Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sicilia01 Creative Commons License 2018.06.02 0 0 32969

Sziasztok!

Van egy 2010 évj. 170Le. 2.0 Lancia Delta kocsim... 127 .000 km. van benne ( valós) 3 éve van nálam..

Most elkezdett egy elég érdekes hiba jelenséget produkálni...

- ha bekapcsolom a klímát a digit klíma panel kijelzője el kezd pulzálni és ütemtelenül elhalványulni aztán vissza ...

   ezt elég gyorsan csinálja.. a menet tulajdonsága nem változik a kocsinak minden rendesen működik... ha viszont megállok akkor nem tudom a távirányítóval becsukni az autót.. ezután  "sekép se hang"  nem reagál semmire az indító kulcsot ha megint elfordítom semmit nem csinál a kocsi... mint ha nem kapna egyáltalán áramot.. várok vele egy kicsit ( 5 - 10 perc ) és minden működik megint... csak a klíma bekapcsolása után csinálja ezt a jelenséget....

ha valakinek van bármi tippje vagy nála is volt hasonló jelenség akkor várom a segítségeket...előre is köszönöm ...

Marklar T ie Creative Commons License 2018.06.01 0 0 32968

Ez így csak beírás. ;) "Keresés" esetén megtalálnád Lacit Érden. 20 9848937  ;)

 

Előzmény: tp66 (32967)
tp66 Creative Commons License 2018.05.30 0 0 32967

Tisztelt márkatársak segítségeteket kérem!                                                                                                       Lancia Dedrához keresnék jó állapotú krómozott gumicsíkot amik az ajtók alján találhatók. Mind a négy ajtóhoz kellene! Tel. 06 70 389 8837  Email:takacspal66@gmail.com                                                                                   Köszönettel!

Gabesz657 Creative Commons License 2018.03.25 0 0 32966

 

Szia!

Hát őszinte legyek az eredeti terv az a Fiat Freemont 4X4 2.0Mjet2 Lounge (170Le) a kiszemelt, de sajna ami abból kéne az még bőven 4-4,5 millió vagy felette van árban. Tehát egyenlőre ennek majd a fele a cél, s mivel a tőke is javarészt kölcsönből lesz, így a vételár fontos. Az asszony s már lassan én is ragaszkodok h fiatal legyen(max 7-8) és ne fussa le a világ összes km-ét. Az eredtei terv max 5éves kocsik voltak, de akkor agy a méretből, vagy az elfogadható felszereltségből kellene engedni....vagy a vételár van az egekben. Így viszont az ár eléggé necces. A franciákat addig nézegettem most h meg is utáltam :D Egyik karosszériás barátom egy francia márkakereskedésnek is javítanak autókat és mondta h szépek és jók, de ha hozzá kell nyúlni egyszer akkor szívni fogom a fogam. Kevés szerelő ismeri jól őket és az alkatrész áraik nem vmi szépek...s az adagolójuk Delphi rendszerű, ami nem túl tartós kis hazánkban.  Kicsit a választásba belezavar a lélek is. Nem bírok csúnya vagy túlbutított autót már elképzelni mellettem. Az Alfa 159SW is tetszik, pont ezt vett most a karosszériás haver, s szereteti is. Hát mondjuk abban a puttony nem sokat ér: 445l, míg a Delta ugyan ezt 363-420L előre húzott hátsó ülésekkel. Igazándiból felszereltség, teljesítmény, megbízhatóság, fenntarthatóság és fogyasztás szempontokat nézve egyenlőre a Lancia nyert. Ami még nem biztos hogy dízelből az 1.9Mjet TwinTurbo vagy az előd 2.0Mjet dízel a nyerő(szeretem az erős kocsikat, meg kell is)?! Igazándiból sok Fiat konszern autó tetszik, eddig nem is tudom miért nem vették észre az emberek. Pedig az olasz motorok szinte minden autóban fellelhető(akár a franciáké is). Bár sokan talán nem is tudják ezt, és azt hiszik a nagy német márka általi készített csúcsterméken ülnek :D Az olaszok legalább is a Fiat konszernek azt látom h iszonyat jó áron nyomatják az alapból már igen jól felszerelt kocsikat, gondolom a jobb eladhatóság jegyében. Sokat fejlődtek az olaszok, nem is hittem. Talán engem is a régi olasz sztereotípiák tartottak távol az olasz kocsiktól. Az biztos h ha jobb kerestem lenne és több pénzért nézhetnék akkor a Freemont a fiatalabb kora és nagysága miatt bevállalnám, de azért az tényleg nagy batár. s egyenlőre csak 2en vagyunk és majd 1 baba. Sok értelmes kocsit nem találtam ma a piacon ami nem egy ház ára 5 évesen és nem is esik szét még legalább 5-8évig.

