Ami itt megy útépítés ügyben a városban, város körül, meg a terelések, az valami agyrém. 4 városból kimenő/bejövő úton van/lesz meló és a körgyűrűn. Csoda, hogy közlekedni lehet.
Más: divatba jöttek a 30-as korlátozások, főleg útépítéseknél. Aki ezeket kirakja, fogalma sincs a közlekedésről. Biztos ez volt raktáron nagy mennyiségben. Lehetetlenség betartani, tán biciglivel.
OKTOBER ota kesz, es lezarva. De most legalabb a belathatatlan kanyarivbe beleb.sztak egy betonelemet. Szoval ha valaki benezi (volt mar ra pelda), akkor majd nagyot koppan.
Az M2 folott Fot es Dunakeszi kozott tavaly eleg sokaig nem lehetett normalisan kozlekedni. Felujitottak a hidat, es ezzel egyutt a dunakeszi oldalon kialakitottak egy M2-ra a korforgalom kihagyasaval elvezetett felhajto savot. (megjegyzem, evekkel korabban a korforgalom miatt pont ezt bontottak el, pedig meg lehetett volna hagyni, de ahhoz esz is kell.
A hid nagy nehezen elkeszult tavaly oktoberre, ha jol emlekszem. Az uj felhajto sav azota is lezarva, elkordonozva. Ez normalis??? Ilyenkor nincs felelos?
De a kretenek az uj jardaszigetre raktak vadkeritest, illetve kicsereltek az amugy hibatlan autout es fizetos tablat is egy ujra. Mert az kell. Pazarlas van, esz nincs.
Most pár napot kocsikáztam fönt a Mátrában. Hihetetlen szar utak, siralmas. Tele óriási kátyúkkal... szégyen és gyalázat. Pedig fagy sem volt szinte. De az autópályáink is tele vannak éles mély kátyúkkal mindenfelé! A Mátrában egy helyen az utászok az árkot buheráltak (Galyatető-Pásztó út), és kitettek egy 60-as táblát egy beláthatatlan kanyar középvonalára!!! Ott menj át a szembejövő oldalára, ahol semmit se látsz! Hihetetlen alkalmatlan banda. Hazafelé egy érdekes megfigyelés: 4 helyen láttam a pályákon, főutakon utászokat, egyik helyen sem dolgozott egy fél ember sem! Ebből 2 helyen az a "fénylő nyilas" terelőkocsi állt a leállóban, terelést mutatva. Állt, de meló, se ember, se autó, se sávlezárás sehol! Csak úgy, mintha dolgoznának. A másik két helyen meg ácsorogtak, szerintem ebédelhettek.
Tovabbra sincs semmi haladas. Azt igertek, hogy szakaszonkent amint lehet, visszaadnak reszeket, de nem tortent semmi elorelepes.
Ja, es megjelent az utinformon egy uj datum. Teljes Projekt befejezése: 2020. szeptember. Tehat meg 9 honap massziv sz.pas. Ezt ki fizeti meg?
Cserebe rohadjon meg, aki engedelyez egy siman tobb evig tarto terelest ugy, hogy 2x2 szukitett sav, betonkordon, de azon nincs fenyterelo halo.
Folyik a fekete dzsuva az utakon mindenhol, a felfestesek nem latszanak. Esti sotet, enyhe kodos-paras ido, folyamatosan felverodosz szmotyi, taplobbak kodzaroval, vagy csak folyamatosan fekezgetve, szembol meg a csillagvizsgalok. Es akkor probalj meg elferni a befele huzo roman busz/kamion/treler mellett ugy, hogy nem kenodsz fel a betonra.
Bűzlik az egész ország. Autókáztunk itt a Balaton környékén, de Fejér, Tolna, Baranyában is az ünnepek alatt, elképesztően látja az ember, hogy semmiféle útkarbantartás nincs, szétfeslődtek az utak, tele minden kátyúval... itt soha nem látott balkáni állapotok uralkodnak. Olyan időkben, amikor fagy sincs már szinte telente, nem leht ráfogni, ezek az év során, ill. még az elmúlt télen alakultak ki. Pedig szörnyen egyszerű technológiűval géppel bedolgozhatók a repedések/feslések, és akkor nem lenne belőlük kátyú. Nincs megelőrő karbantartás, ez deklarálva is van. Helyette van mutyi, elvétve horror pénzekért buherálnak. Ja a felfestés is kimegy a divatból, szaggatott sok helyen alig van már... Ja és 2 nap alatt 160 milliárdot szórtak szét értelmetlen dolgokra.
