Keresés

Részletes keresés

oziris6 Creative Commons License 2011.11.03 0 0 55

a mustang cipők egy kalap szart sem érnek, én fél év alatt kettőt vittem vissza.

a végén inkább vettem egy cult-ot. az a mai napig bírja, pedig négy éve vettem.

Előzmény: Andris 26 (49)
Sammie820919 Creative Commons License 2011.10.11 0 0 54

Én egy porfészekben lakom, nálunk csak Reno és Humanic van. Deichmann-ban (Pesten) egyszer vásároltunk a férjemnek (két-három éve), akkor két sportcipőt vettünk neki, azóta is azokat hordja. A Reno nekem úgy tűnik sokkal drágább lett, mint korábban. Pár éve vettem ott egy bakancsot, aminek berepedezett a talpa pár hónapon belül, így visszavittem. A hibát elismerték, felajánlották a pénzvisszafizetést és a levásárlást is. Újabban a Humanic-ban vásárolok (nekem olcsóbbnak tűnik, mint a Reno). Vettem már Mustang magassarkú csizmát 16 ezerért, körömcipőt 4-5 ezerért, és sportcipőt is kb. ugyanennyiért. Soha semmi gondom nem volt velük. (2-3 évet simán kibírnak, bár hozzá kell tenni, hogy nem egy cipőt hordok folyamatosan, hanem váltogatom őket.) Korábban kínaiban is vásároltam cipőt, de én egy kicsit "csámpás" vagyok, és azt vettem észre, a kínaiban vásárolt cipők pár hét alatt "elcsámpulnak", majd tönkremennek. Ugyanezt a Reno-s, Humanic-os cipőknél nem tapasztalom. Tehát valamivel mégiscsak jobb minőségűek. Árban kb. 5 ezertől a csillagos égig megtalálható minden, lehet az olcsóbbak közül válogatni, nekem azok is beváltak. 5 ezer alatt a knaiban sem nagyon kapok csinos cipőt, és az az én lábamon pár hét alatt tönkremegy. Ezek az én tapasztalataim.

Ify Creative Commons License 2011.10.05 0 0 53

Én először a Humaniccal jártam pórul. 9000 Ft-ért vettem egy pár fekete műbőr cipőt. Hamarosan levált a talpa. Mivel több helyen olvastam, hogy hogyan kezelik a reklamációkat, gondoltam inkább megjavíttatom. Mondtam Perc Úrnak, hogy nem értem a dolgot, hiszen nem a kínai piacon vettem kétezerért. Felvilágosított, hogy a talp ugyanaz a kínai gagyi, csak egy kicsit jobb felsőrészt tettek rá, de hiába, ha ócska a talp és a ragasztás.

 

Ha már korábbi hozzászólásokban szóba került a Deichmann, bemutatnám az ott 6 ezerért vásárolt cipőt, hátha valaki ilyet venne. Két hónap után ez lett az eredmény:

 

 

 

Igaz, hogy régebben vettem már tartós cipőt is Humanicban, de nem fogok többször kísérletezni, egyik üzletben sem. Garantáltan nem vásárolok többet sem náluk, sem Deichmannál.

 

Eysan Creative Commons License 2011.09.21 0 0 52

Nem értek egyet! Én csak humanicban vásárolok, eddig 2 csizmát vette és mind a kettő 3 évig bírta. most akarok venni de nem azért mert már rossz, semmi baja, hanem azért mert már divatosabbank vannak. de annak még semmi baja, pedig egész télen abban megyek mindenhova. Ja és magassarkú csini csizmáról van szó, nem egy egyszerű laposról, mert azok jobban birják. szóval én megvagyok elégedve teljesen.

EGO Creative Commons License 2011.04.13 0 0 51

A MUSTANG cipők szarok. Tudom, mert volt nekem is. Tanulság: cipőből főleg csak márkásat. Pl. egy Salamander, Adidas, Rieker..

Márka alatt most nem a farmer márkát meg póló márkát értek.

Előzmény: Andris 26 (49)
krysztasz Creative Commons License 2011.04.12 0 0 50

Márpedig én kb. minden hónapban kb. 2x reklamálok a pénztárnál - élelmiszerboltban, coop, spar -, hogy nem annyi volt a polcon. Pénztáros becsapja a fiókot, megy megnézni, nekem van igazam, kevesebbet fizetek. Határozottnak kell lenni. Persze, azt nemtudom, hogy egy cora, tesco méretű üzletben  hogy tennék, oda nem járok nap mint nap, nem tudom megjegyezni az árakat, de ezekben a kisebbekben igen. És nem a 30 ft miatt, hanem a többszörös 30 ft miatt. És utána este írok mailt a fogyasztóvédelem honlapján, hogy itt és itt ez és ez volt. 