Előzmény: TudatLan (32965)
TudatLan Creative Commons License 2018.03.25 0 0 32965

sziasztok 

OFF

gondolatebresztonek, ha megengeditek: 

https://alfaamore.hu/tagok/cgo/autok/3320

 

nem veletlenul .... gyerekprojekt sokmindent felul bir irni....

 

(savanyu citrom c5 vagy a fogatlan oroszlan valamejik kerekes esernyoje ....aka peugeot 5008 pl )

 

ON

olasz auto inkabb elvezeti cikk.... Fiat Multipla sajanos , nincs, nullkm-es,gyariuj raktaron.... crizler voyager vagy dodge journey kaphato picit olaszositva...egyiksem igaziolasz, SZVSZ....

elnezest,hogy belekotyogtam... csak joszandek vezerel... probaltam ezeket a fenti kocsikat... vezettem 1-2 e km-t.... nem nottek hozzam

 

szep napot mindenkinek

:_)

Előzmény: Gabesz657 (32963)
gigabursch Creative Commons License 2018.03.25 -1 0 32964

Gyerekvállalás kapcsán egy, de annál fontosann szempont!

 

Hátul férjen be három gyerekülés!

 

Persze rögtön kérdezik, hoigy az miért, mert úgyis csak egy vagy kettő.

Erre két dolgot szoktam válaszolni.

Nem szégyen a gyerekvállalás, sőt az egyetlen dolog, amit nem tudnak a bankházak elinflálni.

Másrészt mi van akkor ha viszed az unokatesókat is?

 

Opel Astrába még a két gyerekülés is bajsan fér be, nem hogy a cuccok.

 

 

Még egy fontos szempont: kombi (SW)!

Nem égeti a gyerekek tarkóját a nap, nem beszélve az idpnként szükséges rengeteg többlethelyről.

Előzmény: Gabesz657 (32963)
Gabesz657 Creative Commons License 2018.03.23 0 0 32963

Köszi! Gondolkoztam még Alfa 159 vagy GT-n, bár utóbbi kiesett a gyerekvállalás miatt. Mivel még nincs eldöntve semmi, ezért az asszonynak is van pár ötlete(ő nagy francia és japán autó kedvelő), pár gép ami nekem is tetszik de nem olasz. Mint az új Kia Optima 2.0 eCVT hibrid, illetve még a Citroen C5 2.0 dízel, Renault Laguna 2.0 Dci és a Peugeot 508 Sw. Viszont nekem a Lancia Delta az ami eddig leginkább a szívemhez közel áll és ami belül szép. Sajna  franciák se rosszak de csúnyán öregednek nagyon. És azoknak azért nem Fiat alkatrész árai vannak ha vmi besz@rik rajtuk. Lehet várok még a nyár közepéig, megvárom ez a dízel mizéria meddig viszi lejjebb az árakat, hátha úgy könnyebb lesz a döntés.

