Keresés

Részletes keresés

Kulifay Creative Commons License 2024.01.27 0 0 58087
Előzmény: Patreides (58086)
Patreides Creative Commons License 2024.01.27 -2 1 58086

A demokratikus politika a populizmus irányába elcsúszva bele tudja vinni az embereket szakmailag egészen irracionális döntésekbe, amelyek valójában az emberek saját érdekeivel ellentétesek is lehetnek, és a legsikeresebb politikusok a teljesen lelkiismeret nélküli tehetségek, illetve a nagyfokú gyógypedagógiai érzékkel megáldottak lehetnek. Előbbiekre ma sok példa van, utóbbiakat szívesen látnám a mai ellenzék soraiban, de ott ma se ilyen, se olyan tehetséget nem nagyon találni.

Remélem, a budapesti tömegközlekedés nem lesz áldozata a választási kampánynak, és utána sem a politikai harcoknak.

(De egyelőre nem jön az erdész, aki mindenkit kizavar az erdőből, mint a régi partizános viccben.)

Ha visszaemlékszem, milyen volt innen bejutni a városba a nyolcvanas években, akkor a mai közlekedés maga a mennyország. Fasza lenne ezt nem elcseszni a "nép érdekére" hivatkozva.

Előzmény: kukácska (58084)
kukácska Creative Commons License 2024.01.27 -2 2 58085

Nem túlgondoltam, hanem még mindig értetlenkedem. Rajtad kívül még senkitől sem hallottam, hogy ennyire beakadt volna, mint nálad ez a megálló...:)

Előzmény: KKXVII (58076)
kukácska Creative Commons License 2024.01.27 -2 0 58084

Győzelem. Az. Politikai. Semmi szakmai értelme nincs.

Vegyük példának a 97E járatot. Nagyon jó dolog, hogy a Sáránd vagy Zrínyi utcáktól átszállás nélkül el lehet jutni az Örsig. A rossz benne, hogy tanítási időben már az Elágig beérve zsúfolt a busz. Leszáll 6 ember, helyette felszáll 16. A Borsó utcáig még csak-csak van 1-2 felszálló, de a Kis utcától már van helyette alternatíva. Ebben a csúcsban segítség volt az Elág és Örs közötti 261E járat, amelynek napközben nem sok értelme lett volna. Volt olyan munkanap, nem volt tanítási szünet, de délután 1-2 óraközött a 97E járaton az Örstől az Elágig talán 10-en voltunk a buszvezetővel együtt, pedig 9-12 perc körül volt a "tábla szerinti" követési idő.

(Megjegyzés: amit leírtam a 2020. márciusi lezárások előtti időkben volt)

Előzmény: egonca (58079)
Patreides Creative Commons License 2024.01.27 -2 0 58083

Meg oroszlánokat. :)

Előzmény: japipapi (58082)
japipapi Creative Commons License 2024.01.27 -2 0 58082

Megállókat! ...és persze zebrát is ide.

Előzmény: KKXVII (58077)
japipapi Creative Commons License 2024.01.27 -2 0 58081

🤣🤣🤣🤣

Előzmény: sjohn (58080)
sjohn Creative Commons License 2024.01.26 -2 3 58080

Na, te is örökké harcban állsz, mint a gazdád?

Előzmény: egonca (58079)
egonca Creative Commons License 2024.01.26 -4 1 58079

Győzelem!

 

"Az óriási felháborodás hatására ma visszavonták a járatritkításokat tartalmazó menetrendet, így a négy, Rákosmentét érintő buszjárat (67, 161E, 176E, 276E) a megszokott járatszámmal közlekedik újra!" (Horváth Tamás polgármester)

Patreides Creative Commons License 2024.01.26 -2 3 58078

Egy szakmai döntést a politikai kampányhiszti miatt visszavonattak, így minden marad a régiben, nyilván ott, ahol ez javította volna a közlekedést, most szintén nem változik semmi.

A BKK vezér meg láthatóan olyan idegenül mozog a politikai térben, ahová váratlanul belekerült, mint pulyka... mondjuk, a külügyminiszteri székben.

Előzmény: KKXVII (58077)
KKXVII Creative Commons License 2024.01.26 -2 0 58077

Szerintem Vitézi nem főpolginak, hanem BKV vezernek lenne a legjobb. Gyanítom első dolga lenne, hogy a Mezőtárkány utcai megállót áthelyezze a Balassagyarmat utcához. 