Ez az egyik nagy probléma az utászokkal, hogy rettentő rosszak és sokszor értelmetlenek a tereléseik. Evvel a közlekedést igen megnehezítik, rengeteget szív az ember életében miattuk, ami simán kikerülhető lenne. ehhez is érteni kéne, szaktudás, tervezés és annak megfelelő megvalósítás. Erről itt szó sincs nálunk, ahogy esik úgy puffanik, le van xarva a közlekedő adófizető népség. Ez az alább átalam írt várpalotai dolog is ma megnéztem, egy felüljáró buherálása miatt lezártak úgy kb. tízszer-húszszor akkora hosszt, mint ami indokolt lenne. De simán megtehetik. Ez különösebben (amíg mondjuk nem lesz egy hókáosz) senkit sem zavar ott (nincs nagy forgalom), de ettől függetlenül tök értelmetlen. Van egy 80-as korlátozás m1m7 bevezetőn Budaörs magasságában Bp felé, ott is valami lehatárolt buhera lenne, de szerintem hónapok óta ott munka nincs, de korlátozás és elkerítés az igen. Amíg nem mérnek ott, senkit sem zavar, de tuti nem lassít le emiatt senki sem, komolytalan.
Az útjaink meg tele kátyúval. Csomó nyári kátyú van, de még tán a múlt téli maradékok is vannak itt-ott. Az utak középen való szétfeslése meg általános már országszerte.
De olyant még nem láttam, mint szeptemberben cirákra menve Nógrádban. Olyan kátyúk, hogy hihetetlen, élesek és mélyek, néhol kunszt elmenni úgy, hogy ne ess beléjük. 21. század EU ország, ahol "eltapsoltak" sok ezer milliárdot, és ez maradt hátra :( Szomorú ország. Az ottlakók is magyar állampolgárok, adót fizetnek... nem ezt érdemlik. Meg az sem, aki véletlenül arra téved. (bocs, ha már erről írtam volna, de nem emléxem, bár nógrádi utakról volt itt egy esszé 2013-ban alább)
Elsőre pozitív hírnek tűnik, de mint írod valóságtartalom 0. Gáz!
A 18-as választásokra nagy nehezen átadott várpalotai kerülő emelkedőjének 3 sávjából egyet immár több napja elkerítettek az emelkedő teljes hosszában, munka nulla. Jó ötlet ott télvíz idején bármit is csinálni? Ráadásul ha havazna/csúszna, az ott egy kritikus útszakasz.
A hétvégén mentem bő 400 k-t alsóbbrendű (2-számjegyű) utakon esőben Baranya irányban, ez valami borzasztó, végig állt a víz a nyomvályúban, a szélén, vízátfolyások... életveszélyes közlekedni, egyesek mégis úgy hajtanak, mint én szárazban autópályán. Volt is baleset sajnos több is (épp arra), még ismerős is részese volt, baleset miatt vészvillogóval állt és hátulról egy barom bmw-s belerongyolt, totálkár és kórház!
A parasztjait meg kell említeni, mert bűncselekmény, amit csinálnak. A földekről olyan mennyiségű sarat hordanak fel, hogy 20-30-al lehet közlekedni, és ahelyett, hogy letisztítanák a kerekeiket, kirakják a 60-as korlátozó táblát. A forgalom km hosszan elhordja a sarat. Nem tudok erre már mit mondani. Ja és több olyan korlátozás útépítés táblákkal, ahol nyoma sincs útépítésnek...
Én márnem is tudom hogy fogalmazzzak, próbálom magamat lenyugtatni, de ami ebben az országban folyik, az példátlan. És akkor még az utászok vannak felháborodva, hogy "nem szeretik őket", atrocitások érik őket, meg hogy hányan haltak meg közülük az utóbbi években. Csak épp arról nem szól a fáma, hogy útbuherálás és elviselhetetlenül rossz terelések terén mi folyik országszerte. Talán ha rendben raknák, más lenne a visszhangja is. Reménytelen, mert a helyzet romló tendenciát mutat.
Nekem nagyjabol 1km helyi utak, 62km autout, es 1km helyi utak a reggeli menet.
Ma kifejezetten laza volt a forgalom az M0-n, az atlagostol 3km-el, a durvatol 7km-el tobbet tudtam menni, az elso 52 km-en 100 kicsit folotti atlaggal. Aztan a kovetkezo 10km-en 15km/h volt az atlag.
Erdemi munka a legtobb reszen nem zajlik. Nem lett volna szabad ilyen hosszu szakaszt egyszerre lezarni, csak rovidebb szakaszokat, es teljes erovel arra koncentralni.
Atadtak az M0 bal palyajat a 6-os uttol. A belso sav zarva maradt, mert ugye nincs kesz. De eddig sem ezen a szakaszon volt a gond.
Eddig a hidon 3 sav volt. 2 erkezett a sziget felol, a 3. a felhajto Halasztelek felol, ami aztan a regi 6-osra ment le, de vegigment ahidon, volt ido ki/besorolni.
Na, most ebbol csinaltak egy rovid gyorsitosavot, es onnantol a hidon mar csak 2 sav van.
Teljesen hazavagtak az egesz forgalmat, a BILK-tol 45 perc kellett arra a kb 10km-re. Pedig eddig ott, ha nem volt esemeny, 10-15 perc alatt azert at lehetett vergodni.