Szia! Köszönöm szépen a gyors utánajárást. Ha addig nem találok, akkor mindenképpen érdekelne, főként maga az üres villára lenne szükségem,de ha van rajta 1-2 kutyacsont az sem baj! Mégeszer köszi!
Megkérdeztem a lemezvillát. Amint összerakja a Csepel elejét kiderül, kell-e valami a plusz villából hozzá, addig nem szeretné eladni. Árat is csak utána mond, mert a jelenlegi állapota változhat. Nem csak maga a villa, pár alkatrész van rajta még elvileg. A felújítás erre a szintre nyáron juthat el, szóval addig nem válik meg tőle.
Szia! Persze onnan is érdekelne, szoktam vásárolni Németországból és Lengyelországból is. Kicsit drága a postaköltség, de ha jó az ár az alkatrészért, akkor kompenzálja. Kérdezz rá vagy küldj e-mail címet. Az én elérhetőségem: ferencziki@freemail.hu
Segítettem egy Lengyel márkatársunknak 125/49 ügyben. Ő szólt még pár hónapja, hogy a felújításból maradni fog neki egy plusz lemezvilla, amit eladna. Olyan távolról is érdekelne ha nincs más, vagy csak országhatárokon belül?
Igazad lehet, de egy kis sasszem sem árt. Engem elbizonytalanított a fékfedél, már amennyi látható belőle, mert az elsőnek tűnik. Bár egyszerű kicserélni.
A lenti képen lehet látni, hogy mindkettő hátsó. Ott van jobbra a lánckeréknek a felfekvő átmérője, ami az elsőn nincs.
Amennyiben át van alakítva csapágyasra- szerintem ne sajnáld- kevesebb baj van vele, viszont kb. nem lesznek jók a gyári távtartó méretek. Legegyszerűbb, ha összeállítod, és leméretezed magadnak, figyelve, hogy semmi ne súroljon ahol nem kéne.
Nincs előttem mérce, de úgy emlékszem, hogy az első agyak keskenyebbek, mint a hátsó agyak. Legalábbis a 125-ös lemezvillásnál. 100-asnál már lehetséges átmenet, mivel párhuzamosan gyártották a kettőt 1949-től. Peti képén szerintem a szélesebb agy hátsó, az alsót viszont nem látom.
Köszi a válaszokat! Elviszem azért egy próbára, de nem fűzök hozzá sok reményt. A P10 agyat sem akarta már felszabályozni a szaki. Kettő-három dobot biztos össze tudok szedni itthon a motoron lévővel együtt, majd csak jó lesz az egyik.
Ha már hátsó fék. Szabályoztatott már valaki kiscsepel hátsó fék dobot? Eléggé üt, az ember cipőjét azért nem emelgeti, de érezni a fék hullámzását. Inkább cserélni kéne, vagy egyszer szabályozható? Nekem eléggé vékonynak tűnik a dob fala.
kn 40 éves pihenés után sikerült elindítani a Cspel 125D motort. Mindenkinek köszönöm a segítséget. Még jópár dolog hiányzik a motorról de már működik..
Nagyon szívesen! Csak összejött a végén:) Remélem sikerül megoldani!
ksanyi52: Rendben, írok a címedre. Ha mást nem az agyakat fel lehet majd használni. Olyat agyat akarok az elsőkerékbe, ami a lehető legkörkörösebb. A válogatáshoz meg kell egy-két darab.
A jelenlegit ha nem muszáj nem fűzném újra, még ha új ráfot is veszek hozzá.
Majd lefényképezem. Kézi kocsiban volt több mint 30 évig. Nem tudom beraknám e a motoromba. De majd eldöntöd. Gumijai is 1000 évesek. ksanyi52@citromail.hu. mailen tudsz írni.
Van több hazai gyártású gépem nem csak Csepelek. A P10-esemen tojás lett az első kerékbe a jó kis aszfaltútjaink miatt, azt az idei szezonra mindenképp cserélni akartam, szóval köszi, érdekelne.
Találtam egy hátsó kereket és egy első agyat, de a távtartók nem voltak rajtuk. Aztán az előbb megnéztem a levelezésemet, mert rendeltem én egy Csepeles Kollégának komplett keréktengelyeket. A képet amit az Eladó küldött róluk bemásolom ide is.
A pontos méretek miatt megadom az árus elérhetőségét, bár lehet inkább eladna. Szokott amúgy árulni börzéken, Budapesten és Kecskeméten biztosan. Merwald György harminc nyolc hét 0 három 5 hét 5. Én még nem építettem be ilyen utángyártott tengelyeket de jónak tűntek amennyire szemre összehasonlítottam a gyári darabokkal. A hátsó tengelyen lévő nagy anyából van egy fölösbe
alfi13: Örülök a sikernek! Az akadályok elhárultak, úgyhogy újra pöföghet a gép:)