakkönyvek és az új kiadású AIP térképek vásárlására lehetőséget biztosítunk.

 

Kérem, részvételi szándékát 2007. április 23-ig szíveskedjen jelezni az alábbi elérhetőségen:

Seress Gáborné: 293-4099, e-mail: seress.gaborne@hungarocontrol.hu

 

 

Budapest, 2007. április 5.

 

 

Szívélyes üdvözlettel:

 

 

Pető György

osztályvezető

zolibá Creative Commons License 2007.03.29 0 0 1785

Sziasztok!

 

A nagy OneWorld hírek mellé egy kisebb is akad, ami viszont ehhez a topichoz illik. Az EASA internetes oldalain egy közlemény jelent meg

permit to fly témában. Ajánlom mindenki figyelmébe, aki olyan repcsin akar közlekedni, vagy olyannak akar kiadni, esetleg kiadatni repülési engedélyt, amely nem rendelkezik EU típusalkalmasságival.
BJani Creative Commons License 2007.03.23 0 0 1784

London Heathrow repülőtere lesz, amely a világ harmadik legforgalmasabb légikikötője, és az egyetlen, amely évente több utast fogad, mint az ország, amelyben található.
Nagy-Britannia lakossága ötvenmillió, a Heathrow pedig tavaly és tavalyelőtt is közel 68 millió utast fogadott.

 

Azért ez elgondolkodtató, hogy jó-e. Szerintem Hollandia, Ausztria, és még sok más ország legforgalmasabb repterének forgalma veri az ország népességét. Ha belegondolunk Ferihegy sincs már túl messze ettől...

 

Előzmény: indexalfalima (1783)
indexalfalima Creative Commons License 2007.03.23 0 0 1783

Olcsóbb lehet a repülőjegy Amerikába

forrás: Inforádio

 

Wolfgang Tiefensee német közlekedési miniszter, akinek nem kis szerepe volt abban, hogy létrejött a régóta tárgyalt megállapodás, egyenesen történelmi jelentőségűnek minősítette a nyitást, amely az utasok és a légitársaságok számára is csak előnyöket hozhat.

A második világháborútól mostanáig a transzatlanti járatok leszállási jogait általában kétoldalú megállapodások szabályozták, vagy ahogy a fapados légitársaságok megjelenése óta egyre többen mondták, korlátozták.

Ennek és az ezzel együtt járó magas áraknak vet véget - legalábbis elméletileg - az a megállapodás, amely jövő március végén lép életbe. Ezután csak a repülőterek kapacitása szab majd határt annak, hogy melyik légitársaság honnan hova indíthat transzatlanti járatokat.

A legcsábítóbb leszállási hely természetesen London Heathrow repülőtere lesz, amely a világ harmadik legforgalmasabb légikikötője, és az egyetlen, amely évente több utast fogad, mint az ország, amelyben található.

Nagy-Britannia lakossága ötvenmillió, a Heathrow pedig tavaly és tavalyelőtt is közel 68 millió utast fogadott.

A repülőtérnek két leszállópályája és négy terminálja van, és mind a négy évek óta teljes kapacitáson üzemel.

2008. március 30-án adják át az ötös terminált, amelynek fokozatos üzembe állása révén a Heathrow befogadóképessége elérheti az évi 90 millió utast néhány év alatt.

Az unió és az Egyesült Államok közötti megállapodás éppen ezért pontosan azon a napon lép életbe, amikor megnyitják az ötös terminált.

Az Európai Bizottság szerint öt év alatt az uniós utasok 12 milliárd euróval kevesebbet fizetnek majd a transzatlanti járatokért, és az utasszám várhatóan a mostani másfélszeresére nő.

A forgalomnövekedés viszont nehezen lesz összeegyeztethető az uniónak azzal a céljával, hogy 2020-ra húsz százalékkal csökkentse az üvegházhatást okozó gázok kibocsátását.

zolibá Creative Commons License 2007.03.14 0 0 1782
Bocsi! Nem cokk, hanem cikk. :)))
zolibá Creative Commons License 2007.03.14 0 0 1781

Úgy tűnik, újabb érdekes, az orosz típusok helyzetét taglaló cokk kelent meg az AERO Magazin márciusi számában.

zolibá Creative Commons License 2007.02.18 0 0 1780

b737:

Végül is, nagyon durván fogalmazva akár ez is lehetett volna, de attól még a lényeges, és ahogy látom, most már pontos információk nem jutottak volna el az olvasókhoz. Így szerintem jól tették, hogy hosszabban javították magukat.

