Keresés

Részletes keresés

D 20 Creative Commons License 2024.11.01 0 1 110656

Nem érteni rossz lenni neked én linkem?

 

Nekem most is működik.

 

Előzmény: TorzónBorzAlom (110654)
vt976 Creative Commons License 2024.11.01 0 0 110655

Ha rákattintás helyett másoljuk egy új lapra, akkor működik.

Előzmény: TorzónBorzAlom (110654)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 2024.11.01 0 0 110654

rossz link

Előzmény: D 20 (110653)
D 20 Creative Commons License 2024.11.01 0 0 110653

Ezt majd a 695-ösnek tessék megmutizni, hogy lánykorában hogy tudott tekeredni: https://coollib.in/i/90/533490/main-4.jpg

D 20 Creative Commons License 2024.10.28 -1 3 110652

GC 99-03 Fortepanfalva 288836: https://img.index.hu/imgfrm/7/1/7/8/IMG_0018067178.jpg

Ezt is odalinkeltem Szaskaéknál a rsz adatlapjánál kommentben, de tuti nem jeleníti meg... :/

D 20 Creative Commons License 2024.10.24 -1 1 110651

Azért kissé zavar, hogy hiába regeltem arra a naaagy orozos oldalra, de valami "bogár" miatt nem jelennek meg a linkelt kommentjeim.

(Az első napokban elküldöttek igen, több, mint öt rendben kikerült, csak fotólink az adott rendszámról.)

 

Itt van pl.: GF-15-30 rsz-ról kép, s ez se: https://img.index.hu/imgfrm/0/8/5/4/IMG_0018060854.jpg

 

Azóta meg csak a moderátor eldönti szövegezéssel vár, majd mindig eltűnik. Fura na...

Pedig jó játék lett volna a régebben volt kocsikhoz is odatenni, ha került elő rólunk kép.

Emo, emo, emo...

triplaharom Creative Commons License 2024.10.22 0 1 110650

Ilyen volt ma röggel ...

    ... talán jobb is hogy nem találtad mög.

Előzmény: trizs77 (110649)
trizs77 Creative Commons License 2024.10.22 0 1 110649
D 20 Creative Commons License 2024.10.21 0 0 110648

Mundér után nem kerülhetett ki?

Ajtókiosztás egyezik, meg a jobb első teleablak is.

De ha nem, akkor nem.

Előzmény: Obus (110647)
Obus Creative Commons License 2024.10.21 0 0 110647

Nem, végig magyar kocsi volt.

Előzmény: D 20 (110645)
Mohawks Creative Commons License 2024.10.21 0 0 110646

Szerintem nem gépészet van ott, csak egy légcsatorna, a sirokkót alakíthatták át úgy hogy ott szívja el a levegőt az utastérből, úgymond belső keringetésű.

Ott a hátsó ajtónál jut oda friss levegő is, viszont mégse a kinti nagyon nagyon hideget szívja be, én erre tippelnék. 

Előzmény: D 20 (110639)
D 20 Creative Commons License 2024.10.20 0 2 110645

Nnnaa, a néhai Mundér mozgóboltos 548-asra erős tippem a néhai SJ 01 XNS: 

https://tramclub.org/files/548_2_161.jpg

 

Ha valaki egyetért, összefésülendő az naagy orozos oldalon is... 🤓

D 20 Creative Commons License 2024.10.20 0 2 110644

Ennek azért örül a fejem...

https://fotobus.msk.ru/vehicle/881927/#n1056541 A néhai GE-05-29...

Mást keresve azt a 129 oldallal korábbi részt néztem, ahol még a móri á.g.-os képnek örvendtünk, hogy az exGE-05-29-e?

P.stephenson Creative Commons License 2024.10.19 0 11 110643
Előzmény: debrecen2001 (110610)
D 20 Creative Commons License 2024.10.18 -1 0 110642

Pl.:

GA-21-42: https://img.index.hu/imgfrm/6/4/8/9/IMG_0018056489.jpg

GA-74-04: https://img.index.hu/imgfrm/4/9/0/3/IMG_0018054903.jpg

Penik poén lett volna, ha oda engedi linkelni, s lenne kép a régebbi kocsiknál is...

Előzmény: D 20 (110641)
D 20 Creative Commons License 2024.10.18 -1 0 110641

Nem értem, mi lehet a probléma, hogy a zorozos oldalon hiába kommentelek képlinkeket a rendszámokhoz, mindig az előzetes moderálás szöveg után eltűnik.

Mert ha spammelnék, vagy valami... így nagyon demotiváló na...

trizs77 Creative Commons License 2024.10.18 0 1 110640

Bratszk (Oroszország) repülőterén láttam ilyen nagyon hidegre készített 280-as Ikarust.

Nem rendszámmal hanem házi (apron) számmal.

