Sziasztok!
W638 ABS folyamat fut. Biztije már kivéve. A testkábel küldhette el, nem vettük észre (400 km-t mentünk egyhuzamban).
Valszeg lesz bele másik, így minden bizonnyal elvi a kérdés: tranzisztor hiba lehet?
Van az ABS-nek külön reléje?
Köszönöm.
Meg minden egyebet, hasznos tudnivalót a dologról. Sokat utánaolvastunk már, de biztosan akad még tudnivaló.
Nem totál analfabétaként áll hozzá a párom, még mielőtt 😊
Sziasztok ! 2005-ös Vito 115 CDI-nél a gyújtás után folyamatosan megy a hátsó ablaktörlő,nem lehet lekapcsolni.Jó pár éve Valaki írta itt,hogy X Y megtudja csinálni az ilyen zárlatos paneleket ( először azért cseréltek a Hunyadi úton,mert a motor nyáklapján átmenő mosócső eresztett és zárlatos lett a panel)
Nem szeretném megvenni a 3. hátsó ablaktörlő motoromat.........
....ha Valakinek valami jó ötlete van ,kérem jelezze.
Problémám az első ajtón lévő tükör mind két oldalt nagyon nagy a szélhang már 100 km/H, ti mit tettetek ez ellen vagy nektek van- e hasaló problémátok. Probléma hogyan orvosoltató, kérlek írjátok meg, mert így nagyon rossz hosszú távon.
Hali. W639 Vito, 109 CDI, kipufogó hőmérséklet érzékelő hibákat hoz az autó. A katalizátor előttiérzékelő a műszeres méréskor nem egységes, értem ez alatt, hogy 320C rol egy pillanat alatt 460C ra ugrik, aztán azonnal vissza. Na most az érzékalőn ami a kipufogó könyökön van a hollenderen bal menetes jelölés van. Viszont nem találok csak jobb mnetes hollanderest amit a forgalmazók nak van. Találkozott már valaki ilyen gonddal?
Hello.
Most akarok egy vitot venni, kerdes h elol egy dupla ules van es a sofor, ki akarom cserelni a dupla padot egyes ulesre, es a kovetkezo sor ules meg leghatul van a csomaterben az ajtonal, es kozte semmi. At lehet azt rakni a vezeto ules moge a sort? Nincs sin, azt is at kene rakni. Koszonom. 2005 os 115 cdi
az autón automata váltó felújítás megtortent, de azt reprodukalja egy idő utan hogy 4-bol nem valt vissza lassításkor es lomha lesz 50kmh sebesség eléréséig.
Sziasztok.egy kis segítséget kérek. Vitó 2.3 TD. akár mit csinálok gázolajat nem ad a nagynyomású csöveken. max a 4 es hengeren egy minimálisat Magyarán egy henger kapkod.találkozott e már valaki hasonlóval???? ott tartok hogy felgyújtom.ha valaki tud segítsen.előre is megköszönöm.
Sziasztok! Egy 112 cdi tulaja vagyok és visszatérő problémával küszködök.
Járó motornál ha irányjelzőt kapcsolok, vagy a fékpedálra lépek, leáll az autó
olyan szinten mintha levenném a gyújtást. Időjárástól független. Utánna
gondol egyet és minden működik tovább. Légyszi segítsetek, hogy mi lehet a baj!
Kedves mindenki, egy kérdésem lenne: miután van egy Sprinterem, 2012-es, 906-os tipus, 2,2 cdi motorral azt szeretném kérdezni, hogy ennek a Sprinternek a motorja beépíthető-e mondjuk egy Vianoba, magyarán ugyanezzel a tipusu motorral szerelte a gyár a Vianokat is ?
Hali. Volna egy olyan kérdesem ha esetleg tud valaki segíteni. Van egy 96 évjáratú 110 es 2.3 d vitom . A motra egyenletlenül jár de nem mindig . Van mikor inditás utan egyből vagy valamikor huzamossabb használat utan csinalja . De van hogy napokon keresztül szépen jár a motra. Változó.Es ehhez párosul ha minden igaz a dusitója van hogy magas az alapjárat inditás után és napokok keresztül úgy üzemel. Azt gondol eggyet és vissza ál normál alapjáratra és napokig nincs vele gond. Lehet egy adagolo csere meg oldaná ezt a gondot.? Köszönöm a segítséget.
Egy 4 éves W639/2 (40000 km) az alábbi hibakódokat tárolja, egyik napról a másikra, egyszerre jelentkeztek:
P010162
P246309
P026354
P026954
P027254
P026654
9200
9070
Azt szeretném még tudni, hogy hogyan kerülhet vissza törlés után újra a hibatárolóba pl. a MAF szenzor és a DPF hibakód, amikor időközben még a motor sem lett beindítva, így semmilyen hibára utaló adat nem érkezhetett.
Lehet ezek között valami összefüggés? Köszönöm, ha egy hozzáértő hajlandó együtt gondolkodni! Üdv.: L.
Sziasztok lenne egy kérdésem. Van egy 108 cdi-m 2001 és, eddig tökéletes működött és most egy pár napja reggel nem indul be. Olyan mit ha nem kapna elég gázolajat. De ha valahogy sikerül beinditani akkor egész nap hibátlanul működik..
Sziasztok !
Tegnap vettem egy vito 111 et és úgy jártam hogy a motorháztető nyitásnál véletlenül benyomtam a mellette lévő olyan fémszerü kerek gombot és elkezdett riasztani duda villogó fényszóró villogás és nem tudtam kikapcsolni. Azt sem tudom mi az a gomb. Ha valaki tud tippet adni megköszönöm.
az érdekelt volna hogy a km órán nem jó a hőmérséklet jelző és ha kicserélem a külső érzékelőt akkor fog e működni a kijelzőn az adott hőmérséklet .
De az óra kilett cserélve ,meg vannak ezen az órán olyan kijelzési ikonok amit nem tudom mit jelentenek olaj edényke meg egy óra jel jön fel a szerviz hátralévő km után .
Nekem ottvan egy érzékelő , kiegészítő fűtés van a vitoban úgy gondoltam annak valami érzékelője. Elvileg az csak -5c°alatt kapcsol be, akkor lehet hogy az megfogom nézni .
De gondot okozhat e ha az a km óra marad benne amig nem tudom elvinni villamosság szakihoz ?