Előzmény: IKARUS Egyedi (48)
Andris 26 Creative Commons License 2011.03.04 0 0 49

2010 nyarán rászántam magam egy drágább cipőre mondhatni elég márkás cipőre (Mustang). Egész nyáron azt a cipőt hordtam, őssz végén kiszakadt a felsőrésze (olyan szar anyagból csinálták hogy megkeményedett,elöregedett az anyag és berepedezett, kiszakadt.). Mondtam magamban hogy télen úgyse hordom meg úgyis van rá 2 év szavatosság majd visszaviszem. Januárban visszavittem. Azt mondták nem tudnak mit csinálni mert lejárt a fél éves garancia, tehát a szavatosság keretein belül elküldik a cipőt bevizsgáltatni hogy kinek a hibájából ment tönkre. Mondom jólvan küldjék el. 3 hét múlva mentem érdeklődni hogy mi az eredmény, persze MEGALAPOZATLAN-t kaptam.

Kérdem én. Fél évig hordok egy cipőt, Kb 150 alkalommal van a lábamon, 150 használattól tönkre kell mennie egy ilyen cipőnek? Biztos rosszul használtam. Főleg úgy hogy autóval járok dolgozni és többnyire ülő munkát végzek.

Tehát ha veszek egy drága Mustang cipőt azt a vitrinbe kell tárolni hogy ne menjen tönkre?

Ennyit a Humanic-ról és a Mustang-ról.

Volt valaki akinek MEGALAPOZOTT lett az elbírálás?

 

Soha többet nem veszek Mustang cipőt, és a HUMANIC-ot is elkerülöm messzire. Inkább veszek a TESCO-ban 3.000FT-os cipőt abból is 6 db-ot, és ha fél év alatt tönkremegy akkor is legalább 3 évig fél évente új cipőm lesz.

 

IKARUS Egyedi Creative Commons License 2010.12.03 0 0 48

Sokszor jártam így, pont ugyanezt mondták nekem, telefonáltam jobbra-balra fogyasztóvédelemnek, de azért nem ezek nem rövid folyamatok, egy átlag embernek nincs ideje, energiája ezzel foglalkozni.

 

A nagy hipermarketek is azt csinálják, hogy többet számláznak teszem azt 20 Ft-tal, mint kellett volna (sok tétel esetében ez tött is lehet jóval) majd a pénztáros értetlenül néz, végül azt mondja, menjek a vevőszolgálatra, hosszú sorbanállás, lassú ügyintézés, úgyhogy az emberek többsége inkább lenyeli, hogy megrövidítették 20 Ft-tal.

 

És ez biztos, hogy nem a véletlen műve, egyszer még lehet véletlen, de egyre többször találkozok ezzel a jelenséggel, ki van írva egy termékre az ár és a fizetésnél az mégse annyi, lehet hivatkozni mindenféle fogasztóvédelmi törvényekre, de ezt senki se tartatja be ott az adott szituációban.

Azt mondják, ha nem tetszik, lehet máshova menni.

Előzmény: Ria80 (47)
Ria80 Creative Commons License 2010.12.03 0 0 47

Ha a boltban nem akarják visszavenni a szerinted jogosan sérelményezett árut, akkor minimum a Békéltető Testülethez kell fordulnod http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/hasznos/vitarendezes.html, vagy legvégső esetben bírósághoz. Sajnos vannak olyan tulajdonosok és/vagy eladók, akik azt hiszik, hogy ha már náluk a termékár, bármit megtehetnek. Nem szabad annyiban hagyni, hisz ki tudja hány vásárlót károsítanak meg ily módon.

IKARUS Egyedi Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46

Azt sajnos elfelejtheted, hogy jól jössz ki a dologból.

 

Én régen csak a Humanicba jártam cipőért, szinte mindig volt a cipőkkel valami baj, beázás, szakadás, sokféle probléma.

 

Viszont bármi volt, azonnal kicserélték, vagy levásárolhattam az árát.

 

Aztán történt valami, vezetőségváltás, fogalmam sincs, és ez megváltozott.

