Nem a pótkerékkel van a bajom, hanaem annak helyére raknám a tartályt. 7 fősnél nem lehet pótkerék tartályt belülre rakni, nem fér el, ezért akarom kívülre rakni. A hengeres, meg mindenhol útban van.
Én a pótkereket is mindig viszem magammal, még ha tetőig meg is van rakva a személyautó, akkor is betuszkolom, így aztán tartály helyzetétől (külső/belső) függetlenül a kerék ott kell legyen, hiszen egy defekt bármikor előfordulhat és nincs se időm, se pénzem "sárga angyalt" hívni ilyesmi miatt vagy egy mobilgumist, ami 0 Ft helyett 10-20e Ft-ért oldaná meg, hogy mehessek tovább. (Gumisnál 3-4e Ft-ból meglesz a javítás 20p-en belül, még akár aznap, ha lesz idő rá.)
Az én autóm kombi és még a hátsó ülés is ki van szedve, hogy minden beférjen, amit viszek (rendezvényekre viszek technikát), de a pótkerék akkor is ott van. Még a tetőcsomagtartóra is fel tudnám rakni, ha annyira helyszűke lenne.
Szóval nekem se világos a probléma, hogy hol helyezkedik el a pótkerék (tartály) és ez miben zavarja a belső teret.
Nem ertem a problemadat. Miert gond, ha belul van a potkerek? Pl. A Verso biztosan nem kint hordja, de attol meg tud 7 szemelyes lenni. Es ha a potkerek nem zavarja a 3. ulessort, akkor a tartaly se.
7 személyes 4-7 év körüli autót szeretnék venni. Ebben kérem a segítségeteket, hogy ismer-e valaki olyan típust amelyikben alul van a pótkerék elhelyezve, mert csak ott nem lenne útban a gáztartály. A 7 ülés miatt hátul úgy tudom nincs rá lehetőség a hely szűke miatt. 1.6-nál nagyobb motorra gondoltam és 150 lóerőnél többre.
Kérdezném hogy van e valakinek LandiRenzo Omegas Plus rendszer elektromos kábelkiosztáshoz leírása. Sok leírást találtam de Omegas Plusra nem sikerült ráakadni.
Igen, megerősítem! A doki jó fej, de a társulat akivel összeállt anno az kritikán aluli. Én a vége felé dolgoztattam velük, a munka egy taknyolás volt, újracsináltam mindent magam.
Az ember, aki az Lpg-doktor néven publikált, ma is a haverom, a cég, ami ma Lpg-doktor néven fut és évek óta semmi köze az említett emberhez, az egy fasszopó banda.
Szegényedés, dúsulás, de ez esetben a diagnak nem szabadna másféle hibát kijeleznie. X db valóban egyforma injektor nélkül (és a többi hiba kijavítása nélkül) nem lesz jó. Az injektorhibához kevés lesz a netes távgyógyításunk.
Van egy db vezérlő lambdaszonda, és van 4 vagy több injektor. Az a kiindulási alap, hogy ezek egyformák. Gondold végig mi történik, ha ez nem teljesül.
A tojás.A gázszagot a szagosító okozza, gyújtással és gyújtás nélkül is. Gyertyák, kábelek, trafók, stb. jók? Ha gázüzemben dugulás miatt nem kap elegendő gázt miért az 135 hengerek, a többi miért nem?
Sziasztok, lenne egy kérdésem, hogy a tyyúk vagy a tojás volt-e előbb:-)Nem volt tökéletes az alapjáratom, hidegen bedadogott a motor.1-3-5 ös henger gyujtáskimaradást irt a diagnosztika.Viszont ami érdekes, hogy benzinnel jól megy, gázzal nemcsak ledadog, villog a check engine is, és fura kattogó hangot hallok a tartály felől, ill gázszagot érzek.Természetesen azóta a gázt nem használom.A kérdés, hogy a gyujtáskimaradás okozza a gázszagot, és a fura kattogást a tartály felől, vagy a gázrendszer valami hibája a gyujtáshibát?AG 600-as gázrendszerem van,még Belgiumban szerelték be.A másik kérdésem, hogy ha mégis gyujtásgond van, akkor azt a gázszervízben ki tudják szűrni? Mondjuk gyujtótrafókat kell cserélni, vagy valami?Szigetszentmiklóson, vagy körzetében tudtok jó autógáz szervízt?Köszönöm előre is a válaszokat
Én már befejeztem pár éve a gázozást, de én is úgy gondoltam, hogy a legtöbb megmagyarázhatatlan hiba abból adódik, hogy nem egyformák az injektorok. Mondjuk erről nem sikerült meggyőznöm gázszerelőket, csak a maszatolás ment mindenhol.
Kicseréltem az injektorokat, egycsapásra szép értékeket mutat a diagnosztika, pl. a korábbi stft alapjáraton 80 körül mozgott, most 128 +/- 5. Érzésre is jól megy gázon a kocsi (bár érzésre eddig se volt panasz), és az értékek akkor is jónak tűnnek.