Lehet, hogy hülye és idétlen kérdést teszek fel...
Az OVO ugyanolyan PG sorlemeznek számít mint az US, UP, SO stb... Tudom, hogy Ő csinálta meg mire íródott, de tele van vendégzenészekkel, vegy ez nem számít?
Mindenesetre ha jól emlékszem az OVO koránt sem kapott akkora feltűnést anno mint pár évre rá az Up...
Valaki aki jobban figyelemmel kíséri ezt felvilágosítana?
Mindentől függetlenül zseniális lemez az OVO, mondhatni sűrűbben fordul meg a lejátszómban mint az UP pl...
Csak, hogy kritikai vélemény is legyen: hiába a So és a kvázi életmű összefoglalás nekem fájóan hiányzik erről a turnéról (is) az UP lemez korszaka. Ugye a setlist valahogy így néz ki, ha a dalok származását vesszük alapul:
ÚJ,US,4,3 / US,US,4,3,1,ÚJ / SO 9x / 1,OVO,3
Vagyis a So összes dala mellett van 3 az PG3-ról és az US-ról, 2 dal az 1 és 4 lemezről, 2 új dal(kezdemény) és egy az OVO-ról.
Ez eddig még elég kiegyensúlyozott lenne, ha nem hiányozna sem a PG2 sem az UP. Amúgy milyen dolog már, hogy az utolsó sorlemez - ami szerintem tele van jobbnál jobb dalokban - ennyire alulértékelt(é vált PG saját szemében)? Már az is vicces volt, hogy a Still Growing Up videón nem volt egyetlen szám sem az akkori aktuális lemezről, a New Blood-ra azért a Darkness és Signal (csak a vidóra) felkerült, de hova lett a többi? Én a magam részéről a My head és a The Drop kivételével mindet el bírnám képzelni koncerten, sőt!
És bár alapvetően szeretem a Tower-t, a 'dögös' koncertverziót meg különösen, de valahogy itt mintha mégsem ütött volna akkorát. Egy Make tomorrow-t is de meghallgattam volna élőben!
Félre ne érts, nem kötözködni akarok. Az sem fáj, hogy ki mire költi a pénzét, de mi értelme megvenni ezt 17.99 + 9.99 $-ért, ha ugyanez a pg.com-ról 17.99 + free shipping-ért is elérhető? (Jó nem pont ez az általad belinkelt, mert ez úgy látszik épp elfogyott, de az összes többi ezzel egyidejű bootleg.)
Ez nekem is feltűnt. Ahogy az is, hogy mennyi beszámoló készült. Néhány koncert után keresve se találok beszámolót, most meg mindenhol írtak róla, és csak jót.
Engem általában hidegen hagynak a többségükben okoskodó, a kákán is csomót kereső kritikák (erre jó példa, hogy a 10 évvel ezelőtti PG koncert után, mikor többségünk még csak próbált magához térni az élményből, egy hozzáértő kritikus azt boncolgatta, hogy bár a koncert elég uncsi vol, de a mittudomén milyen klánból származó előzenész, na az aztán igen! s itt hosszú fejtegetés következett az akármilyen klán zenei tevékenységéről...), de azért bele-bele olvasgatok a megjelent írásokba.
Na most ilyet, mint most, még nem nagyon tapasztaltam: gyakorlatilag a legnagyobb negatívum, amit az összes kritika együttesen megfogalmazott, az Peter horgászmellényének látványa volt...
Az mit jelent, hogy bontatlan? Csak azért, mert elég sok ilyen official bottleget vettünk már (királyi többes = értsd a forumon felbukkanó emberek 'összessége' :-) - és mind dupla papírtokos, de gyárilag nem fóliázott kiadvány.
Mr Mustard: Két töltelék szám: csak nem a This is the picture és We do ... kettősre gondolsz? Szerintem a számokkal alapból semmi gond, sokkal inkább ludasnak éreztem többször is az eljátszott verziókat és úgy összességében a dalsorrendet.
X polgártárs:
Köszönöm.
'De nem volt cél, hogy másolják az eredeti turnét, állítása szerint nem is nézte meg az akkori videókat.' Hiszi a piszi. Már, hogy a francba ne lett volna. (Na jó nem másolás, de az ihletek egy jó része onnan jött.) PG hadakozása a lámpákkal és fekve éneklése mind-mind 'idézetek' a '87-es Athéni koncertről.
'Ami durva, hogy minden effekt élőben ment,' Korában még valami Tony-s cuccban volt, hogy felvették őket ahogy zenélnek, pont azért, hogy meglegyen az alap a 3D-s modellek összerakásához. A koncert közben szerintem le is jött, hogy nem ugyan úgy mozogtak most, mint a háttérben. Én nem tudom, hogy mi az igazság, de ha élő, hanem nem, részemről nincs ezzel semmi baj.