Szerintem nem gépészet van ott, csak egy légcsatorna, a sirokkót alakíthatták át úgy hogy ott szívja el a levegőt az utastérből, úgymond belső keringetésű.
Ott a hátsó ajtónál jut oda friss levegő is, viszont mégse a kinti nagyon nagyon hideget szívja be, én erre tippelnék.
Nem értem, mi lehet a probléma, hogy a zorozos oldalon hiába kommentelek képlinkeket a rendszámokhoz, mindig az előzetes moderálás szöveg után eltűnik.
Mert ha spammelnék, vagy valami... így nagyon demotiváló na...
Az esélytelenek nyugalmával keresek valakit, akinek van tapasztalata a BKV-s 200-asokban használt átfolyásmérőkről, milyen plusz egységei vannak. Erre a Kienzle variánsra gondolok elsősorban:
Van ilyenből kettőm is, egyet szeretnék működésre bírni a 260.46-omban, de el nem tudom képzelni, milyen moduljai vannak még, és ha véletlen a buszban is lennének, merre találom őket. Próbáltam a neten kutatni, cikkszám alapján, németül címszavakra, semmi érdemit sem találtam. Annyit sejtek, hogy van egy szenzor (de hogy hol, milyen gyártmány...stb, nem tudom) és van valami központi egysége, amibe a szenzor megy, meg ez a vezérlő, de igazából ez is inkább csak sejtés, mert erről se találtam a neten semmit sem.
Sajnos mivel gyárilag nem voltak a buszokban ezek, így egyik típusnak a kezelésijében, alkatrészjegyzékében, szerelésijében nem találtam semmi használható infót...
Ha bárkinek van tippje, vagy van egy ismerőse aki ismer valakit, hatalmasat segítene :)