 

Az általad javasolt sorokkal a nagy "Mea culpa"-t egyébként akár a MN is megtehetné a múltkori írása apropóján. Csak hát az már politika. :)))

 

 

Előzmény: b737 (1774)
robicsek Creative Commons License 2007.02.18 0 0 1779
szerintem a kiosztás helyett keress.
akkor talán meg is találod ezt a topicot:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9135839
Előzmény: Whitebird (1778)
Whitebird Creative Commons License 2007.02.18 0 0 1778
Gratulálok.
Mit gondolsz, miért raktam fel ide is a kérésem?
Mert lehetnek, nagygépes pilóták is itt.
Akik esetleg nem olvassák a vitorlázórepülő topicot, és lehet információjuk.
És tényleg csak gratulálni lehet a kiosztós stílusodhoz.
Whitebird
Előzmény: tombrez (1776)
tombrez Creative Commons License 2007.02.18 0 0 1777
MIIII VANNNN?????


a Dubai megálló elött Ománba szállt le a gép


Ekkora baromsagot kisbaratom,NEZZ neha terkepet is Oman joval Dubai utan van ...
Előzmény: pák (1771)
tombrez Creative Commons License 2007.02.18 0 0 1776
Van ilyen topic a szomszedban,nem is egy.....
Előzmény: Whitebird (1775)
Whitebird Creative Commons License 2007.02.18 0 0 1775
Sziasztok!
Némi segítségért fordulnék most hozzátok.
Olyan repülőtársaktól szeretnék információt kapni, akik külföldön éltek és ott repültek.
Pl. az USA-ban.
Ott milyen orvosival repülnek a vitorlázórepülők, a Cessnás Mari nénik, János bácsik a farmokon, stb.
Szóval ilyen és hasonló dolgokban szeretnék informálódni.
És kérem csak olyan dolgot írjatok, amiben száz százalékig biztosak vagytok.
Viszont nem szeretném a topicot terhelni vele, ezért mail-ben legyetek kedvesek megküldeni.
(Nicknévre, bal egérgomb katt, mail: küld.)
Köszönettel,
Whitebird
b737 Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1774

Hát az én olvasatomban a cikk ennél rövidebb is lehetett volna :-(

 

Valami ilyesmi:

"Kedves olvasók, előző számunkban elképesztő marhaságokat púpoztunk egymásra lévén, hogy utánaolvasni lusták, szakembert megkérdezni meg hülyék voltunk. Ezért gondolkodás nélkül leírtuk amit valami félbolond a fülünkbe duruzsolt. Bocsi."

Előzmény: zolibá (1768)
P.ISTI Creative Commons License 2007.02.16 0 0 1773
És jobban jártatok, hogy visszafelé nem Indiában szálltatok le, mert ott jóval többet kellett volna várakoznotok.
Előzmény: pák (1771)
vince Creative Commons License 2007.02.15 0 0 1772

Az teljesen kizárt, hogy nem tudták leállítani a hajtóművet.  Szerintem nem akarták leállítani, amíg kintről nem ellenőriznek valamit rajta.

 

Ha nem tudták volna leállítani, az olyan szintű rendellenesség, hogy itt nálunk hetekig attól lett volna hangos a cég.

 

Az ellenszeles dolgot pedig triko olvtárs elmagyarázta a másik topcban.

 

Egyébb Havaria szintű kérdés ?   :))

Előzmény: pák (1771)
pák Creative Commons License 2007.02.14 0 0 1771
Thaifoldre ment a Malév. Oda "nem tudták leállítani a hajtóművet",kivülről bűvészkedtek helyi emberek Bkk-ban. 2 héttel késöbb a Dubai megálló elött Ománba szállt le a gép. Indok. ellenszében hamarabb elfogyott a kero. Ez normális v. nem . Boening 737-nek nem sok ez táv?
zolibá Creative Commons License 2007.02.14 0 0 1770
trikó: Próbáltam morze ábécével megfejteni, de nem tudtam kibogozni. :))))))
Előzmény: trikó (1769)
trikó Creative Commons License 2007.02.13 0 0 1769
Ha leírnám részletesen amit gondolok, a polidilibe száműznének... tulajdonképp jogosan.
Ez a téma tele van poli(tikával), és dilivel is. A legnyagyobb polidilisek persze odafent ücsörögnek
........................ .................. . .......... . . ............ .. .......... ............. ......... ....... . ..... ..
. .... . .......... ............ . .. ......... . ........ .... ..
.................. . . ........... . . ........... . . ................... . .........
a júzer meg kotorászik a zavarosban....





Előzmény: zolibá (1768)
zolibá Creative Commons License 2007.02.12 0 0 1768

Látom, megoldottátok a problémát nélkülem is. :)

Úgyhogy most már akár csémcsoghatunk is rajta. :))))))

Mbazsika Creative Commons License 2007.02.12 0 0 1767
Ez egy koszonom akart lenni, csak ugy latszik az anim giffeket nem szeresse ez a csodalatos forum motor :-)
Előzmény: Mbazsika (1766)
Mbazsika Creative Commons License 2007.02.12 0 0 1766
Előzmény: trikó (1765)
trikó Creative Commons License 2007.02.12 0 0 1765
Elfér az :)))



Előzmény: Mbazsika (1761)
bado Creative Commons License 2007.02.11 0 0 1764
Képek mentek.
Előzmény: trikó (1763)
trikó Creative Commons License 2007.02.11 0 0 1763
Dobd már át mailben az eredeti méretet plíz, feltolom linkkel olvashatóan.
Előzmény: bado (1760)
téglaci Creative Commons License 2007.02.11 0 0 1762

sziasztok!

Miért nem veszed meg az újságot?

Van benne más olvasható rész is.

Még van az ujságosnál.

Előzmény: Mbazsika (1761)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!