Előzmény: sándor67 (32962)
sándor67 Creative Commons License 2018.03.22 0 0 32962

Ha nem válaszol senki, majd én. Szép és szerintem megbízható a kettes delta. Tele van extrákkal bőr belső, állítható magasságú ülés, klíma, abs stb.Nekem kifejezetten tetszett a belső, főleg a műszerfal. A kasztni nem rohad, a futómű, fél tengelyek jól bírják. Jók a fékek, jól , és biztonságosan vezethető. Tolatni nekem nem volt egyszerű vele, elég magas a hátulja. Lehet csak nekem tűnt fel, egy kicsit kemény, sportos a rugózása, de nem kényelmetlen hosszú távon sem. Már sajnálom, hogy eladtam, lehet veszek még egyszer.Gondom nem sok volt vele, csapágyakat kellett cserélnem pár ezerért a klíma kompresszorba, van az autó elején , alul. egy szabadonfutó ékszíj tárcsa- az feszíti a szíjat, a csapágya sok vizet, koszt kap, én kétszer is cseréltem benne. Tulajdon képen ennyi. 1.6 GT.i.e. 75 lovas gép volt.

Előzmény: Gabesz657 (32961)
Gabesz657 Creative Commons License 2018.03.21 0 0 32961

Sziasztok!

Autó vétel előtt vagyunk, még csak tervezési fázisban egyenlőre,mert több a " jelentkező". Na szóval Lancia Delta-k a kiszemeltek. Abból is 2010 vagy frissebb példányok és azok közül is az 1.8 Di-t benzin vagy az 1.9Mjet 190Le dízel. Tudnátok tapasztalatot mondani a motorokról , esetleges típushibákról, fogyasztásról főként a benzines érdekes mert ott van ám szórás a beszámolóknál?! Illetve nem jöttem rá melyik felszereltség mit takarhat, vagy melyik magasabb(Oro, Gold, Platinum, Executiv)?
Na szóval mindenféle dolog érdekel ami a vétel és a fenntartási infókhoz jól jöhet. Sajnos mivel hitelből vesszük a nagy részét fontos a jó választás, mert érthető, hogy nem szeretnénk egy szopó rollerre felülni.
Köszi mindenkinek

lebowski71 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 32960

Mégis csak a kettős tömegű lendkerék lesz az...

lebowski71 Creative Commons License 2018.03.05 0 0 32959

Sziasztok!

 

Lancia Delta 1.6 mjet. A motor szerintem és mások szerint alapjáraton is, nagyobb fordulatokon is remeg, ettől a kasztni is vibrál. Multiecuscan-el mérve nem produkál a common rail rendszer túl nagy korrekciós értékeket sem alapjáraton, sem magasabb fordulaton. Ami annyit jelent, hogy egy henger esetében sem éri el az 1 köbmilit a korrekciós különbség. Gondoltam a kettős tömegűre is, mivel 203000 Km van a gépben, tehát nem lenne meglepetés. Viszont különböző autós forumokat böngészve arra jutottam, hogy az én kettős tömegű lendkerekem nem produkál abnormális működésre utaló jeleket, de ettől még lehet hibás természetesen. Kénytelen leszek kísérletezni mielőtt nagyobb fába vágom a fejszém, kicseréltetem a főtengely szíjtárcsát, talán elöregedett a gumija, és ez okozza.

Okozhatja más egyéb is?

 

Binarix Polonyomtatás Creative Commons License 2018.03.02 0 0 32958

Üdv mindenkinek. Egy Lancia Lybra háromszögű kulcsát kellene szétszednem, mert az egyik kis kapcsoló letőrt. Sajnos nem akar szétjönni. Ha valaki tud segitteni, elmondani, hogy hogy kell, azt megköszönném.

lybragod Creative Commons License 2018.02.11 0 0 32957

Eladnám szeretett lybrámat. Nagyon sokat költöttem rá, minden kicseréltem benne, de céges autó miatt csak az udvarban áll.

