Keresés

Részletes keresés

twk004 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 238

Szia!

 

Ez CB 550 első villa. Burkolt tárcsafék nem volt a CB 400-on. Dupla tárcsa igen, de nem burkolt.

 

twk004

Előzmény: Jackpot25 (237)
Jackpot25 Creative Commons License 2014.11.28 0 0 237

Sziasztok!

Egy korábbi tartozás kapcsán hozzám került az alábbi "szett". Mivel nem értek hozzá és most lenne rá egy vevőm szeretném kikérni a tapasztalt Hondások segítségét.

Erről lenne szó.

http://kepfeltoltes.hu/view/141128/DSC_2823_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/141128/DSC_2824_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/141128/DSC_2825_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/141128/DSC_2826_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

Mielőbb jól jönne a tanács, este már jönnének érte. Előre is köszönöm.

Locsmándi András Creative Commons License 2014.11.20 0 1 236

A kép lemaradt!!

Locsmándi András Creative Commons License 2014.11.20 0 0 235

Szia mindenki!!

 

Nyár elején vettem egy Honda cb 400T (1979) pöccös mocit egy osztrák maximalista öregapótól. Adott hozzá egy csomó dokumentumot és lelkemre kötött jó pár okosságot, hogy tartsam észbe :) Na de ami a fontos : adott egy kb 200 oldalas szerviz könyvet, nagyon részletes, (német angol és még valamilyen nyelvű). Ha valakinek segítség kell, szívesen szkennelek  ide belőle. Vagy bármi kérdés van utána nézek. 

Üdv.: András

cb two fifty Creative Commons License 2014.11.03 0 0 234

Udv,

Esetleg maradt meg cb 250 vagy 400 alkatresz?

Koszonom,

Előzmény: Törölt nick (65)
ave99 Creative Commons License 2014.08.28 0 0 233

Sziasztok!

 

Honda cb 400N indításakor (önindító) süvítő hangot ad ki, azt mondják ez a bendix tengely lesz és csak tisztítani és zsírozni kellene. Leszereltem az önindítót és mivel ott nem találtam, gondolom a blokkot is szét kellene szedni hozzá. Jól gondolom? Hol találom ezt a szerkezetet?

Itt van videón a hang: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/mi-ez-a-turbo-hang-inditaskor-121866

twk004 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 232

Szia!

 

Félnek tőle? Nem tudom. Én most két hétvégén is megjártam vele a Balatont, utazó 100-zal, pályán, és semmi gond nem volt vele. Sokan nem is tudják, milyen kellemes kis technika ez. Én csak azért szeretném eladni, mert szeretnék valami sor4-et. De ha nem megy el, és megmarad, úgy is jó.

 

twk004

Előzmény: én-én (225)
ave99 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 231

A minap szétszedtem a CB 400 N-hez kapott tartalék karburátort. 108-as főfúvóka van benne. Megnéztem, ugyan az a menete és a mérete, mint a Simson és MZ fúvókáknak. Érdemes azt a 108-ast kicserélni mondjuk 105-re vagy 100-asra, hogy csökkenjen a fogyasztásom. Tudom, esetleg a végsebesség nem lesz akkora, meg teljes gázadásra kevésbé fog meglódulni, de ha ettől csökken a fogyasztásom, akkor lehet h megérné.

case501 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 230

Na mondjuk azt megértem :-)

Nálam első motor, nem is szeretnék bonyolultabbat!

2 henger, 2 kerék, léghűtés!

Bevált szerelőt még nem találtam, akihez eddig hordtam az rendesen megkérte az árát a munkájának!

Nem is lenne ezzel gondom, de annyira nem szédített el a hozzáértésével.

Szívesen elmókolok vele csak kár, hogy nem nagyon értek hozzá és helyem sincs rá.

Még mindig bízom benne, hogy egyre jobb lesz és így is van!

Szóval van még mit tanulnom, de a saját tapasztalat megfizethetetlen :-)

Előzmény: én-én (229)
én-én Creative Commons License 2014.07.28 0 0 229

Vissza húz a szívem a CX hez.

Előzmény: case501 (228)
case501 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 228

Én direkt CB400N-re kerestem, de így pontokkal elválasztva nem dobta be a kereső, csodálkoztam is!

Emlékszem erre a hirdetésre, szoktam nézelődni hátha találok valami érdekeset!

Szerintem frissítsd kicsit a hirdetést és pontok nélkül rakd fel a nevet, de tavaszig már csodára nem számítanék!

