Keresés

Részletes keresés

Csizi V4 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 52447

Hali!

 

Abban biztos lehetsz hogy lesz még mit rákölteni, attól függően mennyi gányolás van rajta. Alapvetően a régieknek sincs gond a motorjával ha rendesen karban tartották. De ez itt ungárn, a kókányolás Mekkája, itt bármi előfordulhat... :) Szóval a blokknál figyelni a hangokat, olajfolyást. Egy ilyen régi motornál az elektromosság szokott hadilábon állni még, az évek hosszú során rátekernek pár km szigszalagot, toldozgatják-foldozgatják. :) Amúgy a szokásos dolgokat kell átvizsgálni: váz-fék-futómű, nem lóg, nem repedt, stb.

Előzmény: poloska irto (52445)
bigmax19 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 52446

Üdv, szerintem egy próbát megér,ez egy vfr nagyon kevés a tipushibája!! Kilóméteróraállást nézd meg, és próbálj valóságot találni a féktárcsák és a látható kilóméter között.Esésnyomokat kereshetsz maximum, a fényezése már biztos hogy nem gyári. Hajrá!!

Előzmény: poloska irto (52445)
poloska irto Creative Commons License 2012.05.28 0 0 52445

Sziasztok!

 

Szerintetek mennyire szabad ezzel foglalkozni: http://www.kepesmotor.hu/honda-tura_sporttura/p912961

Ha megnézem általános dolgokon kivül mit érdemes megnézni rajta?

 

Előre is köszi a segitséget!

KawaBazsy Creative Commons License 2012.05.26 0 0 52444

Nekem 5.5-6 közt eszik, az utóbbi a városi, sok hidegindítós fogyi. Túrán viszont szarig pakolva, 2 személlyel, nem fostorogva is az előbbit hozza..

Előzmény: bigmax19 (52443)
bigmax19 Creative Commons License 2012.05.26 0 0 52443

Üdv, kész lett tegnap a vas, sokkal szebben jár, ujonan szerzett dobbal nagyonszép hangja van,de a gyüjtőt már valaki kibelezte! Jó lett ez a lényeg. Fogyasztása 180 km-re 10,7 l  80-180 kmh között. (leginkább 120-130)

Előzmény: KawaBazsy (52442)
KawaBazsy Creative Commons License 2012.05.26 0 0 52442

Nekem a szelephézag ellenőrzést kell megcsinálnom vmikor, a karbiszinkronhoz nincs mérőkém.. A nyitott dob egyszerűen kell rá, sőt, cserénél hallgasd meg a hangját dob nélkül, amikor csak a közös gyűjtőcső csillapít.. :-)

Előzmény: bigmax19 (52441)
bigmax19 Creative Commons License 2012.05.24 0 0 52441

Üdv, holnap cserélek gyertyákat, lev. szűrőt, és csinálok rajt egy karbiszinkront, és egy karbi tisztítást is. Ma összehoztam rá egy nyitott karbon dobot a régi deviul helyett(semmi hangja sem volt). Üdv.

Előzmény: KawaBazsy (52440)
KawaBazsy Creative Commons License 2012.05.24 0 0 52440

Az enyémnek is szép a hangja, semmi baja nincs, ezek bírják, ha megfelelően gondozzák őket.. :-)

Előzmény: bigmax19 (52439)
bigmax19 Creative Commons License 2012.05.22 0 0 52439

Akkor frankó, na mondjuk a hangja is zsír!Örülök hogy valakivel megbeszélhetem.

Előzmény: KawaBazsy (52438)
KawaBazsy Creative Commons License 2012.05.21 0 0 52438

 Ha nem fordult még át az óra tutira, akkor nagy szerencséd van vele. Az enyém egyszer fordult, évi 7500 km tök normális egy túramotornál (én tavaly 15K-t mentem).

Előzmény: bigmax19 (52437)
bigmax19 Creative Commons License 2012.05.21 0 0 52437

A tiédhez gondolod? Mert ezen minden gyári,  kinti tulaj rokon, ő vette újonan anno. Öreg már a fószer és nem akart mát motorozni.Így átvettem tőle.

