Keresés

Részletes keresés

Gyurma73 Creative Commons License 3 napja 0 1 51101

A 10 es és a 11. közti szakasz már sokat segítene.

ÁsítóSárkány Creative Commons License 3 napja 0 1 51100

1. Néhány palacknyak ismert, pl. Budakeszi út, Hűvösvölgyi út... sokaknak esélyük nincs máshol bemenni a városba. Elég kevés a keresztirányú kapacitás, sokszor nincs választás egyáltalán. Ha lenne valamiféle gyűrű, az legalább választási lehetőséget tudna adni.

 

2. Ebben azért benne van a Pünkösdfürdő utca kereszteződésének elcseszett volta. Leginkább meg kellene oldani azt a kereszteződést nem szintben - persze most védi a belsőbb területeket és ennek sokan örülnek... De legalább egy szép hosszú jobbra kanyarodó sáv kellene oda a befele vezető részen...

Előzmény: NAR (51098)
NAR Creative Commons License 3 napja 0 0 51098

Kétségeim vannak, hogy lényegesen segítene az agglomerációs forgalmon (mert ugye Solymárról és Biatorbágyról a többség nem Biatorbágyra, illetve Solymárra megy, hanem Budapestre, erre az irányra meg merőleges az M0). Szépidős tavaszi hétvége végén a 11-es úton Békásmegyeren ugyanúgy állnak az autók befelé, mint 30 éve, hiába épült közben a Megyeri híd...

Előzmény: ÁsítóSárkány (51094)
yxItys Creative Commons License 3 napja 0 0 51097

A "járható" azt jelenti hogy hiányos felfestésű, lassítós, megállós 2x1 sávos lepukkadt főút. Ezek szerint.

totyit Creative Commons License 3 napja 0 0 51096

A Zeg. Kaposvár  a 74-61-esen egész jól járható 

a 61-es rendben van csak a 74-est kellene itt-ott felújítani

Előzmény: netudd1 (51092)
totyit Creative Commons License 3 napja 0 0 51095

A Zalaegerszeg -Szombathely  viszonylag jól járható 

Vasvár , Rábahídvégen keresztül , de van aki Körmend felé szeret menni 

Előzmény: netudd1 (51092)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 3 napja 0 0 51094

Ahogyan én látpm, elsősorban agglomerációs forgalomról kellene szó legyen, megspékelve számottevő távolsági forgalommal...

Amíg csak az egyikbnen vagy csak a másikban gondolkodunk, addig fordítva ülünk a lovon...

Előzmény: netudd1 (51091)
yxItys Creative Commons License 3 napja 0 1 51093

Agglomerációs forgalomról van szó.

 

Sok sikert hogy Budán városi autópályát tervezz... Se hely, se bátorság nincs hozzá. Földalatti autópályát meg nem tudom akarnak-e aminek csak a csomóponti ágai jönnek ki a felszínre. Mondjuk a vár melletti kereszteződésekbe. 

 

Nem befejezni a körgyűrűt egy baromság. Az esztergomi ág túl hosszú kerülni, csak az választaná akinek ott van a célpontja. 

netudd1 Creative Commons License 3 napja 0 1 51092

Zalaegerszeg-Veszprém

Zalaegerszeg-Kaposvár

Zalaegerszeg-Szombathely (most még)

Kaposvár-Szekszárd

Előzmény: Adolphó (51075)
netudd1 Creative Commons License 3 napja -4 0 51091

"Ha kihagyod az M0-át akkor felesleges hosszúságot adsz hozzá, óriási kitérővel. "

 

Távolsági forgalomról van szó. Mondjuk, Miskolc-Győr viszonylatban nincs is egyetlen többletkilométer sem. 

Az m0ny a városi forgalom levezetésére túl messze van a várostól, a távolsági forgalom levezetéséhez meg semmi lényegest nem ad hozzá.......vagyis tök felesleges. Az m0észak szépen becsatlakozik a Piliscsaba felé vezető amúgy is szükséges autópályába az meg az Esztergom-m1 autópályába. Aki meg a Balatonra akar menni, az egy csomópontot visszamegy az m7-ig. Aki meg Miskolcról megy az m7-re, az szépen elmegy az m0 délen az m7-ig. 

 

Az m0nyugat meg a lőtéri kóbor kutyának sem hiányzik. A városon belül Budán viszont meg kell keresni egy nagyobb kapacitású észak-dél irányú összeköttetés lehetőségét. A megspórolt m0 nyugat árából valszeg ki is jönne a költsége. 

Előzmény: Avaar (51074)
NAR Creative Commons License 3 napja 0 0 51090

Benzinkút elég bátor lenne, Herceghalmon van egy néhány kilométerre (meg Zsámbékon, Biatorbágyon és az M1-en mindkét irányba). ALDI/LIDL/Spar jutottot még eszembe, de ahhoz túl messze van a falutól. De amit igazán nem értek, hogy bármi is kerüljön oda, miért nem elég a 8101-esről megközelíteni? A körforgalom eléggé balesetveszélyesnek tűnik, ezt a kijáratot mind Zsámbék, mind Herceghalom felől kitakarja a domb a körforgalom közepén...

