Abban biztos lehetsz hogy lesz még mit rákölteni, attól függően mennyi gányolás van rajta. Alapvetően a régieknek sincs gond a motorjával ha rendesen karban tartották. De ez itt ungárn, a kókányolás Mekkája, itt bármi előfordulhat... :) Szóval a blokknál figyelni a hangokat, olajfolyást. Egy ilyen régi motornál az elektromosság szokott hadilábon állni még, az évek hosszú során rátekernek pár km szigszalagot, toldozgatják-foldozgatják. :) Amúgy a szokásos dolgokat kell átvizsgálni: váz-fék-futómű, nem lóg, nem repedt, stb.
Üdv, szerintem egy próbát megér,ez egy vfr nagyon kevés a tipushibája!! Kilóméteróraállást nézd meg, és próbálj valóságot találni a féktárcsák és a látható kilóméter között.Esésnyomokat kereshetsz maximum, a fényezése már biztos hogy nem gyári. Hajrá!!
Üdv, kész lett tegnap a vas, sokkal szebben jár, ujonan szerzett dobbal nagyonszép hangja van,de a gyüjtőt már valaki kibelezte! Jó lett ez a lényeg. Fogyasztása 180 km-re 10,7 l 80-180 kmh között. (leginkább 120-130)
Nekem a szelephézag ellenőrzést kell megcsinálnom vmikor, a karbiszinkronhoz nincs mérőkém.. A nyitott dob egyszerűen kell rá, sőt, cserénél hallgasd meg a hangját dob nélkül, amikor csak a közös gyűjtőcső csillapít.. :-)
Üdv, holnap cserélek gyertyákat, lev. szűrőt, és csinálok rajt egy karbiszinkront, és egy karbi tisztítást is. Ma összehoztam rá egy nyitott karbon dobot a régi deviul helyett(semmi hangja sem volt). Üdv.
Ha nem fordult még át az óra tutira, akkor nagy szerencséd van vele. Az enyém egyszer fordult, évi 7500 km tök normális egy túramotornál (én tavaly 15K-t mentem).
Ma sikerült szert tennem egy vfr 750 f 91-es modellre. Fehér gyöngyházmetál kintről behozott moci. 57000 km-el.Szeretnék egy normális sport dobot hozzá, van valakinek? Sajna nagy mértű képet készitettem igy nem engedi a feltöltést, csak ezt.
2012 Április 21-én SUZUKI nyílt napot tartunk a RODEO RIDE 34 kecskeméti üzletében. A nyílt napot egy óriási MEGATESZTTEL kötjük össze. A SUZUKI 2012-es vadi új GSXR1000 L2-es és a DL650AL2 modelleken felül a következő SUZUKIK kipróbálására is lehetőségetek nyílik: GSF1250SAL2 Bandit GSR750 L1 GSX650FAL2 GSXR600L1 GSXR750L1 VL800L2 UX125L2
UH125K5
GS500K7
A tesztelésre nincs előzetes regisztráció, érkezési sorrendben próbálhatjátok ki a fennti modelleket. További hangulatjavítóként ICON és a THOR ruházati termékekre, illetve MOTUL kenőanyagokra 20% kedvezmény adunk a nyílt nap alkalmából, és ezt az aznap felvett rendelésekre is kibővítjük.
Nekem van egy eladó VFR RC 36-ra való kipum, mellékelek képet is. Ha érdekel a suncy60@gmail.com címre írj, mert ritkán vagyok a fórumon. Egyébbként vannak még alkatrészeim, ha kell valakinek email-re tudok képeket kuldeni. Németből hozattam donornak, mert az enyém dőlt, de már kész, és remélem másra nem lesz szükségem!
Nem e kallódik valakinél feleslegesen ? Megvenném tőle. Nem gond ha törött, sérült, igazából csak a csuklós része a dobig ami számít. Ha valaki tud valamit, akár bontót, ahol látott stb, legyen szíves ossza meg velem!
Én Repsol MOTO RACING 4T 10W-50 négyütemű olajat tettem bele. A gyári előírás 10W-40, de én ilyet kaptam jó áron. Van pár ismerősőm, akik sokat pályáznak, ők is ezt használják.
Az RC36-os Service Manualja valójában azt írja, hogy API SF vagy SG teljesítményszitű legyen az olaj. A viszkozitás eldöntésére egy táblázatot ad, amiben a 10W-40 tűnik lefedni a legszélesebb skálát. (-10 és 40 fok közt). A 20W-50-et kb. 0 fok és 40+ fokra ajánlja.
Én személy szerint használtam az RC36I-emet 20W-50-el (Valvoline 4T motorokba való), de azért tettem, mert a fa kezemmel húztam neki 38 fokban a Hungaroringen, Pannoniaringen néha. Aztán egy hűvösebb kora(!)őszi reggel próbáltam tölteni a 20W-50-ből és alig folyt. Akkor átgondoltam. Persze, 0 fok.... egy fenét. ;)
10W-40-el adtam el, az új tulaj is azzal használja (Motul 5100), nála nincs komoly olaj fogyás, igaz, ő nem hajtja.
Ha hűvösebb időben is hazsnálod, felejtsd el a 20W-50-et! Ha aggódsz a melegoldal miatt, a Motul 5100-ból van 10W-50-es is. Én azt használom a Fireblade-be most.