Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.06.03 0 0 35
Sziasztok!

Regisztráltam magam a SiteGround-ba (megbízható, gyors szerver és rögtön reagáló support), ahol egy elég jó kis akciót löktek a szemem elé. Ha a következő linken regisztráltok, akkor 9,95 dollárért (2000 forint) kaptok 1 évre korlátlan tárhelyet és adatforgalmat, domaint, meg persze adatbázisok meg hasonló dolgok is korlátlanok, ezen felül vannak jó kis előre telepíthető programok benne.

http://www.sitegroun...errer_id=160678 (az akció csak ezen a linken működik)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.22 0 0 34
Bocs az amatör kérdésért, de kezdő vagyok tárhelyügyben.
A legtöbb internetszolgáltaó ad tárhelyet is. Ilyenkor a domain nevet nekem kell külön megvennem?

Szóval ilyenkor ugyanugy működik minden mintha máshol vennék tárhelyet?
Mert ha igen akkor nem így éri meg a legjobban? Hiszen nem kell külön fizetnem a tárhelyért.
dj_atys Creative Commons License 2010.05.12 0 0 33
Nekem a D.N. Hosting tökéletesen megfelel. Előtte 3 szolgáltatónál voltam. Mindegyiknél volt valami gond. Itt megolható minden.
www.dnhosting.hu
cheap Creative Commons License 2008.07.27 0 0 32
Én ezt használom: Ingyen 350MB + domain reklámmentesen eddig szünet nélkül tökéletesen megy, fut rajta minden, korlátlan aldomain, email, átirányítás, minden! Átraktam ide a .hu-s domain nevemet. A support pedig max fél órán belül válaszol!
Próbáljátok ki, még van hely, és reklám nincs!! Ingyen 350MB + domain reklámmentesen
nubila Creative Commons License 2008.06.25 0 0 31
Hello!

Mindenkeppen kulfoldon, ha van olyan angol tudasod hogy a supportal felvedd a kapcsolatot. En a Servage -t valasztottam es mindenkepp bejott. Jelgjobb osszeallni egy ilyenre, de anelkul is hihetetlenul megeri, raaddasul nem vernek at, korrektek es segitokeszek a felhasznalokkal.
Osszehasonlitaskepp (kb. 1500/ho):
magyar: 250 Mb, 15 postafiok, 1 mysql, 1 domain, 5 aldomain