Előzmény: RadiX (51054)
NAR Creative Commons License 3 napja 0 0 51089


Ez az aktuális helyzet.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (51046)
NAR Creative Commons License 3 napja -1 0 51088

Az M3 <-> M1 tranzitnak nem csak Andrássy úton, de a Budai-hegységben sincs keresnivalója (arról nem is beszélve, hogy ha hinni lehet dimelo számainak, még csak nem is jelentős), maradjon csak a várostól délre. A kisebb koccanások problémáján meg segít a betartott (és betartatott!) sebességkorlátozás átlagsebességméréssel.

 

Ennyi pénzt, amibe az M0 nyugat kerülne, máshol sokkal nagyobb hatásfokkal el lehetne költeni. Mondom ezt úgy, hogy nekem személy szerint jó lenne.

Előzmény: Avaar (51071)
aladar644 Creative Commons License 3 napja -1 0 51087

Pécs Kaposvár között is elkellne egy gyorsforgalmi út,ami Pécset bekötné Balatonra, az M9-re (ami nincs), és persze egy regionális reptérhez is,ami Taszáron majdnem megvolt,csak mindent szétloptak,még az odavezető vasutat is, és főként a reményt,hogy lesz egy normális ország. És akkor lenne fejlődés a régióban. Így marad a népelvándorlás... Hajrá....!

Előzmény: totyit (51081)
aladar644 Creative Commons License 3 napja 0 0 51086

De jelenleg nincs. És különben is attól függ,kinek mit jelent a "nagyon messze". Mert 2003-ban is kb itt tartottunk Szekszárd Kaposvár viszonylatában, az M9 kapcsán.Pl.,de sok nyugtató ígéret volt már mindenfele,aztán mindegyik hazugság maradt. Úgyhogy nem mondom,hogy azt már féllábon is kibírjuk:)))

Előzmény: totyit (51083)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 3 napja 0 1 51085

Neked megvannak az M0NY hatástanulmány végkövetkeztetései? Eleddig legjobb tudásom szerint nem publikus... a szerződés elvileg pár napja járt le.

Előzmény: Samott (51082)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 3 napja 0 0 51084

Meglátjuk...

Ha nem is összekötött útvonal, de legalábbi település elkerülők szükségesek lennének. Budakeszinél különösen is, de Solymárnál is.

Előzmény: Samott (51082)
totyit Creative Commons License 3 napja 0 0 51083

A Pécs Szeged út a Mohácsi híddal és a keleti hídfő bekötésével  az 55-ösbe , sokat fog javítani az elérhetőségen.

Ez már nincs olyan nagyon messze.

Előzmény: aladar644 (51078)
Samott Creative Commons License 3 napja -1 0 51082

M0NY kapcsan nem az a vegleges allaspont, hogy nem is lesz olyan, mert forgalmat vonzana oda? Nem akarnak ujabb kitelepuloket arra a kornyekre igy nem bovitik az infrastrukturat.

Előzmény: ÁsítóSárkány (51080)
totyit Creative Commons License 3 napja 0 0 51081

Azért Pécs és Kaposvár között nem rossz a kapcsolat.

Pécstől Szigetvárig kellene csak úgy megcsinálni mint a 67-est.

A Szigetvár Kaposvári 67-es szakasz úgy ahogy elfogadható a tavalyi pár kilométeres fejújítás után.

Bőszénfa , Antalszállás ,Boldogasszonyfa , Szentlászló , ezek a falvak vannak csak.

Bőszénfánál ha nagyot akarok álmodni akkor kellene egy nagy elkerülő , ne kelljen lemenni a völgybe utána meg fel a szerpentinen.

 Antalszállásnál csak egy sima kerülő is elég lenne .

Boldogasszonyfánál 40 éve épült egy kerülő , mára a déli végét beépülte a falu --ezt nem engedtem volna meg . Azért a 6 házért van most ott egy lassító meg lakott terület.

Szentlászló elég hosszú oda kellene egy kerülő , de ha nagyon-nagyon akarnák az igazi az lenne ha ezt a 4 falut egy nagy elkerülő egyszerre kerülné nyugatról és akkor nem lenne lakott település az úton.

Előzmény: aladar644 (51078)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 3 napja 0 0 51080

A jelenlegi gyatra szintű nyomvonal- és csomópont tervek mellett nem csoda.

Erősen fel kellene kötni az alsóneműt annak, aki M0NY nyomvonalat, csomópontokat tervez.

 

Tele van lakott területtel, Natura 2000 területtel, itt-ott fokozottan védet területekkel az egész környék. Folyamatosan a melyik ujjamba harapjak -- és melyikbe mennyire -- jellegű dilemmával kell szembenézni, nagyon nagyon érzékeny egyensúlyt kellene megtalálni. Épp ezért az általában hogy szoktuk szempontokkal -- majd lenyelik -- önmagában elég gyatra eredményekre lehet jutni.

 

Szerény véleményem szerint az M0NY-ra eredeti elképzelésben helyközi elkerülő útként szükség van, de nem tranzit meg gyorsforgalmi célokra -- azt sokkal inkább az M10-M1133-M100 mentén kellene megoldani (és szigorúan az M1133 kellene az első ütem legyen).

