Meg tudná nekem valaki mondani milyen akkumulátort vegyek a T18 1,6 Sti Celicámba? Most Bosch Silver 330A(EN) 45Ah van benne. De mikor kérdeztem az alkatrész kerskedőt, ő az alvázszám szerint 540A 60Ah -t ajánlotta. Most akkor lehet aluldimenzált rakott bele az előző tulaj? Márkát illetően meg a YUASA-n gondolkodom, mert a másik kocsimban az van és meg vagyok vele elégedve. Esetleg meg tudná valaki írni, hogy ezzel a motorral pontosan milyen akku van benne, hogy méretileg se legyen vele gondom? Köszönöm
Nem szép, de legalább csúnyán vedlik. A motorja nem eszi az olajat, hanem "zabálja", viszont gondosan utántöltve simán kimegy a világból... jó úton halad, hiszen több, mint 550.000 km van benne.
A szerelő úrnak javasolnám a kézrátétellel való gyógyítást is... ha már fülre megmondja, hogy nem jó.
A viccet félretéve. Ha csak alapjárat környékén nem mér teljesen jól, akkor én nem ugrálnék. Ha mindenhol pl. 500-zal kevesebbet mutat, akkor a mutató átrakásával lehet "gyógyítani" gond akkor van, ha "százalékosan" téveszt. Na akkor tényleg csak a csere és a piócás ember segíthet.
Sziasztok! t18 2.0 GTI 1991 es celicához keresek műszerfalat mivel valami lehet fordulatszámmérővel inditásnál nem megy feljebb alapjárat 200-300 nál szerelő megnézte szerinte hangra jó alapjárat csak a fordulatszámmérő nem jót mutat szerinte cserélni kellene müszerfalat.Megköszöném ha tudnátok ilyet szerezni erre gondoltam
A kocsi egy Toyota Camry, de asszem a celicában ue.a motor van.
1987, 2.0 gli, 121le. Sajna a kocsi vidéken van, mert lerobbantam vele, az elektromosság miatt. Azért kellene fénykép, hogy tudjak belevalót rendelni. 3s-fe a motorkód. Egyébként eladó a kocsi. Nem ezért, hogy lerobbant:-)).Köszi előre is
Adott az autóm. Kb. 9 hónapja cseréltünk kuplungot... mindent... is.
Néhány száz kilométerrel ezelőtt olyan érzésem volt, mintha nem emelne ki rendesen a szerkezet. Aztán másnap, mintha semmi sem történt volna, tökéletesen működött... amíg nem mentem kb. 30 percet - és megint olyan, mintha nem emelne ki.
Tehát jelenleg az az állapot van, hogy hidegen minden rendben, de melegen nehéz váltani és a rükvercet is recsegve veszi be ilyenkor.
Viszont a fogáspont nem mászik el, tehát ugyanúgy lehet elindulni, menni, megállni, mintha minden rendben lenne. Zaj nincs.
Ötlet? (valószínűleg ebből szerelő lesz, de a helyes megfejtők között kisorsolom a helytelenül tippelőket)
Eladó egy szett 16-os Momo Winter Black alufelni. 2012-es Michelin 205/55‐ös nyári gumi van rajta, használható állapotban. Nyári szezonban volt használva, T23-as Celicán. Csavarokkal.
A Spax honlapja szerint TÜV minőségbiztosított, de magyarországi közúti használatra alapesetben nem engedélyezett, csak forgalmiba bejegyzést követően (NKH + magyar TÜV eljárás stb.).
Bármiféle beépítés, használat csak a vevő saját felelősségére!