 

https://www.hasznaltauto.hu/auto/lancia/lybra/lancia_lybra_sw_1.9_jtd-12574577

Kmszb Creative Commons License 2017.12.19 0 0 32955

Sziasztok!

 

A közeljövőben autóvásárlást tervezek, a kiszemelt példányom pedig egy 2008-as Lancia Delta 1.4 T-jet (120 lovas).

Érdeklődni szeretnék, hogy tudtok-e esetleges típushibákról, illetve kíváncsi lennék pozitív/negatív (saját használatból következő) véleményekre is az autóval kapcsolatban. 

 

Előre is köszönöm a válaszokat! :)

M1,5 Creative Commons License 2017.12.11 0 0 32954

Kedves Kollégák!

Ha a Dedrában egyszer csak megszűnik a fordulatszámmérés a műszarfalon, akkor hol ment szét a micsoda?

Hogy pontos legyek, először megszűnt, majd egy 500m-es tolatás után helyreállt, majd újra elment és azóta nincs :(

Köszi

Zsolti_22 Creative Commons License 2017.12.11 0 0 32953

Sziasztok.

Vettem egy 2.2 170 le automata lancia phedrát.az autó állt két évet.

Kapott egy új akkumulátort elsőre gyönyörűen beindult szépen járt mind a 4 henger.kiírta a dpf hibát a szervókormányt meg még ülésnyomás érzékelőt.

Egyik pillanatról a másikra elkezdett 3 henger járni a kocsi nem megy jobban 50nél amikor behúzom sebességbe rángat a kasztni.először nem ment a kettes henger aztán ez elmúlt.szépen járt aztán a következő indításnál a kettes henger elindult a 4es meg megállt.a szervókormány egy pillanatra elindult aztán meg is állt.

Van néhány hibakód benne amivel a szerelő nem nagyon tud mot kezdeni.a tankot levettük kimostuk kapott új gázolajat és üzemanyag szűrőt.valaki esetleg tudna segíteni hogy merre induljunk el.a képet amina hibakódok vannak nem tudom feltölteni ha valaki ad email címet szívesen elküldöm.előre is köszönöm a segítséget.

sándor67 Creative Commons License 2017.09.17 0 0 32951

Ez egy 1991 es központi injektoros Lancia delta injektor háza .

A vékonyabbik végén lép be a levegő a légszűrőháztól, a levegő útjában a 2. képen látható fém rács van. Kell az oda?

 

http://indafoto.hu/hks

familyzsolt Creative Commons License 2017.07.29 0 0 32950

Sziasztok üdv mindenkinek.Egy kis segitségre lenne szükségem,Lancia Phedra szgk van .Akkumlátor csere után az elektromos tetőablak/ok,megbolondultak.Normál esetben egy hosszú megnyomásra elhúzodtak,a következő gombnyomásra felnyiltak.Most azt csinálja,hogy nyomom a gombot és kb 2cm megy utána megáll,majd újboli gombnyomásra ugyanezt csinálja.Segitsetek!!!

Marklar T ie Creative Commons License 2017.06.01 0 0 32949

Ezt a Laci tudja megmondani ;) Alfában ügye nem így van. 

Ha nincs meg a száma: 20 9848937

(Delta2/ Dedra) ügyben más is "zaklathatja" ;)

Előzmény: gigabursch (32948)
gigabursch Creative Commons License 2017.06.01 0 0 32948

Nagyjából erre számítottam.

 

Mennyiért méritek?

Előzmény: Marklar T ie (32947)
Marklar T ie Creative Commons License 2017.06.01 0 0 32947

Jájj. Nem is értem a kérdést. Nem vagy kezdő dedrás. Igen, elképzelhető. S nem elfelejteni. Érden érdemes... ;)

 

Előzmény: gigabursch (32946)
gigabursch Creative Commons License 2017.06.01 0 0 32946

Elképzelhető, hogy a Dedrámban a klímavezérlő nyák, amin a relék vannak és az ablakmosó tartály felett helyezkedik el elfáradt az elmőlt 20-21 évben.

