Sharan, Octavia I. és természetesen az Omega B! ... Bár alkatrészekkel már komoly gondjaim vannak (kesztyűtartó, ajtóbehúzó betétek, lakatosmunkák) - de ez szerelem marad.
Pesten értelmetlen egy rendesebb kocsi (rövid utak, hülye parkolótársak) bár több mint egy éve már keresgélek valami újabbat, de még mindig min 5 személyre kell és ki van zárva a diesel. ... Na ez nem egyszerű! :(
Hát pedig lassan én is elszakadok az "öregtől". Igaz épp most cseréltem ki a vezérlést, rögzítőfékeket, minden folyadékot. .. Az egész kocsi nem ér már ennyit, de Pesten olyan kényelmes ezzel a futóművel közlekedni! ;)
Az idejét sem tudom már, hogy mikor jártam erre utoljára, remélem mindenki jól van! :)
Gondom adódott a Batárka 2.0-val. 5 éve lecseréltem az öreg (a még öregebb) kávédarálót egy gyönyörű 2,5 DTI-re. Természetesen ez is Caravan! :) Kezdeti "apróbb" gondok után kb. 130.000 km-t tekertem bele mindenféle nagyobb gond nélkül.
Ám most nem akar izzítani! Erre (Tirol) most már csípősek a hajnalok, és jót tenne az indításnak egy kis segítség. Biztosíték, relé, stb ezeken már túl vagyok. Egy kolléga segített lecsekkolni az izzítógyertyákat, és a hatból 5 (elvileg) működik. Ha ő zárta a relét, akkor izzított is - könnyebben is indult. Viszont a visszajelző ekkor sem világított! A gond az, hogy néha működik, de sajna leginkább nem. Az is feltűnt, hogy ha nem izzított, akkor a kályha sem indult be. Arra gyanakszom, hogy egy hőgombától kapják a jelet, és az rakoncátlankodik. Hol találom ezt a hőgombát? Tudtok segíteni?
TD! Visszakerestem, de nem találtam értékelhető hozzászólást! :))