Érdekes módon nem az utasokat szállította a gépekhez (oda kigyalogoltunk) hanem valamilyen belső repülőtéri járat volt.

 

Nem tudom az altípusát.

De 1987-ben patika állapotúnak látszott.

 

 

Előzmény: D 20 (110636)
D 20 Creative Commons License 2024.10.18 0 1 110639

Okay, igazából a hátsó ajtónál a lépcső oldalának lukacsossága mögötti gépészetre vagyok kíváncsi. 

Pont oda terveztek valami pótfűtést, ahova a kerék vágja a gedvát...

Előzmény: Alexander Pistoletov (110638)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.10.17 0 4 110638

Spéci kurvahideghelyi kivitel (280.33N).

A szólóból, a 260.50-esből is készült ilyen variáns már három évvel korábban (igaz, normál szélvédővel): https://fotobus.msk.ru/photo/44818/

És a kétajtós, de amúgy városi kivitelnek elkönyvelt 260.51-ből is: https://fotobus.msk.ru/photo/2772798/

Előzmény: D 20 (110636)
D 20 Creative Commons License 2024.10.17 0 0 110637

Ezt a néhai 557-est meg hiába linkelem napok óta a rsz-hoz kommentbe a zorozos oldalon, sose engedik ki a moder'-ok... :/

https://img.index.hu/imgfrm/4/9/0/3/IMG_0018054903.jpg (A R.m.r. topikból.)

D 20 Creative Commons License 2024.10.17 0 1 110636

Ez a 280-as oké, hogy kimondottan hidegövi kialakítású.

Gondolom valami plusz fűtőhogyishívják miatt lukacsos a lépvső oldala a negyedik ajtónál...

https://fotobus.msk.ru/photo/3421618/

S elvileg 7500km-t ment megmentődésekor nemrég'...

szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.10.15 0 0 110635

némi elégtétellel tölt el, hogy a német képen már ugyanúgy csúnyán agyon van "nyunyázva" a fokgyem szélvédő mint a budapesti üzemben....

Előzmény: D 20 (110634)
D 20 Creative Commons License 2024.10.12 0 3 110634

Ez a néhai német, majd oroszos 415-ös is sokakat elvitt ide-oda, mire S lett...

https://fotobus.msk.ru/vehicle/219244/#n678265

Van némethonból is kép róla. 👍

triplaharom Creative Commons License 2024.10.11 -1 0 110633

Keress egy régi vágású járművillamosságist, aki ezök között mozgott.

Előzmény: Bzmot332 (110631)
Bzmot332 Creative Commons License 2024.10.11 0 1 110632

Túl egyszerű lett volna, ha a képet is elküldi...

 

Előzmény: Bzmot332 (110631)
Bzmot332 Creative Commons License 2024.10.11 0 1 110631

Sziasztok!

Az esélytelenek nyugalmával keresek valakit, akinek van tapasztalata a BKV-s 200-asokban használt átfolyásmérőkről, milyen plusz egységei vannak. Erre a Kienzle variánsra gondolok elsősorban:

 

Van ilyenből kettőm is, egyet szeretnék működésre bírni a 260.46-omban, de el nem tudom képzelni, milyen moduljai vannak még, és ha véletlen a buszban is lennének, merre találom őket. Próbáltam a neten kutatni, cikkszám alapján, németül címszavakra, semmi érdemit sem találtam. Annyit sejtek, hogy van egy szenzor (de hogy hol, milyen gyártmány...stb, nem tudom) és van valami központi egysége, amibe a szenzor megy, meg ez a vezérlő, de igazából ez is inkább csak sejtés, mert erről se találtam a neten semmit sem.

 

Sajnos mivel gyárilag nem voltak a buszokban ezek, így egyik típusnak a kezelésijében, alkatrészjegyzékében, szerelésijében nem találtam semmi használható infót...

Ha bárkinek van tippje, vagy van egy ismerőse aki ismer valakit, hatalmasat segítene :)

Kamal Amin Saabet Creative Commons License 2024.10.10 0 2 110630
Előzmény: Gordon Zsigmond (110625)
Scatty29 Creative Commons License 2024.10.08 -1 7 110629

Riszpekt ezért és az emlitett palotai járgányhoz 1x volt szerencsém:

Előzmény: Balázs1a (110595)
D 20 Creative Commons License 2024.10.07 0 0 110628

Jól van, valaki kirakatta a néhai BAG-393-at.

Viszont nagyon lelombozó, hogy nem kerülnek ki fotók, elbírálásra várnak 5-10 napja.

Párat meg 1-2 óra múlva elfogadtak...

Szóval emo, emo, emo...

Előzmény: D 20 (110614)
vt976 Creative Commons License 2024.10.07 0 0 110627
Előzmény: debrecen2001 (110626)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!