Keresés

Részletes keresés

Múzsla Creative Commons License 2002.11.11 0 0 8
Úgy tudom, hogy eddig a kilenc alkalomból kétszer sikerült 24 órán belül végig menni.
Előzmény: Múzsla (7)
Múzsla Creative Commons License 2002.11.11 0 0 7
Ja, és az már a jubileumi 10. rendezés lesz.
Előzmény: Múzsla (6)
Múzsla Creative Commons License 2002.11.11 0 0 6
A várható időpont 2003 júliusa>!
Előzmény: Múzsla (5)
Múzsla Creative Commons License 2002.11.11 0 0 5
Még szerncse, hogy most nem élesben megy a dolog!
Előzmény: Múzsla (4)
Múzsla Creative Commons License 2002.11.11 0 0 4
Bocsi a nem teljesen jól sikerültpróbáért.
Előzmény: Múzsla (3)
Múzsla Creative Commons License 2002.11.11 0 0 3
Nem érdeklődik senki<>sem?
Miértek és hogyanok?<>
Múzsla Creative Commons License 2002.09.09 0 0 2
Egy kis kedvcsináló!

Korábbi években, amikor először vettem kezembe a teljesítménytúra eseménynaptárt, mindig megrökönyödve olvastam a Tour de Flúgos adatait. Ötszáz kilométert letekerni 24 óra alatt? Ez tényleg valami hihetetlenül flúgos dolog. Idén aztán már komolyan elkezdtem gondolkodni, hogy nevezni kellene. Nemcsak maga az esemény érdekelt, hanem az is, hogy mire vagyok képes. Vajon mekkora távot tudok megtenni egyhuzamban bringával?
Februárban írtam egy levelet a rendezőknek, melyben egy csomó részletre rákérdeztem. Elég gyorsan megjött a teljes körű válasz is: „Az indulók együtt teszik meg a távot. Előttük és mögöttük is megy egy-egy kísérőkocsi. Az elöl lévő autót (felvezetőautó) nem szabad megelőzni, aki ezt megteszi, azt kizárják a versenyből. Ugyanígy jár az is, aki a hátul lévő (zárókocsi) mögé kerül. A felvezetőautó diktálja az iramot, méghozzá úgy, ahogy a résztvevők kérik. Elvileg ez 25 km/h, de természetesen emelkedőn vagy hátszélben nem ennyi. Alapkiindulásként kb. 60 km-enként van megállás, melyekben van egy ebéd és egy vacsora is. Ha valakinek lassítania kell vagy megáll, akkor ezt tudtára adják a felvezetőautónak is és az is ezt teszi. A szolgáltatásokat (gyümölcs, csoki, frissítő) a záróautóból lehet igénybe venni. Aki többször is nagyon fáradtnak érzi magát, az feladhatja és a zárókocsiban elhelyezkedve folytathatja az utat.”
A válaszból számomra az is kiderült, hogy az erőmet nem elsősorban nekem kell beosztanom, hisz igencsak alkalmazkodnom kell a többi indulóhoz is. Némi gondolkodás után elhatároztam, hogy indulok. Rábeszéltem egy szombathelyi volt csoporttársamat is, és egymástól függetlenül elkezdtünk készülni. Igazán (időben) hosszú edzéseket nem tudtam beiktatni, de minden lehetőt megtettem a sikeres teljesítés érdekében. Összeismerkedtem egy tavalyi teljesítővel. A teljesség igényével kérdeztem ki őt a múlt évi eseményről, hogy milyen is volt résztvevői szemmel. Elmentem sportorvoshoz is tanácsot kérni. Nagyon korrektül megvizsgált, és elmondta a javaslatait. Gondolom, azt mondanom sem kell, hogy ezt a túrát nem lehet megcsinálni néhány csoki elfogyasztásával. Nem feledkeztem el a lelki készülésről sem. Gondolatban végigjártam az útvonalat, elképzeltem, hogy milyen lesz éjjel tekerni, és hogyan fogok ébren maradni. Talán az éjszakai tekeréstől tartottam a legjobban. Nagyon nem bírom ugyanis az éjszakázást. A korai lefekvés és korai ébredés híve vagyok.
Ezekkel a gondolatokkal és dolgokkal teltek - múltak a napok, és egyszer csak megérkezett a meghívó a IX. Tour de Flúgos – flúgos futam kétkeréken kerékpáros teljesítménytúrára, melyet 2002. július 6-7-én rendez meg a Bakony Bike Kerékpáros Egyesület. A meghívó szerint csak előzetesen lehetett nevezni június 21-ig. Sokáig nem töprengtem és szombathelyi barátommal egyetemben el is küldtük nevezésünket.

Múzsla Creative Commons License 2002.08.02 0 0 1
Így van!
A dolog pikantériája, hogy 500km, 24 óra alatt!
Előzmény: alexandrosz (0)
alexandrosz Creative Commons License 2002.08.02 0 0 0
két 0-n gördülő emberek?
Előzmény: Múzsla (-)
Múzsla Creative Commons License 2002.08.02 0 0 topiknyitó
Úgy gondoltam, hogy érdemes lenne összegyűjteni ezzel a számomra fantasztikus élményt nyújtó buliról az infókat.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!