 

Van-e ilyenje valakinek?

Előzmény: Odett Tihanyi (32945)
Odett Tihanyi Creative Commons License 2017.05.21 0 0 32945

Sziasztok!

 

Most fogok autót cserélni (VW Polo 2001), és nagyon megtetszett a Lancia Delta (3rd edition). Nézegettem is párat, viszont nem a szakterületem a járműipar, ezért itt keresek választ a kérdéseimre:


- Benzin vagy Dízel? Igen, relativ sokat fogok utazni (100km/nap), tehát az üzemanyagköltség megérné, viszont a hibalehetőség is több a dízelnél, illetve a javíttatás is drágább ahogy olvastam?

 

- Mekkora erő van benne? Láttam több konfigurációt 120LE-200LE-ig. Gyakran megyünk hegyes-dombos vidékekre, tehát fölfelé, megpakolt autó. Viszont versenyezni nem szeretnék vele  150LE talán elég is lehet a 1400kg-hoz, mit gondoltok?

 

- Mire számíthatok a típus (esetleg márka) megszűnését illetően? Olvastam, hogy már csak az Ypsilont fogják gyártani Olaszban. Ez jár a nehezebben beszerezhető esetleg drágább alkatrészekkel? Olvastam hogy Fiat Bravo a tesó, szóval sok azonos alkatrész van amit fel lehet használni..

 

- 6-8 éves autókat néztem, mindenképp szeretnék egy ráncfelvarrást, mondjuk amit a kötelező szerviz is megkíván. Mik lehetnek ezek egy Benzin esetleg Dízel autónál? (vezérmű- olajcsere stb.)

 

- Milyen a gyári navi? Frissítéseket milyen módon lehet rá szerezni? Vagy érdemesebb lenne utólag egy Navigációt az ablakra biggyeszteni (tablet formájában pl)?

 

- Mik a típushibák/szériahibák amikre mindenképp oda kellene figyelnem a kereskedőnél? Tudtok mondani egy megbízható autószerelőt aki eljönne velem és segítene (díj ellenében) elsősorban Budapesten?

 

Köszönöm!!

Michel Djerzinski Creative Commons License 2017.05.12 0 0 32944

A kettő közt nincs közvetlen összefüggés, gyászolhatok egy márkát úgy, hogy közben nem vagyok tulaj. Annak idején több márka/típus is szóba került; az élet hozta úgy, hogy nem Lancia lett végül a befutó, de erről nem a Lancia tehet és nem is én. Hobbiautóról van szó különben.

Előzmény: Marklar T ie (32943)
Marklar T ie Creative Commons License 2017.05.10 0 0 32943

Akkor most megsirattad a Lanciat, s mégse vettél azt...? ;)

 

Előzmény: Michel Djerzinski (32942)
Michel Djerzinski Creative Commons License 2017.05.10 0 0 32942

Sok mindenben igazad van. Persze. Ugyanez elmondható kb. a Saabról, Roverről is. (És a Volvo is erre a sorsra jutott volna a kínaiak nélkül.) És idealistaként egyetértek abban is, hogy ha tényleg nem tudja egy márka fenntartani azt a lelkesedést, aurát, amit korábban, amiről korábban a márka szólt (tipikusan az Alfát lehetne említeni), akkor jobb az, ha megszűnik szépen és megmarad történelemnek a múzeumok közegében. De vannak jobb sorsra érdemes márkák (szemben azokkal, amik soha nem volt egyértelmű az identitása, mint pl. a Matra vagy a Talbot), és szerintem a Lancia ilyen (volt). És a FIAT bűne egyértelmű, pont annyira, amennyire a GM-nek is egyértelmű volt a bűne a SAAB esetében. A kínaiak (eddig) üdítő kivételt jelentenek az autós világban: hagyják a svédeket fejleszteni, erősítik a márka identitását, sikeresen próbálják elkülöníteni az autókat a német konkurenciától. Ezt az utat kellett volna követnie a FIAT-nak és a GM-nek...  Mindazonáltal fenntartom, amit írtam: egy csupán gazdaságilag rentábilis autógyártás nem autószerető embereknek szól már, hanem autóhasználó fogyasztóknak. Mondjon bármit is a marketing egy mai új autóról: merő bullshit csak. A baj az, hogy ezt a többség mégis benyalja és nagy kanállal megeszi. A világ elsivárosodása, az érdemi vásárlói döntések hiánya, a választás látszólagossága engem egyszerre dühít és keserít el.