 

Viszem vissza a cipőt, mutatom mi a hiba, és küldik vizsgálatra, természetesen nekem is alaptalan a kifogásom.

 

Ha elvisznek bevizsgálásra egy cipőt, hogy, hogy nem, mindig az derül ki, hogy a cipő kifogástalan, a vevő a hülye.

 

Szóval mostmár ott tartunk, hogy az ember megvesz bármilyen terméket, és a forgalmazó jóindulatától függ, hogy van-e rá garancia.

 

Hiába van kötelező 1 év garancia, kitalálják, hogy nem rendeltetésszerű használatról van szó, ebbe meg gyakorlatilag minden belefér.

Előzmény: KRISZTINA2 (24)
Leandra Creative Commons License 2010.11.16 0 0 45

Nyár elején vettem egy drágább világos krémszínű bőr félcipőt a humanicban. Sajna a külső részén nagyon csúnyán megkopott a festék,így visszavittem,3 hétig semmi...most hívtam fel őket,hogy mi lett a BIMEO vizsgálat eredménye. Alaptalan lett a reklamációm!!! Hogy van ez??? Azt mondták menjek majd be a cipőért,de most mit kezdjek vele??? Hordani nem tudom,mert csúnyán megkopott,ráadásul azt mondták,még ilyen színű festéket sem biztos,hogy kapok,amivel átfesteném. Mondjuk nem is akarom.

Azt mondta a hölgy,még a fogyasztóvédelemhez fordulhatok...valakinek volt már ilyen? Az hogy működik? Van rá esély,hogy visszaszerezzem a pénzem,vagy ez már mindenképp bukta?

Csak megjegyzem,eddig a Humaniccal semmi problémám nem volt,sokszor visszavették már a szar semmitérő cipőket,amik pár hónap után tönkrementek. Azonnal visszaadták a pénzt mindig!!! Most meg jöttek ezzel a BIMEO-val,meg hogy alaptalan a reklamációm,nevetséges. Mindenképpen vissza akarom kapni a lóvét,hová fordulhatok???

orpheline Creative Commons License 2010.11.14 0 0 44

A legtahóbb üzletlánc legtahóbb áruháza: a camponában található......

 

új cipő talpa 2 nap után 3 helyen elengedte magát, az egyik szinte szó szerint majdnem leesett...... flegma vén pi@a üzletvezető javíttatni akaja, 2 hét határidővel, közben a kretén biztonsági őr meg ugrásra készen áll a nyakamon...... még jó. hogy tűrtőztettem magamat, és nem törtem össze valamit valamelyikükön.......

 

másik cégnél hasonló probléma miatt simán kicserélték, sőt az árát is visszaadták volna ha nem találok megfelelőt.......

Áron77 Creative Commons License 2010.09.29 0 0 41
Hello

Aréna plázában vásároltunk egy gyerek gumicsizmát 3500ft-ért hazaérkezés után elmentünk sétálni már az új csizmába eső után. Egy óra séta után a gyerek zoknija vízes volt és a csizma belseje is. Másnap visszavittük sérülés nem látható igy beküldik a Kermibe. Kermi elutasította nincs baja a csizmának. Egy pocsojába belerakom a csizmát 10 percen belül nedves lesz a belseje. Megértik az eladók de nem tudnak semmit tenni.
Ennyit ér a Humanic
izé+ecet Creative Commons License 2010.09.27 0 0 40
Én nagy bizniszeket csinálok egerben az agri parkban lévő humanic üzletben a 25000 forintos bugatti cipőt 5000 forintér veszem meg!
A bizti őrök roland és zsolti annyira korumpáltak hogy este amikor végeznek ha szólok
jön az árú kifelé én meg jól járok mert cipőnként 15000 forintot fogok ha valakinek kell szóljon baráti árat is ki tudunk találni.a főnökasszony a ficsórné értitek(csórné)az pedig a szűcs roland bizti őrnek a kedvese és még csoda hogy ilyen olcsón kapom a cipőt!
no engem nem zavar addig amíg az ilyen hülyékből bőségesen megélek:-)))))

Üdv:izé+ecet
triola Creative Commons License 2010.09.13 0 0 39

Sziasztok!

Szerintetek mi az esélye annak, ha visszaviszem az ajándékba kapott cipőmet, melynek nincs meg a blokkja, hogy becserélhetem egy olyan cipőre, amely méretben és fazonban is megfelelő? (Tudom, ajándék lónak.... a fazon még elmenne, de egy számmal nagyobb a cipő! :-()

Előre is köszi, ha valaki megosztja a tapasztalatát!