Az ár nagyon jó, jövőre ha indul a szezon gyorsan elmegy ennyiért!

Miért akarod eladni?

Előzmény: én-én (227)
én-én Creative Commons License 2014.07.28 0 0 227
Előzmény: case501 (226)
case501 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 226

Hiába kerestem én nem látom a képes motoron, gondoltam kíváncsiskodom kicsit!

Két hete nekem is volt egy köröm, elsőre cserére vagy beszámításba gondolkodtam, de az egyik szerelő srác úgy megdicsérte a motort, hogy azóta kicsit lenyugodtam megint :-)

Azt mondta, hogy ez a motor 30 éves és még 30 év múlva is motor lesz!

 

Előzmény: én-én (225)
én-én Creative Commons License 2014.07.27 0 0 225

Szia!

Már csak 260 és nincs érdeklődő !

Előzmény: twk004 (224)
twk004 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 224

Szia!

 

Félreértettél, nem Neked és nekem van közös ismerősünk, hanem az illetővel van nekem, akinek szintén kék CB-je van. 280? Én többet szerettem volna kapni érte ... és az enyém nincs annyira jó, autentikus küllemű,  mint a Tied ... :o(

 

twk004

Előzmény: én-én (223)
én-én Creative Commons License 2014.07.22 0 0 223

Szia!

Közös ismerősünk,ki ő?

A képes motorra felraktam 280 ezerért,de nem érdeklődik senki,pedig csak irányár nincs  kőbe vésve.   

Előzmény: twk004 (222)
twk004 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 222

Szia!

 

Nincs harag, hozzáférek máshonnan is a gyári árnyalathoz. A SZESZVAME (most nem kódolom le, egy Szentendrei-szigeti veterános csapat) egyik tagjának van egy gyári kék CB 400-asa, meg egy közös ismerősünk is ... :o) Amúgy lassacskán eladó lesz az enyém is, jól letörjük egymás árait majd. :o/ Egyelőre ott tartok, hogy lefotóztam, de még nincs lelkierőm feltenni a netre. Megszerettem. De azért szeretnék egy nagyobbat. Mondjuk egy CB 750-et ... :o)

 

twk004

Előzmény: én-én (220)
én-én Creative Commons License 2014.07.21 0 0 221
Előzmény: twk004 (196)
én-én Creative Commons License 2014.07.21 0 0 220

Szia twk 004!

Röstellem a dolgot,de még mindég nem sikerült beazonosítanom a festék RAG.kódját.Egyszerűen azokon a palettákon amit elkértem,nincs meg az az árnyalat ami megegyezne a motorom színével.Elnézésed kérem.

Egyébként eladó a motorom. 

Előzmény: twk004 (196)
twk004 Creative Commons License 2014.07.06 0 0 219

Szia!

 

Még a 6 liter is sok. Én 5 liter +- két deci differenciával járok. 5 alá nem nagyon megy, de fölé sem. Mielőtt nagyon játszanál a keverékszabályzó csavarral, azért nézz utána, hogy mi merre hány méter, nehogy akkor meg a túl szegény keverék okozzon bajt. Tudod, a benzin hűt is belülről, ha nagyon elszegényedik a hengerben a keverék, akkor meg csörögni fog a motor, beég a szeleptányér, ésatöbbi. Holnap megnézem a kezelési könyvemet, mit mond a porlasztóról.

 

twk004

Előzmény: ave99 (218)
ave99 Creative Commons License 2014.07.03 0 0 218

Szert tettem egy Honda Cb 400 N típusú motorkerékpárra. A fogyasztásom túl nagy volt (10 liter), ezért gyertyákat cseréltem, beállítottam a szelephézagokat, szinkronizáltam a karburátorokat. Ez után nagyon finoman mentem és így is 6 liternél nem tudtam kevesebbre kihozni. A kérdésem a következő: -Szabad-e a keverék állító csavarral játszani, egyáltalán merre dúsítom és szegényítem a keveréket? Jelenleg a gyári 1,5 fordulatra kitekerve van. -Érek-e vele valamit, ha a kartergáz visszavezető csövet lehúzom a légszűrőházról és a földre vezetem?

czinke.csa Creative Commons License 2014.05.24 0 0 217

Sziasztok!

Barátnőmmel kinőttük a motort, ezért szeretném eladni. Azért osztom meg itt, mert hátha tudtok valakit, akit érdekelhet!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_400_n-7904660

A motor előéletéről pár kép itt látható:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=69524

 

Az előző hozzászólónak: már nekem is volt, hogy egy anya meglazult a lánckeréknél, de azóta nincs ilyen problémám, hogy újrahúztam mindegyiket.