Előzmény: KawaBazsy (52436)
KawaBazsy Creative Commons License 2012.05.21 0 0 52436

Hehe, az enyém is '91-es, hasonló a km óra állás, az 1-est meg oda képzelem mellé.. :-)

Előzmény: bigmax19 (52435)
bigmax19 Creative Commons License 2012.05.19 0 0 52435

Üdv, sziasztok.

Ma sikerült szert tennem egy vfr 750 f 91-es modellre. Fehér gyöngyházmetál kintről behozott moci. 57000 km-el.Szeretnék egy normális sport dobot hozzá, van valakinek? Sajna nagy mértű képet készitettem igy nem engedi a feltöltést, csak ezt.

Üdv Árpi.

babar34 Creative Commons License 2012.04.18 0 0 52434

Sziasztok!

 

Suzuki tesztnap a Rodeo Ride 34 kecskeméti üzletében

 

Kedves Motorosok !

2012 Április 21-én SUZUKI nyílt napot tartunk a RODEO RIDE 34 kecskeméti üzletében. A nyílt napot egy óriási MEGATESZTTEL kötjük össze. A SUZUKI 2012-es vadi új GSXR1000 L2-es és a DL650AL2 modelleken felül a következő SUZUKIK kipróbálására is lehetőségetek nyílik:
GSF1250SAL2 Bandit 
GSR750 L1
GSX650FAL2
GSXR600L1
GSXR750L1
VL800L2
UX125L2

UH125K5

GS500K7

A tesztelésre nincs előzetes regisztráció, érkezési sorrendben próbálhatjátok ki a fennti modelleket.
További hangulatjavítóként ICON és a THOR ruházati termékekre, illetve MOTUL kenőanyagokra 20% kedvezmény adunk a nyílt nap alkalmából, és ezt az aznap felvett rendelésekre is kibővítjük.
 

Töltsd velünk ezt a napot !

 

Motoros Üdvözlettel:

  

A Rodeo Ride 34 csapata

öregzso Creative Commons License 2012.04.09 0 0 52433

Üdv mindenkinek! segítséget kérnék,szükségem lenne egy vf-vfr 400-500 as blokkra.

ha tudna valaki ilyet kérem szóljatok,sajnálnám ha a kukában végazné az öreg vas.

Előre is köszönöm a segítségeteket!

KawaBazsy Creative Commons License 2012.03.28 0 0 52432

Legalább látom, h hogy kéne kinéznie az összekötő csőnek, az enyém le van vágva.

Előzmény: suncy750 (52430)
Gentle Rider V4 Creative Commons License 2012.03.18 0 0 52431

Köszi Suncy750 !  

Ment a mail.

suncy750 Creative Commons License 2012.03.18 0 0 52430

Szia Gentle Rider V4!

Nekem van egy eladó VFR RC 36-ra való kipum, mellékelek képet is. Ha érdekel a suncy60@gmail.com címre írj, mert ritkán vagyok a fórumon. Egyébbként vannak még alkatrészeim, ha kell valakinek email-re tudok képeket kuldeni. Németből hozattam donornak, mert az enyém dőlt, de már kész, és remélem másra nem lesz szükségem! 

Előzmény: Gentle Rider V4 (52427)
marci78VFR Creative Commons License 2012.03.17 0 0 52429

Hello,

Csakis gyári Nissint, vagy esetleg az utángyárott Nissint vegyél bele. A Gold Fren arra jó csak hogy megeszi a tárcsádat, de megállni nem tudsz vele !

üdv

Előzmény: Törölt nick (52425)
marci78VFR Creative Commons License 2012.03.17 0 0 52428

Sziasztok,

Eladóvá vált a Vifferem.

ő lenne az:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800-5602530

A túrakormány már nincs meg. Azon kívül adok hozzá minden gyári cuccot!

Gentle Rider V4 Creative Commons License 2012.03.17 0 0 52427

Sziasztok!

