Ron Dennis "semmiképp" sem akarja a 2005-ös évet az idei modell továbbfejlesztett változatával kezdeni, inkább új tervezésű autót vetne be, már a szezonnyitón
Én fordítva látom. Szvsz a moci erős. a Kasztnival van baj (nem az aeroval, a vibrációkkal), meg a váltóval.
VAn némi ismeretségem a Mercinél. iszonyat mit nyúzzák ezeket a mocikat és bírják. Bekerül a kasztniba, és bekrepál. két dolog miatt állítólag:
a: olyan vibrációk vannak, amikkel nem bír
b: a váltó oldalára van valahogy felpakolva a hátsó felfüggesztés is. csak az öntvény nem bírja, ezért csinálnak újat.
Itt lenne még mit fejlődni. Az utóbbi időben sok koponyát csábítottak a mekihez. Még egy jó stratégát kellene szerződtetni, aki ilyenkor átgondolja a lehetőségeket. Mert hogy ezt most elcseszték az biztos. Lehet, hogy ha nem módosítanak a stratégián is csak 3. lett volna, de nem hiszem, mert tudta RB-vel tartani a lépést. Az viszont látszott, hogy ezen a kaki pályán 1 helyen lehet előzni, a hosszú egyenes végén. Ott viszont egy ferkót nem lehet megelőzni, a lóerőfölény miatt.
1. Michael Schumacher (Ferrari) – 1’32.238, lap 55 2. Rubens Barrichello (Ferrari) – 1’32.455, lap 28 3. Kimi Raikkonen (McLaren Mercedes) – 1’32.876, lap 53 4. Jenson Button (BAR Honda) – 1’32.935, lap 33 5. Juan Pablo Montoya (Williams BMW) – 1’33.108, lap 34 6. Felipe Massa (Sauber Petronas) – 1’33.483, lap 43 7. Giancarlo Fisichella (Sauber Petronas) – 1’33.520, lap 25 8. Takuma Sato (BAR Honda) – 1’33.533, lap 36 9. Ralf Schumacher (Williams BMW) – 1’33.546, lap 31 10. Fernando Alonso (Renault) – 1’33.625, lap 55 11. David Coulthard (McLaren Mercedes) – 1’33.727, lap 26 12. Ricardo Zonta (Toyota) – 1’34.269, lap 24 13. Olivier Panis (Toyota) – 1’34.603, lap 51 14. Nick Heidfeld (Jordan-Ford) – 1’34.717, lap 55 15. Mark Webber (Jaguar) – 1’34.893, lap 32 16. Timo Glock (Jordan Ford) – 1’34.931, lap 54 17. Jacques Villeneuve (Renault) – 1’34.950, lap 55 18. Christian Klien (Jaguar) – 1’36.888, lap 10 19. Gimmi Bruni (Minardi Cosworth) – 1’37.377, lap 23 20. Zsolt Baumgartner (Minardi Cosworth) – 1’37.578, lap 51
Most olvasom, hogy Kulcsár állítólag leszerződött a BAR-hoz a jövő évre
És egy mókás hír:
Ron Dennis nem hagyja menekülni a Daily Express újságíróját, Bob McKenzie-t, aki a szezon elején olyan ígéretet tett, hogy ha a McLaren idén egyetlen nagydíjat is megnyer, ő meztelenül körbefut Silverstone-ban.
Én se... de JPM-nek se örülök. Ő is nagy szólótáncos, legalábbis a Williamsnél eléggé úgy viselkedett, és hát a pályán se gyakran tudták úgy segíteni egymást Ralffal, mint Suhomér és Barrichello...
SZVSZ állandó keresztbeverések lennének. Ahhoz pedig nagyon jó autó kéne, hogy ezt meg lehesen úgy csinálni, hogy év végén a bajnokság élén végezzenek.
A Kimi-Juan-Pablo páros talán egy fokkal jobb, hiszen kicsit eltérő a stíusuk.... majd jövőre kiderül. Persze a legfontosabb egy gyors és megbízható autó.
Most, hogy jön Pablo hozzánk, Mikának nincs hely. Őt meg ugye nem lehet a McLren-Mercedesen kívül másba nem lehet elképzelni.
Pedig egy Kimi-Mika páros (=KiMika) Mercedes motoros autóval az F1 csúcsa. Ennél szebb soha nem eshetne meg velem.
Én inkább egy olyan csapatot szeretnék észlelni végre, amelyik a jelenlegi MS RB JT RB konfiget lenne képes megverni... Na, az lenne a valami. Szar dolog, hogy ők a legjobbak, de pont ezért lenne szenzáció, ha valaki be tudná fogni őket...