Nem mondtam hogy 50-nél gyorsabban ment, csak azt hogy gyorsabb tempóban mint ahogy ott egyébként szokás... Ráadásul a pedállal is durvábban bánt, ami az utasoknak (főleg az állóhelyeket igénybe vevőknek) igen szembe ötlő lehet. De amúgy mondom, semmi szabálytalant nem csinált, csak megnövelte egy esetlegesen bekövetkező baleset kockázatát.
Néhány hete a 74esen a hétvégi 412-est olyan gyorsan vezette a sofőr, hogy a műnéni végig sem tudta mondani hogy mire lehet átszálni, mert már be is értünk a következő megállóba... (...)
Pedig hát tudjuk jól hogy a kresz mindenkire vonatkozik, de nem mindenki tartja be.
Tavaly vezettem legutoljara 412T-t, akkor meg azok szigoruan 50 km/h-nal lekorlatoztak a gyorsulast. Tehat alapbol nem is tudtak gyorshajtani (a ZIU-val ellenetetben).
Hát ahogy vezet némelyik sofőr, nem is csodálkozom hogy mindegyiknek van valamilyen kisebb-nagyobb sérülése, vagy javítva volt. Néhány hete a 74esen a hétvégi 412-est olyan gyorsan vezette a sofőr, hogy a műnéni végig sem tudta mondani hogy mire lehet átszálni, mert már be is értünk a következő megállóba... (ráadásul mindez a belvárosi részen történt ahol sok a keresztutca) Pedig hát tudjuk jól hogy a kresz mindenkire vonatkozik, de nem mindenki tartja be. Tehát könnyen úgy járhatunk mint 887. Na most gondolom a bkv-nak nem az a célja hogy a szabálytalankodókat megbűntesse íly módon, sokkal inkább az hogy megfelelő számú kocsit ki tudjon adni másnap. Ilyen sofőrökkel viszont ennek az esélye igen csekélyre csökkent.
Ez nagyjából olyan hogy egyikünk sem feltételezi hogy ha kitárt ajtókkal kint hagyjuk az autónkat az utcán akkor nem lopják el belőle a rádiót, vagy a bent hagyott értékeket, pedig jóhiszeműen gondolhatnánk hogy: "lopni sem szabad..."