Előzmény: egonca (58075)
KKXVII Creative Commons License 2024.01.26 -1 0 58076

Kicsi túlgondoltad, de van néhány dolog ami megfontolandó. Látom, Te is támogatod a Balassagyarmat utcához átkerüljön a Mezőtárkány utcai buszmegálló. Közösen drukkolhatunk, bízhatunk benne, hogy mielőbb megtörténik. 

Előzmény: kukácska (58071)
egonca Creative Commons License 2024.01.26 -3 1 58075

Walterral nem csak az a baj, hogy "nem tájékoztatták időben az utasokat," hanem ez: "levágandó pulykának titulálta a fővárosi utasokat".

Na meg ez: "A Magyar Közlekedési Klub szerint a BKK fejlesztési csomagja 'viccnek is gyenge'."

Előzmény: kukácska (58074)
kukácska Creative Commons License 2024.01.25 -2 0 58074

"Walter megismételte, jogosnak érzi a kritikát, hogy nem tájékoztatták időben az utasokat, de a napokban már egyeztetett az érintett polgármesterekkel, és informálta őket a változások hátteréről.

A járatritkítások által felszabaduló összegből 12–14 hálózati fejlesztést hajtana végre még az idén a BKK, ezek közül ötöt jelöltek meg prioritásként:

  • a 12-es villamos meghosszabbítását a Lehel térig,
  • a 75-ös trolibusz meghosszabbítását Kőbányára,
  • új kapcsolatot Újpesten Megyer és Káposztásmegyer között,
  • Újbuda buszhálózatának fejlesztését,
  • valamint Rákosmente és környezetének közlekedési kapcsolatainak bővítését.

A háttérbeszélgetésen elhangzott, hogy ezek a fejlesztések Budapest olyan területeit célozzák, ahol alacsony a tömegközlekedési eszközöket használók aránya. A BKK célja, hogy ezeken a területeken az autóból a közösségi közlekedésbe csábítsa az embereket."

 


Ez is egy újságcikk eésze. Most mi az igaz?

Előzmény: sjohn (58073)
sjohn Creative Commons License 2024.01.25 -2 1 58073

A mienk nem mondott ilyet.

Előzmény: egonca (58072)
egonca Creative Commons License 2024.01.25 -2 1 58072

A polgármesterünk szerint további 3 buszjárat került ritkításra, szebben mondva kapacitás-átcsoportosításra:

Ezek a 67 / 176E / 276E járatok

 

kukácska Creative Commons License 2024.01.25 -2 0 58071

Apró kiegészítés: közvetlenül a Balassagyarmat utca után balesetveszélyes, a megálló busztól nehéz lesz balra kikanyarodni a Pesti útra. Néhány (100-150) méterrel odébb, pedig minek. Amikor a busz felgyorsulna, már lessítania kell a következő megállóhoz. Ehhez egyszerűbb, hogy a buszmegállót meg kell szüntetni, végülis 2 megállónyi séta jót tesz az egészségnek.

Ettól jobb ajánlat: a Főteret át kell alakítani elektromos roller és kerékpár-parkolóvá, a Pesti úton az Elágtól Kert felé bekell tiltani a BKV/BKK-buszok közlekedést, a buszmegállókat fel kell számolni. Kell az úttest az aglomerációból be- és kimenők részére.

Előzmény: KKXVII (58054)
kukácska Creative Commons License 2024.01.25 -2 1 58070

https://rakosmente.hu/articles/evindito-interju-horvath-tamas-polgarmesterrel

Itt beindul néhány kérdőjel:

- A Vidor utca/út átadásával miért kellett a az önkormányzati kampányig várni?

- A 295-ös busz átadása azt jelenti, hogy mégis megmarad a Budapest-bérlet, vagy két féle bérlettel a zsebükben kell közlekedni a rákosmentieknek?

- A sportcsarnok kihasználtsága milyen arányban volt kerületi önkormányzathoz köthető rendezvények (sportnapok, szalagavatók, idősek napja, stb) és a saját szervezésű/bérbeadású rendezvények (sztárbox, stb)? Ez az arány összhangban volt-e a kerületi támogatással?

- Mekkora összeget kap a kerület a most induló, többmilliárdos kormányzati osztogatásból? Azt mire és meddig használhatja fel a kerület?

- ...

