A kabinban nem volt semmilyen magyar felirat,fösuli után itthon is vizsgáztunk és nem kellet magyarul elmondani az inditási sorrendet,söt mai napig se tudnám elmondani,csakis ahogy rá van irva. Rengeteg alkatrész nevét sem tudjuk magyarul. Igy van egy az utasszállitokon is,ott angolul van minden ráadásul vegyes személyzet van a wizzairnél is,magyar pilota másik külföldi pilotával, a lányok is vegyesek. Három éve egy nagyon bombázo volt az egyik légikisasszony,pont ö nem beszélt magyarul :)
Kétszer raktam be remsa betéteket,figyelmeztettek hogy erösen porolni fog,igy is lett,nem eszi a féktárcsát helyette a betétet kell gyakrabban cserélni. Fog rendesen de néha mintha kicsit nyulna a fék ezért most delphi lesz bent aztán meglátom hogy viselkedik. Van egy febest váltobakom még az is puhább mint a meyle,eddig meyle kutyacsont is volt ben,rángatott is a motor rendesen,abbol gyárit kaptam hutchinsont épp akcios volt,leköszörülték rola a rombusz jelet
Kangooba raktam hátra delphi betétet, fogni fog, de porol szerintem nagyon, pedig nem szorúl a fék. Nekem ami eddig betét bevált a Ferrodo, meg a Textar. Egyszer tettem a meganeba valeot, ki is dobtam 500km után az úgy csikorgott, pedig én mindig eltakarítom a féket, meg meg is kenem ahol kell, de ez nagyon szar volt...
Sima Meyle volt, vagy Meyle hd? Mert az keményebb is mint a sima. A héten cseréltünk a fiammal az én MIII-on hosszbordást, Amikor megvettem 2017-ben utána lett cserélve nem volt benne 130ekm. és elég vacakul nézett már ki, pedig akkor volt 3 éves. Contit kapott, akkor görgő nem lett cserélve, mert azok jók voltak. Most a télen már hallottam valamelyik görgőt szólni, ha párásabb volt az idő. A conti szíj olyan volt így 7 év és 135ekm után, mintha tegnap lett volna beletéve. Azért kapott újat, hamár megvettem. A sima vezető görgőnek volt hangja, az gyárilag Ina volt. Most kapott Meyle-t, a feszítő meg SKF lett. A gyerek A4-3.0TDI-n is ugyanez a művelet volt, csak amíg az enyémmel végeztünk 30 perc alatt, az eltartott néhány órát. Ami az érdekes, hogy neki fele annyi volt árban a cucc, mint nekem és ráadásul neki volt hozzá+1 görgő és egy generátor szabadonfutó...
Két hete jött kovácséktol két delphi motortarto,két delphi lengökar és egy liter fékolaj, a meyle motortartokat kihajigáltam borzalmasan kemények, rázta a kasznit,nem gondoltam volna hogy a meyle ennyire gagyi,most szép simán rezzenéstelenül jár a motor. Már fogásra is sokkal puhább a delphi gumisrésze
Tudtátok hogy megszünt az elf 75w80 NFJ váltoolaj és helyette van az elf sae 75w NFX váltoolaj ami mindenbe jo? Ez is api gl4 a gl5 helyett,még csak nem is gl4+. A régiböl még pár helyen van de ha elfogy akkor már nem szállitanak belöle