én-én Creative Commons License 2014.04.22 0 0 216

Üdv!

A napokban vettem észre,hogy a hátsó lánckerék rögzítő csavaranyái le voltak lazulva,az egyik már majdnem elmaradt.Ez gyakran előfordul,vagy csak spontán az enyémnél?Az is lehet az előző tulaj szervizelt rajta és baxott meghúzni.

twk004 Creative Commons License 2014.04.20 0 0 215

Én innen töltöttem le a sajátomat.

 

twk004

Előzmény: twk004 (145)
case501 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 214

Sziasztok!

 

Nem látom twk004 hivatkozását a szervizkönyvre, de gondolom a Clymer lenne az.

Nekem nem annyira jött be mivel kicsik a képek és inkább a leírások dominálnak. 

Sajna se angolul, se németül nem tudok annyira, hogy lelkesen olvasgassam ezeket.

Az amerikai shop manualt nyomtattam ki, itt nagyok a képek és rövid leírások vannak a szereléshez, beállításokhoz.

 

http://www.mediafire.com/download/cnkmdznfjgz/HSM+Cm-Cb400low.pdf

 

A balansz beállítással még mindig küzdök, most az új lánccal már jobb lett, de meg nem az igazi, bár lassan beletörődöm, hogy ennyit tud a masina. 

Megfeszítettem az óra járásával ellentétesen, most 12-nél áll a jelölés.

Viszont valahol azt írja, hogy csak fel kell oldani a balansz beállító csavarjait és az magától be fog állni. Na én ebben annyira nem hiszek, de mostanában lesz olajcsere így egy próbát megér a dolog. 

Ha már olajcsere. Az olajszintre kétféle ellenőrzést is olvastam. Az egyik azt írja, hogy nem kell beletekerni a nívót míg a másiknál igen.

Lehet túlolvastam már magam, vagy csak a gyenge nyelvtudás zavart be :-)

sergio82 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 213

Szia!

 

Megnéztem, de miután az enyém hiányos illetve nem gyári,  a rajz meg nem nagyon jó minőségű; nem tudom, mit látok a rajzon, ami nekem nincs, vagy nem olyan....

 

Előzmény: twk004 (212)
twk004 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 212

Szia!

 

Lentebb van egy link, letölthető szerelési könyvvel. Töltsd le, és nyomtasd ki. Nekem életem párja kinyomtatta és összekapcsozta. Jól jön ilyen esetekre. A képek gyengék, de a rajzok jók benne.

 

twk004

Előzmény: sergio82 (211)
sergio82 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 211

Sziasztok!

 

Ismét segítségre szorulok a számomra még újnak számító géppel kapcsolatban. Korábbi szakik jóvoltából lett még egy születésnapom. Egy budapesti "lámpás" indulás után a hátsó lánckerék (ami nem is hasonlít a gyárira) lefordult a kerékagyról a zégergyűrű peremét letörve. kerék blokkolt. lánc szakadt....stb Csak nyomokban találtam magyarázatot arra, mi is lehetett a közdarab, vagy tehermentesítő a lánckerék és a kerékagy között... Az eset előtt már megrendeltem a láncszettet, ma át is vettem, de szeretném tudni, milyen módon van az a kerékagyon gyárilag. Volna esetleg valakinek erről képe? Van másik kerék és egy tehermentesítő gyűrű is , de az meg a szélesebb lánckerékben van és arról sem tudom, hogy gyári e?!

 

Szóval, köszönöm a szíves segítséget előre is....

én-én Creative Commons License 2014.04.13 0 0 210

S lőn néma csend!

Lépjünk túl ezen a dolgon pusztán egy ötlet volt a részemről.

Kinek,hogy indult a vasa a szezon első indításakor?

 

Előzmény: én-én (209)
én-én Creative Commons License 2014.03.23 0 0 209

Üdv!

A találkozót 2 naposra kellene tervezni és ez esetben volna lehetőség egy-két pohár Tokaj-hegyaljai nektárt elfogyasztani.

A szállást intézem ahol lesz lehetőség egy bográcsos vacsora elkészítésére.

Másnap közösen elgurulnánk a környék nevezetességei közül oda amit választ a társaság. Ez az én elképzelésem,de szívesen meghallgatok mindenkit!

 

Előzmény: twk004 (208)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!