Patreides Creative Commons License 2024.01.25 -3 3 58069

Igen, igazad van, megvilágosodtam. Valójában a járatritkított vonalakról kivont buszokat és sofőröket nem máshol állítják munkába, ezeket Karácsony Gergely hazavitte, és ő játszik ezekkel a hátsóudvarában egész nap. Ilen egy gonosz, infantilis ember ez a Gergő.

Előzmény: egonca (58068)
egonca Creative Commons License 2024.01.25 -3 1 58068

Ja, ja persze, kapacitás-átcsoportosítás történik. Így is lehet mondani, kéni szólni Karógerinek is, hogy így kell kommunikálni

☺☺☺

Előzmény: Patreides (58059)
Patreides Creative Commons License 2024.01.24 -3 2 58067

Link

.

Csak hogy itt legyen az idézetedhez, ha valakit igazán érdekel.

.

Amúgy érdekes, a régi Allianz Hungária Biztosító fiókjának a helyére beköltözött pszichiátriai gondozó helyére most, úgy néz ki, a Fidesz helyi irodája költözik.

Festékkel meg egy politikai aktivista egy demokráciában nem "garázdálkodik", hanem "kifejezi a politikai véleményét".

Előzmény: egonca (58066)
egonca Creative Commons License 2024.01.24 -3 1 58066

Kétségkívül kezdődik a kampány...

Viszont jó hír, hogy meg leszünk mentve a jelenlegi gonosz kerületvezetéstől :

 

Festékkel garázdálkodó polgármester-jelölttel rukkolt elő a Momentum a XVII. kerületben

 

„... Rákosmente is rossz kezekben van. A rossz kormányzással a magyar gazdaságot a kormány meggyengítette és kiszolgáltatottá tette. A hatalom... mély árkokat ásott. 13 évnyi rossz fideszes kormányzás után ... a XVII. kerületnek is változásra van szüksége” - Gergely Bálint

Előzmény: Patreides (58056)
Patreides Creative Commons License 2024.01.23 -2 0 58059

A BKV rendszeresen csoportosít át kapacitásokat (mivel jármű és járművezető annyi van, amennyi) egyik járatról a másikra, és mérik, hogy hol nőtt az igény, és honna lehet elvenni.

Ez a normális működése egy ilyen rendszernek, csak most elkezdődött a kampány, és mindenből szenzációt kell kreálni.

A poén az, hogy történetesen a XVII. kerülettől nem elvettek, hanem még bővült is a kapacitás, csak ennek egy része kerületen belüli átcsoportosítás volt, amire azonnal rá lehet ugrani.

Előzmény: JPeto (58057)
warr Creative Commons License 2024.01.23 0 0 58058
JPeto Creative Commons License 2024.01.23 -1 0 58057

A 161E külső körforgalmi szakaszán ugyanúgy jár a 161E, mint eddig. Azokat az indulásokat ritkították, amik Keresztúron állnak be 1-1 menetre az Örs felé hasznos garázsmenetként, és onnan mennek tovább a saját vonalukra. Ezek kvázi a 97E és 169E járatok betétjárataként működnek, a két hosszú gyorsjáraton pedig nem változott a menetrend.

Előzmény: Patreides (58056)
Patreides Creative Commons License 2024.01.23 -2 1 58056

Hajrá, választási kampány! :)

Előzmény: egonca (58055)
egonca Creative Commons License 2024.01.23 -3 1 58055

"53 járatot ritkított egyik napról a másikra a Budapesti Közlekedési Központ, mindezt társadalmi egyeztetés és előzetes bejelentés nélkül.

 

Átverték a budapestieket: 11 helyett 21 percenként jár az egyik buszjárat
A BKK hazudott. Azt közölték, a 161E busz egy-másfél perccel ritkul. Ehelyett ma már előfordul, hogy 21 percet kell várni a következő buszra.
Ez nem igaz. Nem fél, nem egy, hanem tíz perccel ritkult a járat."

KKXVII Creative Commons License 2024.01.22 -1 0 58054

Köszönöm. Apró kiegészités, naponta cca többször használom én is a Balassagyarmati megállót, de valóban autóval is többször megyek ezen a szakaszon. Remélem mielőbb áthelyezik. 

Előzmény: kukácska (58047)
kukácska Creative Commons License 2024.01.16 -2 0 58053
kukácska Creative Commons License 2024.01.16 -2 0 58052

Ez csak egy poén volt az 58030-ra válaszolva.

Lázárék eszement közlekedés-szervezéséből, Budapest-bérlet, országos bérlet (stb) indult ki...

Előzmény: japipapi (58049)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!