Svori Creative Commons License 2010.05.17 0 0 33
"alényeg" az, ha egy cipőre van fél év jótállás akkor akár fél évig hordani is lehessen. Természetesen egészségesebb, ha több cipője is van az embernek és azt váltogatni tudja. Azt is be kell látnunk, hogy nem mindenkinek adatik meg ez a "luxus". Szerencsére nekem van több pár cipőm, köztük olyan is aminek az árán kaphatnék másik 5 párat. Ennek ellenére azt gondolom, hogy egy kereskedő legyen korrekt. Ha egy termék jótállási időn belül tönkremegy, akkor vállalja fel és engedjen élni a jogaimmal. És ezért ne kelljen heteket telefonálni, levelezni stb.... Már csak azért is, mert ezért a pénzért a rendes emberek rengeteget dolgoznak és nem korrekt velük szemben!!! Ott kéne keményen belépni a fogyasztásvédőnek!! + ahogy mondtad is Szart és egészségtelent ne lehessen árulni!!! Ráadásul ha korrekt az eladó, akkor ott veszem a következőt is!!
Még csak annyi, nekem úgy tűnik ha veszek egy horror árú cipőt, akkor az kibír annyit mint a soxar occcsó és egészségesebb is talán még kevesebbe is kerül!
Előzmény: alényeg (32)
alényeg Creative Commons License 2010.05.17 0 0 32
Még annyit hogy jó lenne ha végre a fogyasztóvédelem végre olyan jogokkal is rendelkezne hogy az olcsóbb kategóriás,gyenge minőségű,szar cipőket ne lehessen horror áron árusítani!!!Felháborító ugyanis hogy ok hogy bőr meg kényelmes de 20 ezer ft-ért???Annyira nem tökéletes és nem is divatmárka hogy azt kelljen megfizetni!!!A deichmannban is vannak bőr és kényelmes cipők de már 7ezer ft-tól 13ezer ft-ig,de 20-25 ezer nagyon nagy túlzás azért a minőségért!!!
Sajnálom azt sok bárgyú embert aki bedől hogy "jó cipőt"vásárol és kifizeti!!!
Talán egyszer mindenki felébred álmából és rájön hova is menjen ha jót is akar és pénzt is sporólna!!!
alényeg Creative Commons License 2010.05.17 0 0 31
Kedves sorstársak!
Sokan szidják itt a humanicot és persze kap dicséretet is!
Nos akik szidják biztos nem jártak még a renoban!!!!!Ha választani kéne akkor ezerszer humanic no meg deichmann mint egyszer reno!!!
Tény a humanic nem olcsó de minőségi áruja van,a deichmannban viszon hatalmas választék van elérhetőbb áron.Probléma mindenhol felmerülhet de itt legalább megoldják.Na persze hozzákéne szoknunk a cipőápoáshoz,mert jelentősen meglehet hosszabítani a cipő életét a megfelelő ápolással!!!
Na és jó lenne ha minden szezonra lenne két lábbelink!!Persze sokan nem engedhetik meg maguknak hogy két csizmájuk,két félcipőjuk és két nyári lábbelijük legyen,de a láb és a cipő érdekében ez lenne az egészséges!
Reméljük hamarosan mindenki megengedheti ezt magának!!
Azt is tudni kell hogy ha egy cipőt hordunk nap mint nap akkor az fél év után a cipő halálához vezet!!!És persze az nem garanciális probléma!!!
Na de nem ezért vagyunk itt!!
A lényeg vásároljatok a humanicban és a deichmannban nyugodtan és mindig olvassátok el a kapott tájékoztatót hogy hogyan kell vigyázni a cipőre és mik a jogok ha ennek ellenére is baj történik vele!!!
Mindenkinek jó választást és vásárlást!!!
Svori Creative Commons License 2010.04.16 0 0 30
A korábbi hozzászólásomban nektek is leírt panaszomat megküldtem a Humanic ügyvezetőinek. Úgy néz ki tudják ők is milyen jogaink vannak!
Csak kár hogy nekünk kell emlékeztetni őket, arról amit ők is nagyon jól tudnak.
A panaszomra a következő válasz érkezett:
"Kérjük, szíveskedjék visszafáradni a lábbelivel és a vásárlás tényét igazoló blokkal a székesfehérvári HUMANIC üzletünkbe, hogy igazgatói engedéllyel - a KERMI szakvélemény eredményének ismeretében rendezhessük reklamációját pénzvisszafizetéssel, vagy levásárlással.
Az okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük."

