Sziasztok, érdeklődni szeretnék hogy akadt-e már valakinek hasonló gondja esteleg tud-e megoldással szolgálni a problémámra. 2002-es Mazda 323F BJ 1.4 benzines autóm van ami nagyobb terhelésnél nagyobb tempónál lefulladásnál kidobálja a P0171es hibát és a P1170-est is megvillantotta. Az autó megy talán kicsit gyenge(amúgy se egy erőgép ) és az alapjárat mintha kicsit alacsonyabb lenne mint kéne mert kicsit berázza az autó. Remélem tudtok segíteni, a válaszokat előre is köszönöm.
Szakmai segítséget szeretnék kérni. Adott egy 323 C 1,3 16V (B3 motorkód)
Olyat produkál a kocsi, hogy indítás után pár másodpercig tart egy magas motorfordulatot kb. 3-3500 körül, azután elkezdi ejteni ritmusosan kb. 2 sec időtartamra, majd újra felmegy a fordulat. Ha leveszem a légtömegmérő stekkerét, akkor meg fixen beáll magas fordulatszámra. Tudomásom szerint (lehet rosszul tudom) a légtömegmérő nem nagyon szokott beleszólni az alapjáratba.
A pillangó szelep mágneskapcsolója kipucolva, és működik is, a pillangószelep vízcsöveiben körbefordul a víz (eljut a bimetálhoz). Egy kicsit megakadtam ezzel. Mit nézzek még meg, ill. cseréljek ki?
Történt ami történt, a szomorú az, hogy negyedév alatt sem találtam a ba-ból használható példányt. Másik japán, talán kevésbé izgalmas típusra váltottam, így ezt most szétárulnám. Vagy háromszázezres szervizszámlám van az elmúlt közel négy évről, és ami még sajnálatra méltóbb,hogy egyiket sem egy lakatos állította ki.:-(
Nagy szükségem lenne segítségre,a kis mazdám elkezdett korrodálni ,ami korából adódóan nem csoda (1997) viszont sehol nem találok küszöböt,hol keresgéljek,előre is köszi minden ötletet,tipet.
Hihetetlen, hogy a facebooktól félsz, miközben gmailt használsz... :) Reggelj olyan accounttal, ahol csak a legszükségesebb adatokat adod meg és kész. Megnézni ezt-azt jó lesz az is.
Köszi a segítséget sikerült is másik e-mail címmel beregelnem a Mazda Klub fórumjára :) Viszont akkor megosztok egy közérdekű infót, nem csak gmail címmel de az apple icloud-os email címmel (@.me.com illeve @icloud.com) sem lehet regisztrálni...
Szuper köszi a segítséget akkor az emailemmel volt a baj... Sajnos a facebook nálam ki van csukva oda tuti nem regelek többé ;) 2003-as évjáratú a kicsike, holnap veszem át, már nagyon várom!!!
A héten én is belépek a Magyar Mazdások klubbjába végre :) A feleségemmel vásároltunk egy 323F (kombit) Mazdát. A héten tudom elvileg átvenni, még vizsgázik a héten. Nagyon jó állapotú a gép, semmi rohadás nics rajta, szerintem törve sem nagyon lehetett, ausztriából hoztáb be elvileg magánszemélytől, anyukának volt a bevásárló kocsija :) Olyan kérdésem lenne, hogy milyen olajat tegyek bele, kinek mi a meglátása?
Segítségre lenne szükségem! Van egy 323-asom 1.3 16 szelepes BG motorkódú 1992-es lépcsőshátú kivitelű autóm ami két héttel ezelőttig szinte napi használatban volt, mert a kupplung-munkahenger problémával megállt, aztán alkatrész rendelés majd csere után szépen összeraktam az autót és meglepetésemre beindul, alapjáraton megy kb 20-30 másodpercet, majd lefullad a motor. Mi okozhat ilyen probllémát?