 

A 2 Kappa Coupéhoz különben gratula, egy időben én is gondolkodtam a vételezésen (sőt, még régebbi Lancia is tervben volt), de aztán mégsem Lancia lett a befutó...

Előzmény: granturismo (32941)
granturismo Creative Commons License 2017.05.10 0 1 32941

Statisztika.

A statisztika az eladások.

Az ismertség elterjedtség? Ez itt pld. egy márkatopic (lenne). Nézd meg hány hozzászólás volt itt mondjuk idén...

A szenvedélyből való autóépítésnek már igen régen leáldozott. Láthatod, ahol a legnagyobb hagyománya volt ennek, (angolok és az olaszok) ott voltak a legnagyobb legszámosabb vesztesei azok közül akik nem ismerték fel idejében ezt. Nem most, már 20-30 éve.

Az olaszoknak annyi szerencséje volt, hogy volt egy fura cég, a Fiat, aki módszeresen felvásárolgatja a bajba került vetélytársakat és ezzel annyit minden esetre elért, hogy mára lényegében a Fiat egyenlővé tehető az olasz autógyártással sőt már a Chrysler lévén tényező lett Amerikában is.

Aztán az más kérdés hogy nem nagyon talált koncepciót arra, hogy mit is kezdjen ezekkel a felvásárolt cégekkel. Pld. mikor 86-ban az Alfa is a Fiat kezébe került a két fénykorában ádáz versenytársat egy közös, Alfa Lancia Spa nevű cégbe vonták össze már látszott, hogy ebből a Lancia számára hosszabb távon sok jó nem tud kisülni. Sajnos a Lanciára azóta sosem jutott annyi anyagi, fejlesztési erőforrás amennyi kellett volna ahhoz, hogy a sikert az eladási adatok igazolják. És ennek a fő oka, hogy sosem volt hosszútávú stabil márkakoncepció és nem volt valódi elhatározás és mellé helyezett anyagi forrás. Minden egyes legyártott autón figyelemmel lehet kísérni ezt.

Lehet persze hibáztatni a Fiat céget hiszen teljesen igaz az az állítás, hogy a Fiat miatt jutott oda a Lancia ahová jutott. De lehet egy olyan olvasata is a dolognak, hogy megköszönhetjük a Fiatnak, hogy további 30 évig életben tartotta ezt az önmaga erejéből már a 60-as évek végére életképtelen márkát. És akik ma erről beszélünk nagyrészt a Fiat-éra alatti produktumok által ismertük vagy épp szerettük meg ezt a márkát. De ez a kép bizony csak árnyéka annak amely valamikor az erős és önálló Lancia volt.

Én azt gondolom, hogy pld. az átcímkézett 300C vagy például a 200 alapú Flavia teljességgel méltatlan volt a Lancia márkanévhez és az a véleményem, hogy akkor tényleg már az is jobb ha inkább nem készül semmi ezzel az emblémával és múzeumokban tekinthetjük meg a régi idők legendás darabjait. És azt a Fiat-nál is ugyanígy gondolták gondolom az eladási statisztikákat figyelembe véve.