Szóval tudnak ők ha akarnak! Természetesen visszakérem a pénzt :)
piperjoe Creative Commons License 2010.04.16 0 0 29
Debrecen Fórumban is van egy ilyen fos bolt.
Vettem egy cipőt levált a sarka, boltvezető éppen csak le nem baszott, hogy hogy merem én úgy használni a cipőt hogy leválik a sarka. Gondoltam, hogy na jó abból a márkából nem veszek többet. Boltvezetőt mondjuk legszívesebben felpofoztam volna, de úgy voltam vele, hogy úgyse beszélek vele többet.
Nagyot tévedtem. Vettem egy Lock márkájú cipőt 14e forintért nem mondanám különösebben olcsónak, erre beázott. Viszem vissza tök normálisan beszélek vele erre megint kioszt, hogy nem használok impregnáló sprayt és használjak mert a varrott cipő az beázik. Mondom neki, hogy én is ilyenről még nem is hallottam pedig sok varrott cipőm volt már. Erre simán közölte, hogy szerinte biztos hallottam már ilyenről magyarán lehazugozott (aranyos mi?). Közben jött volna egy szerencsétlen, hogy kifizesse a cipőt amit vett és az üzletvezető kedvesen közölte vele: - Nem látja , hogy el vagyok foglalva?? -
Szóval az ügyintéző egy büdös paraszt másrészt pedig az, hogy alig akarta elvenni a cipőt az azt jelenti, hogy még csak a szabályokat sem nagyon akarja betartani.
Azt állította, hogy a KERMI-hez fogják küldeni , de mivel 2 hetet mondott most is és a másik szétvált cipőnél is ezért valószínűnek tartom, hogy hazudott és a cipőm a cipésznél fog kikötni ahol majd csinálnak vele valamit.
Svori Creative Commons License 2010.04.15 0 0 28
Az érdekes a következő: Fogyasztásvédelmi jog Ptk. 306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági
igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva
aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt
értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

Tehát, ha a KERMI azt mondja, hogy hibás teljesítés (merthogy, ha meg akarják javítani akkor az hibás teljesítés) A hangsúly a VÁLASZTÁSA SZERINT -en van, tehát te választhatod meg! Hivatkozik a második felére, hogy "aránytalan többletköltséget" okoz számára. Ez meg hülyeség mert neki is van beszállítója, akire ugyanezek a törvények vonatkoznak. Magyarul a kereskedőt nem terheli költség mivel ő is érvényesítheti a fogyasztásvédelmi jogait a beszállítójával szemben! :) csak az neki nyűglődős, mint nekünk kiállni a jogainkért!
Előzmény: Mágneska13 (27)
Mágneska13 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 27
Sziasztok!
Tegnap vásároltam egy U&Me márkájú sportcipőt Humanic-ban, 6 rugó volt. Reggel felveszem, hát mit ad isten, a tépőzárbujtató nem tudom minek nevezzem, kör alakú vas, szétpattant. Naívan visszavittem ma délután, mondván EGYSZER SEM volt még a lábamon, biztos visszacserélik, fenéket. Az eladó "illedelmesen" felvilágosított, h nem cserélnek vissza terméket, ha javítható. 15 munkanap múlva kész, és mondom, mit kezdjek vele, ha kész lesz, hazaviszem, megint szétpattan, erre ők: hozzam vissza újra, és majd megint megcsinálják. Ment ott a vita egy darabig, a jegyzőkönyvet már az idegtől remegő kézzel firkantottam alá. Szóval javítás lett a vége, és majd érdeklődjek, h kész van-e már. Lassan oda megy ki ez az egész, h örüljek, h náluk vásároltam. Volt már egy sportcipőm innen, az egy év után ment tönkre, szétszakadt a talpa, oldalt válik. Volt egy 9 ezres csizmám is, az 3 hónap után beázott, levált a talpa, felszíne megkopott, viszont akkor levásárolhattam az összeget, az új csizmával nem volt gondom, bár nem is sokat használtam.
Az eladók hangnemével is bajom van, megértem én, h ellenőrzik őket, mit vehetnek vissza, mit kell javításra küldeni, de ezt akkor sem így kell az emberrel közölni. Az egész herce-hurca után felmérgeltem magam, és vettem egy kínai sportcipőt, ez is bír annyit, mint az. És azt kell mondjam, h szidhatják a kínai boltosokat, meg h gagyi, sz*r, viszont az eladók -megjegyzem, ők is kínaik voltak- ezerszer kedvesebben bántak velem. Lassan pedig odajutunk, hogy a humanicos cipők nagyrésze arra a minőségre vagy még rosszabbra jut, mint a kínais.
Előttem hozzászolónak szeretném írni, h nekem mindig a 2 év garanciával jönnek Humanic-ban. Érdekes, h országszerte ez mennyire tud változni. A régi sporimat vissza se merem vinni, benne vagyok még a 2 évben, de szerintük úgyis az én hibám lenne, h tönkre ment.
Szóval ha a Humanic lenne az utolsó cipőbolt a világon, inkább szakadjon le a lábamról a cipő, és utána járjak mezítláb, de akkor sem veszek ott többé cipőt.
Lilian30 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 26
most hívtam a humanicot. alaptalan lett a reklamáció. no comment.....
a 1/2 éves garanciájukkal elmehetnek az ..... de nem csak ők, mert mindenhol 1/2 év van, kivéve a deichmannt. volt már, hogy ott vásároltam és visszavittem a cipőt. semmi gond nem volt. visszakaptam a pénzt. ők legalább 2 év garanciát vállalnak.
Lilian30 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 25
sziasztok!