Levegős rész, tehát légszűrő és szívőcső és persze az akksi lett kiszerelve csak a kuplung-munkahenger csere idejére, majd mindent oda vissza ahol volt. Gyakorlatilag két hetet állt egy helyben és most nem akar indulni. Azóta kitakarítottam már a légszűrő házat, fojtószelepet, és már az üzemanyagtartály tartalmát is kicseréltem, gyertyákat megtisztítottam (gyakorlatilag 1 éves kb 3000 km-t ment NGK gyertyák) de változás nem állt be. Esetleg valakinek tapasztalat hasonló problémával? Előre is köszönöm a válaszokat itt vagy privátban is!
Üdv mindenkinek! Nemrégiben egy C coupe boldog (de még milyen!) tulajdosa lettem. Azzal a tiszteletteljes kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy valaki tudna e nekem segíteni légzsák ügyben. Amikor megvettem még nem villogott a visszejelző. Most igen. 6 pislsntás kis szünet. Ezt a Mondeoknál utas oldali légzsák zárlatnak mondják. Volt már dolgom hasonló hibával az előző autómmal (Fiat Ulysse) de azt megoldottam a kormánylégzsák le,csati megigazít munkafázisokkal, de ezen az autón úgy tűnik, ez nem ennyire egyszerően orvosolható. Roppantul idegesít ez a villogás. Megpróbáltam kivenni az izzót, de akkor meg visítozik... Az még rosszabb... Neki áltam felkutatni az utas oldali légzsák kiszerelésének lehetőségét... Feladtam. Ha valaki megszánna és elmondaná, hogy mit tegyek az ügy érdekében (gyengeáramú végzettségem van) roppant hálára kötelezne.
Van 1 másik ami kijött most..Ereszt a benzintartály.
Érdemes foltozgatni ? 35 ért van új de annyit nem akarok , esetleg használtan mely típusokba rakták ezt a tankot nem lehet tudni ? Mit keressek a bontóba
Nekem Csepelen raktak be légzsák emulátort. Az utasoldali ülőlapban szokott tönkremenni az ülésfoglaltság jelző, gyári alkatrésszel lehet csak javítani horror pénzért, jóval gazdaságosabb az emulátor.
Vásárolnék egy Mazda 323-at, 1.5, 88le, 1996-os. Motor, váltó és egyebek rendben vannak viszont rozsda támadja a bal küszöböt, sárvédőívet és első tornyot is. Mennyibe kerülne ezeknek a javítása, mondjuk a legrosszabb esetben? Tehát ha a küszöböt és a tornyot cserélni kéne, hátra pedig javítóívet vásárolni, plusz munkadíj mert abszolút nem értek hozzá, tehát javíttatnám szakemberrel. Alváz elvileg rendben van, de ha ahhoz is hozzá kéne nyúlni? Plusz probléma egy lyukas klímacső és elektromos tükör állítás hiba. Kaptam már egy kb. összeget, de szeretnék több véleményt vagy árat is hallani. Természetesen nem bízok benne, hogy 5-10-30 eft-ból ez megáll, de van rá félre téve és számolok vele, de pontos összeget nem tudott mondani még senki, csak körülbelülit.
Egy 98-as mazda 323ban kb. masfel eve elkezdett neha-neha vilagitani a legzsak hiba jelzo lampa. A piros villog, a sarga folyton vilagit. De ez mind csak alkalmankent, volt hogy honapokig semmi hiba jelezes nem volt. Most viszont ugy tunik hogy allandosult a hiba.
Lehet ezt a hibat hazilag is orvosolni megfelelo alkatresszel, vagy kizarolag szerviz tudja megoldani? Olvastam, hogy lehetseges hogy jeladot kell cserelni, de ennel melyebben nem mentem bele.
Irany a szerviz vagy hazi barkacs? :) Amugy szeretek szerelgetni, ha nem kell szetszedni az egesz autot :)
Sziasztok! 323f ba-nál ma müszerfalizzót cseréltem. Azóta ha ráadom a gyújtást 5*5-öt sípol valahonnan az anyósűlés elől. Szerintetek mi lehet a gond? Illetve hol találhatom ezt a beepert? Mert ha más nem lesz akkor kikötöm...
323F (BJ) DiTD 2001-es mazdámhoz hogy keressek felnit? (Teljesen laikus vagyok a kérdésben.) Elvileg 195/55/r15-ös méretet kell keresnem, de nem mindegy az agyméret meg az ET. Tudtok segíteni? Köszi!!