 

Keresnék RC36...36-2-höz való gyári dobot.

Nem e kallódik valakinél feleslegesen ? Megvenném tőle. Nem gond ha törött, sérült, igazából csak a csuklós része a dobig ami számít. Ha valaki tud valamit, akár bontót, ahol látott stb, legyen szíves ossza meg velem!

Előre is köszönöm!

190000@vipmail.hu

Csizi V4 Creative Commons License 2012.03.16 0 0 52426

Gyere át ide, mert az a fórum használaton kívül van!

 

http://hondavfr.hu/forum/

Előzmény: Törölt nick (52425)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.16 0 0 52425

Sziasztok!!

 

Megtudja valaki mondani nekem hogy, a 2005-ös ABS-es Honda VFR-be milyen első fékbetétek kellenek?

Vettem hozzá Gold Fren fékbetéteket , amire azt írták hogy, 98-tól 2005-ig gyártott összes VFR-be jó,..... de nem az.

AD 178 , 320251 típusú fékbetéteket vettem.

 

Előre is köszi az infót, és szép napot!

tagesz Creative Commons License 2012.03.05 0 0 52424

Sziasztok Hondások!

Eladóvá vált VTX 1300-asom!

Kérem a segítségeteket,ha valaki ilyet keres légyszíves ajánljátok!

Bővebbet itt találhattok róla:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtx_1300-4862413

Elérhetőségem: tag-sz@freemail.hu

Előre is köszönöm!

Minden jót,széles utat!

Tagesz

 

Jancsii Creative Commons License 2012.03.02 0 0 52423

Én Repsol MOTO RACING 4T 10W-50 négyütemű  olajat tettem bele.
A gyári előírás 10W-40, de én ilyet kaptam jó áron. Van pár ismerősőm, akik sokat pályáznak, ők is ezt használják.

Előzmény: Neszmélyimotoros (52421)
daVeFR Creative Commons License 2012.02.28 0 0 52422

Az RC36-os Service Manualja valójában azt írja, hogy API SF vagy SG teljesítményszitű legyen az olaj. A viszkozitás eldöntésére egy táblázatot ad, amiben a 10W-40 tűnik lefedni a legszélesebb skálát. (-10 és 40 fok közt). A 20W-50-et kb. 0 fok és 40+ fokra ajánlja.

Én személy szerint használtam az RC36I-emet 20W-50-el (Valvoline 4T motorokba való), de azért tettem, mert a fa kezemmel húztam neki 38 fokban a Hungaroringen, Pannoniaringen néha. Aztán egy hűvösebb kora(!)őszi reggel próbáltam tölteni a 20W-50-ből és alig folyt. Akkor átgondoltam. Persze, 0 fok.... egy fenét. ;)

 

10W-40-el adtam el, az új tulaj is azzal használja (Motul 5100), nála nincs komoly olaj fogyás, igaz, ő nem hajtja.

 

Ha hűvösebb időben is hazsnálod, felejtsd el a 20W-50-et! Ha aggódsz a melegoldal miatt, a Motul 5100-ból van 10W-50-es is. Én azt használom a Fireblade-be most.

Előzmény: Neszmélyimotoros (52421)
Neszmélyimotoros Creative Commons License 2012.02.27 0 0 52421

Félszintetikusat vagyek hozzá?

Sevise manual-ja 20W50 est ír hozzá.

Abból Castrolt találtam legjobbnak.

Előzmény: kilencfan (52418)
daVeFR Creative Commons License 2012.02.23 0 0 52420

sőt, biztos. 10W-40, én is azzal adtam el a gépem Bazsy-nak.

Előzmény: VFR(750FV) (52419)
VFR(750FV) Creative Commons License 2012.02.23 0 0 52419

meglehet...

Előzmény: kilencfan (52418)
kilencfan Creative Commons License 2012.02.22 0 0 52418

5100-ből nincs 5W40-es mert az már szintetikus kategória, az 5100 pedig félszint. 10W-40 lesz az.

Előzmény: VFR(750FV) (52417)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!