én decemberben vettem egy mustang csizmát 16000-re volt leárazva. márciusban visszavittem, mivel a ragasztás elengedett. CSAK javítást ajánlottak fel. mikor elkészült a javítás, nem vettem át a cipőt, mivel már látni lehetett, hogy újra szét fog jönni a cipő. az üzletvezető azt mondta, hogy ők megcsináltatták. mondom ok, csak épp nem megfelelően. erre elküldték a kermihez. tegnap óta lehet érdeklődni. mindjárt nyit a bolt; fel is hívom őket, bár az itt olvasottak után tuti, hogy elhajtanak. vagy még nem lesz kész a vélemény.
KRISZTINA2 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 24

A fiamnak vettem egy cipőt 9000 ftért az Árkádban.Már másnap jöttek a cipőből a cérnák  mindenhol,minkét cipőn,nagyon csúnya lett mintha rongyos lenne.Aztán eltelt 8!!!nap és már vált le az orra.A gyerek csak iskolába ment vele.10 naposan vittem vissza és csak javítás akartak felajánlani .A cipő borzalmasan néz ki ,maga az eladó is megdöbbent hogy ez egy 10 napos cipő.Bevitte  hátra,talán az üzletvezetőhöz és úgy jött ki ,hogy ez a cipő eleve ilyen már új állapotában is ilyen "rongyos".Mondtam ne vicceljenek már ,nézzünk meg hogy néz ki egy új.Megnéztük és természeesen nem volt rongyos.Nagyon kiakadtam hogy egy 10 napos cipőt nem cserélnek ki! A vezető vagy ki nagyon elutasító volt.Így a kermibe ment a cipő,ki tudja mi lesz ,mert ahogy írjátok nem sok az esély.

Soha többet humanic! 

gedegomba Creative Commons License 2009.09.08 0 0 23

Én 2-3 éve ismerem az Office Shoes-t de nem rémlik hogy lett volna leárazás.

Tényleg, szokott lenni?

 

Előzmény: galkriszti24 (22)
galkriszti24 Creative Commons License 2009.09.08 0 0 22
Ja, az office shoes is jó...csak azért kicsit sztem drága, meg kell várni, amíg akciók vannak :D
Előzmény: gedegomba (21)
gedegomba Creative Commons License 2009.09.08 0 0 21

Nekem ha cipő kell megyek az Office  Shoes -ba ott aztán van választék ha az Outlendbe nem találsz.

Előzmény: galkriszti24 (20)
galkriszti24 Creative Commons License 2009.09.08 0 0 20
Mondjuk én is a Humanicra szavazok, jobbak a cipők, mint a konkurenciánál, szerintem!
Előzmény: Alexa20 (19)
Alexa20 Creative Commons License 2009.07.05 0 0 19

Szerinem nem gyártanak rossz cipőket a többi szarhoz képest.

A Leonardoba vettem egy cipőt ami 3 nap allatt szét esett és a Deichmann pedig no comment.

 Lehet, hogy olcsobbak mint a Humanic, de az hol éri meg, hogy tömegesen landolnak a kukában?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!