Csak egy konkrét statisztikai adat 2012-ben a Fiat (szerényen) a Thema/Voyager párosból 10.000db eladását tervezte. Akkor május végéig 800db-ot sikerült belőlük eladni.

Ez elképesztő bukás. De lényegében nem meglepő.

Lehet persze elvetemült márkarajongó az ember én is akár nevezhetem magam annak, 2db Kappa Coupe-m van pld. és imádom őket, de nem vagyok elvakult, pontosan látom, hogy miért tudtak ebből az autóból mindössze csak 3263 db-ot eladni. Mert nem dolgozták ki, mert spóroltak és ezért egy félig projekt lett belőle.

Az autógyártás üzlet és egyre inkább az. A kevés rajongó nem tud eltartani egyetlen márkát sem, eladható, piacképes terméket kell gyártani csak így lehet életben maradni. Akinek ez sikerül fennmarad akinek nem azoknak marad a múzeum. És ez nem egy-egy újságíró hibája.

Előzmény: Michel Djerzinski (32940)
Michel Djerzinski Creative Commons License 2017.05.09 0 0 32940

Nem értek egyet. Már ne is haragudj: ki és miért és honnan vindikálja magának a jogot, hogy ezt így kijelentse?! Még ha statisztika lenne erről, akkor magam is elgondolkodnék ezen, de ennek hiányában egy ilyen kijelentés merő értékítélet, önkényes (ezért alaptalan) okoskodás csupán. Csak azért, mert sorra tűnnek el jobb sorsra érdemes márkák (Rover, Saab és most minden jel szerint a Lancia is) és ezáltal egy szürkébb, sivárabb autós világ vesz minket körbe a differenciáltabb vevői preferenciákat reprezentáló sokszínűség helyett, ahol óhatatlanul is több potenciális vevője lehet az egyes - maguk is a túléléssel küzdő - gyártóknak azért, mert a piaci részesedésük mások megszűnése miatt fajlagosan nő(het), attól még nem igaz, hogy "Nem sok embernek fog hiányozni". Ennyire azért ne nézzük le az embereket (bár sokszor magam is hajlok erre), mert ettől még nagyon is valós lehet az, amit nem kommunikál sok-sok tízezer, százezer ember. Akiket ugyanúgy sért az autós világ alakulása és a márkák fogyatkozása, ahogyan engem. Igenis, kár a Lanciáért. Egy kulturális és technikai színfolttal szegényebb lesz a világ.

 

A Totalcar - e cikktől függetlenül is - sajnos egyre nyögvenyelősebb, egyre kevésbé szerethető (leszámítva a TCTV-t, amit élvezettel követek továbbra is), de persze azért éljen sokáig, még 120 évig legalább.

Előzmény: granturismo (32939)
granturismo Creative Commons License 2017.05.08 0 0 32939

Igazán, ha azt az egy mondatot átfogalmazzuk mondjuk így: "Nem sok embernek fog hiányozni." akkor nem nagyon lehet ebbe a cikkbe belekötni. (szerintem)

Ettől születtek sokkal-sokkal trébb cikkek a Totalcaron egykor is.

Előzmény: Michel Djerzinski (32938)
Michel Djerzinski Creative Commons License 2017.05.05 0 0 32938

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2017/05/05/lancia_egy_lepessel_kozelebb_a_veg/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

 

Az ilyen cinikus, kibic - ráadásul hamis - mondatokért rühellem a Totalcart már egy jó ideje:

 

"Az elmúlt két évtizedet nézve nem valószínű, hogy a Lancia bárkinek is hiányozni fog. A márkanévhez kapcsolódó legendás műszaki innovációkra – például az első nagy szériás V6-os motorra – már alig emlékszik valaki, és a 80-as évek ralisikerei is a múlt ködébe vesznek."

 

Amennyire formabontó és szerethető volt egykor a Totalcar, mára annyira viszolyogtatóan szellemeskedő és ostoba egyik-másik firkász.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!