Előzmény: Gyurma73 (51067)
yxItys Creative Commons License 3 napja 0 0 51079

Nem ott fog menni. Nemesrádó. 

Előzmény: Hírfigyelő (51077)
aladar644 Creative Commons License 3 napja 0 0 51078

Pécs Szeged, Pécs Kaposvár között sincs kimondottan egyértelmű kapcsolat. De nyilván nem is cél.

Előzmény: Adolphó (51076)
Hírfigyelő Creative Commons License 3 napja 0 0 51077

Nézegettem a 76-os és az M76 os útképeit. Nagyon korszerű, modern út lesz belőle, ha elkészül.

 

Az olyan nagyobb emelkedőkkel, mint a nagykapornaki emelkedő, mit csinálnak az M76-os kiépítésekor?? Erősebb, mélyebb bevágásokat készítenek hozzájuk, és a mélyebb patakvölgyek pedig -- ha kell -- viaduktokat kapnak?

Előzmény: kamant (51037)
Adolphó Creative Commons License 3 napja 0 1 51076

Kaposvár-Szekszárdot leszámítva*

Előzmény: Adolphó (51075)
Adolphó Creative Commons License 3 napja 0 1 51075

Igen, ez is egy jó változat lenne. És így megoldódna a Sötétvölgynél található vadveszélyes szakasz, ami éjszaka kritikus pont. Konkrétan életveszélyes.

Azt hiszem Eger-Miskolc kivételével nincs még két egymással szomszédos megyeszékhely, aminek nincs közvetlen, legalább másodrendű főtvonallal összekötött kapcsolata.

Előzmény: totyit (50990)
Avaar Creative Commons License 3 napja 0 0 51074

Az M0 nem csak távolsági jelentőségű. Egyáltalán nem látok értelmet abban, amit mondasz. Legalábbis én úgy értelmezem, hogy akkor bevezetnéd a tranzitot Esztergomba, és ezzel el is van kerülve Budapest. Végülis igen, csak az M2/M3-hoz nem lesznek közelebb. Ez olyan, mint átnevezni a H5-ös HÉV-et M5-ös metróra, és ezzel meg is van oldva a gond. 

Előzmény: netuddkivogymuk (51072)
yxItys Creative Commons License 4 napja 0 0 51073

Esztergom M10-et kap.

Ha kihagyod az M0-át akkor felesleges hosszúságot adsz hozzá, óriási kitérővel. 

Mert az M2-M3 felé Nyugatról érdemes közlekedni. Hogy az M0-Dél mint palacknyak megszűnjön, és rendes körgyűrűje legyen mint minden normális fővárosban.

Az alagút pozitívum mert ti és a többi ottlakó semmit nem vesztek észre.

Nyilván a vörösvári úton is szerettek dugózni, meg imádtok cikk-cakkba lejutni Solymárról Budaörsre. 

netuddkivogymuk Creative Commons License 4 napja -9 0 51072

"Miért lenne felesleges?"

 

1., Mert jóformán az egész alagút.

2., Mert a városi forgalom É-D-i átvezetésére szükség lenne, arra viszont nem jó helyen van

3., Mert Esztergomot úgyis össze kell kötni az m1-gyel, és akkor abba az útba bekötve az m0 északot, a távolsági forgalom épp úgy ki tudja kerülni Budapestet, mint az m0ny-on.

 

Hirtelen elég ennyi? 

Előzmény: Avaar (51071)
Avaar Creative Commons License 4 napja 0 2 51071

Miért lenne felesleges? Rengeteg olyan irány van, ami most a városon keresztül gyorsabb, a tranzit (legyen az személyautó, vagy teherautó) pedig megkerüli feleslegesen a várost. Vagy bejönnek, ami meg senkinek sem jó, mert a tranzitnak (és most a 7,5 tonna alattiról beszélek) semmi helye a városban. Az M0-dél elviszi 2x3 sávon (normal esetben) azt a 100-150 ezres forgalmat (nem tudom mennyi), de az első kisebb koccanás után az M5-ig áll a sor. Az M3-M1/M7 iránynak semmi keresnivalója nincs a déli szektoron. Pont annyira határeset az M0 dél, mint az M1 2x1 sáv. 

Különben meg nem létezik értelmetlen útépítés szerintem, mert a legfeleslegesebbnek tűnő útépítések is több tízezer ember mindennapi (vagy alkalmi) érdekeit szolgálják. Az M44 tökéletes példa erre. A főút rendszeresen zsúfolt volt, ráadásul sok helyen beláthatatlan, az autóút mégis üres. Viszont ezzel alkalmamkent 30 perc simán megspórolható+ezalatt a 8 hónap alatt már több emberi életet is megmentett, mert nem történik halálos baleset az eredeti úton. Csak éppen az emberi élet mindig másodlagos szerepet játszik az utak tervezésében (lásd: alig van olyan út, ahol három autó elfér egymás mellett, pedig hány emberi életet tudna megmenteni egy esetleges elszámolt előzésben..)

Előzmény: netuddkivogymuk (51070)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!